2 Gusht 1992 – tërheqja e Janullatosit dhe grekërve nga Kisha
Video në lidhjen e mësipërme tregon ngjarjet në Kishën Ortodokse Shën Mëria në Tiranë më datë 2 Gusht 1992. Atë ditë ish planifikuar që të kurorëzohej greku Janullatos si kre i KOASh por kundërshtimi i fuqishëm i një grupi besimtarësh Shqiptarë solli tërheqjen e përkohshme të Janullatosit dhe mbështetësve të tij grekë nga Kisha. Kjo që po shfaqim sot është pjesa e tretë dhe më interesante e videos, pjesa e “Arratisë” (rreth 24 minuta). Në ditët në vazhdim do të postojmë edhe dy pjesët e para (“Pritja për Janullatosin” si dhe “Përpjekja për Rregull”) të cilat s’mundëm ti postonim sot për shkak të problemeve teknike.
Peshku falenderon Tomi Korçën i cili na dhuroi bujarisht një kopje të kasetës që po shfaqet këtu. Punimet në video si psh këndet e ndryshme të kamerave, zëri, titrat etj janë siç ishin në origjinal në kasetë.
Nqs kjo video mund të shërbejë për diçka, ajo duhet të jetë vënia në dukje e faktit që Anastasi/Janullatosi s’është pranuar asnjëherë nga të gjithë si kre i KOASh, jo vetëm sot por edhe në ditët e para kur Shqipëria ishte akoma pak a shumë e paditur dhe e drobitur. A nuk duhet atëherë të ngremë pyetje se përse sot Janullatosi vazhdon të qëndrojë akoma në krye të KOASh. Për sa kohë akoma? Ku është kleri Shqiptar?
25 October 2006 @ 2:58 pm
nuk diskutohet qe eshte e vertete …une e them perhere se populli nuk e ha gurin per djathe keshtu dhe ky muhabet
25 October 2006 @ 3:05 pm
Shume interesante kjo vidio sepse une as qe e mbaj mend qe ta kisha pare ne shqiperi kete vidio ne ato vite… ndonese ne ato vite shumica e njerezve ishin te zene me disa gjera te tjera por ama prap se mbaj mend qe nje gje e tille te ishte transmetuar nga tv…. Me ben optimiste qe te pakten paska akoma disa njerez qe nuk duan qe greku ti udheheqi kishat e shqipetareve… Shyqyr qe nuk u zune aty ne kishe gjithashtu…..
Abi
25 October 2006 @ 3:09 pm
Jashte Janullatosi
25 October 2006 @ 3:14 pm
Megjithate fakti qe Janullatos eshte ende aty ku eshte tregon edhe njeher se Sali Berisha eshte personi i cili ka zbutur qendrimet e persoanve qe nuk e donin Janullatosin ne krye. bile po te shikosh edhe alenacen qe beri me PBDNJ per bashkine e himares mund te thuash se sali tradhetari eshte nje psikopat qe per pushtetin eshte gati te bej cdo tolerim. Nese do te kishte nje nisme qe Berishes ti hiqej shtetesia Shiptare dhe te shporrej nga Shqiperia do ta mbeshtesja njesoj sic mbeshtes “jashte Janullatosi”.
25 October 2006 @ 5:21 pm
Xhiku,
Per mendim tim Saliu eshte nje figure kontradiktore. Duke pare kete video une mednoj se do te ishte justifikimi me i mire per Saliun te mos lejuar Janullatosin ne Shqiperi, ne te kundeten ai e lejoj dhe e dekretoj qendrimin e tij ne krye te KOASH-it, vetem qe disa vite me vone te krijonte nje referendum per te mos lejuar ne krye te institucione fetare te huaj.Referendum qe ai e humbi, jo si rezultat i kesaj pike por si rezultat se ky referendum u kthye ne referendum per Saliun vete. Po keshtu kemi nga Saliu dhe veglat e tij ( SHIK, Rendi etj) veprimet ndaj minoritarve ne jug, gjygji i te pesteve, i cili dhe ky u humb nga Saliu.
