Sondazhi për korrupsionin, rritje nga një vit më parë
Top-channel.tv
7 Maj 2008
“Korrupsioni i perceptuar në Shqipëri, vazhdon të mbetet i lartë”. Ky është përfundimi i një sondazhi të organizuar në muajt janar dhe shkurt nga Instituti për Kërkime dhe Alternativa Zhvillimi. Pothuajse gjysma e të intervistuarve nga publiku i gjerë mendojnë se korrupsioni është rritur gjatë vitit të fundit. Që në krahasim me vitin 2006 shënon një rritje prej 13%. Presidenti i republikës, udhëheqësit fetarë, drejtuesit e OJF-ve, mësuesit, media, shihen si më pak të korruptuar. Media shihet edhe si institucioni i vetëm që lufton më shumë korrupsionin. Sondazhi nxjerr si pikë kritike transparencën e qeverisë dhe Kuvendit. Publiku perceptohen si më transparente, policinë. Besimi i qytetarëve tek institucionet vazhdon të mbetet i ulët. Dy prej institucioneve që qytetarët besojnë më pak janë partitë politike dhe sindikatat. Dhe në fund, 60% e të anketuarve, janë mosbesues ndaj sistemit gjyqsor që duhet të jetë shtylla e luftës kundër korrupsionit. Sondazhi i realizuar me financimin amerikan të USAID-it u prezantua në Fakultetin Ekonomik në Tiranë.


7 May 2008 @ 10:42 pm
Fjala e Ambasadorit të Sh.B.A. Xhon L. Uidhers, II ne Publikimin e Sondazhit Perceptime dhe Përvoja me Korrupsionin në 2008 Kryer nga IDRA dhe Financuar nga USAID (7 maj 2008)
Rektori Kule, Dekan i Fakultetit, Stringa, miq të shquar,
Në Shqipëri unë kam folur mbi një numër çështjesh. Shumica e tyre kanë qenë tema të gëzueshme për mua: ftesa e Shqipërisë për anëtarësim në NATO, pavarësia e Kosovës, dhe pak për kuturën dhe historinë shqiptare. Tema e sotme fatkeqësisht nuk është një nga ato temat e gëzueshme; tema e sotme është korrupsioni.
Sot ne po publikojmë rezultatet e një sondazhi mbi korrupsionin, kryer nga Instituti i Drejtor Pashës. Sondazhi mat si perceptimin ashtu edhe përvojat e qytetarëve me korrupsionin. Të rejat fatkeqësisht nuk janë të mira. Sipas sondazhit, 92% e shqiptarëve thonë se korrupsioni është i përhapur në zyrtarët publikë dhe ka një rënie prej tetë pikësh krahasuar me vitin e kaluar. Raporti tregon se nuk ka përparim në treguesit e ryshfetit. Afërsisht 70% e njerëzve të intervistuar thanë se kanë paguar një ryshfet për trajtim mjekësor. Rreth 60% kanë shumë pak besim te sistemi gjyqësor. Në një raport 3 me 1, shqiptarët nuk mendojnë se gjyqtarët janë të paanshëm kur kryejnë gjykime.
Drejtori Pasha do t’ju japë më shumë hollësi dhe një analizë të plotë të raportit pak më vonë kështu që nuk do të vazhdoj më në këtë linjë, por, këto shifra tregojnë se Shqipëria ka një problem serioz me korrupsionin. Korrupsioni prek të gjitha pjesët e shoqërisë shqiptare – ekonominë, mundësitë e investimit, imazhin e Shqipërisë jashtë.
Por, nuk dua të vazhdoj të rendis shifra; dua të flas pak mbi atë se si korrupsioni prek njerëzit e zakonshëm. Në shumë biseda me qytetarë shqiptarë, jo vetëm në Tiranë por në të gjithë vendin, kam parë se pothuajse çdo person ka patur histori që flisnin për korrupsionin. Më lejoni t’ju përmend vetëm pak prej tyre.
Njëri më tregoi për fëmijë të vegjël që janë duke mësuar abetaren dhe u thuhet nga mësuesja e tyre ditën para Ditës së Mësueve, “Thuaju prindërve që nuk dua lule nesër!” Çfarë lloj mësimi është ky për një shtatë vjeçar? Çfarë i mëson kjo një shtatë vjeçari? Çfarë modeli i jepet për të ardhmen?
Persona të ndryshëm më kanë treguar për doktorë që nuk shohin kartelën e pacientit apo nuk e regjistrojnë fare vizitën, por bëjnë pyetje mbi të ardhurat dhe gjendjen financiare. Nëse përgjigjet tregojnë se pacienti është i varfër, ai nuk merr trajtim mjekësor. Nëse pacienti është i pasur, doktori bën llogari sa të lartë mund t’ia vërë tarifën.
Shumë njerëz më kanë treguar për vështirësitë e tyre për t’u pajisur me dokumente bazë si patenta, certifikata lindjeje apo tituj pronësie. Ata më tregojnë se si iu duhet të presin me orë të tëra, ndonjëherë edhe me ditë apo javë të tëra, për të marrë dokumente bazë për veten e tyre, kjo në rast se nuk janë të gatshëm të japin 200, 500 apo 1,000 lekë që të kalojnë pa radhë.
Njerëzit shprehin zemërim të madh për faktin se policia u bie daulleve me krenari për një rast korrupsioni të zyrtarëve të lartë, por pastaj javët kalojnë, muajt kalojnë dhe sesi ndodh që akuzat lehtësohen, që disa çështje pushohen, që asnjë nuk ndëshkohet. Tani, më lejoni të jem më i qartë: korrupsioni nuk është një problem vetëm shqiptar; korrupsioni ekziston kudo. Ka shumë korrupsion edhe në vendin tim, në Sh.B.A. – nëse merr në dorë çfarëdo gazete do të shohësh reportazhe mbi raste korrupsioni. Por, përbërësi kryesor nuk është nëse korrupsioni ekziston, por si mund t’i përgjigjemi.
Një nga gjërat që më duken shqetësuese është se shumë herë kur flas me miqtë e mi shqiptarë dhe i pyes, “Më treguat gjithë këto histori për korrupsionin. Po çfarë mund të bëhet për të?” Dhe ata përgjigjen duke ngritur shpatullat dhe përgjigjen, “Të lutem, Ambasador, këtu nuk jemi në Sh.B.A. por në Shqipëri.”
Unë nuk e pranoj këtë përgjigje.
Shqiptarët e vlerësojnë ndershmërinë po aq shumë sa popujt e tjerë në botë dhe popujt që unë njoh. Shqiptarët e urrejnë korrupsionin. Ata e urrejnë faktin që një pakicë njerëzish të korruptuar prishin sistemin në tërësi.
Dhe në veçanti nuk më pëqen nënkuptimi në atë përgjigje se korrupsioni është një simptomë e kulturës shqiptare; nuk është kështu. Çdokush që e njeh popullin shqiptar e di se ai është një shkelje e kodit etik dhe moral të shqiptarëve.
Kultura shqiptare e vendos ndershmërinë dhe integritetin mbi çdo gjë tjetër. Për shqiptarët një fjalë e dhënë është një fjalë e mbajtur. Dhe parimi i Besës, virtyti klasik i shqiptarëve, është një lidhje që nuk mund të thyhet. Pra, e përsëris, gjithkush që mendon se korrupsioni është i natyrshëm për shqiptarët, e ka gabim; korrupsioni është dhunim i asaj çka do të thotë të jesh shqiptar.
Atëherë, çfarë mund të bëhet?
Më lejoni të flas mbi dy tema të veçanta. E para, trajtimi i korrupsionit është një përgjegjësi e nivelit të lartë. Elita politike e këtij vendi duhet të marrë përgjegjësinë në luftën kundër korrupsionit në mënyrë domethënëse, jo thjesht nëpërmjet fjalimeve dhe fjalëve. Dhe, kur them elita politike, më lejoni të jem i qartë: Nuk po e drejtoj gishtin kah qeveria, apo opozita, apo ndonjë grup i caktuar politik, apo individ; e gjithë elita politike duhet të marrë përgjegjësinë. Dhe kjo do të thotë që udhëheqësit politikë duhet të denoncojnë aktet e korrupsionit edhe kur këto kryhen prej kolegëve të tyre.
