Serbo-boshnjaku Fazlliç vizitë blic në Tiranë

 

Download:

TIRANË - Damir Fazlliç është larguar nga Shqipëria me avionin çarter vetëm pas disa orësh qëndrimi në Tiranë. Serbo-boshnjaku mbërriti sot në mesditë në Tiranë, në kulmin e akuzave për afera korruptive dhe shitje fiktive të kompanive ku sipas dokumenteve janë përfshirë edhe zyrtarë të lartë të shtetit.

Njeriu i vënë në akuza të forta nga media dhe opozita për krijime biznesesh fantazëm të cilat dyshohen se pastrojnë para, erdhi në mes të ditës me diell në Tiranë dhe nuk u ndalua nga askush, nga asnjë prokuror apo polic. Shtypi serioz vendas hodhi këto ditë dritë mbi veprime shumë të dyshimta të Fazliç, ku më e pakta është efazioni fiskal në dëm të shtetit shqiptar në një shumë prej 170 mijë euro dhe ku më seriozja që meriton një hetim radikal është akuza për pastrim parash në bashkëpunim me zyrtarë të lartë të qeverisë aktuale. Përkundrazi Fazlliç erdhi me destinacion studion televizive të një media private, pranë qeverisë, dha një intervistë dhe prej andej iku nga kishte ardhur, duke iu drejtuar aeroportit “Nënë Tereza” ku e priste çarteri i tij.

Burime të “News 24” thanë se Fallziç u shoqërua në Rinas nga oficerë të Komisariatit te Rinasit.
Biznesmeni serbo-boshnjak ka shmangur mediat dhe pyetjet e gazetarëve të cilët ndodheshin në pritje të tij. Fazlliç është nisur menjëherë në Rinas, duke mos u takuar me asnjë gazetarë apo zyrtar tjetër në vend.
Prezenca e Damir Fazlliç në Tiranë vjen në një moment kur politika është përfshirë në një debat të thellë mbi njeriun misterioz i përfolur për lidhje biznesesh dhe interesash të dyshimta në Shqipëri me njerëz shumë pranë kryeministrit dhe ministrin Basha.

Para dy ditësh, Kuvendi i Shqipërisë u përfshi nga debate të ashpra lidhur me implikime korruptive të zyrtarëve të lartë të qeverisë me Damir Fazliç. Kryeministri Berisha kërcënoi deputetët e opozitës se do të bënte publike dosjet e tyre nëse ata do të vijonin të akuzonin atë publikisht për afera të mundshme korruptive me Damir Fazliç.
Opozita kërkoi një mocion me debat me kryemisnitrin Berisha, për të cilin ai u shpreh se ishte i gatshëm ta pranonte. Madje, kryeministri Berisha u shpreh se ishte i gatshëm të sillte biznesmenin boshnjak Damir Fazliç edhe brenda sallës së Kuvendit, nëse opozita do ta kërkonte gjë dhe nëse sipas Berishës opozita “nuk do kishte frikë prej Fazliç”.
Për këtë çështje ka reaguar edhe ministri i jashtëm Lulzim Basha dhe kunati i tij Erion Isufi të cilët kanë mohuar të kenë lidhje me Damir Fazlliç.
(a.s/News24/Balkanweb)

Prokuroria e Tiranës nis procedimin penal për Damir Fazlliç

TIRANË – Fill pas largimit të Damir Fazlliç nga Shqipëria, pasditen e sotme prokuroria e Tiranës nisi procedimin penal në ngarkim të tij. Burime të “News24” në prokurori bëjnë të ditur se procedimi është regjistruar në prokurorinë e Tiranës dhe një grup ekspertësh do të nisin verifikimin e akuzave ndaj Fazlliç.
Njoftimi për nisjen e procedimit vjen menjëherë pas largimit të Fazlliç nga Shqipëria. Ai erdhi sot në tiranë për të dhënë një intervistë në një televizion privat, të njohur për qëndrimet e tij pro-qeveritare. Ndërkohë burimet zyrtare nga prokuroria e Tiranës u shprehën se nuk kanë patur asnjë njoftim për mbërritjen e Fazlliç në Tiranë. Përkundrejt kësaj, burimet zyrtare pohojnë faktin se do të sekuestrohen të gjitha dokumentet e shoqërive të ngritura nga Fazlliç në Shqipëri për të verifikuar ligjshmërinë e tyre.
Menjëherë pas arrestimit të Fazlliç, mediat shqiptare zbardhën fakte që vënë në dyshim aferat e tij tregtare në Shqipëri. Në këto afera ai ka patur lidhje me zyrtarë të lartë të qeverisë shqiptare. Njëri prej tyre, dyshohet të jetë ministri aktual i punëve të jashtme, Lulzim Basha.
Prej disa ditësh mediat shqiptare denoncojnë aktivitetin e 5 kompanive të cilat mbajnë emrin e Damir Fazllic si pronar dhe administrator Erion Isufin, kunati i ministrit të Jashtëm pa imunitet Lulzim Basha. Vetë Erjon Isufi, ka pranuar publikisht që kompanitë që ai administronte kanë qenë pasive dhe nuk ushtronin aktivitet konkret. E megjithatë, Fazliç ka shitur njërën prej këtyre kompanive, konkretisht “Crown Aquisition” në vlerën 1.7 milion euro në Qipro.
(a.s/Balkanweb)

Dergoje artikullin me email Printoje artikullin

103 Komente

  1. peshkaqeni thotë:

    8 October 2008 @ 9:04 pm

    HAHAHAHAHAHAHA
    Kësaj i thonë të hedhësh valle në gojë të ujkut
    HAHAHAHAHAAHAHHAH
    Shqipëria ime e dashur është bërë si han me 77 porta ku hyn serbi, turku, greku, arabi, kinezi e kush dreqi e di dhe hedh valle si në shtëpinë e tij…

    Sa posht të kanë ulur,
    Sa keq të kanë katandisur,
    Sa poshtë të kanë hedhur,
    Sa keq të kanë katandisur,
    O e dashura ime Shqipëri,

    Ahhhh që skam një dorë të fortë!!!!????

  2. arb thotë:

    8 October 2008 @ 9:11 pm

    jemi bèrè mè keq se ato qè dikur quheshin republikat e bananave….jam kurioz tè lexoj komentet mbi kètè tipin dhe ngjarjen qè ai pèrfaqson..kurioz sidomos tè komenteve tè njerzve qè jetojnè è shqipèri…ju lutem shkruani!!!!!!!!!!

  3. Vemendje thotë:

    8 October 2008 @ 9:32 pm

    Ordineriteti i metalitetit te qeverise Berisha eshte rrezik akut. Duhet vepruar urgjentisht, per keputjen e ketij ‘apandesiti te infektuar’.

    Shqipetaret meritojne dialog mes tyre, ata nuk identifikohen me Berishet. Ai e kalon masen e ordinerit. Ordineri do mari denim nga vet ordineriteti i tij. Shqipetaret kane mbajtur ne kurriz shume ordineritete deri sa ti cojne ne vendin e duhur.

  4. kallash thotë:

    8 October 2008 @ 9:41 pm

    Thone qe ky Fazlic erdhi ne Tirane per te terhequr ca euro qe i kishin ngelur nga shitja e njeres nga 18 firmat e hapura nepermjet one stop shop. Pastaj me duket se e ftuan edhe per nje interviste ku ka shpjeguar se si mund te behesh milioner duke shitur firma.

  5. Lexuesi thotë:

    8 October 2008 @ 9:42 pm

    Pervec spekulimeve/ose jo te mediave mbi kete personazh dhe aktivitetet e tij(le te merret organi i akuzes me to,tani mbas ikjes spektakolare te tij nga Tirana),ate cka do te doja te dija une si qytetar i ketij vendi, eshte, nese z.Fazllic eshte vertet njeri i afert (me lidhje familjare,a jo) me ish shefin e UDB-se,Stanishevin?

  6. kallash thotë:

    8 October 2008 @ 9:45 pm

    Po mer shok e ka pas daj!

  7. ThoughtPolice thotë:

    8 October 2008 @ 9:46 pm

    Kot thone qe eshte rrezuar komunizmi. Ende vazhdohet qe ne vend te fakteve te merren me biografite e njerezve. Ke ka pase gjysh, ke ka pase daje, xhaxha e kshu me rradhe.

  8. Lexuesi thotë:

    8 October 2008 @ 9:48 pm

    Polic,mos e degjenero debatin.

    Personalisht kam rezerva nga GSH-se ndaj jam skeptik nese dicka e tille eshte e vertete a jo.Ose me mire,NUK DUA TA BESOJ…

  9. xhibi thotë:

    8 October 2008 @ 9:54 pm

    Kush na e sqaron me nje paragraf punen e ketij vicit qe po lakohet kaq shume ne media? Mediat tona e kane zakon qe kur japin lajmin per nje ngjarje asnjehere nuk i bejne nje permbledhje; supozojne se ti i ndjek gjithmone ato dhe lexon cdo artikuj te tyre. :D

  10. toko thotë:

    8 October 2008 @ 9:54 pm

    Vetë Erjon Isufi, ka pranuar publikisht që kompanitë që ai administronte kanë qenë pasive dhe nuk ushtronin aktivitet konkret. E megjithatë, Fazliç ka shitur njërën prej këtyre kompanive, konkretisht “Crown Aquisition” në vlerën 1.7 milion euro në Qipro.

    NjJe shoqeri pasive ska vlere mirpo vlera e kesaj kompanise qenka 1.7 mil Euro. Cfare te jete vleresuar kaq shume?
    Ne themi “Me mire nje mik se nje ciflik” E ku ka mik me te mire se kunati i shokut Xhemal ( me fal Kunati i Zotit Basha) Thua nje ciflik te kushtoj kaq shume 1.7 mill Euro. Atere ka edhe ndonje gje tjeter. Mbase ne vlere eshte eshe Mbesa e shokut Enver ( me fal e Zotit Berisha) dhe ortakja e se bijes. Atehere vlera 1.7 mill Euro ka kuptim. Gjithmon Me mire nje mik se nje ciflik” Ka miq me te mire se Qeveria dhe politka shqiptare per te bere pune te pista ne shqiperi. Atehere miku ka vlere si mall

  11. kallash thotë:

    8 October 2008 @ 9:54 pm

    Po une kam nje pyetje tjeter. Sula si e njohu ket cun te ri dhe pale na e paska bo edhe mik!

  12. hunter thotë:

    8 October 2008 @ 10:01 pm

    Hahaha, aman mor, na rregjistroje ndokush kete intervisten qe do te japi Klan TV se ne emigrantet nuk kemi mundesi. O sa e madhe! Keto trimat e GSH as nuk e prisnin fare. Lere pastaj kur thane, se Demir Fazllic do te japi nje interviste nje televizioni i lidhur me qeverine. Edhe kush e tha, Gazeta Shqiptare!
    P.S. mbajeni peshkaqenin se beri harakiri.

  13. Zana thotë:

    8 October 2008 @ 10:11 pm

    Peshkaqen ,mbaje vedin….Merrja me te fershellyer,Jo kaq pernjimend mor burre….Kusuri eshte llafe imzot,llafe……

  14. lupi thotë:

    8 October 2008 @ 10:14 pm

    Prokuroret priten sa i morren be tel nga Rinasi qe ti thoshin qe iku ai boshnjaku dhe ne ate moment, po ne ate moment ama e nxorren urdhrin per arrestimin e tij.

    Ehhh ca gallate…shqiperia seshte as republike bananesh se bananja e ka nje vlere nja 200 lek cop, shqiperia eshte republike e lekurave te bananes.

  15. Taqi thotë:

    8 October 2008 @ 10:27 pm

    Prokuroret priten sa i morren be tel nga Rinasi qe ti thoshin qe iku ai boshnjaku dhe ne ate moment, po ne ate moment ama e nxorren urdhrin per arrestimin e tij.

    Mesa di une, s’ka dhene njeri urdhes arresti per te nga prokuroria Shqiptare - kane filluar zyrtarisht hetimet !