Une nuk mund te them me fakte perse jane kryer keto veprime kontradiktore por them me bindje se si rezultat i ketyre veprimeve kontradiktore sot kemi nje darje ( mbase jo shume te theksuar, por shume te rezikshem)fetare ne shqiperi. Ku muslimanet patriote akuzojne orthodokset per mos patriote. Dhe me te drejte kur psh mendohet se Janullatosin e duan orthodokset. Videoja e mesiperme nuk eshte transmetuar e plote nga TV e asaj kohe, por vetem nje lajm i shkurter ne emosjonin e lajmeve. Perse? Une nuk e di por kjo ka sjelle qe shume vete te mos e dine te verteten. dhe Saliu ishte ne pushtet atehere. Referendumi humbi, dhe muslimanet patriote bejne fajtor orthodokset per kete, por si ta shpjegoj une kete ku psh ne fshatrat me popullsi muslimane ne Bilisht te Korces, u votua kunder referendumit? KJo sepse te gjithe e dine se ky referendum ishte refendum per Saliun jo per pikat qe ishin ne te. Ne te njeten kohe veprimet arbritare ndaj minoritare ne Jug krijuan revolta te cilat u komentuan si revolta te orthodokseve ndaj pjese tjeter te popullsise. Dhe se fundi antarsimi ne Konferencen e vendeve islamike, krijoj nje tjeter iritim nga popullsia shqiptare iritim qe perseri u interpretua si iritim i orthodokseve. Tani e kuptoni pozicjonin e veshtire te orthodokseve nen politiken e dikurshme te Sales. Po te flases quhesh antipatriot, po te heshtesh po keshtu quhesh antipatriot. Kete pozite shfrytzojne qarqet e caktuara Greke dhe perdorin me sukses ne politken e tyre per idene e Vorio Epirit. Po keshtu kjo politike kontradiktore e Saliut krijon ne bote mos besim ne veprimet e tija, gje qe peshon rende te idene e mborjtjes te te drejtave tona si komb ne arenen nderkombtare
25 October 2006 @ 6:30 pm
Ore saliu eshte nje idiot koke e kembe dhe mos u perpiqni te gjeni arsye ne te. eshte thjesht i paafte per te qen politikan e aq me pak ne krye te shtetit. po ne jemi keta
25 October 2006 @ 6:31 pm
tomi te lutem a mund te me thuash disa nga parrullat qe perdoren nga protestuesit se nuk arrij ti degjoj qarte? dhe e dyta kjo video eshte amatore dhe ne cfare kushtesh ka ndodhur xhirimi?
25 October 2006 @ 6:52 pm
Andrea, Saliu nuk eshte as idjot koke e kembe dhe as i paafte per te qen politikan…eshte Kryeminister dhe mbijetues i skandaleve te permasave politike…dhe ja ku e ke perseri ne krye te vendit, dhe personazh te pothuajse c’do bisede qe mund te beje shqiptari….
FATKEQSISHT!!
25 October 2006 @ 7:22 pm
eshte idiot blendi. fakti qe eshte ne bisedat e shqiptareve nuk e ben me pak idiot. madje kam frike se fsheh shenja psikopative vrastare. qan e qurravitet para turmave, medemek i emocionuar. por kujtoni ju lutem incidentin me ate deputetin ne kuvend tani se fundi. e degjuat cfare tha neper dhembe “bir bushtre”. ju duket normale kjo? ku eshte ai berisha i dashur qe perlotet ketu? po ate “do paguajme listat e borxhlinjve ne dyqanet ushqimore” kujtoni se e ka per te ndihmu te varfrit? e beri deklarate sa per te lar gojen sepse i raportuan qe populli kishte nis te thoshte “ky flet per varferine dhe vajzen e paska miliardere”. po nejse, nejse. cdo gje ka kohen e vet. dhe ne shqiptaret nuk kemi aq aftesi sa ta kapercejme kete, madje ne nuk kemi aftesi as te jetojme kohen tone. Berisha eshte perfaqesuesi i kopeve idiote dhe kopete idiote ne shqiperi jane ende shume. Tragjikisht shume. Kurse shqiptaret qe jane ndryshe… aha, shqiptaret qe jane ndyshe, ikin. Ikin sepse normal, duan nje jete me te mire. Ata qe ngelen jane ata te kenaqurit. cdo shqiptar i mire qe kalon kufirin pa e kthy koken pas, eshte nje qytetar me pak ne peshoren mes qytetarise dhe anti-qytetarise. Dhe sa me shume te rendoje peshorja nga kopeja aq me shume do zhytemi ne bajga.