Nuk duhet të përdorin ndikimin për të mbrojtur miqtë apo të afërmit dhe nuk duhet të përdorin pushtetin politik për të ndryshuar rrjedhën e drejtësisë. Elita politike e Shqipërisë duhet të udhëheqë përmes shembullit të vet. Një hap i rëndësishëm i drejtpërdrejtë që mund të ndërmerret është ndryshimi i ligjit për imunitetin, i cili mbron zyrtarët e lartë në gjykata, në parlament, dhe në poste të tjera nga procedimi. Ata duhet të jenë po aq përgjegjës ligjërisht sa çdo qytetar shqiptar. Me fjalë të tjera, askush nuk duhet të ketë imunitet nga procedimi për akte të jashtëligjshme.
Dhe, udhëheqja politike e Shqipërisë duhet të fuqizojë institucionet që kërkojnë të bëjnë drejtësi; të fuqizojë prokurorët që vihen pas kriminelëve dhe të bëjnë të qartë që kushdo qoftë i dyshuar, pavarësisht nga pasuria, pavarësisht nga lidhjet familjare, pavarësisht nga lidhjet politike, do t’i nënshtrohet procedimit.
Më lejoni të përmend një shembull të asaj që dua të them: ishte kënaqësi që në raportin më të fundit për të drejtat e njeriut, për vitin 2007, nuk pati raportime për dhunë kundër gazetarëve. Megjithatë, ditën përpara se raporti të bëhej publik, një anëtar i parlamentit, Tom Doshi, rrahu një gazetar sepse ky bëri pyetje të vështira. Raporti për të drejtat e njeriut vitin tjetër nuk do t’i japë Shqipërisë notë kaluese në këtë kategori. Është premtuar një hetim i rastit, por nuk është dëgjuar më tepër. Nuk mund të gjykoj nëse Z. Doshi ishte fajtor apo i pafajshëm në atë që bëri, por pyetja ime është: A do të ketë dëgjim të barabartë të të dyja palëve? Gjithashtu, ngre pyetjen: Çfarë po bën media? Media ka rol të rëndësishëm, sidomos në mbrojtjen e një anëtari të vet. Me sa kam dijeni, asnjë gazetë nuk e raportoi këtë incident deri disa ditë pasi kish ndodhur; pyetja ime është: a po e ndjek media rastin tani? Dhe, a nuk është detyra e tyre ta ndjekin këtë çështje?
Tema e dytë që dua të diskutoj është përgjegjësia publike. Me këtë, dua të them qytetarët që shohin korrupsion apo janë viktima të korrupsionit, duke protestuar, duke e kritikuar, duke denoncuar raste të korrupsionit, duke kërkuar më shumë nga udhëheqja e vendit për të bërë diçka për korrupsionin. Profesionet mund të vendosin rregull brenda vetes; profesionet mund të ndihmojnë në eliminimin e korrupsionit brenda radhëve të veta.
Për shembull, nëse asgjë nuk i ndodh mjekut që merr rryshfet, njollosen emrat e qindra mjekëve që shpëtojnë jetë.
Nëse asgjë nuk i ndodh gjyqtarit që përdor një tuareg që kushton 30,000 euro, njollosen emrat e të gjithë gjyqtarëve që japin vendime të ndershme dhe të drejta çdo ditë.
Nëse asgjë nuk i ndodh policit që njofton kriminelin përpara operacioneve të policisë, e gjithë trupa policore prej 15,000 oficerësh njolloset dhe dobësohet.
Nëse asgjë nuk i ndodh zyrtarit që një ditë gdhihet i pasur, e gjithë administrata publike njolloset dhe dobësohet.
Unë nuk e pranoj përgjigjen që korrupsionit nuk i bën dot gjë.
Askush nuk mund të më bindë që të ashtu-quajturit “të fortë” në këtë vend të jenë më të fuqishëm se sa mijëra prindërit që duan shkollim të denjë për fëmijët e tyre, apo se sa të rinjtë si ju që duan të jetojnë këtu në një shoqëri të lirë, të hapur dhe të ndershme.
Dëgjova historinë e një drejtoreshe spitali në një qytet verior, e cila mësoi që infermieret kërkonin ryshfet për t’u treguar pacientëve ku ishin zyrat e mjekëve. Ajo thjesht vendosi shenja treguese që tregonin si shkohej në zyrat e mjekëve dhe kjo arriti të pakësonte ryshfetet.
Dëgjova për një agjenci që lëshon dokumenta të caktuara që i dha fund problemit të njerëzve që nuk mbanin radhë duke paguar ryshfet, duke vendosur një sistem takimesh me orar: çdo person arrinte në një kohë të caktuar, takonte zyrtarin përkatës dhe nuk paguante ryshfet.
Cila është rëndësia e marrjes së përgjegjësisë nga qytetarët? Më lejoni të lexoj citimin e një shqiptari shumë të respektuar, At Anton Harapi, i cili, përpara se të ekzekutohej në vitin 1947, tha, “A e dini se çdo ndërtese i vihen themelet n’dhe? Edhe n’vorr në hyjshim, duhet t’jemi gurt e themelit t’asaj binaje t’cilën sot e quejm Shqipni.”
Zonja dhe zotërinj, korrupsioni nuk është lojë; është luftë.
Ka një dhe vetëm një arsye për fjalët e mia sot këtu: dhe ajo është sepse unë e di që mund ta fitoni këtë luftë, sepse qeveria ime do që ju ta fitoni këtë luftë, dhe sepse çdo shqiptar do që të fitojë.
Ju faleminderit shumë.
7 May 2008 @ 10:45 pm
Eh pike e zeze, kemi arritur ne piken kur eshte e nevojshme qe Amb. Amerikan te dale e te thote qe korrupsioni nuk eshte pjese e karakterit te Shqiptarit
7 May 2008 @ 10:52 pm
Gjene mire LL.gjene mire………Na dolen haxhet per gjithçka keta amerkanjt.Edhe me na thane ça jena e ça s’jena……….
7 May 2008 @ 11:03 pm
Fjale te verteta, qe nje shqiptar i vertete i ka harruar. Duhet nje i huaj te na i kujtoj.
7 May 2008 @ 11:18 pm
Kultura shqiptare e ka pas vendosur ndershmërinë dhe integritetin mbi çdo gjë tjetër. Për shqiptarët një fjalë e dhënë ka pas qene një fjalë e mbajtur. Dhe parimi i Besës, virtyti klasik i shqiptarëve, ishte një lidhje që nuk mund të thyhej. Pra, e përsëris, gjithkush që mendon se korrupsioni është i pa natyrshëm për shqiptarët, e ka gabim; korrupsioni është dhurrim i asaj çka do të thotë të jesh shqiptar.
7 May 2008 @ 11:35 pm
Turp e faqe zeze kur del amb amerikan nga halli me na mbrojt neve. Besa, fjala e dhene, virtytet klasike..thote ky si me qene shek 18. Car virtytesh mo vlla, ne Himare del tjetri i can kafken nje te moshuari ne mes te qytetit dhe ja nxjerr trurin me doren e vet ky thote virtyte.
8 May 2008 @ 12:25 am
Shume fjalim i bukur ai i ambasadorit amerikan. Dhe vertet, korrupsioni me disa zgjidhje shume te thjeshta mund te luftohet. por s’ka asnje vullnet politik real qe te nderrmarri kete lufte kunder kesaj gangrene te shoqerise tone. ne lidhje me kete ceshtje, ka kaq shume gjera qe mund te ndryshohen brenda nje dite tek ne!
8 May 2008 @ 12:37 am
Mos u nxitoni se vjen Lefteri dhe ju sqaron qe te grupi i statistikave ka pas pjesemarres nga mjafti, g99 dhe ps pranej dalin keshtu
8 May 2008 @ 12:44 am
Nje mik me shpjegoi se e VETMJA arsye qe Shqiperia vazhdon te vuaje per energjine elektrike eshte sepse qeveritareve ju intereson ta blejne ate nga jashte.
Per cdo kilovat qe blihet nga jashte nje perqindje e cmimit shkon ne xhepat e tyre. Kjo eshte nje burim te ardhurash korrupsioni per cilendo qeveri qe eshte ne pushtet te majte apo te djathte. Me burimet ujore qe kemi ne nuk duhet te vuanim kurre mirepo ndertimi i hidrocentraleve do te thoshte humbje te te ardhurave te korrupsionit per shqiperine.