    Nga hetimi e tek mandat arresti eshte nje distance si “nga e thena ne te bere”

  16. Liqeni thotë:

    8 October 2008 @ 10:28 pm

    lupi thotë:
    8 October 2008 @ 10:14 pm
    Prokuroret priten sa i morren be tel nga Rinasi qe ti thoshin qe iku ai boshnjaku dhe ne ate moment, po ne ate moment ama e nxorren urdhrin per arrestimin e tij.
    —————————————–
    Ju ka thene ambasada amerikane ta nxjerrin urdherin. Mos i beni me faj prokuroret. Mbi ta ka nje presion shume te madhe.
    E keni vene re qe edhe spordhjaku Topi nuk ka bythe me te mbroje drejtesine?
    “Kjo eshte Mafia shume e madhe, se luftoj dote”- thoshte dikush ne telefon!! ;)

  17. Liqeni thotë:

    8 October 2008 @ 10:30 pm

    ohh Taqi o kopuk france..
    Pse ore ne France si bejne i arrestojne ne fillim pastaj hetojne??? Apo e kunderta????
    ehhh kta jane fare. :( :(

  18. ancesori thotë:

    8 October 2008 @ 10:30 pm

    Qajini hallin Fasllicit juve. Ai i beri leket ju beni komentet.

  19. edrus thotë:

    8 October 2008 @ 10:37 pm

    #

    Taqi thotë:8 October 2008 @ 10:27 pm

    Nga hetimi e tek mandat arresti eshte nje distance si “nga e thena ne te bere”

    E njef jetën shqiptare Taqi :P
    Rroftë sinqeriteti :)

  20. kallash thotë:

    8 October 2008 @ 10:37 pm

    Ore per ket fazlicin e shkrete shume shtete kan per te nxjerre mandat aresti ene kon per tu zi shtetet me njona tjetren se kush ta mor i pari. Shonset per ta mor shqipnia jon te pakta, se nuk ma mer menja qe ai te vij mo ne shqipni. Ca kishte per te mor ketu ai i mori dhe na la shnetin, dmth na la ket bashen, kunotin etij, ate fluturen avokate e nonje tjeter fukara, me te cilet ka per tu mor prokuroria, por edhe sula qe ka per tu mbur sesi i lufton edhe i denon edhe te tijt.

  21. ThoughtPolice thotë:

    8 October 2008 @ 10:44 pm

    Prokuroria ka filluar hetimet per te verifikuar bizneset e D. Fazllic ne Shqiperi dhe shume mire ka bere. Prisni te mbarojne hetimet. Ose nese nuk prisni dot, na tregoni shkeljet ligjore te tij, pa hamendje dhe shpifje, por me fakte. Nderkohe sot ka reaguar edhe Dhoma Kombetare e Avokateve qe ka thene qe te gjitha veprimet e Av. Flutura Kola kane qene ne perputhje me ligjin.

    Neser transmetohet edhe intervista e Fazllic qe do te jape me shume info per bizneset e tij dhe per ato qe akuzohet. Prisni, pse jane shqetesuar kaq shume keta ithtaret e Edi Rames?

  22. Genty thotë:

    8 October 2008 @ 10:46 pm

    Nuk ka shum per te thene ketu pasi i zoti “punes” i tha te gjitha vet ne parlament. E vetmja gje qe dua te citoj eshte se nje vit me pare ne median Canadeze u hap lajmi se ish-e dashura e ministrit te jashtem kishte pasur ne rini lidhje me nje shoqate krminale ne Amerike “Hell Angels”. Dha doreheqjen mavria para se ta hiqnin. Por e ritheksoj: Ish-e dashura.

    Ne Shqiperi, hyn e dalin armiqte e kombit, kokat e UDBs. Deklarojne se jane miq te ngushte me kryeministrin. Kane afera kriminale me rrethin e ngushte qeveritar… dhe prap ketu dalin ca laraska perr-perr-perr duan ta shesin te zezen per te bardhe.

  23. Ll thotë:

    8 October 2008 @ 10:50 pm

    Thoughtpolice thote:

    Kot thone qe eshte rrezuar komunizmi. Ende vazhdohet qe ne vend te fakteve te merren me biografite e njerezve. Ke ka pase gjysh, ke ka pase daje, xhaxha e kshu me rradhe.

    Kjo thenie ne gojen (gishtat) tende i dashur Polic eshte shembulli me i lezetshem i humorit partiak :)

  24. ThoughtPolice thotë:

    8 October 2008 @ 10:53 pm

    Ty nuk te marr vesh se ke humor te holle shume, aq te holle sa po te keputet. Ti mos fshi postimet ate bej, se ta ka thene edhe dikush me pare, je si pune leninisti i vocerr.

  25. Taqi thotë:

    8 October 2008 @ 10:55 pm

    o Liqen, shko ne Berlin e oranizo nje proteste meqe e ke Salen aty keto dite - se mbase ta shpjegon ai si behen arrestimet

  26. Ll thotë:

    8 October 2008 @ 11:01 pm

    Kur e thua ti ThP kete punen e Leninizmit une duhet ta marr seriozisht se sera juaj ka lexuar Marksin, Engelsin, Leninin, Stalinin, Enverin e Salin me shume kujdes. Eshte nje “rrugetim” i cuditshem por ja qe ka njerez si ti qe e bejne :)

  27. lumidrin thotë:

    8 October 2008 @ 11:02 pm

    “Biznesmeni serbo-boshnjak ka shmangur mediat dhe pyetjet e gazetarëve të cilët ndodheshin në pritje te tij.”
    Pse ore Damir, sillesh ne kete menyre.Nuk e njeh gazetarin Shqiptare, ti jo.
    Pyetjet do ishin te tilla;
    -Cilen ore zgjohesh ne mengjez.?
    -Kafen, si e pin te nxhete apo te ftohte.?
    -Si te duket Shqiperia?
    -Politika Shqiptare, ç’fare mendimit ke?
    -Tirana eshte kryeqytet Europian?
    -Lexoni shtypin Shqiptar,ç’fare pershtypjet keni?
    -Jeni duke lexuar ndonje liber te Kadares.
    -Si e kaloni kohen ne shtepi?
    Mbase edhe ndonje pyetje mbi sportin, filmat, e programet televizive.Mbase.
    Eeeeeeeeeeeeeeeee! Do thuash, shiko ky, pas gjithe asaj zhurme ne shtyp. per nje figure kondrabandisti,mafiozi,mospagues taksash, si Damiri, gazetaret mi drejtojne keto pyetje.
    Keto pytje te bejne e mos prit te tjera.
    Ne per kriminelat si Ramiz Alia e Nexhmie Hoxha kemi lexuar pyetje te tilla nga gazeta mendermethane “Shqiptare” o TCh, jo nje kontrabandisti si puna jote.
    Duku, mos humb.

  28. Fadlic thotë:

    8 October 2008 @ 11:06 pm

    O Peshkaqen me ate “doren e forte” bjeri me dore, dhe mos flit ashtu nga maja e Kanadase per kinezet e shqiperise, nuk te hane buken ty, as ai Fadlici qe eshte nje biznesmen i nderuar qe ka siguruar kapitalin shume atyre hajdutve atje, qe i blinin ndermarrjet dhe tokat me valute per dy dollare. Ku e gjeten valuten keta pas 1990? Thuaj!

    Nuk e kupton se per cfare behet fjale? Shume shqiptar kane marre kapital nga jashte dhe kane hapur firma ose zyra me kapital te huaj. Tani ngaqe duan t’ja fusin te huajve, dmth. ortakeve te tyre, t’ju vjedhin firmen, kapitalin ose aksionet; leshojne dokumente dhe zera neper shoket e tyre “gazetar”, pasi firma qe ne fillim eshte marre me allashverish. Si u vodhen ato kullat arabve? A di ti si funksionojne gjerat atje? As qe ja ke haberin fare. Te huajt ftohen nga matrapaz shqiptar per te hapur firma, dhe pastaj u vjedhin kapitalin. Mos flas pastaj per “skema” qe behen atje ne shqiperi si “spanish prisoner”. Ajo qe duhet pare mire tani eshte lidhja e bankave tona me ato nigeriane, braziliane, qipriote etj. Te tjera “skema” me te sofistifikuara jane ne loje, sidomos me “reale estate”. Do ja ndegjojme zerin shpejte!

  29. hunter thotë:

    8 October 2008 @ 11:09 pm

    Komenti i mesiperm

    Genty thotë:
    E vetmja gje qe dua te citoj eshte se nje vit me pare ne median Canadeze u hap lajmi se ish-e dashura e ministrit te jashtem kishte pasur ne rini lidhje me nje shoqate krminale ne Amerike “Hell Angels”. Dha doreheqjen mavria para se ta hiqnin. Por e ritheksoj: Ish-e dashura.

    eshte nje shembull genjeshtre. Stil Gazeta (Anti)Shqiptare. Ose nje gjysem te vertete. Ne rastin me te mire injorance ne kuptimin, qe injoron. :-) Ministri i Jashtem, Maxime Bernier ne marredhenie intime me nje ish-modele Julie Couillard (kjo e lidhur perpara me nje kapo i bandes motoçiklistave Hell Angel) harron pas nje nate “euforike” dokumenta top-secret ne shtepine e kesaj te fundit. Dokumenta qe lidhen me nje mbledhjen te NATO. E dashura, Jullie Couillard, nje karrieriste e thekur, ne vend qe t’ja dorezoje ja nis qeverise ndermjet nje avokati dhe pastaj vete e ben xhiron e gazetave/televizione (ne kembim te shperblimi kuptohet) duke u kthyer ne yllin e momentit. Yll i superpaguar. Rast tipik i 15 min fame sipas Andy Warhol. Nga kjo histori, lind nje sexy skandal mbi papergjegjeshmerine e min. te jashtem i cili ftohet, e perseris ftohet, nga kryeministri kanadez te japi doreheqjen. Kjo eshte historie i/e dashur Genty qe ti sjell per shembull.

  30. Ll thotë:

    8 October 2008 @ 11:18 pm

    Shyqyr qe ky “qytetari i thjeshte” Fazllic ishte i shoqeruar nga policia se largqofte dikush mund edhe te mendonte ta pyeste per ato shkembimet e lezetshme mes Kryeministrit dhe opozites ne Kuvend. Shyqyr, shyqyr, shyqyr.

  31. Aiglon thotë:

    8 October 2008 @ 11:18 pm

    Kjo ardhja keshtu shpejt e shpejt me rikujton ate “dy diteshin e lirise” se Delijorgjit pas shperthimit e para arrestimit. U tha qe ishte neper ca banka per te rregulluar ca pune …

    Tani, ne qofte se u arrestua ne Bosnje ky Fazllic, c`ne qe eshte i lire? Ketu pra une filloj te mos kuptoj me. Akoma me keq, si shpjegohet qe nuk interesohet kush me pa pse u shit kaq shume ajo kompania e tij? Kaq e veshtire eshte te kerkosh kush e bleu dhe pse kur dokumentat paskan dalur ne shesh?

    Kothere, na thuaj dicka,
    ne mes tone te qendrosh,
    qe te na japesh pakez ndrite,
    naten te na e besh drite ;)))

  32. xhibi thotë:

    8 October 2008 @ 11:53 pm

    Po pyes prap, cili eshte lajmi rreth ketij vicit? Per cfare arsye mediat po i kushtojne rendesi dhe ne po e lexojme tek faqja e pare e Peshkut? Mund te ma sqaroje dikush, se nga artikujt nuk e kam te qarte?

    Apo e ka akuzuar dhe kete opozita si bashkepuntor te Berishes per Gerdecin? :D

  33. artian thotë:

    8 October 2008 @ 11:55 pm

    Fjala e SB,ne vesh te perendise ,erdhi ,erdhi si nje “pellumb i shkruar ” ,si pako postale ?

    C`fare poste mund te kete derguar “pelumbi i shkruar”dhe kujt i ka dorzuar ?
    Sikur e kishte bere me fjale me Sali Berishen !!