P.S. ku eshte ajo tema me mero bazen se do postoj nje gje te bukur…
25 October 2006 @ 7:37 pm
por aty me duket sikur therasin “Anastasi,Anastasi ..” dhe disa te tjere qe kendojne kenge patriotike , nje rremuje e vertet, me sa kuptoje jane dy pale qe ne menyre paqsore jane bere lemsh,nuk meret vesh eshte feste, apo rremuje ,,!!!!????!!????
njerzit jane ndare ne dy grupe,si gjithmon shqiptaret nuk i gjen kurre ne nje mendje apo e kam gabim ?
25 October 2006 @ 7:53 pm
Ne kishe ka dy grupe, pro (prane Janullatosit) dhe kunder (me afer kameres). Grupi pro therret “Anastasi, Anastasi”. Grupi kunder therret “Kisha eshte e jona”, kendojne kenge patriotike, “Anapsos” (ne pjeset e tjera te videos), “Jashte”, “Fan Noli” etj.
25 October 2006 @ 8:22 pm
kuptohet qarte nderhyrja e grekeve tek shqiptaret,pasi dihet ne nuk kemi nje ,”anti-virus” nje program te qarte,dhe te prere puro shqiptar,puro vendas ,qe ti thote ndal ketij virusi shekullor ,Shtepia do zot.,
25 October 2006 @ 8:27 pm
Po si te kesh “anti-virus” kur dhe grekofili Nano s’guxoj te hapte shkoll greke ne himare, dhe per ironi ai qe ju ka care bythen shqiptareve duke u propaganduar partiotin dhe nacjonalistin vajti dhe ua hapi jo vetem ne himare por u ka premtuar tu hapi shkolla greke ku ata te duan vetem mos ti hedhin shkopinj rrotes se tij karrjeriste!!!
25 October 2006 @ 8:29 pm
Me falni kam qene i shume i zene me pune.
Andrea dhe te tjere vidio eshte realizuar nga RTV e asaj kohe por sic e kam thene kurre nuk eshte transmetuar e plote ( te pakten per sa kam une dijeni) Thirjet jane nder te tjera qe ka perseritur Llukani dhe “anaxios’ qe ne baze te rregullave te kishes do te thote i pavlefshem. Sipas rregullave te kishes lexo ne anglisht:
_______________________________________________________________________________
(An ordination, while performed by the bishop, also requires the consent of the whole people of God; and so at a particular point in the service the assembled congregation acclaim the ordination by shouting ‘Axios!’ (‘He is worthy!’) (What happens if they shout ‘Anaxios!’ (‘He is unworthy!’)? This is not very clear. On several occasions in Constantinople or Greece during the present century the congregation has in fact expressed its disapproval in this way, although without effect. But some would claim that, at any rate in theory, if the laity expresses its dissent, the ordination or consecration cannot take place).
_____________________________________________________________________
)
Pra me pak fjale kjo pjese e besimtareve kerkon qe sherbesa te jete e pavlefshe. Ne menyren konservatore te rregullave te kishes sikur edhe nje ze te thote anaxios, sherbesa eshte e pavlefshe ( forme kjo e demokracise ne kishe) por sic e shikon edhe nga shenimi ne angisht, patriarkane e ka ndryshuar kete qendrim.
Mua edhe sot me rengjethet mishi kur degjoj ate pjese me kenget patriotike ne kishe dhe thirjet per Fan Nolin ose Kisha eshte Shqiptare ( Mbase sepse kenget jane nga Korca
25 October 2006 @ 11:32 pm
Si ne te tjera edhe ne kete rast besoj se ne shqiptaret kemi bere kompromisin ekonomik duke shkelur ne dicka tjeter. E them kete sepse jam i bindur qe varferia e viteve te shkuara sikurse edhe mos-angazhimi i konsiderueshem i besimtareve shqipetar ne fe ka sjelle varesi totale nga te tjeret, e ne kete rast nga greket. Te mos harrojm se e njejta gje po ndodh edhe me fene muslimane ne shqiperi. Edhe pse drejtohet nga shqipetare fryma e keqe e “sponsorzuesve” te saj eshte ndjere goxha vitet e fundit ….