8 May 2008 @ 12:44 am
LI thote: “Eh pike e zeze, kemi arritur ne piken kur eshte e nevojshme qe Amb. Amerikan te dale e te thote qe korrupsioni nuk eshte pjese e karakterit te Shqiptarit ”
o Ll, booo, si duket edhe ambasadorit amerikan i paskan kerku’ leke!!!
8 May 2008 @ 1:43 pm
O Ambasador o kendez i qymezit !
Pulat e qymezit qe keni mbeshtetur dhe mbeshtesni ne keto 17 vjet kane bere vetem glasa dhe jo veze dhe mos me thuaj qe po habitesh me keto retorika se te habiturin duhet ta bej une jo ti.
Ndonje pyetje, qofte edhe retorike nuk prish pune , ke per Gerdecin ?
Ndonje pyetje nga ato qe duhet t`u dale frika atyre qe po merren me hetimin e kesaj nuk kishe ??
Ja si do ta kuptoj une gjithe fjalen tende dhe mos te te vije keq fare :
I ndjere ne faj qe ke mbeshtetur dhe mbeshtet nje gje qe i ka humbur me kohe mbeshtetja ne popull, kerkon te paqtohesh me ata qe ndjehen te zhgenjyer nga kjo dhe kerkon t`i besh te besojne qe ne fakt keni menduar ndryshe.
Atehere une po te pergjigjem duke te perifrazuar : Unë nuk e pranoj këtë përgjigje.
P.S. A me ndihmon dot njeri se kush e ka thene kte : Llafe imzot llafe ?!
8 May 2008 @ 2:00 pm
Shekspir!!
8 May 2008 @ 2:04 pm
“”"”"”Kultura shqiptare e vendos ndershmërinë dhe integritetin mbi çdo gjë tjetër”"”"”"……dhe kete po e thote perfaqsusi ZYRTAR i VENDIT LIDER ne BOTE…….. dhe VINI RE…..
:( 
Vendi me BIZNESIN me te MADH i Drejtohet MORALIT !!!!!!!!!
ne kemi shume mendimtaruce ketu jo te paket…qe moraline quajne ZERO
Te pakten te mos shpresojne te jene kshilltare ambasadoresh..???
8 May 2008 @ 2:12 pm
Tani imagjinoni kete fjalim te mbajtur para popullit nga Ambasadori Amerikan ne France ose Angli…?!!!
8 May 2008 @ 3:01 pm
Koth.
:( 
Jam perseri ABSOLUTISHT me perfundimin tuaj .
Ne thelb Ai jep nje rruge zgjidhje sipas TEORISE se CHE GUEVARES !!!!!!
VINI PESHOREN.
Po shtoi 1 kg ne muajin e pare shkarkoje zoti SALI, kedo minister.
Po shtoi pese kg ..Hetoje zoti Sali per “korrupsion pasiv” tip L. Hajdarage.
Po perdori shprehjen “ka pergjegjes” …rrihe dhe fute ne burg
Kur te lere postin si minister po nuk u shtrua ne spital nga zemra ose “lodhje detali”..leshoi qen ta kafshojne te beje gjelperat e tetanozit.
Duken si shaka dhe larg TEORIZIMEVE FILOSOFIKE te
Likuidit primar te ngjeshur me anexe sekondare nga te cilat varen perfundimet analitike te nje funksionari shteteror
8 May 2008 @ 3:03 pm
Po sondazh eshte o ambasador sondazh!
Kur drejtohet pyetja, menda e shqiptarit e perpunon pak a shume keshtu:
-Cfare ka thene komandanti per kete?
-Nese komandanti nuk ka thene gje, e kemi ne dore ne apo armiqte kete sektor?
Pergjigjen e jep goja vete pastaj se eshte automatike.
Mendoni sikur politikanet tane, ashtu si per kushtetuten te bien dakort qe te mos permendet me korrupsioni. (ne fakt do te mjaftonte te zbatohej kodi penal per shpifjet)
Nuk eshte gje e habitshme, ndodh sot ne itali pas “mani pulite” kur politikanet kuptuan se … (nejse, varja italise se jane bere per gjynah)
8 May 2008 @ 3:58 pm
Kultura shqiptare dhe Besa
Per ata qe dine dicka per Kanunin e Leke Dukagjinit duhet tju kujtohet se ne ate kanun njeriu qe vidhte apo thyente besen denohej shume repte
Marre ne krahine deri dhe shperngulje me soj e sorrolop dhe vrasje.
Nuk eshte kultura ajo ben korupsionin
Ketij ambasadorit desha ti kujtoj se edhe ne Ameriken e tij/tonen po te mos kishte ligje te repta ndaj korupssionit do te ishte bere si ne shqiperi dhe mbase me keq.
Eshte druri qe na mungon ne shqiptareve
Te vendosen masat e denimit sic ishin ne komunizem ( me vdekje per tradheti ndaj atdheut nese vjedh ne detyre shtetrore, denime nga 25 deri me per jete per doktoret qe vdesin njerezit per tu mare para, Detyrim me pune te detyruar (community service ) per arsimtrarit qe mer para nga studentet per nota) dhe do ta shikoni si ulet korupsioni.
Thuhet se Arsimi eshte pjesa me pak e koruptuar ne shoqerine tone. Pritni kur te dale si ushtria ( para nje vit thuhej ushtria ishte institucioni me pak i koruptuar) Universitet private jane vende ku pastrohen parate e felliquara njesoj si gerdeci pastroheshin municionet kontrabante.
Ll sjellja shume mire te falminderit
Ka aq shume per te then por ce do ne akoma besojme ne demokracine liberale, ne idene se korupsioni nuk eshte i keq apo ne idene se nuk ke cfare ti besh le te mos flitet me per korupsioni se duhen perqendruar vemendja ne drejtime te tjera ( ekonomia, politka, etj etj) sikur korupsioni eshte nje fenomen qe egziston ne “hava” pa pasur lidhje me asgje.
E keqja eshte se edhe kur flitet per korupsion flitet ne prizmin e luftes politike E ka fajin ai e ka fajin ky Berisha nuk beri gje Rama nuk beri gje. Eshte si zenka e dy hajduteve qe akuzojne njeri tjetrin per vjedhje. Thua vertet do te kemi lufte kunder hajduteve nga hadutet?
8 May 2008 @ 4:04 pm
Ambasador OJQ
8 May 2008 @ 4:25 pm
Erdha me qellimin e mire per te pushuar ca kohe ne plazhet e vendit tim. E dija qe kishte mjaft te keqija ky vendi im, por kurre nuk me kishte shkuar ne mendje qe dikush me dashakeqsine me te plote dhe me pa arsye do te mi prishte te gjitha. Dita e pare qe erdha. komshija- si jeni, ja ne e beme kete ketu dhe menduam se do tu pelqente. Ne asnje menyre iu pergjigja une duke pare gjitha ate mal me dhe para dritareve te mija. Shtepine time ma kishte mbytru eresira, banja e bllokuar qe nga jashte kishte sjelle ujin me fekale te formave te plota neper te gjitha dhomat dhe kthinat e shtepise. Kjo eshte fantastike!
Ika ne hotel. Te nesmen shkova dhe komshija i dyte: - Ca po ben? I thashe se tani do heq fekalet dhe dheun qe ka sjelle komshija yne. Ke te drejte- me tha.
Pas disa oreve te kerkimit te ustait, u ktheva qe te vazhdoja punen. Tek dera gjej Urdhrin e Rajonit. Te paraqiteni ne xy sa me shpejt dhe mosparaqitja juaj do tu shkaktoje kete dhe ate., Shkova dhe askend nuk gjeta., pas dy oreve te tjera erdha tek shtepia dhe c’te me shohin syte! Policia bashkiake e paisiur me nje leter dore me kerkonte llogari se cfare kam ndermend te bej, U thashe se do heq dheun qe me ka zene dritarety. Ata me kercenuane se pa urbanistiken nuk mund te besh asgje dhe komshijet ish komuniste dhe te ndyre deri ne atomet, molekulat dhe qelizat e tyre te deformuara buzeqeshnin pak nen mustaqe sepse me anen e shtetit me te korruptuar dhe me mut te planetit me kishin ulur dinjitetin atje ku donin ata. A ka ndonje gjakftohte vall te guxoje dhe te me jape disa keshilla per ti kaluar pushimet te gezuara?
Dhe sot eshte dita e trete qe nuk kam shkuar tek varri i nenes!
8 May 2008 @ 4:30 pm
Jo, jo,Ambasador OJQ !!