  34. KasperSky thotë:

    9 October 2008 @ 12:01 am

    Eshte e fresket…

    08.10.2008

    Shteti në dispozicion të një trafikanti

    Nga Mero Baze

    Problemi i parë për një shikues fanatik për TV “Klan” është sonte emri i Fazlliçit. Ai do të shikojë në një tavolinë me gazetarin Fevziu një njeri, për të cilin s’ka dëgjuar asgjë. Ai televizion nuk ka dhënë asnjë lajm për Damir Fazlliçin. Nuk ka dhënë lajm që është arrestuar, nuk ka përcjellë lajmin që vajza e kryeministrit është bashkëpronare me avokaten që i ka blerë si përfaqësuese e një kompanie qipriote kompaninë Fazlliçit, nuk ka shkruar që bizneset e Fazlliçit i ka administruar kunati i Lulëzim Bashës etj., akuza që janë hedhur në shtyp. Kështu që do të ndjehet pak konfuz të dëgjojë një njeri, të cilin e sjellin me charter në Rinas, e shoqëron Policia e Shtetit sikur është Xhorxh Bushi, dhe përplasin në tokë kameramanë, sikur të ruajnë njeriun më të rëndësishëm të botës. Në këtë kuptim e gjithë ajo shëmti shtetërorë në dispozicion të një televizioni, të lë shijen e hidhur se misioni më i ri i ardhjes së tij me charter, nuk ishte më “lavatriçja e parave të pista” për të cilën akuzohet Fazlliç, por përdorimi i ekranit si lavatriçe e rrobave të brendshme të bëra pis në familjen e kryeministrit.

    Mashtrimi i tij i parë u provua. Damir Fazlliç tha në intervistën e tij në “Top Channel”, se “nuk e kam shitur kompaninë “Crown Acquisitions” tek avokatja Flutura Kola, që përfaqëson një kompani qipriote në Tiranë”, dhe theksoi se “këtë e thonë njerëz si Mero Baze”. Dje, Shoqata e Avokatëve të Shqipërisë tha se kompania është shitur brenda gjithë rregullave dhe avokatja Kola ka vepruar drejt. Shoqata ka kërkuar të mbrojë avokaten Kola nga akuzat, pasi, nëse kompania nuk do të ishte shitur, atëherë i binte që ajo të kishte bërë letra false. Deklarata provon se mashtruesi është ai që kryeministri, Sali Berisha, e solli dje me charter në televizionin ku pyetjet nuk marrin kurrë përgjigje, kur janë kundër tij.

    Por ky është një detaj me të cilin qytetarët shqiptarë janë mësuar. Ajo që ishte më e rënda dje, kishte të bënte me faktin se prokuroria nuk ka mundur dot të ndalojë për ta pyetur shtetasin boshnjak Damir Fazlliç, pasi policia e mori atë në mbrojte, dhe injoroi fletëthirrjen e prokurorisë. Sipas burimeve nga prokuroria, fletëthirrja është regjistruar një orë e gjysmë para se Fazlliç të linte Tiranën. Ajo i është komunikuar drejtuesit të policisë në Rinas, por ai nuk e ka përfillur, pasi ka qenë i angazhuar nga persona jozyrtarë të shoqëronte dhe të mbante nën kujdes shtetasin Damir Fazlliç. Një këshilltar i kryeministrit Berisha po ashtu u shfaq pas Fazlliç dhe përdori autoritetin e kryeministrit për të mos ia dorëzuar drejtësisë njeriun e kërkuar prej saj. Ndërkohë që Fazlliç ishte në Tiranë, Dhoma e Avokatëve kishte përgënjeshtruar deklaratën e tij të parë publike se nuk e kishte shitur kompaninë dhe kjo ishte e mjaftueshme që ndaj tij të nisnin hetimet për mashtrim publik, me pasojë financiare për buxhetin e shtetit. Ky skandal më shumë se objekt hetimi duhet të bëhet objekt debati publik rreth keqpërdorimit të shtetit për interesa private dhe për fshehje të njerëzve të kërkuar.

    Damir Fazlliç erdhi për të na fyer në emër të arrogancës së pushtetit, njësoj si fyente Delijorgji punëtorët e pafuqishëm për të protestuar në Gërdec, duke punuar si skllevër. Ai erdhi të na tregojë se, sa të ketë pushtetin Sali Berisha, askush nuk e prek këtu. Skena e shëmtuar e futjes së tij ilegale në TV “Klan”, mospërballja publike me shtypin që e ka akuzuar dhe përdorimi i pushtetit të Berishës për t’iu shmangur prokurorisë tregojnë qartë kush është njeriu më i besuar i kryeministrit. Ky i fundit e përdori emrin e tij për të bërë shantazh publik, duke e paraqitur si “kutinë e Pandorës”, që po të hapej kapaku i saj, opozita do të ndjehej keq. Dhe nuk ka përse ta përdorë tjetër një njeri të tillë veçse për shantazh. Gjithkund njerëz të tillë për të tilla gjëra përdoren. Problemi ynë është se kryeministri nuk mund të jetë në dispozicion të njerëzve të tillë.

  35. Monda thotë:

    9 October 2008 @ 12:03 am

    Po pyes prap, cili eshte lajmi rreth ketij vicit? Per cfare arsye mediat po i kushtojne rendesi dhe ne po e lexojme tek faqja e pare e Peshkut? Mund te ma sqaroje dikush, se nga artikujt nuk e kam te qarte?

    He mer xhibi si ben dhe ti lol. Kokerr dembeli, e s’lexo gazetat bile dhe peshkun.
    Thone ky vici akuzohet, ne fakt eshte nen hetim nga prokuroria e Sarajevos per matrapazlleqe andej. “Shtypi serioz vendas hodhi këto ditë dritë mbi veprime shumë të dyshimta të Fazliç” me fjale te tjera, qimja u be tra, apo vici u be ka ne Shqiperi. Akuzohet per pazare te tjera, firma fiktive te ngritura (sipas shtypit serioz) per te pastruar parate.
    Plus, akoma me keq per kaun, Berisha deklaroi ne mes te kuvendit se e “e ka per nder” ta ket mik.

    Ja keshtu, ta shpjegova fshatce, se me shtypin serioz perton te merresh :)
    btw, per mendimin tim, guilty as charged.

  36. Genty thotë:

    9 October 2008 @ 12:03 am

    O gjuetar, e solla si shembull perciptazi. Ai skandal para pak muajsh beri goxha zhurme ne politiken kanadeze. Bernier u prononcua publikisht ne media me letern e cuar Harperit ku i shpjegonte arsyet of resigning his post.

    Marredheniet intime e netet euforike qe thua ti, pak rendesi kane per publikun. Shkurt jeta e tij private.

    Po flasim per nje gabim politik e moral te ngjashem, por ne Shqiperi sapo ka filluar te duket maja e ajsbergut te nje lidhje te politikes me rrjetet mafioze qe jane kundra shqiptareve.

  37. ThoughtPolice thotë:

    9 October 2008 @ 12:10 am

    Eshte i kuptueshem shqetesimi i ithtareve te Rames per intervisten e Fazllic ne TV Klan. Me sa po thuhet deri tani, Fazllic ka folur per Ramen dhe socialiste te tjere ne ate interviste.

  38. xhibi thotë:

    9 October 2008 @ 12:16 am

    Flm Monda. :) Lexova nje artikull diku po nuk kishte permbledhje.

    Me nje fjale prandaj eshte kaq i fiksuar Peshku dhe shtypi jone i pavarur (lexo i majte :D ) per kete rast, se ka thene Berisha qe e ka mik? Paska filluar dhe ne Shqiperi guilt by association? Nese aplikojme kete, pra fajesojme Birishen per cka ben nje mik i tij, atehere gjysma e te majtes (dhe ndonje i te djathtes) duhet te denohen me pushkatim, se kane pasur ne familje dike nga Byroja komuniste. :D

    Une thashe se mos kishte ndonje lajm se Berisha ishte perfshire ne ndonje afer korruptive me kete. Qenka sepse paska thene Berisha se e ka mik. Pse nuk bejne dhe nje proteste tjeter per Trebicken e majta, me ate rast permendin dhe kete vicin, dhe njekohesisht zgjidhin dhe punen e parullave, kush parti do sjelle ca banderola.

  39. ali aliu thotë:

    9 October 2008 @ 12:35 am

    duhet me e akuzu berishen edhe se ka mik berluskonin se edhe ai eshte akuzuar per korrupsion . boll mor me fjale boshe shihni qfare thot merkel per shqiperine e mos degjoni perrallat e rames

  40. Genty thotë:

    9 October 2008 @ 12:40 am

    lol, kinezo, milionat, korrupsioni, biznese fiktive… jane bo te perditshme. S’ka ngel me politikan, gazetar… i pa etiketuar.

    Per mua eshte shume denigruese kjo puna e lidhjes se ketij njeriu me UDB. Ju do thoni qe sishte ky por daja. Spo behet fjale per vitet 40-50-60 apo luften e klasave, Hoxhen… Flitet per 1998, masakrat e serbeve ndaj shqiptareve ne Kosove e ne rajon. Lidhjet e ketij personi me politiken serbe… Kryeministri pranoi miqesine e tij te ngushte me nje person aspak “dashamires” ndaj interesit shqiptar apo shqiptareve…

  41. xhibi thotë:

    9 October 2008 @ 12:45 am

    Kryeministri pranoi miqesine e tij te ngushte me nje person aspak “dashamires” ndaj interesit shqiptar apo shqiptareve…

    Kjo qe thua ti tingellon sikur ky vici ka bere gjera antishqiptare dhe qe Berisha e ka pas ditur kete fakt, dhe prap se prap e ka bere mik. Si del kjo, me rregullin e treshit te opozites dhe gazetave tip GSH dhe Shekulli, apo ka ndonje fakt ketu?

    Ne te kundert, nese nuk ka fakte qe Birisha ka ditur ndonje gje per kete vicin, si mund ta fajesojme Birishen, me cfare justifikimi? Apo meqe protesta e te majtes gjoja per Trebicken nuk pati shume sukses kundra Berishes, por ne fakt pati percarje brenda te majtes, dhe tani duhen gjetur jsutifikime te reja per mbajtur te okupuar militantet socialiste? :D

  42. artian thotë:

    9 October 2008 @ 12:48 am

    Dje, Shoqata e Avokatëve të Shqipërisë tha se kompania është shitur brenda gjithë rregullave dhe avokatja Kola ka vepruar drejt.
    Shoqata ka kërkuar të mbrojë avokaten Kola nga akuzat, pasi, nëse kompania nuk do të ishte shitur, atëherë i binte që ajo të kishte bërë letra false. Deklarata provon se mashtruesi është ai që kryeministri, Sali Berisha, e solli dje me charter në televizionin ku pyetjet nuk marrin kurrë përgjigje, kur janë kundër tij.

    Po meret vesh shume bukur ,qe avakateve nuk i intereson ceshtja e Fazllicit,por se si te fitojne me shume ,nga kermat .
    Prokuroria shqiptaret nuk meret vesh se cfare ben ,cfare pret,dhe duket sikur ,pret .
    Te presi dhe tja plasi do te ishte mire,por te presi dhe keto Gerdece te mbulohen ,nuk eshte hic e mire.

  43. Genty thotë:

    9 October 2008 @ 12:56 am

    Une spo i vihem fare interesit politik te njeres apo tjetres. Mos analizo vetem nji fjali e flet per Trebicka, leshi-preshit. Do ishte shume me mire sikur te dy kampet ti cirrnin maskat njeri-tjetrit dhe populli ta mesoje njehere te verteten e mos te vazhdoje te haje sapunin per djath.

  44. xhibi thotë:

    9 October 2008 @ 1:12 am

    Po ca kampesh e maskash e pordhe me rigon mo. Ti, juve, po cirreni per kete lajm. Une ne fillim nuk e dija dhe me sinqeritet pyeta pse po behet gjithe kjo buje.

    Tani qe te akuzosh nje kryminister shqiptar se ai ka pas ditur qe X person ka bere krime apo gjera antishqiptare, dhe ky kryeminister me dije ka bere miqesi me kete person, kjo eshte dicka e rende dhe serioze, nga ana morale flas, se nuk di te kete ligj kundra kesaj. Keshtu qe duhet te kesh prova, nuk mjafton te ndjekesh nje boshnjak nga mbrapa ne aeroport dhe te spekullosh ne gazeta dhe tek Peshku.

    Te njejten gje nese ka ndonje perfshirje korruptive te Sales me kete.

    Ne te kundert, ne mungese te ketyre provave, ky nuk eshte lajm, eshte thashethem, te cilin Peshku e ka vene tek faqja kryesore per te njejtat arsye qe GSH e ka vene tek faqja e saj kryesore.