Uroj qe besimi ne Zot dhe Atdhe ta nxjerre fene shqiptare nga kjo situate …
26 October 2006 @ 2:41 am
Kush eshte ai personazhi ne kostum blu te erret te cilin e puth anastasi ne fillim? pak minuta me pas largohet me nje benc blue? Nuk mund ta dalloj mire..
26 October 2006 @ 11:03 am
Eshte pasoje e kesaj politike krejtesisht injorante dhe te paafte,qe u hap dere e dritare nderhyrjes dhe ndikimit nga jashte “nen vellon e fese”, te grupeve te caktuara qe historikisht nuk ua kane dashur te miren shqiptareve. Jane kushtet ekonomike qe i detyrojne njerezit te shesin lekuren dhe te behen vegla ne duart e kujtdo qe vjen dhe te “afron” qofte edhe shpresen me te vogel per dalje nga kjo situate. Nisur nga ky kendveshtrim,,,,,eshte kjo video nje demostrim i karakterit te rezistences shqiptare qe kurrsesi nuk perputhet me ate mendimin e perhapur lart e poshte se shqiptaret nuk e duan vendin e tyre.
Problemi yne nuk eshte Janullatosi dhe as ato te tjeret qe vijne nga Arabia apo Vatikani. Problemi yne eshte politikani idiot i tipit te kryeministrit tone te nderuar, qe per hir te mbajtjes se kolltukut eshte gati ti veje flaken jo vetem Tropojes, por gjithe Shqiperise.
26 October 2006 @ 11:21 am
Dy pjeset e tjera te kasetes:
Pjesa 1- Pritja dhe ardhja e Janullatosit
Pjesa 2- Ceremonia dhe fillimi i protestes
26 October 2006 @ 11:55 am
Te nderuar kolege
Ne dy gusht kam qene ne kishe si besimtar ortodoks dhe me vjen keq kur shikoj shtremberimet qe i behen te vertetes. Gjerat kryesore qe dua t’ju perseris, sepse ato jane te qarta per “kompetentet” manipulues jane:
1.Liturgjia Hyjnore dhe sherbesa e Fronezimit u kryen te plota dhe sipas Kanoneve te Shenjta te Kishes Ortodokse.
2. Protestuesit, qe drejtoheshin nga disa deputete jo te krishtere, si Butka, Reso e Bleta, ishin ne shumicen e tyre jo ortodokse…, mdje jo te krishtere…
3. Numri i tyre ishte teper me i vogel se i besimtareve qe mbeshteten plotesisht zgjedhjen e Kryepiskopit, i cili kishte marre me pare edhe mbeshtetjen e Shtetit Shqiptar.
4. Vitet qe pasuan, kujtoni Kushtetuten, treguan mbeshtetjen e plote per Kryepeshkopin Anastas jo vetem nga te gjithe kleriket ortodokse, por edhe nga i gjithe Komuniteti Ortodoks i Shqiperise (pa llogaritur ketu njohjen e plote nga te gjitha Kishat e tjera ortodokse).
5. Per per funksionimin cfaredo komuniteti fetar sipas Ligjeve te tij (2000-vjecare ne kete rast), nuk ka asnje peshe opinioni i anetareve te komuniteteve te tjera apo i ateisteve…
Me nderime,
Tomi D.
26 October 2006 @ 11:59 am
Ore po tallesh ti me duket?
Je ortodoks vendi apo grek?