Andej poshte nga Trevllazen i thone: Ambasador atq
8 May 2008 @ 4:32 pm
Tik,
shko shmallu me nenen !
Mos u merr me kafshet !
8 May 2008 @ 4:36 pm
Nuk e di se cfare prisni nga nje ambasador, apo vendi i tij qofte.
Mos harroni se ambasadori, dhe vendi i tij, shofin vetem interesat e VETA.
Bukuroshet e 20 vjeteve te fundit i ka votuar vete popli i ndercem, pra ne.
Ambasadori, si i tille, ben shume jashte detyres se tij diplomatike duke u marre me pislliqet tone. Nga ana tjeter, po mos te ishte ambasador, ai apo dikush tjeter mund t’i linte shume nga ato furcet me bese e me the e te thashe. E te thoshte se ne disa krahina tuaja nuk ju jepnin nuse po mos tu ngjiste dora, se megjithse diktature, s’late vide pa qerruar, se mbas diktatures jeni bere si qeni i zgjidhur nga zinxhiri e i bini me top nga i pari tek i fundit, se te gjithe klasen politike e keni superhajdute, e shume me teper.
Mund te kete vende, si ky ne fjale, interesat e te cilit, per fat, jane pozitive per ne. Por kjo s’do te thote qe ata te bejne punet tona. Nqs ne vdesim te rrime halja e Europes, nuk ka force te na ndaloje nga kjo rruge.
Dikush pyeti ne nje diskutim tjeter, pse s’pelqeni G99 apo Q199? Sepse nuk degjojme te verteta prej tyre, dhe perfundojme t’ja kerkojme te vertetat ambasadoreve te huaj.
8 May 2008 @ 4:49 pm
“Mos harroni se ambasadori, dhe vendi i tij, shofin vetem interesat e VETA”" …
:) 
:( 
Ka qene dhe nje me perpara ….Pas 91 …Me duket se shikonte interesat e VEFA.
8 May 2008 @ 4:49 pm
Adriatik.
Shko te varri nenes dhe sapo te jesh cmallur pak, hipi avionit dhe kthehu aty ku jeton. Nuk ja vlen barra qerane. Kemi nje jete te mallkuar dhe me te shumten e kalojme duke punuar, kur nuk punojme qajme hallet e Shqiperise, pjesen tjeter e kalojme ne gjume dhe per fat te keq vitet ikin.
Nje miku im kthehet ne Shqiperi pas 5 vjet mungese dhe nje dite duke ndejtur shtrire ne divan degjon postierin qe i bie deres dhe pasi nena e tij i hap deren postieri fillon ti kerkoje llogari me nje ton zeri te inatosur duke i thene tekstualish: Ku ishe ne mengjes ti se erdha e nuk gjeta njeri e me detyrove te kthehem prape tani (kjo ne Tirane vaj hallit ne vende te tjera se c’behet)
Miku im degjon gjithcka dhe del te dera. Postierit i iken fytyra kur sheh ate. Kerkon falje pas nje inskenimi alla shqiptarce te mikut tim dhe largohet.
Keshtu dhe puna jone. Vemi atje pasi jemi mesuar ndryshe ku cdo gje na duket absurde dhe s’na ngelet tjeter vec te zihemi, te paguajme rryshfete ose te largohemi sa me pare eshte e mundur.
Une sa here shkoj betohem qe eshte hera e fundit por, pas nje fare kohe me mer malli edhe per guret dhe detyrohem te kthehem por, vertet, mos ti vije keq dhe i kerkoj ndjese atyre qe jetojne atje dhe jane njerez te kulturuar por, ai vend nuk behet.
8 May 2008 @ 4:55 pm
anonymus
Rob-ternet, s’po pret njeri gjo nga ambasadori lale, po mos te rri te na caje llamarinat me mesazhe te tipit “ka korrupsion po s’duhet te kete” se ket e dime qe ne mjes ne sa hapim syte. Po do me dhone nai dore per luften kunder korrupsionit kena nevoje per ekspertize dhe per pare, per llafe jena vet mo t’mir se amdasadori
8 May 2008 @ 4:57 pm
Te eshte dukur gabim, gjithmone ka qene T. Bile ai ambasador, qe thua ti ka marre vleresime shume te larta nga ceveria e vet, kuptohet, per ate T-ne. Perndryshe, ambasadori kapet prej ythe e cohet ne Afrike, sic ja bene atij te tales.
8 May 2008 @ 4:58 pm
Tiku,
me vjen per fatkeqsine tende Por je i vetmi. Historia te tilla ka shume. Keshille shoqerore Shite shtepine sa me pare nese do te kesh kohe te shmallesh me nenen.
me keqardhje por cdo lidhje qe ke aty ( sidomos pronesie) eshte si nje gur qe te varet ne qafe dhe te terheq poshte
—————–
….Dikush pyeti ne nje diskutim tjeter, pse s’pelqeni G99 apo Q199? Sepse nuk degjojme te verteta prej tyre, dhe perfundojme t’ja kerkojme te vertetat ambasadoreve te huaj…..
———-
Edhe une per te njejten arsye. Sepse nuk degjoj te verteta dhe nuk kane ne porgram si do ti rregullojne keto te verteta. ( Deri sa nuk e pranon nuk ke si ta rregullosh).
Perndryshe une i pelqej me shume se keta qe jane sot. Vec se kjo heshtja e tyre me ben te me duken njesoj si edhe keta qe kemi sot
Mbase heshtin se jane liberale? Mbase por edhe kjo nuk me ben ti pelqej. Mbase heshtin se mendojne te bejne njesoj si keta qe kemi sot po tu japim perkrahjen tone? Mbase, por kjo eshte si keta qe kemi sot.
Shkurt nuk i pelqej per kete
8 May 2008 @ 5:00 pm
Korigjim
“Por je i vetmi” duhet “Por nuk je i vetmi”
8 May 2008 @ 5:10 pm
Koth faji nuk i vihet ambasadorit apo Amerikes…se jemi NE budallenjte qe i kemi votuar ato pula per 17 vjet.
8 May 2008 @ 5:10 pm
Po cfare flisni edhe ju mer amon. Ja analizoni kush e ka bo sondazhin, shifni rezultatet, shtojini atyre edhe zhulin qe mulon te huajt kur shkojne ne Shqiperi, me cfaredo lloj fondacioni apo programmi, se helbete jep doren njonit qe i ka durt e pista edhe pse drejton programe me duar te pastra, jepja tjetrit, bohesh pis ene vete e rezultati osht prape i ulet por, po ta shohim ket pune me pak filozofi rezultatet jane te larta, varet gjithmone nga kendi veshtrimit.
8 May 2008 @ 5:11 pm
Adriatiko, fillo bej si i cmend plako. Shaj me ze te larte nga nona e motra. Dhe mos harro, punimet beji naten. Kur te vije shteti ne sabah mos i hap deren.
8 May 2008 @ 5:13 pm
Lale, ca ekspertize te mungon? Si te sidhesh me hajdutin? Apo mos ta zgjedhish hajdutin deputet?
Po paret per cfare duhen, me i rrit katet kaleve te bosave?
E di si eshte puna, ne e njohim shume mire vehten. Jemi mileti qe pershkruan Adriatiku me lart. Jemi popli i shkathet, gjithe te futme, dhe perfundojme sic jemi. Por, mos harro se dhe te tjeret na njohin mire fare.
Sic e thashe, mos prit te beje dikush tjeter punen tone.
8 May 2008 @ 5:17 pm
…jemi NE budallenjte qe i kemi votuar ato pula per 17 vjet…
) prandaj jemi fajtore budallenj.
———
E drejte Grupo Ne i kemi zgjedhur neper qeverira e bashkira (
8 May 2008 @ 5:19 pm
Na duhet mer lale edhe ekspertiz edhe pare, na duhet te informatizojme gjonat qe mos te kesh nevoje me pagu 1000 lek ke gjendja civilie. Na duhet te rregullojme shkollat dhe ti pagujm mire doktoret qe neser mos te kemi langaraqo-doktor qe te shofin duret, na duhen ligje ne mbeshtetje te luftes kunder korrupsionit, po te jene te mira ama, jo si ligjet e bythes qe bojne ne shqiperi qe njerzit i shef gjith mileti tu marr pare te kamerat e “Fiksit” fjala vje, e ti si co dot ne gjyq se eshte filim i paautorizuar nga gjykata. E ca s’na duhe thuj, po e para na duhen njerez qe dine me shkrujt e me kerku pare se me i t’thonme sic e them une “na duhen pare” s’ta var njeri.