  45. Roni thotë:

    9 October 2008 @ 2:12 am

    qe ne 93 e kisha ndigjuar qe Sali Berisha ka qene njeri i UDB.

  46. xhibi thotë:

    9 October 2008 @ 2:25 am

    Roni thotë:

    qe ne 93 e kisha ndigjuar qe Sali Berisha ka qene njeri i UDB.

    E ke gabim. Intevista e Nexhmijes thote qe ai ka qene me UDB-ne qe ne kohen e komunizmit.

  47. canart1975 thotë:

    9 October 2008 @ 2:51 am

    Imagjinoni Nanon tani duke pare lajmet me nje dopio xhin perpara dhe Xhoin qe i ben masazh dhe duke thene:
    Pse keshtu behet korrupsioni more karafil?

  48. Idris thotë:

    9 October 2008 @ 4:27 am

    Te beri “cope” Hunteri o Genty !!!
    Se nuk e kapi i ndjeri A.Hajdari krushkun e Berishes ne aeroport duke nxjerre jasht shtetit si “super yll’ dokumente te rendesise se vecante???
    Ler mo e zgjat se jane mjeshtera te “berjes se rratheve “e per te spostuar bisedat nga thelbi ne gabime gramatikore.
    Xhibi per TY!
    Autobuzi per ne BERAT nisej nga Lushnja .Pas skecit te CEKES per tifozet
    ….A ka Polic aty ere-pyeti Cekja si tifoz Lushnje
    Jo ere babam !- Ushnja , Ushnja….bertiste Cekja..dhe pas skecit te centralistes :
    -Alo USHNJA…………Lushnjaret i bene bene
    -A mos te kapcim ne Berat o Ceke !- kur dihej qe ai autobuzit i hypte ne USHNJE ! :P :P
    E mjera prokurori c’ka per te heq per ta prure…Jo si siguroni jeten , jo perkthime te keqia…
    Perkthysi (terxhumani) e di mire gjuhen?
    E mer XHIB ! Do e ben se nuk je keshtu si pyet :)
    Polici po ,qe shquhet per durim Leninist ka te drejte te prese vendimet e drejtesise dhe intervisten e FAZLLICIT qe do deklaroje nga KLANI :
    -Po eshte e vertete qe une jam agjent i UDB .Por une kam punuar per vllazerimin e dy popujve ne te mire te qeverise BERISHA !
    Prit Polic, prit… :) :) :)

  49. lumidrin thotë:

    9 October 2008 @ 7:00 am

    Kam nje plak kojshi, eshte shume llafazan, si mbyllet goja kurre.
    Gjithmon duke e folur e ankuar, nuk kuptohet asnje fjale ç’fare eshte duke thene.Nuk ka punuar kurre ne jete te tij e ankohet se ka pensionin e vogel.
    Nuk e di si quhet, por une e therras Idriz,do ishte me i bukur Zirdi.

  50. Godsmack thotë:

    9 October 2008 @ 8:04 am

    Berisha agjent i UDB…;

    Jo…!

    Ai eshte futur ne UDB si agjent i SHIKut ose SHISHit!!!

  51. Godsmack thotë:

    9 October 2008 @ 8:13 am

    Nje hajdut mik me kryministrin e vendit tim!!!!!!!!
    O vendi im…
    O vend i degjeneruar,me njerez te degjeneruar!!!!!!

  52. coli thotë:

    9 October 2008 @ 8:40 am

    Çarteri i Fazliç ngrihet nga Rinasi, prokuroria nis procedimin penal

    Dy orë pasi është larguar me avionin e tij, të porositur enkas për një intervistë në Tiranë, çarter, Prokuroria e Përgjithshme Shqiptare konfirmon se ndaj biznesmenit serbo-boshnjak, Damir Fazliç, është regjistruar një procedim penal në Prokurorinë e Tiranës, pas akuzave mediatike dhe të opozitës. Zëdhënësja e organit qendror të akuzës, Holta Zhiti, konfirmoi dje, pasdite, në orën 18:00 se ndaj tij është regjistruar një dosje dhe kanë filluar verifikimet për mbledhjen e informacioneve nga institucionet që kanë dijeni. Autorizimi i zëdhënëses për këtë deklaratë, ishte vetëm për publikimin e faktit të fillimit të hetimeve, ndërsa detajet e tjera të dosjes i takojnë Prokurorisë së Tiranës, e cila nuk ka autorizuar asnjë prokuror apo hetues për pyetjen e Fazliç, gjatë kohës që qëndroi në Tiranë. Por ngushëllimi i vetëm për hetuesit të hutuar nga vizita “bombë” mbetet deklarata e Fazliç në një emision televiziv, ku pohoi se është i gatshëm të paraqitet në organin shqiptar të akuzës, sapo kjo e fundit të kërkojë këtë gjë.
    Regjistrimi i dosjes
    Në të njëjtën kohë që i gjithë opinioni publik po ndiqte lëvizjet enigmatike të biznesmenit Damir Fazliç në Shqipëri, Prokuroria e Tiranës po nxitonte të regjistronte një procedim penal pas thirrjeve politike dhe mediatike se personi në fjalë është një “supertrafikant”. E ndodhur përballë kësaj situate, në cilësinë e provës materiale organi i akuzës ka sekuestruar disa shkrime të botuara në median e shkruar, si dhe disa deklarata publike nga politikanët të opozitës. Madje, janë sekuestruar edhe pamje filmike apo dokumente të publikuara që hedhin dritë mbi mundësinë që Damir Fazliç ka pastruar miliona euro në Shqipëri, duke shitur disa kompani private në pronësi të tij drejt disa firmave fantazmë në shtetin e Qipros. Por, për hetimin e të gjitha informacioneve, prokurorët, megjithëse kanë konstatuar disa elementë të veprës penale, do të shkojnë në Drejtorinë e Përgjithshme të Tatimeve në Tiranë për të sekuestruar të gjithë dokumentet e aktiviteteve që janë në emër të Damir Fazliç. Hetuesit deklarojnë se kjo procedurë duhet të zgjasë disa muaj. Duke iu kundërpërgjigjur medias dhe politikës, zyrtarë të Prokurorisë së Tiranës thanë dje se nuk kanë asnjë tagër për të marrë në pyetje shtetasin boshnjak, Damir Fazliç, pasi personi në fjalë nuk është marrë i pandehur. Ata thanë se ai mund të merret në pyetje vullnetarisht. Nëse nuk pranon të dëshmojë në këtë status, si person që ka dijeni mbi ngjarjen, prokuroria tha se ndihet e pafuqishme t’i dërgojë fletë-thirrje. Bazuar në deklaratat publike të vetë Fazliç, thirrja e tij në organin e akuzës duket shumë e largët, pasi nga koha e regjistrimit të procedimit penal e deri te marrja e tij e pandehur, procedura mund të zgjasë disa muaj. Por, hetuesit thonë se, nëse nuk ka prova që e implikojnë në afera të dyshimta Fazliç, dosja mund të pushohet. Gjithsesi, të dyshimta janë veprimet e pasdites së djeshme, kur vetëm tri orë pasi ai u largua nga Shqipëria, prokuroria deklaroi publikisht nisjen e procedimit penal ndaj tij. Neglizhenca është më e pakta në këtë rast.

    Akuzat
    Biznesmeni serbo-boshnjak, Fazliç, pritet të akuzohet për shantazh financiar dhe kryerjen e një serë veprimesh të paligjshme në vendin tonë. Prezenca e tij në Tiranë vjen në një moment kur politika e ka kthyer ndalimin e tij në çështje dite, duke akuzuar drejtpërdrejt Kryeministrin e vendit, Sali Berisha, si të implikuar familjarisht në çështje korruptive. Ndërkaq, ai ka deklaruar se është i gatshëm të paraqitet në Prokurori sapo kjo e fundit të dërgojë fletë-thirrje ndaj tij në çdo vend të botës të jetë. Fazliç ka deklaruar në Tiranë, se pasuria e tij është 50 milionë euro, si dhe ka rrëfyer për raportet me Kryeministrin Berisha dhe ministrin e Jashtëm, Lulzim Basha, ndërkohë që ky i fundit është akuzuar nga opozita se ka favorizuar ngritjen e bizneseve të Fazliç në kohën kur drejtonte Ministrinë e Transporteve dhe kur ishte në krye të KOP.

    Denoncimi publik

    Krijimi
    Më 19 shtator 2005, janë formuar tri kompani “Virtu Acquistions”, “SRF Developments” dhe “Crown Acquistions”, me administrator Erion Isufin, kunati i Lulzim Bashës, pronar Damir Fazliç, dhe me seli të njëjtë te rruga “Shinasi Dishnica”, që rezulton të jetë pronë e vjehrrit të Lulzim Bashës.

    Aktiviteti
    Kryesisht këto firma synonin operimin në tregun e pasurive të paluajtshme, duke zhvilluar projekte ndërtimi dhe të zhvillimit urban, shitblerje dhe ndërmjetësim të pasurive të paluajtshme, dhënien e konsulencës ekonomike, tregtare dhe financiare për ndërmarrjet, por edhe tregtimin, import-eksportin dhe magazinimin e mallrave të ndryshëm.

    Shitja
    Rasti fatlum është paraqitur në një periudhë shumë të dyshimtë. Në maj të vitit 2007, Damir Fazliç vendos ta shesë këtë kompani te një kompani qipriote. Shuma është marramendëse, 1 milion e 750 mijë euro. Dhe kjo në një kohë kur kompania nuk ka asnjë kapital financiar dhe asnjë aset në formën e pasurive të paluajtshme. Nuk ka paguar 10 përqindëshin e shitjes në shtetin shqiptar.

    Maksim Haxhia

    Shitja e “Crown Acqiustions” konform ligjit

    Vetëm një ditë pas deklaratës së Erion Isufit se ka qenë administrator i kompanisë “Crown Acqiustions” dhe jo ortak me biznesmenin serbo-boshnjak, Damir Fazliç, ka ardhur edhe verifikimi nga Dhoma Kombëtare e Avokatëve të Shqipërisë në lidhje me ligjshmërinë e kësaj kompanie. Sipas kryetarit Maksim Haxhia të Dhomës Kombëtare e Avokatëve, theksohet se praktika ligjore e shitjes së kuotave “Crown Acqiustions” është bërë konform kërkesave ligjore në fuqi si në aspektin formal të dokumenteve të plotësuara, ashtu edhe në përmbajtje. Të gjitha veprimet e kryera nga avokatja Flutura Kola, në zbatim të prokurës së lëshuar nga klienti i saj janë në përputhje me ligjin. Dhoma e Avokatëve ngritur me shqetësim edhe sulmet e ngritura ndaj avokatëve, të cilët, sipas saj, veprojnë vetëm konform ligjit.