26 October 2006 @ 12:00 pm
Kemi nje problem te madh me fete ne Shqiperi qe me sa duket politikanet e sotem e injorojne. Kemi nje nderhyrje te madhe nga te huajt qofte ne fene myslimane, ortodokse etj. Nese At Fan Noli merrte vesh se ne kemi ne krye te kishes ortodokse autoqefale shqiptare (nese eshte akoma e tille teorikisht se praktikisht s’eshte) nje grek do te levizte ne varr. Gjithe ai mund e gjak i neperkembur nga disa idiote politikane qe vuajne nga deliri i madheshtise. Si ka mundesi ne mes te dites nje prift ortodoks nen ombrellen e janullatosit te hapi varre shqiptaresh, ti quaje ushtare greke dhe te tallet me Drejtesine Shqiptare.
Si ka mundesi Shqiperia nje shtet i varfer te jete mbushur gjithandej me kisha e xhamija qe duket sikur po zvendesojne bunkeret vend e pa vend. Zgjohu Shqiptar, sna duhen kisha e xhamija feja e shqiptarit eshte Shqiptaria
26 October 2006 @ 12:00 pm
Z. Tomi,
Mbase s’do te ishte keq te sqaronit, per hir te gjithe atyre qe ju lexojne, qe ne ‘92-shin keni qene ne Kishe si besimtar por ne ‘98-ten ishit kryeredaktor i Ngjallja ndersa sot jeni ne KOASh si zedhenes shtypi.
Me nderime,
Ll.T.
26 October 2006 @ 12:14 pm
Ajo qe thua ti Tomi duket e vertete. Por, ne dhe Ducen e pritem me lule ne shetitoren e Tiranes. Kjo sdo te thote gje sepse me vone iu kthyem armet italianeve. Kreu i kishes shqiptare duhet te jete shqiptare dhe pike. Ne greqi ata slen nxenesit e shkelqyer shqiptare te rrine ne krye te turmes vetem se sjane greke. Pse duhet qe ne ti mbajmae mbi supe? Apo qe te na pshurin
26 October 2006 @ 12:21 pm
O zedhens !!! Cfare do te thote ‘autoqefale’?
26 October 2006 @ 12:51 pm
Secili edhte i lire te mendoje dhe te deklaroje ate qe i pelqen, por kjo nuk vlen para ligjeve, te cfaredolloji. Ne gjykata vendimet merren mbi bazen e ligjeve, pavaresisht nga opinionet personale. Edhe komunitetet fetare vendimet i marin mbi bazen e ligjeve-kanoneve te tyre, te cilat jane shumeshekullore dhe jo mbi bazen e preferencave personale. Por:
1. Nuk ka kishe pa episkope (te pergatitur dhe qe zgjidhen sipas kanoneve)
2. Edhe klerik nuk eshte ai qe ka qejf qe te deklarohet i tille, por ai qe dorezohet sipas ketyre kanoneve dhe qe varen nga nje episkop i caktuar.
3. Ne vitin 1992 nuk kishte asnje episkop shqiptar (madje as kandidat). Po te mos vinte ne krye te KOASH Kryepiskopi Anastas Autoqefalia (sipas kanoneve ortodokse) do kishte mbaruar, duke hapur shtigje mjaft te rrezikshme nderhyrjeje dhe percarje. Eshte pikerisht Kryepeshkopi Anastas (pavaresisht sa mund t’ju pelqeje kjo disave), qe garantoi jo vetem ruajtjen e Autoqefalise, por edhe vete mbijetesen e KOASH si nje te tere.
Por kam pershtypjen se ky eshte problemi: Forcimi i Kishes Ortodokse, lulezimi i besimit ortodoks, dike “bezdis”. Nese Kryepeshkopi do ishte treguar i paafte per te realizuar kete, me siguri ata qe e shajne sot do ta lavderonin…
Sa per sot, dua te kujtoj edhe diçka: Kryepeshkopi Anastas eshte: President i “Fete per Paqen”, organizata me madhe nderfetare ne bote (te gjitha fete), e njohur nga OKB; President i WCC, organizata me madhe nderekrishtere ne bote, Zevendespresident i KEK, organizata me madhe nderekrishtere ne Evrope, 14 here i nderuar me Honoris Causa (e fundit ne Rumani), i propozuar (nuk ka pranuar sepse i eshte kushtuar Kishes sone) dy here per vende vakante Patriarku dhe per Kryepeshkop te SHBA etj. etj.
Pash Zotin, mos te na duket vetja me te zgjuar nga te gjithe!