8 May 2008 @ 5:31 pm
….Na duhet te rregullojme shkollat dhe ti pagujm mire doktoret qe neser mos te kemi langaraqo-doktor qe te shofin duret, na duhen ligje ne mbeshtetje te luftes kunder korrupsionit, po te jene te mira ama, jo si ligjet e bythes qe bojne ne shqiperi qe njerzit i shef gjith mileti tu marr pare te kamerat ….
————–
My friend (do te thoshte John McCain ketu ne amerike) Po ne e provuam kete punen e rrogave me qeveritaret dhe deputet tane. Ju a ritem rrogen ju a beme sa edhe ne perendim. Dhe cfare ndodhi? Ata riten “gjoben” ndaj fukarenjeve sepse My friend atje parrula eshte duhet te ve “gjobe” 5 fishin e rroges qe me jep shteti. Shteti ngre rrogen ata ngrene “gjoben”.
Ndersa ne komunizme rroga ishte e vogel shume e vogel por askush nga doktoret nuk ja mbante te merte me shume se ndoinje thes patate apo ndonje pule langaraqe dhe keto fshehurazi shume fshehurazi. Pse? Sepse po te te te kapinin duke mare shkoje per dhjame qeni. Te benin qe doktori nga Tirona te thoshte “Xhan o Puke me 5000 leke ne muaj ne krahasim e minieren e Spacit”
Plus qe jemi nje shtet i varfer qe mbahemi me lemoshet e Bankes Boterore dhe FMN. Ku ti gjej shteti yne i kryesuar nga hajdutet, keto pare
Nuk eshte tek rroga por tek ligji.
8 May 2008 @ 5:35 pm
Lale, ato qe pershkruan ti quhet qeverisje e venit, dhe s’ta bo njeri. Secili shef punen e vet.
Tashti me futjen ne NATO na u dogj dhe ai varianti i hapjes lufte nonjonit, e te na mbante me buke e shtet.
Cdo popull arrin aq sa ka mundesi. Mbase kaq eshte takati yne sot. Bo vaki, kur te rritemi, zeme ca men, po qe se s’na i kane honger qent gjer atehere.
Pse kot valeviten flamuret e dynjose edhe ke peshku?
8 May 2008 @ 5:44 pm
O Robo e Friend. Na mytet (e mytet shqiperine e shqiptaret) me ilace e kshilla si me u sheru. Nuk dune mer me i pi ilacet e ndjek kshillat. Dun me honger leket si jevgjit kena sot e hajme sot, se neser meno zoti e me shku me kendu o me bo nei nuske ke hoxha o ke prifti. Duhet me hap konsultore thoni ju, po ke po ve doktor me sheru e kshillu njerezit, Doktor Salen eeeee. Rezultatet i keni me lart.
8 May 2008 @ 7:29 pm
Tani dje keta nderkombetaret i dhane dermen korrupsionit ! Mire mer.
Sot Berisha, kryetari i qeverise qe i eshte rrit niveli i korrupsionit me 13 % ne krahasim nga viti 2006 ka bere dy aktivitete .
E para ,
Kryeministri Berisha shtroi sot një drekë në Pallatin e Brigadave në shenjë falenderimi për ambasadorët e vendeve anëtare të NATO-s me rastin e marrjes së ftesës për anëtarësim në Samitin e Bukureshtit.
Krahas te tjerave Kryeministri duke qene se eshte i bindur se ftesa per NATO tregon se ka bere perparime ne reforma ( pra edhe keto qe lidhen me luften kunder korrupsionit ) i ka marre kete deklarim po ketij ambasadori : …Gjatë drekës e mori fjalën edhe Ambasadori i SHBA-së në Tiranë, John L. Withers, i cili u shpreh se do të përshëndeste duke iu referuar fjalës së Kryeministrit në Bukuresht. “Ftesa për anëtarësim në NATO ishte një mrekulli e lirisë” u shpreh Ambasadori Ëithers. Kjo mrekulli-theksoi ambasadori Withers- ka bërë që Shqipëria të shihet në një dritë më pozitive dhe ka ndryshuar vizionin ndërkombëtar për Shqipërinë…
http://www.keshilliministrave.al/?fq=brenda&m=news&lid=7985
Materiali per dreken
http://www.km.gov.al/galeri/May-8-16-46-29drekameambasadoret.JPG
Foto e zborit te ambasadoreve ne dreke.
E dyta,
po sot, ne prani te te njejteve studente ku dje beheshin keto deklaratat qe e benin lecke korrupsionin, Berisha ka folur 30 minuta para studenteve dhe ka folur per shume gjera, bile edhe per modelin e marrjes se pushtetit : pushtetin qe na e morren me arme ne e morem nepermjet votes.
Me shume hollesi do keni kur te zbardhet i gjithe fjalimi.
Te dy keto aktivitete dhe deklarime me bejne te mendoj qe Shekspiri ka qene gje e qut shume.
He qe te mos i hame hakun :
…Edhe Kryetari i Politikes pertej te Majtes dhe te djethtes tha : Ne jemi absolutisht dakord me pikëpamjen se e gjithë klasa politike duhet të bëjë shumë më tepër në luftën kundër korrupsionit dhe jemi të gatshëm të kontribuojmë për të gjitha reformat e masat e nevojshme, në nivelin kushtetues e ligjor, po edhe në atë etik ku politika shqiptare jep një shembull të patolerueshëm me gjuhën, sjelljen e veprimet e shumëkujt ndër përfaqësuesit e saj…
Dhe Shekspiri me duket gjeni pastaj.
Poshte populli i korruptuar shqiptar !
8 May 2008 @ 7:34 pm
Korrupsioni ne rritje?
N’asnjemnyrë!!!!!
Na e kemi djegur (minuar) korrupsionin ne vatren me te rrezikshme n”Gërdeeeëecccc. Shkrumb e hi e kemi bere korrupsionin.
I rrufshi pallen Fatmir Mediut!!!
8 May 2008 @ 7:43 pm
O Friend nga Suedia !
Nese do te dish mendimin tim per kete, atehere po te pergjigjem : Jo, nuk do perdor argumentat qe perdore ti, sepse s’kam prova per to.
Do te them thjesht qe “matja” e korrupsionit, eshte pak e veshtire qe te behet dhe se “matja” e tij me sondazhe nuk do te thote ndonje gje te madhe konkretisht, sepse sondazhet ne fjale matin “perceptimin” qe kane njerezit per nivelin e korrupsionit ne Shqiperi. POR, kjo s’do te thote qe realiteti eshte keshtu.
Ndryshe, si e shpjegoni ju shifren 92 % korrupsion ? C’fare do te thote per ju ? Mos valle, 92 % e Shqipetareve te intervistuar jane te korruptuar ? Apo se 92 % e tyre, mendojne se Vendi ka korrupsion te madh ?
Tjeter gje eshte “PERCEPTIMI” / ndjesia, dhe tjeter gje eshte Realiteti.
Njerezit degjojne tere diten neper media, gazeta, TV, per korrupsionin, per arrestime per korrupsion, per abuzme, per vjedhje, per tendera, per korrupsion aktiv e pasim … ndaj korrupsioni i ka ngelur si nje fjale qe perseritet me qindra here : edhe ne mendjen e njerezve eshte krijuar pershtypja sikur korrupsioni eshte rritur, thjesht nga fakti se gjithandej FLITET per korrupsion, sa vjen edhe me shume.
Niveli i korrupsionit gjithsesi mbetet tejet i larte fale aksionit (dhe sidomos INAKSIONIT) te qeverise Nano-Meta-Majko-Nano te 8 vitete SPECIALISTE te korrupsionit, (97-05), ku ky fenomen SHKELQEU. S’kemi ç’fare t’i bejme, qe qeveria e sotme perballet me nje nivel STRATOSFERIK korrupsioni te trasheguar nder vite … ky eshte PESHQESH nga ata qe deri dje ishin “qeveria me e korruptuar” dhe qe tani hiqen sikur jane te reformuar, sikur u “pastruan” - BLAB BLA BLA - MR 10 % eshte lideri i Tyre !!! C’fare shpresoni nga keta ? Gjobevenie shteterore !