    Vizita

    Fazliç, i pa shqetësuar në Tiranë

    Njeriu më i përfolur i ditëve të fundit, Damir Fazliç mbërriti dje në Tiranë. Ai erdhi rreth mesditës, me një avion çarter. Vetëm pas pak orësh qëndrimi, sa për të dhënë një intervistë televizive, ai është larguar me avionin e tij. Ardhja e Fazliç në Tiranë përkoi me kulmin e akuzave për afera korruptive dhe shitje fiktive të kompanive, ku, sipas dokumenteve zyrtare, janë të përfshirë zyrtarë të lartë të shtetit shqiptar. Sipas burimeve, Fazliç nuk është thirrur nga prokuroria, por nga një televizion privat. Serbo-boshnjaku është shoqëruar edhe nga oficerë të Komisariatit të Rinasit, gjatë rrugëtimit të tij disa orësh nga Rinasi në Tiranë dhe anasjelltas.
    Mbërritja
    Njeriu i vënë në akuza të forta nga media dhe opozita për krijime biznesesh fantazmë, të cilat dyshohen se pastrojnë para, erdhi në mes të ditës me diell në Tiranë dhe nuk u ndalua nga askush, nga asnjë prokuror apo polic. Shtypi serioz vendas hodhi këto ditë dritë mbi veprime shumë të dyshimta të Fazliç, ku më e pakta është evazioni fiskal në dëm të shtetit shqiptar në një shumë prej 170 mijë euro dhe ku më seriozja, që meriton një hetim radikal, është akuza për pastrim parash në bashkëpunim me zyrtarë të lartë të qeverisë aktuale. Përkundrazi, Fazliç erdhi me destinacion studion televizive të një media private, dha një intervistë dhe prej andej iku nga kishte ardhur, duke iu drejtuar aeroportit “Nënë Tereza”, ku e priste çarteri i tij.
    Largimi
    Burime të policisë thanë se Fazliç u shoqërua në Rinas nga oficerë të Komisariatit të Rinasit. Biznesmeni serbo-boshnjak ka shmangur mediat dhe pyetjet e gazetarëve, të cilët ndodheshin në pritje të tij. Fazliç është nisur menjëherë në Rinas, duke mos u takuar me asnjë gazetarë apo zyrtar tjetër në vend. Madje, sapo ai ka dalë nga intervista në televizion, ka shfrytëzuar daljet e pasme të redaksisë për të ikur. Me një fuoristradë, me targë TR9560L, është larguar drejt Rinasit dhe mendohet se gjatë rrugës ka ndryshuar makinë, me qëllim që t’u shmanget mediave vendase. Prezenca e Damir Fazliç në Tiranë vjen në një moment kur politika është përfshirë në një debat të thellë mbi njeriun misterioz, i përfolur për lidhje biznesesh dhe interesash të dyshimta në Shqipëri me njerëz shumë pranë Kryeministrit dhe ministrin Basha. ble.gi

  53. Edit thotë:

    9 October 2008 @ 9:41 am

    Vete ardhja e keti famekeqi ne Shqiperi kaq me ngut tregon dicka nga ajo qe flitet.Aji nuk erdhi per klanin(tv),po per kalnin shtet.Erdhi tu jepte keshilla se si te mbulonin ate qe te gjithe e shohin.Dhe mund te mbulohet ashtu si jane mbulur dhe te tjera.O si jemi bere per te na qare hallin.E lexuat besoj se si nje byth ambasadoreje e nje byth shteti qe ende ska as emer,donte shkolla ne shqiperi ne gjuhen maqedone.Ku po shkojme??

  54. Artian thotë:

    9 October 2008 @ 9:49 am

    Deklarata

    Ai ka pranuar edhe faktin që është miku i ministrit të Jashtëm, Lulëzim Basha.

    Damir Fazllic ,eshte trim ,
    eshte i zgjuar ,
    eshte i pasur ,
    eshte i shkathet ,
    eshte milioner ne moshen 33 vjecare ,
    eshte i sukseshem ne bisnes ,
    eshte i sukseshem te zgjedh miq ,
    jo miq do si do ,por Kryeministra,
    Ministra te jashtem!
    Cili eshte ky vend?
    Sigurisht shqiperia .
    Ka shume “budallenje ” te zgjuar.
    Damir Fazllic ,nuk mund te vinte ne ate menyre ,si ne Shqiperi ,ku shteti ,ta presi me urdher te vecante.
    Mund te ndodh kjo qe ndodhi me Damir Fazllic ne Shqiperi ,ne shtete te jera ,si Itali ,France ,Gjermani Angli ?
    Ne as nje penyre jo !
    Damir Fazllic ka sfiduar ,shtypin e lire dhe faktet ,me nje siguri shume te madhe ,ku e ka gjetur kete guxim?
    Tek kryeministri dhe ministri i jashtem i shqiperise.

    Damir Fazllic eshte gjeraqine ,zog grabitqar !Shume i sukseshem ,te thyen koken me para!Ka 50 milion Euro!Mund te bleje cdo gje ,por kryeministra dhe ministra te jashtem vetem ne shqiperi mund ti blej !
    Bravo i qofte !Kur gjen !
    Damir Fazzlic, iberi nje mut te madh te gjithe shqiptareve (shtypit te lire ,hi,hi,hi,).,per llafet qe thone ne adrese te tij.

    Në intervistën e tij Fazlliç ka shpjeguar aktivitetin e firmave të tij në vendin tonë duke pohuar se ato janë krejtësisht sipas rregullave dhe ligjeve në fuqi.

    Doni me per Belul Gjeraqinen ?

  55. Tani thotë:

    9 October 2008 @ 9:54 am

    sa turp!!! nuk me ben pershtypje jeta apo te afermit e ketij zoterie, por edhe gjithe aktiviteti i tij shiptar me nenkuptimet e tij s’ben çudi. mu perzie kur degjova qe u shoqerua me skorte policie e paguar me leket tona.
    qe nga viti 2005 e me sot personalisht kam lene gati 50€ ne muaj me takse te sheshte dhe rritje te rroges maksimale. ne vit gati 600€ me pak!!! per te paguar ke????? kete shtet qe funksionon sipas deshires se dikujt dhe ç’eshte gjeja me e rendesishme:FUNKSIONON KEQ!!!!
    e perseris TURP TURP TURP…..

  56. Koth thotë:

    9 October 2008 @ 9:55 am

    Po kjo si e thjeshte me duket mua.

    Bile keshtu duhet te ndodhte. Aq me mire qe kete interviste e dha ( do e jape ) TV Klan. Shume te trashe jane treguar ata qe kan dash te marrin perfitimin e pergenjeshtimeve.

    Lufta per Berishen nuk eshte me ne Tirane , por ne Kosove ku besohet se akoma Berisha ka vlere aksionesh te rritura ( gjithsesi ne krize ). Atje duhet matur efekti i kesaj ngjarje. Duhen pare mediat kosovare si do reagojne.
    TCH ne oren qe do jepet kjo intervista duhet te transmetoje ndonje emision pacavure qe te mos marre as dhe nje shikues te vetem.

    Ate interviste te ketij serbit duhet ta shikojne 100 % e shqiptareve.

    Po pjesa me brilante e kesaj pune eshte prononcimi publik i Kryetarit te Dhomes se Avokatise , Maks Haxhia ****, ne mbrojtje te aktit te shitjes se kesaj kompanise.

    Studio e Maks Haxhise eshte avokat i firmes Perparimi, administrator i se ciles ka qene Mihal Delijorgji dhe vete Maksi ka qene kandidat i Partise Republikane te Fatmir Mediut , per t`u bere Kryetar i Bashkise Tirane.

    Ajo qe une deshiroj per vdekje ne kete histori eshte si do e spjegoje kete histori patrioti Sabri Godo.

  57. kallash thotë:

    9 October 2008 @ 10:06 am

    Termi me i sakte per te perkufizuar rolin e avokateve ne Shqiperi do te ishte “seksere” ose me sakte “ndermjetes per te mbrojtur te ligun”. E kur ketyre ndermjetesve i bashkohet dhe shteti vet, vaj medet popull-bagetia.

  58. Artian thotë:

    9 October 2008 @ 10:18 am

    Sabri Godo?..ka ndonje teke raki Permeti andej rrotull?Po pati jepi mikrofonin dhe do ta shpjegoj ,shume mire,fjalet do ti shkoqi koqe per koqe per Damir Fazllic,ashtu sic edhe ka shkruar edhe per kushtetuten e ketij vendi !

    Te gjitha meritat qe i kemi , nje pjese , i takon edhe Sabri Godos !
    Eshte arkitekt i shoqerise demokratike !

  59. hunter thotë:

    9 October 2008 @ 10:19 am

    Genty, qellimi i post. tim ishte per te treguar nje shembull se si shtremberohen gjerat sipas interesit. Doreheqja ose me mire Imponimi per te dhene doreheqjen, e min te jashtem kanadez, qe ti e sjell si shembull integriteti, nuk erdhi si rezultat i marredhenies me nje person te perfolur. Kerkesa e kryeministrit per doreheqje erdhi si rezultat i papergjegjshmerise te nje ministri qe harron dokumente te rendesishme top-secret neper shtepite e botes.

  60. kallash thotë:

    9 October 2008 @ 10:30 am

    Sabri Godo patriot? E ku e ka treguar patriotizmin ai njeri? Ai thjesht e shquar per nje njeri dinak (gje qe e kabere te mbijetoje ne rinine e tij)dhe qe çuditerisht vazhdon te jete i tille dhe ne moshen e trete (pra ne pleqeri), ku ne pergjithesi edhe njerzit me te keqinj te botes ne kete moshe behen te drejt dhe te vertete.

  61. Kujtimi thotë:

    9 October 2008 @ 10:43 am

    Kujt i ka rastise te vije ne Shkoder ne kohet kur Kafja e Madhe ishte simbol per qytetin e perfytyron mire episodin qe do te tregoj:
    Nje qytetar i papune sigurisht edhe i shkolluar e pikas se prefekti i qytetit(ngjarje reale e viteve 30)pinte kafe ne “Kafe te Madhe” paradreke dhe vendos ta takoje ne nje menyre te pazakonte.Pasi pret disa dite ne te njejten tavoline ku binte ne sy te prefektit sa here qe hynte i del para me xhentilence dhe i kerkon ti baje nje ‘nder”.Pa ta ndigjoj-i thote prefekti.Nuk te kushton asgja - i thote qytetari.
    Sa here qe te hysh ketu me shaj nga nena vecse ne vesh se nuk dua ta ndigjojne njerezit.I cuditun nga biseda prefekti qesh me personin per shakane dhe largohet gjithenje duke qeshur.Shoqeruesit qe i shkonin pas dhe qe kishin shume pushtet e shofin se prefekti kaq serioz me ta po qesh me nje te panjohur dhe nuk vonojne ti shkojne ne tavoline e ta pyesin per punen familjen shkollimin etj.Cdo dite qe prefekti hynte ne kafe te madhe pasi shifte personin e veshur me gusto te ulun ne te njejten tavoline qeshte qysh se ishte pa u afrue dhe nuk mund ta mbante gazin sigurisht per “nderen” e cuditeshme qe i kishte kerkuar qytetari.Per te mos e zgjatur dhe per te mos merzitur njeri shakaja funksionoi me se miri dhe qytetari u be drejtor dogane ne saje te zellit te shoqeruesve qe menduan se ishte shok i vjeter i prefektit.Keshtu ishte sistemi atehere apo jo?Tashti shume gjera kane ndryshuar por disa kane mbetur sic kane qene ne kohet e vjetra apo jo?

  62. hunter thotë:

    9 October 2008 @ 11:06 am

    meqe jemi ne temen e humorit :-) http://www.gazeta55.net/index.php?kat=politike&artikulli=1247
    Shërbimet sekrete rajonale raportojnë se 3 deputetë socialistë kanë përdorur pasaportat diplomatike për trafik cigaresh e droge, ndërkohë që familjarët e tyre janë ndaluar nga autoritetet e vendeve respektive Ardhja e djeshme e Damir Fazlliçit ka pasur edhe anën e vet komike, e cila ka konsistuar tek sjellja e papranueshme e autoriteteve drejtuese të Partisë Socialiste. Pasi kishin 3-4 ditë që villnin vrer kundër tij, kryesisht të mashtruar e të nxitur nga mashtrues profesionistë, dje ata i kanë thirrur arsyes dhe i janë përgjigjur berihajit, duke tentuar t’u shmangen sa të munden mediave e log-eve publike ku prodhohet opinion, për të mos iu përgjigjur pyetjeve të ligjshme për mashtrimet që kishin lëshuar pa doganëve. Thirrja “ikni, se erdhi Fazlliçi” ishte lejtmotivi i anëtarëve të grupit parlamentar socialist, por edhe në korridoret e selisë së PS-së, ku qarkullojnë dendur 99-shat. Arsyet për këtë panik socialist ia kërkuam si redaksi, vetë zotit Damir Fazlliç, i cili tha se preferonte të mos merrej shumë me lumin e gënjeshtrave, që ishin të nxitura në shtypin shqiptar. Ai tha se kishte vlerësimin më të lartë për Shqipërinë dhe për klasën e saj politike, ndërkohë që interesimit tonë konkret, nëse e njihte Edi Ramën, ai iu përgjigj shkurt, por në mënyrë kuptimplote “Ramën e kam njohur nga një miku im, boyfriend i tij në Paris”.
    hahaha

  63. censura thotë:

    9 October 2008 @ 11:43 am

    Kjo e prokuroreve qenka e bukur :-).

  64. pjetri thotë:

    9 October 2008 @ 1:04 pm

    Kaq te papune qenkan prokuroret e ipozites sa qe presin te vijne nga jashte te korruptuarit apo kriminelet?Ilir Meta:-Ne qoftese kam bashkepunuar ndonjehere me nje njeri te Inkriminuar, Ai, eshte Fatos Nano!!!!Nuk i mjaftoi kjo prokurorise te nise hetimet?Bieni gernetes o te shkolluarit e kooperativave,fermave e minierave!!!!!