Gjithesesi, besoj se keni aq vesh per te degjuar dhe aq sy per te pare e per te bere dallimin midis periudhes 1997-2005 dhe asaj 2005-2008, ku diferenca ne pikepamjen e luftes kunder korrupsionit eshte si dita me naten.
Niveli i LUFTES ndaj korrupsionit, ky po ka vlere per vleresimin e qeverise : Ai matet me nr me dosjeve te çuara ne Prokurori, matet me hetimet qe behen nga Policia/Prokuroria, Shiku etj, matet nga denimet qe japin gjykatat per zyrtare te vegjel, te mesem e te medhenj (me Drejtore drejtorish, ZV/Ministra e ndoshta Ministra) … Niveli i LUFTES kunder Korrupsionit, matet me Nr e policeve rrugore te futur brenda nga Task Foce kunder Korrupsionit, nga Sherbimi i Brendeshem i Min Brendeshme; matet nga Nr i Doganiere te arrestuar per korrupsion, nga Nr i profesoreve ne shkolla e universitete te denoncuar e denuar per kete fenomen …
Lufta kunder korrupsionit, matet me rezultate konkrete, me fakte, me shifra, jo me “perceptime” te opinionit publik, i cili eshte i “kapur prej veshesh” nga Mediat dhe e ha tere diten sapunin per djath …
8 May 2008 @ 7:57 pm
Left !
Te ta bej me te lehte qendrimin ne kete teme une ty ?
Ja, edhe ai raporti sondazh edhe une mendojme qe Berisha nuk ka gisht ne korrupsion.
Tani si mendon keta te tjeret nga nr e poshte vjedhin apo nuk vjedhin.
Or daje !
Kane fillu edhe ushtaret e gardes me kerku pare qe te te lene te parkosh makinen afer parlamentit ?!
Ja thu kesaj pune apo jo ?
8 May 2008 @ 8:04 pm
ca o ky trongull kshu mer jahu
8 May 2008 @ 8:04 pm
Lefto, nuk ja vlen me diskutu mbi keto argumenta RD-je
8 May 2008 @ 8:13 pm
Korrupsioni nuk luftohet vetem nga nje ane ore Koth !
Mos mendoni gje qe qeveria este “Zot” dhe do ndeshkoi ç’do padrejtesi ne Shqiperi ?
Ju gojen per buke e keni, kur ju “gjobisin” Gardistet per punen e parimit ?
Ca faj ka shteti ketu, nese ju qe e pesoni korrupsinin, nuk shkoni e t’a denonconi, por preferoni te paguani 200 lekeshin, e te rrini rehat ?
Ca faj ka qeveria ketu, qe njerezit i mesuan vete me Lek mjeket, dhe s’vene t’i denoncojne, kur keta u erkojne parat nen dore ?
Pranojeni, se edhe njerezit, shoqeria, ka pjesen e saj
8 May 2008 @ 8:16 pm
peshqeshin e pranon edhe mbreti thone.
Jo me Sala qe eshte faraon GerdeCAR.
8 May 2008 @ 8:18 pm
Mire mer mire ate e di une qe ka faj populli, po une kam nje pyetje :
Ai Mediu ( se edhe ky ne qeveri ka qene ) ka vjedh nai lek andej nga Gerdeci apo jo?
8 May 2008 @ 8:38 pm
Amon Lefto mos numro mo dosje se mgjthmend do ju myllin ke ato spitalet ku per faj te numrave te Sales nuk ka mo vene per te tjeret se,osht shtu shume numri kto kohet e fundit. Po ku i ke mer, mos ju pacim ne juve ishallah, ato dosje e ato qe jane fut mrena se i ke t’gjithe tu livadhis per qejf ne mos n’Tirone neper EU.
Mrekullohem vertet kur shoh gjithe kete mani mbrojtje, deri ne vdekje, te fantaarritjeve te kryefantazistit. Por llogjikoni i cik me trurin tuaj dhe jasht bindjeve politike se truri nuk eshte optional por funksion primar.
Po sherohuni ore nga Salizmi, Nanizmi, Edizmi a ku di une te tjere. Boll me me ideologjizma. Korrupsion ka patur, ka dhe do te kete akoma ne Shqiperi por, jo ne kete menyre dhe jo kshu ashiqare fare, si thote populli.
Po ne qoftese keto numra jane thjesht perceptim dhe jo realitet, si thua ti Lefti, atehere realiteti qenka me keq akoma.
8 May 2008 @ 8:48 pm
Me kete video pershendes te gjithe idealistet dhe moralistet kudo qe ndodhen ne bote.
Fatekeqesisht realiteti eshte ky:
http://www.youtube.com/watch?v=apM0d3M-sps&feature=related
8 May 2008 @ 9:40 pm
O brez i dhim ky,prandaj ka korropsion….!!!!!
8 May 2008 @ 10:20 pm
Tano
Une do te pajtohem me ju per punen e brezit por puna qendron se ky brezi i dhim po dhi ene brezin qe vjen.Kesaj si i behet, se sa per kete brez ajo ka nje zgjidhje brezi plaket koha iken vjen brezi i ri.Por kur edhe ky asht si i vjetri ska zgjidhje.Shef rushi rushi e piqet.
Si do te ndalohet kjo rumplle qe po na con tatepjet? Sepse sa me shume shkon koha, sa me poshte shkojme ne, aq me shpejt ritet korupsioni aq me shpejt rukulliset poshte vendi.
Ash bo me pat frike te permendesh korupsionin masiv qe kemi ne ( jo ate normal qe egziston objektivisht ne tere boten por kete te paturpshmin qe kemi ne) se po permende korupsionin ose do te te quajne armik te qivirise ose do te quajne te mykur, te kohes se babaqemos, komunist, konservator, aspak modern, aspak liberal, diktator, budalla, e ku e di cfare tjeter, vec te ndershem nuk te quajne se ndershmeria normale realiste ( jo idealiste ) ka vdek.
8 May 2008 @ 10:28 pm
Nga ta di une more mik ? Mos valle i rri nga prapa Mediut, apo ndonje politikani tjeter ?
Ca degjoj neper Lajme, Gazeta, nuk merret vesh qarte ajo pune : ka marre, s’ka marre, kete pune ja le ne dore Gjykates …
Secili eshte pergjegjes per aktet e tij; ligji i barabarte pe te gjithe : po pati marr, le te denohet, kush po thote te kunderten ?
Shyqyr qe Rama u bind (pas nderhyrjes se Ambasadorit Amerikan) qe PS te pranoi heqjen e Imuniteteve per Deputetet (mbase e bejne edhe per gjyqetaret, sepse Gjermeni eshte ende ne KLD, jo ne Biruce); se kur thoshte Sala para 2 vjet, per heqjen e imuniteteve, PS hidhej e ankohej se Sala do vinte diktaturen e se do t’i rraste opozitaret ne burg (duke e lidhur àeshtjen edhe me heqjen e Sollakut) - tani qe foli Withers II, Rama u tregua i gatshem, “pronto”.
Por nejse, me mire vone se kurre : duke u hequr imuniteti te gjtheve, edhe Mediu meqe ketu ishte fjala, le te perballet me Prokurorine dhe pastaj me Gjykatat
8 May 2008 @ 11:14 pm
“Ca faj ka shteti ketu, nese ju qe e pesoni korrupsinin, nuk shkoni e t’a denonconi, por preferoni te paguani 200 lekeshin, e te rrini rehat ?”
Problemi eshte se shteti kerkon te ushtroje korupsionin!!
Se qe thu ti Lefti, para disa muajsh me ri-versulen ata Tropojanet e doganes se Durrsit dhe me kerrcasin nje goxha gjobe. Ligji eshte elastik dhe interpretimi i tij behet sipas akrobatit te akredituar ne dogane. Shkoj une, se kam kohe ne dispozicion jo per gje, dhe i hipi shkalles se pushtetit per te vertetuar me dokumenta se gjoba eshte e padrejte(ket pune e kam bo me cdo gjobe). Asnje nuk do tja dije as ai i bekumi i Katallanit qe akuzohet per lloj lloj gjonash. Atje ne Durraco kane vone nje Jugor per te prit klientelen dhe per ti thone se ske cbo tashi, o e pagu o i kenaq ne menyra te tjera.
Po su pagu gjoba e padrejte(goxha goxha e rende, gjer ne ate pike sa ta qit bilancin te karbonizum) malli as eksportohet e as importohet.
Ti do thush, paguje ti edhe shko ne gjykate. Edhe do te them se e kam bo mer vlla, cdo here, por gjyqet shtyhen e shtyhen e shtyhen gjer sa ti heq dore..
Po te ishte vetem dogana hallall, po te vine edhe ata te leshit, ata te shurrtores, taksatoret etj etj edhe te heqin deshiren per te vazhduar punen mor vella.
E une luftoj e luftoj e shpresoj se dite me te mira do te vine, se mbase mbase do zgjohen edhe syleshet si puna jote(me fal po seriozisht nese nuk gjejme kurajon te kritikojme te tanes, dmth kush te sha te do, skemi per te gjet yxhym) e te gjithe bashke do kerkojme drejtesi..
8 May 2008 @ 11:25 pm
po kur ta haje pastaj burgun ashiku jot, cer do bosh tina?
9 May 2008 @ 9:57 am
Media shihet edhe si institucioni i vetëm që lufton më shumë korrupsionin. Sondazhi nxjerr si pikë kritike
se po i kthehem dhe nje here shkrimit tani qe eshte dhe mengjes ktej nga europa, kte duket qe e ka bere top chanel, se ajo fryhet sikur po lufton korrupsionin me ate emisionin e saj viks vare! s’eshte i besushem si artikull ky, lereni ket muhabet tani.
NJE KESHILLE KAM , doni mos bini pre e korrupsionit, evitoni cdo kontakt apo marredhenie me administraten e ulet, atije behet kerdia, dhe ata jane te eger fare, spyesin hic se kush eshte “lart”. do zoti mos bini semur se aty skeni ca i beni pastaj…
9 May 2008 @ 10:51 am
-
Lefto fjale me vend ke thene vella, … po meqe ra fjala ti nga e merr informacionin, apo…
-
O Lefto, sinqerisht, .. a di me leshu gazra ti??
9 May 2008 @ 12:53 pm
Institucioni i arsimit ai i mjekesise dhe drejtesise jane vatrat kryesore te korrupsionit ne Shqiperi. Kemi gjithe sistemin e drejtesis te korruptuar pra si mund te luftohet korrupsioni me njerez te korruptuar. Po te iki Berisha do vije Rama i cili ka nje eksperienc me te gjate vjedhjesh plus rethohet prej ekpert-te-korruptuarish te tipit Ruci . Shpresa ishte dhe eshte qe Berisha&Co te korruptohen me pak sepse alternativa eshte e erret , lexoni shkrimet e Lubonjes per kete . Me sakte Rama ndertimin e qendres se Tiranes ja dhuroi nje studjoje me arkitekt adoloshent dhe skualifikoj studjon e te famshmit Daniel Libeskind .???? ka me te korruptuar se ky.
9 May 2008 @ 2:10 pm
Lefti, mediut si ri prapa po sic duket i rika mrapa ose i rri ai mrapa Edit se per ate di jo vetem 10% po edhe qe eshte pede. I rri mrapa dhe grus se nanos se edhe per ate e di me siguri qe eshte agjente greke. Dhe jo, nuk jane perceptime por realitete keto te tijat.
Sa per luften kunder korrupsionit jam tu bo tifozllik per futjen ne burg te mamuthit padrinos dukes leshit e preshit qe kishit fakte para sa te futeshit dhe ju gabimisht ne perceptimet e shqiptareve. Pastaj, fute me dhe ate nudistin mrena po i gjete fakte dhe ketu s’do te thote njeri i gjys llafi. S’jemi te pafytyre apo me rroge ne te tjeret ketu!
9 May 2008 @ 2:32 pm
Pse nuk e dine mileti se ku ka korrupsion,te gjithe e dine edhe shtet edhe partite,por nuk e luftojne dote se i pelqen, te gjithe pushtetareve ..,korrupsioni eshte si puna e instiktit te qenit me bucen kur bejne sex,dhe duan ti ndajne, duke iu hakryer me gure a me shkop,por c`e do ata shkojne se bashku e nuk ndahen dote deri sa te shfryet ai miku …Pushtetaret jane te fryre me korupsionin si zor se shfryhen ..prandaj bejne ham-ham kunder te flamosurit!
9 May 2008 @ 3:58 pm
Geri:Pastaj, fute me dhe ate nudistin mrena po i gjete fakte dhe ketu s’do te thote njeri i gjys llafi.
::::::::::::::::::::
nuk eshte e vertet kur futi Nanon babain e nudistit ne 94-en ne burg gjithe Shqiperia u be copa koha tregoj qe Nanoja ishte nje kriminel ordinier dhe duhej te mbetej ne burg. E njejta gje me ramen po ta fus ne burg Socialistet do te behen perseri copa sepse e treguan veten n 1997.
9 May 2008 @ 4:37 pm
Idris,
Komandant Topi sapo shkarkoi nga detyra komandarin e FA dhe nja 2 gjenerale te tjere me propozim te Ministrit te Mbrojtjes.
9 May 2008 @ 4:50 pm
ore, kane bole keta ushtaraket apo hic?
9 May 2008 @ 4:55 pm
Si mer me propozim te ministrit? Fatja bote be e rrufe qe s’kishte gjo m’dore fare. Ai ne daktori vec lujshin nonc ke guri.
9 May 2008 @ 4:56 pm
PO hic nuk kane o Qafiro. Se ku kam lexu qe heqja e gradave qe u be ne ate kohe u shoqeru me vetvrasje ne gjithe vendet e ish-bllokut komunist. Kurse alvanoset hic. Vec me shpetu bythen sot per sot e ka mendjen shqiptari plako. Plus qe mungon krejt ndjenja e solidariteti…Kshu qe mos prit mrekullina se dhe me qen bolerende gjeneralet nuk i mbeshtesin ata qe jane ne rang me te ulta.
9 May 2008 @ 5:46 pm
Ardi ke nigju neihere per bemat e Sales ato ore qe e futi Meta mrena? Po njofte nei Polic (burgu) pyte sa i omelt ishte Sala kur kapte sapunin (per fat t’keq s’kishte telefona bluetooth, se do kishte fitu me siguri nei cmim).
Po ta fuste edhe i here Meta Salen mrena, do ti boja fushate elektorale pa pare edhe i kishte te sigurta gjithe votat e farefisit.
10 May 2008 @ 4:02 am
Une e kam nje mendim cilivil per kete pune i nerum KOTH!
Realisht NUK KA USHTRI.
Ka nje klase Politike qe paguan nje pjese te moshe se pershtatshme per te kryer detyra MERCENARESH .
Keta mercenare te organizuar , armatosur dhe pergatitur se bashku me Oficeret e n/oficeret aktive perbejne USHTRINE e sotme.
Te mjeret oficere per rrjedhoje SOT per SOT jane disa RROGTARE pa asnje fare ndikimi ne asnje fushe te jetes se vendit.
Me ta cdolloj rrugaci i tipit Alibegaj a Mediu apo kushdoqofte mund te sillet si me nje Gjynahqar qe lyp buke per HALL!
Vecanerisht ky debili i sotem si k/minister dha shembullin me pikant te perdorimit te USHTRISE si organizim XHANDARMERIE per te shtypur levizjet e 97. Pasi deshtoi ai hodhi hapat e pare te MERCENARIZMIT duke rekrutuar forca me PAGESE per operacione MASAKRASH.
Kjo ka qene arsyeja perse NATO-n une ja urova atyre dhe familjeve te tyre si mirqenie ekonomike…Persa i perket rrolit e personalitetit te tyre POLITIKA i ka shumzuar me ZERO.
10 May 2008 @ 4:32 am
Ai emri Alibeaj me ka shkuar per inerci ndoshta desha te thoja OKETA…dhe per kete NUK kerkoj Falje
:)
as tek Falkonja qe se nga na ka hup megjithe keto ndodhi MILITARE
:( 
10 May 2008 @ 10:44 am
Idris,
me propozim te Kryetarit te Keshillit te Ministrave eshte shkarkuar nga detyra Kryetari i Sherbimit Informativ te Ushtrise.
10 May 2008 @ 10:56 pm
Keta te shikut e shiut duhen shkarkuar njehere ne 3 MUAJ KOTH,sepse jane fatkeqesia me e madhe e vendit…..Ndoshta n/kryetaret e tyre qe mbulojne specialitete duhet te jene drejtuesit e Vertete…Ketu duhet me bo Mixha nonje reforme …
:(
sidomos ne drejtim te Kopetencave …
Ketij te Ushtrise duhet edhe ti tringellijne ne vesh ato …. sepse e ka bere cdo gje si i “zgjuar”, por per te gjurmuar oficeret se cfare mendimesh politike kane e per te bere raporte ndaj tyre jane te VETMIT.