  65. toko thotë:

    9 October 2008 @ 3:35 pm

    Ja dhe Gerdeci u harua. Tani doli Fazlic. Kemi thene disa here cudia me e madhe ne shqiperi zgjat tre dite dhe e dini perse sepse pas saj ne tre dite do te dale nje cudi tjeter. Pas gerdecit doli Fazlic, pas Fazlic do te dale ndonje tjeter e keshtu me radhe Ne cdo tre dite nga nje cudi dhe kur ndodh keshtu cudite behen aq shume sa nuk kane asnje vlere per te mesuar nga ato apo denuar cudibersit.

  66. ThoughtPolice thotë:

    9 October 2008 @ 5:04 pm

    Fazlliç: Si e shita 1.7 milionë euro kompaninë në Qipro

    Damir Fazlliçi pranon shitjen e kompanisë “Crown Acqusitions” në Qipro dhe shton se shitja është e ligjshme. Në një intervistë ekskluzive telefonike për gazetën “Panorama” biznesmeni serbo-boshnjak thotë, se kjo kompani ka pasuri (toka) të blera nga pronarë të ndryshëm privatë. Ai hedh poshtë zërat se ka përfituar para nga qeveria shqiptare.
    Z. Fazlliç, shtypi në Shqipëri ka botuar dokumente, sipas të cilave ju zotëroni katër kompani biznesi në Shqipëri. A mund të na thoni cilat janë asetet e këtyre kompanive dhe çfarë aktivitetesh kryejnë ato?
    Një kompani (Crown Acqusitions) ka asete të pazhvilluara të pasurive të patundshme.

    Panorama
    Cilët janë personat që administrojnë kompanitë tuaja në Shqipëri?
    Unë vetë.
    A jeni shpërblyer nga qeveria Berisha për ndërmjetësimin e ardhjes së Tom Ridge si këshilltar i Kryeministri Berisha dhe BG& R në fushatën e PD në zgjedhjet e 2005?
    Unë nuk kam vepruar si ndërmjetës. Por megjithatë, unë nuk jam paguar kurrë për asgjë nga paratë publike shqiptare apo nga ndonjë politikan shqiptar.
    Në median shqiptare janë botuar dokumente se ju keni shitur një nga kompanitë tuaja CROWN Acquisitions me vlerën 1.7 milionë euro në Qipro. Opozita këtu në Shqipëri ju akuzon se kompania juaj është fantazmë dhe se ju keni marrë ryshfet për ndërmjetësimin e tenderave të energjisë elektrike me kompaninë serbe RUNDAP. Sa të vërteta janë këto fakte?
    Jo, janë krejtësisht të pavërteta. Ky ka qenë një transferim legal dhe nëse ju do të verifikoni në departamentin e taksave në Tiranë ju do ta konfirmoni këtë.
    Ju pretendoni se kompania që keni shitur në Qipro ka prona në Porto Romano, ku do të ndërtohet dhe një park energjetik, si keni arritur ta bëni tuajën këtë pronë dhe nga kush e keni blerë?
    Kompania ime zotëron tokë atje, e cila është blerë nga pronarë të ndryshëm privatë.
    A i keni paguar taksa shtetit shqiptar për aktivitetin e kompanive tuaja dhe sidomos për shitjen e kompanisë në Qipro? Nëse jo, a ndiheni i favorizuar nga qeveria shqiptare?
    Të gjitha detyrimet përkatëse fiskale për këtë transaksion janë shlyer dhe çdo aktivitet tjetër në lidhje me kompaninë time në Shqipëri. Unë nuk jam favorizuar kurrë nga qeveria shqiptare në asnjë referim. Unë dhe kompanitë e mia nuk kanë marrë kurrë në asnjë mënyrë para publike apo kontratat publike në Shqipëri.
    Kryeministri Berisha deklaroi në Parlament se ju keni fakte komprometuese për drejtues të opozitës në Shqipëri, a është kjo e vërtetë, çfarë dini dhe nga e dini? A lidhen këto dijeni tuajat me faktin që jeni nipi i ish-shefit të UDB siç është thënë në median shqiptare?
    Ish-shefi i UDB nuk ka asnjë lidhje në asnjë mënyre me mua. Çdo deklaratë për të kundërtën është totalisht false.

  67. xhibi thotë:

    9 October 2008 @ 5:08 pm

    Prit kur te vije puna qe te jete gati hapja e dosjeve (nese) te shikosh sa viça do dalin ne perpjekje per te shmangur ate gje. :D

    Thenia e dites:

    Ja dhe Gerdeci u harua. Tani doli Fazlic.

  68. ancesori thotë:

    9 October 2008 @ 10:29 pm

    A keni degjuar ndonjehere ndonje hajdut te thote se aktiviteti i tij eshte i paligjshem? Asnje. Edhe Fazllici po keshtu, kam bkere toka legale thote kam paguar taksa bla bla bla. 1.7 milion. A thua se sdinin vete shqiptaret ti benin keto po erdhi Faslliu tja u mesonte si behen 1.7 milione. Ktu duket ashiqare qe ka pastrim parash. Se kuptoj kete tipin police ketu lart si i ha keto gjepura.

  69. Genty thotë:

    10 October 2008 @ 1:04 am

    Genty, qellimi i post. tim ishte per te treguar nje shembull se si shtremberohen gjerat sipas interesit.

    Ekush qenkesh interesi im ketu? I vetmi interes i imi eshte qe duhet te kem lexuar 3 libra ne fund te kesaj jave kur kam provimin, por ja qe po grij sallate ketu ne library si “peshk” qe jam.

  70. Sugar-free Joker(IVI) thotë:

    10 October 2008 @ 8:24 am

    Thought Police:
    Qendrimi ne Mbreterine e Bashkuar, perfitimin me te madh qe i jep nje te huaji, eshte ‘hapja e syve’.Fatkeqsisht ti te jep pershtypjen se shikon vetem me te djathtin.:-)
    Te lutem,hapi te dy syte, merri sinjalet dhe dergoi ne tru, aty pastroi dhe jashteqit te gjitha papastertite e krijuara dhe me pas komuniko me boten e jashtme!
    Bashkepunimi juaj do te vleresohej shume nga i gjithe komuniteti virtual.
    Tung bre shqipe,

  71. canart1975 thotë:

    10 October 2008 @ 8:27 am

    Marre nga gazeta Slobodna Bosna.

    Slobodna Bosna
    Legija watched the coverage of Djindjic’s funeral in Sarajevo; Ante Gotovina was his “host” in Herzegovina
    According to the paper’s source, Milorad Lukovic “Legija” arrived in Sarajevo after he had left Pale, where he watched the coverage of Zoran Djindjic’s funeral. Serb criminal Legija and the Croatian General Gotovina have known each other since the mid-80’s, when they were members of the notorious Foreign Legion. They both returned to the former Yugoslavia at approximately the same time in 1991 to be at the disposal of their own peoples. After his initial plan for arriving in Sarajevo through Sarajevo Airport had failed, Lukovic decided to opt for an alternative solution and seek assistance from Herzegovina mafia gangs, which were headed by his old friend, a Hague indictee and a Foreign Legion member, General Gotovina. According to the Croatian Government, Gotovina has been hiding in Herzegovina for a year. A “gifted” businessman and a “would-be” Federation Premier, Damir Fazlic, was detained at the Acqua Hotel by the Federation police for questioning about his links to Milorad Lukovic Legija. The police established that he had received calls on his cell phone from Lukovic and his associates. Fazlic denied having anything to do with Lukovic, and was released after questioning. However, according to the paper’s source, after Fazlic failed to privatise the tobacco industry in BiH, he was out of favour with Stanko Subotic “Cane”, and asked Legija to protect him from Subotic, which he accepted with pleasure. How Legija convinced Subotic to leave Fazlic alone is still unknown. It is suspected that the Acqua Hotel, where Fazlic decided to stay after he returned from Belgrade was just a disguise for the laundering of drug trafficking money

  72. canart1975 thotë:

    10 October 2008 @ 9:52 am

    Edhe nje gje tjeter Fazlic dje ne emisionin e Fevziut ka mohuar dajen e vet .Cpret nga nje njeri i tille

  73. berberi thotë:

    10 October 2008 @ 9:59 am

    O canart a e verteton dot qe Fazlic ka per daje ish shefin e UDB-se?

  74. canart1975 thotë:

    10 October 2008 @ 10:22 am

    ne vend tash

  75. canart1975 thotë:

    10 October 2008 @ 10:31 am

    kjo pjese e artikullit eshte marre nga gazeta oslobodenje.Meqenese shkrimi ishte ne serbokroatish perdora google translator prandaj edhe perkthimi eshte pak weird.Megjithate del se Fazlici eshte nipi i Stanishicit

    Arkan and Legije were the dogs of war, huškači and perpetrators of crime najstravičnijih (a Arkanove widow Ceca favorite is pjevaljka mnogog Bosniaks), which are happy to do by Frankie account Franko Simatovic, Maker notorious Unit for Special Operations (JSO) and its Parent, the first Serbian obavještajca Jovica Stanisic (or uncle opskurnog business Damir Fazlic, who RADONJČIĆ supplying the mighty sms message dagger, and some Bosnian politicians prayer breakfast at the American president), the brain special war against Croatia and Bosnia and Herzegovina. Milošević je, naravno, na vrhu te ratne piramide, a njegov finansijski ekspert (samim tim i ekspert rata jer ko zna koliko se zlata, gotovine, bijele tehnike, automobila… od 1992. do 1995. iz BiH uvezlo u Srbiju) upravo je - Mišković.
    ja dhe linku ne origjinal
    http://www.svevijesti.ba/content/view/258/215/

  76. Genty thotë:

    10 October 2008 @ 7:10 pm

    Po ky njeri edhe kur u arrestua ne Bosnje ishte ne tavoline me Naser Oric, nje tjeter kriminel lufte ne Yugoslavi e ish-i burgosur i Hages. Lajmi eshte dhene nga agjensia lajmeve serbe B-92.

  77. ThoughtPolice thotë:

    10 October 2008 @ 7:31 pm

    Perseri me kete histori? Po nuk e kuptoni qe ju plasi ne dore me keq se vrasja e Trebickes? Ne fakt nuk ka gje per t’u cuditur ne kete fushate shpifjesh, pasi e tille eshte opozita e Edi Rames. Njeriut qe permendet ne pergjimet italiane si bashkepunetor i bandes “Hakmarrja per Drejtesi”. Qe nga fundi i ‘05 kur ishte edhe fillimi i opozites se Rames, si lider i PS-se, arma kryesore e aksionit politik te PS-se ka qene shpifja dhe genjeshtra.

    Ceshtja Fazllic (e stisur) vetem sa ju humbi edhe me shume pike ne syte e shqiptareve opozites se Rames dhe mediave te tipit News24 dhe Mero-gazetes.

    Per cfare mund te akuzohet Fazllic dhe aq me pak Berisha, Basha apo dikush tjeter? Cfare ligji kane shkelur?
    Fazllic ka disa kompani biznesi ne Shqiperi (si cdo biznesmen tjeter), qe nuk jane perzier ne asnje tender te qeverise shqiptare, as ne menyre te rregullt dhe as te parregullt.

    Pas kesaj filluan edhe gjyqin publik per biografine e tij, duke genjyer se ky qenka nipi i nje ish-shefi te sherbimit sekret serb, gje qe doli teresisht genjeshter. Ashtu sic ishte edhe zhurma per arrestimin e tij, kur Fazllic e sqaron qe nuk eshte arrestuar fare nga policia boshnjake.

    E kuptoj plotesisht qetesine dhe komoditetin e Berishes me kete lloj opozite.

  78. bisturia thotë:

    10 October 2008 @ 8:01 pm

    Njeriut qe permendet ne pergjimet italiane si bashkepunetor i bandes “Hakmarrja per Drejtesi”.

    Ou! edhe e le Sala jot te lire Ramen duke pas prova te tilla e? Dmth, nese eshte e vertete cfare thu ti polico, i bie qe edhe Sala duhet te rraset ne burg per moskallzim krimi. Edhe ti po kshu qe e dike qe qeka i lidh Rama me Hakmarrjen per Drejtesi por s’e denoncon.