11 May 2008 @ 7:47 am
Nga Robert PAPA - Ambasadori amerikan, direkt e quajti të korruptuar Berishën, ndërsa indirekt e quajti:klloun që luan lodra dhe nuk lufton korrupsionin. Uashingtoni, erdhi në konkluzionin tonë se Berisha është demagog, ndaj i tha se korrupsioni nuk luftohet me llafe e fjalime. Por sa e korruptuar është qeveria e Berishës? A është aq e korruptuar sa Noriega, apo sa Sadami?! Mbase Berisha është po aq i korruptuar sa Mubaraku. Tash, Uashingtoni të veprojë: Ose si me Noriegën, ose si me Sadamin ose si me Mubarakun. Berisha ka vendosur të bëhet milioner apo miliarder në dollarë, sepse nuk ia prish dot as vajzës e as djalit.Uithers, para se të akuzoje shkëlqesinë e Tij Berisha, të na thotë a e quan akoma të “lajthitur” shefja e tij, si në vitin 2001 dhe a shesin viza amerikane punonjësit e ambasadës së tij? Unë i them se , sipas të dhënave të mia, në vitet 1998-1999 FBI dhe Byroja e Investigimit në Departamentin e Shtetit nisën një hetim të gjatë për shitje vizash dhe një zv/ konsulle e në Tiranë, pasi u martua me një nga rojet shqiptare, u degdis në një mision në Afrikë. Nuk e di të jetë dënuar. Pra korrupsionin Berisha nuk e morri nga zyrat e Umnikut, nga KOPI dhe fëmijët e tij të llastuar, por mbase edhe duke parë se si ka korrupsion edhe në SHBA. Uidhers dil dhe fol qartë: a je dakort më këtë dhunim të pseudokushtetutës sonë? Uidhers thuaje qartë:Ti do luftë në Tiranë? Pra luftë, edhe pse ti thua ndaj korrupsionit. Pra, si ta kuptojmë: a ta nisim luftën të “zhdukim” Saliun. Por mbajeni llafen se mos ia bëni LSI, ashtu si Hungarezëve kur iu thatë dilni në revolucion në vitin 1956. Flit qarte zoti Uidhers:Ta flakim apo jo Liderin tonë ish-komunist apo ish-demokrat Berisha.
KUR U BE KAQ I NDERSHEM KY IOSH DIPLOMAT QE VODHI PAJSIJET E AMBASDES PAS RENIES SE QEVERISE BERISHA NE VITIN 1997.
KA SHUME PESHQ NE KETE BLOG SE CFARE PESHKAVJEDHESI KA QENE KY NJERI QE U EGRESUA SE NUK I DHANE NJE KOCKE TE LEIPIJE.
CESHTJA E KORRUPSIONET NE NIVELET ME TE LARTA ESHTE PROBLEM, DHE NUK DUHET RESHTUR SE FOLURI, POR KUR E NGREJNE NJEREZ QE ME TE VERTETE E NDJEJNE DHE JO KEPUCELEPIRES.
11 May 2008 @ 8:09 am
NDJESE PER GABIMET ORTOGRAFIKE TE MESIPERME.
KUR U BE KAQ I NDERSHEM KY ISH-DIPLOMAT QE VODHI PAJISJET E AMBASDES PAS RENIES SE QEVERISE SE PRESIDENTIT BERISHA NE VITIN 1997.
KA SHUME PESHQ NE KETE BLOG QE E DINE MIRE SE CFARE PESHKAVJEDHESI KA QENE KY TIP QE U EGERSUA SE NUK I DHANE NJE KOCKE TE LEPIJE KUR PD MORI SERISHMI PUSHTETIN NE 2005.
CESHTJA E KORRUPSIONET NE NIVELET ME TE LARTA ESHTE PROBLEM, DHE NUK DUHET RRESHTUR SE FOLURI DERI SA TE CRRENJOSET, , POR KUR KY PROBLEM NGRIHET ME SHQETESIM REAL QYTETAR DHE JO NGA KENDI QE E NGRE ROBERT PAPA QE DIKUR FSHINTE KEPUCET E PADRONIT TE TIJ TE ADHURUAR.
13 May 2008 @ 9:22 pm
Ne nje emision qe po zhvillohet tani ne Alsat (te ftuar : Aldo Bumçi, Fatmir Kadilli / Taulant Balla, A. Malaj/ si dhe Z. Pasha - perfaqesues i organizatoreve te Sondazhit) u tha dhe u riperserit fakti se Mediat kane ABUZUAR - per mos te thene kane DEZINFORMUAR publikun ne lidhje me shifrat !
Z. Pasha, perfaqesues i organizatoreve te sondazhit, gjene e pare qe beri, ishte te sqaronte opinionin publik se ne disa media (gati te gjitha) ishte avancuar ideja se “korrupsioni ishte rritur me 13 %” - Ai u shpreh se kjo gje ishte e gabuar !
Ne fakt, perceptimi i Korrupsionit per 2005 ishte ne 95 % / per 2006 ishte ne 94 %, per 2007 ishte ne 93 % dhe per 2008 perceptimi i korrupsionit eshte 92 %.
Pra, s’ka sesi te kete nje rritje te “korrupsionit” me 13 %, kur ai ishte 93 % vjet, dhe 92 % sivjet !
Ne fakt, nga ardhja e qeverise se Djathte ne pushtet (fund 2005), shihet qarte se PERCEPTIMI I KORRUPSIONIT eshte 3 pike me i ulet sesa viti 2005.
Nga te dhena te tjera te sondazhit, rezulton gjithashtu se vetem 10 % e Shqiptareve pranojne se “administrata u ka kerkuar para per sherbime” - gje qe tregon se niveli real i korrupsionit ne administrate te mos jete ne nivele stratosferike.
Prandaj o njerzez, nese keni qejf te jeni kritik ndaj qeverise dhe kerkues ndaj saj, beni shume mire; POR, kujders se çfare gjerash ju GATUAN media, mos i “hani” te gjitha gjerat qe shkruhen ne gazeta (kunder Qeverise ne kete rast), por qendroni me sy kritik edhe ndaj atyre qe dine vetem te akuzojne.
13 May 2008 @ 9:29 pm
Studimi i plote mund te lexohet ne faqen e IDRA-s:
13 May 2008 @ 9:36 pm
Marre nga studimi, faqe 10 :
Vetëm 13,3% e publikut të gjerë mendojnë se korrupsioni ndërmjet zyrtarëve publikë është pakësuar gjatë vitit të kaluar (Fig.8). Pothuajse gjysma e të intervistuarve mendojnë
se korrupsioni në fakt është rritur (47,2%), shifër kjo 13% më e lartë se në sondazhin 2006.
13 May 2008 @ 10:18 pm
o eagle e vogel, po po te them se ai sondazhi eshte i pabesueshem sepse vetem duke bere llogaritjet e tjeshta matematike del mbi 100 e ca perqind. kjo tregon se sondazhi eshte parcial per te qene i besueshem dhe per me teper i mediatizuar(tch).
13 May 2008 @ 10:30 pm
Lefti, besoj do me falesh po te te kerkoj te pirdhesh nga kjo teme.. i ben nje nder vetes dhe te tjerve qe po te mbajne temenane..
Une te them qe nese nje biznes nuk vajos sistemin e ri te ndeshkimit ,qe ne menyre piramidale shtyn leket gjer te BERISHA dhe pinjollet qe ai vete i ka vene me duret e tija ne pika nevralgjike te administrates, ai biznes eshte i destinuar te humbase rrugeve te gjykates!!! Ti me thua jo po eshte administrata e ulet e jo ajo e epermja..Flet per nje pesh qe sbesoj ta kesh heq ndonjehere mbi shpine..
13 May 2008 @ 10:37 pm
o dick cheney qenke rraf me vaj e me uthull! sa paske vujt neper administrat!
po nqs ke ndonje ankese shko ne gjykate dhe mi kurse kto komente.merr dhe per avoket doktorrrrrin e viks vare dhe e ke tfitum!
shkoni mor qqqqqqqq…ni! komunista.
13 May 2008 @ 11:05 pm
lefti moj,
Ja u zbyth dhe lefti me ne fund se si pelqe cfare i tregojne “komunistet”..