    Cfare ligji kan shkel? Po ja, nje p.sh., ate te taksave se s’ka pagu tatim per biznesin qe shiti. Apo s’mjafto kjo, si fillim?

  79. ThoughtPolice thotë:

    10 October 2008 @ 8:10 pm

    Zakonisht nuk mundohem te ju kthej pergjigje shume-nick-ve qe shkruajne ketu dhe anojne nga budallenjte, por kesaj rradhe po bej perjashtim

    Te gjitha taksat per shitjen e kompanise se tij jane paguar. Kete e konfirmon Fazllic i cili kerkon qe kjo te verifikohet tek tatimet. Nese Fazllic po genjen, prokuroria kete gje e zbardh shume shpejt.

    Provat, dmth. pergjimet qe kane bere autoritet italiane te elementeve kriminale shqiptare dhe ku permendet edhe emri i Edi Rames si i lidhur me Hakmarrjen, ndodhen ne duart e prokuroreve shqiptare dhe jane bere publike edhe per njerezit ne media. Jam shume dakort, duhet te filloje hetimi per kete gje.

  80. Taqi thotë:

    10 October 2008 @ 8:12 pm

    Thought police,

    qetesia e Berishes dhe aq me teper qetesia e Fazlliç eshte per t’u vene ne dukje. Normalisht nje njeri kur ka diçka qe druan se do t’i prishi pune, nuk eshte aspak i qete. Ne kete rast, eshte e kunderta : opozita eshte teper e irrituar, kurse Fazlliç, Berisha, Basha etj (te akuzuarit) bejne batuta !

    Mesa di une, Fazlliç ka financuar fuqishem fushaten elektorale te PD ne 2005, sepse me fitoren e favoriteve te tij, ai do merrte ligje shume avantazhuese per investitoret e huaj (dmth per veten ne radhe te pare)

    Me sulmet qe i beri Opozita Shqiptare, Fazlliç ka bere bé e rrufé se do beje çmos qe Edi Rama te rrije ne opozite perseri … ai madje u shpreh se kishte deshire t’a shikonte Ramen edhe 15 vjet larg pushtetit.

    Vetekuptohet, ne fushaten e ardhshme PD do te kete mbeshtetjen parezerva te “Republikanit” te flaket Damian Fazlliç - milionat e te cilit do te jene ndoshta vendimtare ne nje fushate te zjarrte qe ka filluar qe tani !

    Te shohim se kush do te fitoje, sepse mesa dikuet, s’kemi mbaruar se degjuari per Fazlliç

  81. toko thotë:

    10 October 2008 @ 8:12 pm

    Morali ka mare fund tani diskutohet “e kap ligji apo se kap ligji”
    Nje politikan denohet me largim nga karigja per vepra penale morale qe nuk i kap ligji sic eshte pasja dijeni i nje shkelje ligjire dhe mos denancimi i tij. Me e pakta eshte pakujdesi ne detyre. Pasi nje nga detyrat e nje punojsi shtetror eshte te denancoj shkejet qe ve re ne punen e tij te perditeshme. Eshte e drejte morale, jo ligjore mbase me kushtet e shqiperise pasi ketu quhet “aiding and abetting ” dhe denohesh jo pak

  82. toko thotë:

    10 October 2008 @ 8:16 pm

    milionat e te cilit do te jene ndoshta vendimtare ne nje fushate te zjarrte qe ka filluar qe tani !

    Lejohen ndihma e huaj per partite politike shqiptare? Kete nuk e di por di sa isha ne shqiperi kjo nuk lejohej. Nje shembull Arsidi. Hapi pare i korupsionit politik shqiptar

  83. bisturia thotë:

    10 October 2008 @ 8:20 pm

    Edhe une s’i lexoj shumicen e atyre qe shkru ti o polic. nuk e di si m’a kapi syri.

    Megjithate, sh. mire e ke, le t’ja lejme prokurorise “se paanshme” kete pune.

    @toko: pytje me shume vend. Edhe une jam kurjoze te di nese ka ndonje ligj per financimet politike ne Shqiperi.

  84. xhibi thotë:

    10 October 2008 @ 8:21 pm

    Me sulmet qe i beri Opozita Shqiptare, Fazlliç ka bere bé e rrufé se do beje çmos qe Edi Rama te rrije ne opozite perseri … ai madje u shpreh se kishte deshire t’a shikonte Ramen edhe 15 vjet larg pushtetit.

    Pikerisht shprehje te tilla ishin se paku arrogante, dhe se shumti te dyshimta per Birishen dhe PD-ne. Eshte nje gje qe ky ti quante opoziten komuniste apo te bente ndodnje kundersulm te tille, pasi ata e sulmuan te parit dhe bene shume insinuata per te pa fakte, jo nipi i UDB-se, etj.

    Por, tingellon shume keq qe nje i huaj te flase aq forcerisht se ca duhet apo do te ndodhe me politiken shqiptare, dhe kjo tingellon me keq per Birishen qe e ka mik! Who the fuck does he think he is? Ca leshi te drejte ka ai te flase per politiken shqiptare sikur eshte investimi i tij i 33-te ne bote dhe e trajton si para-berje per veten?

    Tani kjo nuk eshte theyrje ligji, po tingellon keq per Birishen kur ky shprehet kaq hapur se ka investuar dhe do investoje qe Birisha te rrije ne pushtet. Dhe milionave te tij mos iu gezo shume parakohe, se nese del qe bere ndonje larje parash dhe Birisha e ka ditur kete dhe prap e ka favorizuar dhe bere mik, nuk do jete pozitive per PD dhe Birishen. :D

  85. toko thotë:

    10 October 2008 @ 8:47 pm

    Dhe milionave te tij mos iu gezo shume parakohe, se nese del qe bere ndonje larje parash dhe Birisha e ka ditur kete dhe prap e ka favorizuar dhe bere mik, nuk do jete pozitive per PD dhe Birishen

    Ah po nuk dalin o Xhibo nuk dalin Kane nje eksperince 20 vjecare keta birbot tane. Me Arsidin ata e kaluan provimin e te qenit mjeshtra te theatrove. Keto tani jane per ta rutine, buke e djath si themi ne. Mbrojne njeri tjetrin. Bejne gam gam vec per tu dukur e mbyllur gojen popullit. Eshte e tera loje mor Beni eshte loje.
    Kush do ta zbuloj kete te verteten e Vicit?
    Prokuroria? ha ha ha cfare shakaje. Haruat si erdhi ne fuqi prokurorja e sotme. Edhe kur tentoj e shkreta per pak ja hoqen tere te drejtat si prokurore
    Opozita e Rames? Shakaja e radhes. Haruat se cfare tha Berisha per ta. “Mbyllni gojen se po ika une perposhte ju vini me mua”
    Veliaj? Po Mjafti kishte kaq shume mundesi ta bente me pare perse se beri. Jane peshq te vegjel ne kazanin e madh me uje te qelbur te politikes shqiptare. pastaj edhe keta jane aleate me opoziten e Rames, qe ka firmosur paqen e xhepave me Berishen
    Shtypi? Nje tjeter shaka pa kripe. Shtypi eshte aq i pa besushem sa tani quhet mjeti qe debilizon shqiptaret.
    Mbi te gjitha te gjithe jane te ndotur. Berisha ju a ka dosjet si dikur dosjet e spiune. Te tere e dine se po iku Berisha ikin dhe ata vete. Keshtu qe me mire gojen mbyllur. Per theatro bejne gam gam deri sa nuk preket njeri.
    Pra kush do ta bej ju lutem me thoni?
    Tere keto qe themi ne ketu jane hamendje, ne baze te llogjikes.
    1. Shtypi i huaj e quan Vicin Bos te mafias
    2.I kerkuar nga ligji ne disa vende te botes
    3.Ne shqiperi mbrohet nga policia
    4. Nje bisnes i paster nuk ri ne shqiperi po ti bjen keto qe i bene ketij vicit
    5. Kapitali i ritur ne 3 vjet nga $1000 ne 1.7 miljon. Ka bisnes te tille te paster?
    6. Ritja e ketij kapitali me aktivitet pasiv.
    7. Ka blere prona te palujtshme. Ne $1.7 miljon ne shqiperine 1 Euro i bie te kete blere 1.7 mijon prona te palujtshme.
    Une mendoj se kemi te drejte ta akuzojme. Po cfare rendesie ka kjo? Kur per THP e per njerezit e tjere te debilizuar pyetja shtrohet “A e ka shkelur ligjin?” “A e denoj ligji?”

  86. xhibi thotë:

    10 October 2008 @ 8:55 pm

    Une mendoj se kemi te drejte ta akuzojme. Po cfare rendesie ka kjo? Kur per THP e per njerezit e tjere te debilizuar pyetja shtrohet “A e ka shkelur ligjin?” “A e denoj ligji?”

    Kush ne? Ne komentuesit mund te akuzojme ca te duam, po politikanet apo zyrtaret normal nuk mund te anashkalojne ligjin, se pa prova dhe pa thyerje ligji me ca ta akuzojne? Tek e fundit ky eshte ndryshimi nga demokracia dhe komunizmi; ne komunizem te akuzonin njehere, te benin fajtor, pastaj gjenin provat apo “deshmimtaret”. :D

    Po sic thashe tek tema tjeter, edhe nese nuk ka thyer ligjin dhe opozita apo media don ta diskreditoje, po te kerkojne do gjejne enough paper trail sa ta diskreditojne ose pasqyrojne si te dyshimte me fakte. Po keta diskreditojne veten kur akuza e tyre kryesore eshte qe Shqiperia ka tregeti me Serbine dhe vici eshte nipi i UDB-se. Mire qe s’e kane akuzuar per agjitacion-propogande dhe biografi te keqe. :D

  87. ThoughtPolice thotë:

    10 October 2008 @ 9:08 pm

    Do t’i respektoj edhe budallenjte pleq sonte, ish-spiune te sigurimit, duke ju kthyer pergjigje.

    1 - I vetmi shyp i “huaj” qe e quan Fazllicin bos te mafias, eshte shtypi i ketyre vendeve sllave qe e ben per te njejten gje qe behet edhe ne Shqiperi: per lufte politike.
    2 - Ne asnje vend te botes nuk eshte i kerkuar nga “ligji” Fazllici.
    3 - Policia shqiptare nuk ka bere asnje mbrojtje per Fazllicin.
    4 - Futja kot.
    5 - Kapitali eshte rrituar pasi kjo kompania ka blere pasuri te paluajtshme.
    6 - E sqaron pika 5.
    7 - Futja kot. Te gjitha pronat qe ka blere kompania e tij, sipas Fazllic, jane blere nga pronare private. Nuk ka blere asgje me 1 euro nga shteti, qe edhe sikur te doje pronat per 1 euro jepen per shfrytezim bizneseve investuese qe plotesojne disa kushte dhe jo per te ndertuar pallate apo per t’i lene djerre.

    Shikoni ndryshimin ne mes nesh me mentalitet perendimor (me falni qe po flas keshtu), me keto pleqte te edukuar ne komunizem dhe sherbetor te tij: ne flasim per ligjin si sistem rregullash qe rregullon sfera te tilla politika, ekonomia, shoqerine ne teresi dhe marredheniet mes individeve, ndersa keta te tjeret kerkojne rikthimin e gjykatesve popullore te komunizmit.

  88. Liqeni thotë:

    10 October 2008 @ 9:14 pm

    O admin mbylle kete temen se e bastarizuan Policat me Taqet..
    Ju edhe nje dore xhibi ndersa Toko ben tifo kot me kot.
    Vallaj edhe UDB e serbit do ju kishte zili. :D

  89. Idris thotë:

    10 October 2008 @ 9:25 pm

    -Nje pjese e artikullit nga “Shqip”…..te cilet sipas Policit i kane thene BURGUT : HAPU….ose per vete ose per K/shtetarin Mashtrues…..
    Per Policin ka dhe nje fotografi qe patjeter duhet te jete e “montuar” :)
    “”"Duket se 33-vjeçari serbo-boshnjak, Damir Fazliç, nuk ka qenë “i dashuruar” me Shqipërinë vetëm për të bërë biznes, por edhe për të qenë sa më brenda çështjeve delikate të shtetit tonë, siç janë ato të sigurisë kombëtare. Ish-funksionari i lartë i Ministrisë së Rendit Publik, Besnik Bakiu, në një intervistë për gazetën “Shqip” rrëfen për një takim të nivelit më të lartë që mund të organizojë një shtet, për sa i përket diskutimit për çështje të sigurisë së kufijve, porteve, aeroporteve etj., ku ministra, gjeneralë e drejtorë të përgjithshëm janë “rreshtuar” para tij. Lulzim Basha, Fatmir Mediu, Sokol Olldashi, shefi i Shtabit të Përgjithshëm të ushtrisë, drejtori i Përgjithshëm i Policisë, drejtorët e Përgjithshëm të Aviacionit dhe Porteve, në mars të vitit 2006, në zyrën e Fatmir Mediut, kanë raportuar e i kanë vënë në dispozicion informacion të klasifikuar, pikërisht nipit të kreut të UDB-së serbe, Damir Fazliç-it, në periudhën kur ky shërbim sekret famëkeq për gjithë kombin shqiptar ishte shndërruar në armën më të fuqishme dhe më të financuar nga Milosheviçi, kundër Kosovës dhe Shqipërisë. Nuk dihet se çfarë u bë dhe ku e destinoi këtë informacion të bollshëm dhe sekret Fazliç. Por zelli i tepruar i përfaqësuesve më të lartë të shtetit për të dorëzuar pikat e dobëta të sigurisë së vendit tonë te një njeri i dyshimtë, i paverifikuar nga shërbimet tona të inteligjencës, vetëm e vetëm sepse paraqitet si pjesëtar i një “ekipi të lartë amerikan” (i pashoqëruar nga asnjë përfaqësues i ambasadës së SHBA-së në Tiranë), duket se përbën një skandal përtej “pastrimit të parave të pista” nga Qipro në Shqipëri¦

  90. Taqi thotë:

    10 October 2008 @ 9:52 pm

    O Liqen, ky eshte komenti im i fundit ne kete teme e cila ka shume qe po na impenjon kot.

    Sapo degjova live radio TAR, Emisioni “Absurdistan”

    Ata te emisionit thane diçka shume domethenese : “Gjith’ bota po merret keto dite me krizen financiare/bankare qe po rrezikon ekonomine globale - rrezik kolapsi, piramidash etj etj, kurse ne ne Shqiperi kemi qe te shtunen e kaluar qe merremi me nje Fazlliç qe perpara nuk e njifte pothuajse anjeri”

    C’fare i intereson nje shqiptari te mesem çeshtja Fazlliç, sa gjithe media dhe politika Shqiptare te harxhoje tere kete kohe & keto energji ? Njerezit duan te dine se si do veje dimri : do kete drita 24 ore apo jo ? Njerezit duan te kene ilaçe neper spitale, studentet duan te fillojne fitin shkollor, etj etj … kurse “çeshtja” Fazlliç nuk u jep buke askujt, perveç politikes

  91. Monda thotë:

    10 October 2008 @ 10:03 pm

    Fazlliç nuk u jep buke askujt, perveç politikes

    Ose ose, me pak alternime: Fazllic nuk u jep buke askujt pervec politikaneve.
    Taqi, shqiptaret ne Shqiperi nuk kane leke tek Dow Jones apo te FTSE 100.
    Faktikisht per shqiptaret, dy gjera te mira kane ndodhur nga gjithe kjo krize, euro eshte ne renie, dollari ne rritje, sot 1.34 eshte. Ne te njejten kohe, nafta eshte ulur, kur e pashe qepari ishte $78 per fuci. Gjerat kuptohet levizin ngadale ne Shqiperi, nqs s’ka ulje te naftes ne rruget e Shqiperise, nje qeveri tamam do fillonte te pakten gjoba, se ketu ku jam une, qe nga korriku e deri tani eshte ulur 1 dollare e ca per gallon.
    Ceshtja Fazllic si nuk i intereson nje shqiptari te mesem mor Taqi?! Jane pikerisht matrapazlleqe te tilla qe ne keto 17 vjete e kane lene shqiptarin e mesem me ato shqetesime qe ke sjelle ti me lart.

  92. xhibi thotë:

    10 October 2008 @ 10:04 pm

    Liqeni thotë:

    O admin mbylle kete temen se e bastarizuan Policat me Taqet..

    Me nje fjale kur nuk jane te pakten 80% e komenteve pro socialiste pavaresisht se per cfare flitet, tema duhet mbyllur qe mos kete me komente? Prandaj eshte mbyllur tema e Nexhit dhe nuk mund te vesh me komente aty? :D

  93. bisturia thotë:

    10 October 2008 @ 10:06 pm

    haha! mire e ke xhibi

  94. lupi thotë:

    10 October 2008 @ 10:11 pm

    Ja si flet taqi qypi…po si do te kemi drita apo energji neve te shkretet kur paret e shqiperise vidhen e pastrohen nga Fazllica e Vica shoke te Sales? Cpune kemi ne te diskutojme per hallet e botes e bankat e amerikes kur bankat tona skane probleme se nuk para kreditojne fare? Pse te mbajme hallet e botes kur kemi hallet tona me debile e kerrma si Sala e Lul Basha na bejne per budallenje na e kane kthyer shqiperine si Sicili ku gjithcka pastrohet e kontrabandohet?

    Ik o taq futi i tas llall e beje i pershesh bashk me policin se ske ti kapacitet me u bo si i zgjuar ktu. Ti dhe polici aq keni mesu te kursi 3 mujorsh i plepave.

  95. arb thotë:

    10 October 2008 @ 10:18 pm

    po ik mor se u bètè fare….po na bèni budallenj e qora!!!nè vend tè hiqni vetullat po nxirrni sytè!!!po vafshin nè djall tè gjithè…me sali berisha me edi rama e me media po kanè lidhje me 1 tip si ky fazlliç!!!po gjaku nuk bèhet ujè e boll mè tallèt me nderen me njerzit,si kèta qè komandojnè ashtu edhe ju qè ju bindeni,apo i doni me fanatizèm…!!!!!!!nè ju ka mbetur 1 fije ndershmèrie nè vena çojeni kètè çèshtje deri nè fund….ndryshe nè djall tè gjithè!!!!!!!!

  96. kallash thotë:

    10 October 2008 @ 10:23 pm

    Tani qe Taqrat e policat po na lene rehat le te arsyetojme pak se cfare po humb Berisha ne kete ceshtje. As me shume e as me pak ai po humbet edhe ate pak kredibilitet qe kishte ne popull si njeri i ndershem dhe i pa koruptueshem. Mirpo ate qe ta ben femija sta ben as perendia thote populli. Fazlic tha se Berishen e kam mik dhe te njejten gje tha dhe Berisha per te. Mirpo Fazlic nje vit me pare ka blere nje toke andej nga Porto Romano dhe ne kete toke qeveria e Berishes perpara 2 javesh ka vendosur te lejoje ngritjen e nje TEC-i me qymyr. Dhe keshtu Fazlic ishte realist kur i tha Fevziut qe toka qe ai ka blere, mbasi ta zhvilloje (pra ti beje ca kanalizime e bonifikime) do ta shese 30, 40, ose 50 here me shtrenjte se sa e ka blere. Me nje fjale mund te shitet per rreth 50 milion Euro. Duke ditur qe ai ka harxhuar 1.7 milion Euro per blerjen e tokes shtuar edhe me te themi 1.3 milion te tjera per ta “zhvilluar”, shpenzimet i shkojne gjithsej ne 3 milion dhe fitimi nga ky investim me Shqiperi shkon ne rreth 47 milion Euro. Vetem atehere ai do ti paguaje shtetit 10 % e fitimit ose 4.7 milion Euro dhe i ngelen ne xhep rreth 42 milion Euro.
    Ne gjithe kete proces ka nje konflikt interesi pasi kryeministri favorizon nje mikun e tij tashme te deklaruar haptazi. Dhe keshtu ai perfundimisht i thote lamtumire fitimit te zgjedhjeve te ardhshme, i thote lamtumire PD-se duke e lene kete te fundit ne pike te hallit dhe qe mesiguri nuk do ta marr vehten as per 10-15 vjet te tjera. Te gjitha keto Sula i di e prandaj eshte aq i qete. Ndermjet pushtetit apo parave Berisha zgjodhi kete te fundit, duke bere keshtu edhe detyrimin e tij si prind karshi femijeve. Ai e ka kuptuar se koha e tij ka mbaruar, ai e ka kuptuar se e ka dhjere, prandaj dhe eshte aq i qete. Ate qe une nuk kuptoj eshte se si dhjetra anetar te PD me poste apo me peshe ne kete parti nuk e kane kuptuar qe ky i ka tradhetuar, poshteruar dhe braktisur.

  97. D. thotë:

    10 October 2008 @ 10:26 pm

    ore admin pse mi delete komentin??? ca komunistash jeni bo dhe ju

  98. Taqi thotë:

    10 October 2008 @ 11:10 pm

    Mqe sulmi i Lupit ishte personal, po nderhyj te rivendos nderin !

    Ato kurset e Plepave tregoja ndonje tjetri andej ti nga Amerika, ata mbase i hane keto !

    Une kam 5 vjet ketej lupo, 3 vitet e Lyceut i mbarova (dmth dhe Gjimnazin s’e kam bere ne Shqiperi) kurse tani jam ne Vit te Trete per Drejtesi ne mes te Frances … m’a kane zili, e di

    Ato kurset e plepave pra tregoja ndonje punetori uzine ne USA, sepse mua me japin leksione anetare te gjylatave te larta ne France, profesore me reputacion ketu, e deri tek deputete euripian

  99. mrroklla thotë:

    11 October 2008 @ 3:03 pm

    kurse tani jam ne Vit te Trete per Drejtesi ne mes te Frances … m’a kane zili, e di
    HAHAHAHAHA!!!! :) :)

    Ne mes fare?
    O Taqi o xhan!
    E di ate kengen:

    Keto fjale kur i thone
    S’e kane me vehte Zo(t)ne
    Mal’n e math Baba Tomorre
    Qe ta merr FRENGUN ne dore! :)

    Qe aty “ne mes te Frances” e shikon ti “mal’n e math Baba Tomorre” apo ta pengon ai i “gjykates se LARTE”?
    Heqim, je Checho, heqim! Ti, bashke me Zabitin e Midese!
    Rrofshi qe shkruani ketu!

  100. gene thotë:

    11 October 2008 @ 3:24 pm

    Mik krenar i berishes dhe i bashes, punedhenes i familjareve te tyre…
    .
    50 mln euro per tre vjet pa bere asnje PUNE - ASGJE FARE.
    .
    rreth 10%-15% e “rreshen kalimash”
    .
    qeveria e dietes
    qeveria e sherbimit dhe sherbesave
    qeveria e …
    .

  101. gene thotë:

    11 October 2008 @ 3:39 pm

    Ata qe kane shitur token ne porto romano mund ta quajne veten TE GRABITUR nga miqte e berishes dhe te bashes?

    Eshte si bicim “insider trading” ne prona te patundshme?

  102. Taqi thotë:

    11 October 2008 @ 7:41 pm

    Ke te drejte ti kur thua : “Rrofshi qe shkruani ketu!”, sepse edhe ne gabim bejme qe ulemi ne nje nivel kaq posht per te debatuar me njerez si ju

  103. Idris thotë:

    16 October 2008 @ 5:51 am

    Thote TA…
    “”"”"Ato kurset e plepave pra tregoja ndonje punetori uzine ne USA, sepse mua me japin leksione anetare te ……..gjyLatave….. te larta ne France, profesore me reputacion ketu, e deri tek deputete euripian”
    Me ndertimin e kesaj fraze ketu dallohet qarte qe edhe ata qenkan pregatit tek “plepat e FRANCES”. :) Ta…. me POLON , ini ilaci me klasik i gjumit per relax.. :) :) .
    Rrofsh se deri tani s’po me zinte gjumi :)
    Hajde gjithnje ne kete ore….Po e pe merr dhe Leftin .

Komentet jane mbyllur ne te gjitha temat e arkivit.

  • Po shikoni nje artikull ne faqen e arkivit te Peshkut pa Uje. Per te pare faqen aktive, shkoni tek peshkupauje.com