26 October 2006 @ 1:07 pm
3. Ne vitin 1992 nuk kishte asnje episkop shqiptar (madje as kandidat). Po te mos vinte ne krye te KOASH Kryepiskopi Anastas Autoqefalia (sipas kanoneve ortodokse) do kishte mbaruar, duke hapur shtigje mjaft te rrezikshme nderhyrjeje dhe percarje. Eshte pikerisht Kryepeshkopi Anastas (pavaresisht sa mund t’ju pelqeje kjo disave), qe garantoi jo vetem ruajtjen e Autoqefalise, por edhe vete mbijetesen e KOASH si nje te tere.
Epo problemi eshte qe s’jemi ne vitin 1990, as ne vitin 1992, por ne vitin 2006. Autoqefalia e KOASh mund te ishte mbajtur gjalle nga kushdo qe emerohej nga patriarkana prandaj Janullatosi s’ka merita “mbinjerezore” per kete. Gjetja e dikujt tjeter per tu vendosur ne krye te KOASh s’ma merr mendja se do kish qene teper e veshtire pasi bashkesite fetare rreth e rrotull botes i pane me te drejte ndryshimet e fillimviteve ‘90-te si mundesi te shkelqyer per pune misionare dhe per te perhapur ndikimin e tyre ne vendet e ish-bllokut lindor.
Megjithate, kjo eshte historia dhe e kaluara. E rendesishme eshte qe duke qene se u beme tashme 14 vjet qe nga koha kur u caktua Janullatos, a nuk mendoni se do te ishte me mire per autoqefaline e KOASh qe te kishte nje drejtues Shqiptar? Apo akoma s’ka Shqiptare te pergatitur???? (Mjere ne Shqipot, sa te “trashe” paskemi qene). Mbi te gjitha, nuk ma merr mendja se perfolja e vazhdueshme e KOASh si nje mjet per perhapjen e greqizmes ne Shqiperi po e ndihmon shume bashkesine Ortodokse (psh shiko pergjigjet e Tomi Korca me siper).
Por kam pershtypjen se ky eshte problemi: Forcimi i Kishes Ortodokse, lulezimi i besimit ortodoks, dike “bezdis”. Nese Kryepeshkopi do ishte treguar i paafte per te realizuar kete, me siguri ata qe e shajne sot do ta lavderonin…
Se kush eshte ky “dikush” qe bezdiset nga forcimi i KO une s’di te them. Mbase ju mund te me sqaroni ca?
E ne fund, diskutimi mbi vleresimet nga bota per Janullatosin. Le te mos kalojme nga dega ne dege se shperndahemi kot. Askush nuk ka thene ndonjehere qe Janullatosi nuk eshte i zgjuar, perkundrazi. I gjithe problemi eshte se kujt i sherben kjo zgjuarsi.
26 October 2006 @ 1:35 pm
per gjithe koleget e nderuar qe bejne te paditurin dhe sulmojne kryeministrin Berisha per pun ete nacionalizmit ose te grte4keve vetem nje mesazh
U PA NE 1997-ten se KUSH PUNONTE PER GREKET DHE KE PERKRAHNIN GREKET DHE SERBET nE SHQIPERI
jeni vonuar paksa me nacionalizmin tuaj,
26 October 2006 @ 2:18 pm
Z Tomi, ( Ne nga korca themi jemi adashe, pra me te njejtin emer
)
Ne lidhej me sa thoni ne “tomi thote:26 Tetor 2006 @ 11:55 am,
Dua vetem tju rikujtoj duke mendua se e dini ate shenimin qe kam thene diku me siper perseris
An ordination, while performed by the bishop, also requires the consent of the whole people of God; and so at a particular point in the service the assembled congregation acclaim the ordination by shouting ‘Axios!’ (‘He is worthy!’) (What happens if they shout ‘Anaxios!’ (‘He is unworthy!’)? This is not very clear. On several occasions in Constantinople or Greece during the present century the congregation has in fact expressed its disapproval in this way, although without effect. But some would claim that, at any rate in theory, if the laity expresses its dissent, the ordination or consecration cannot take place.
mare nga http://www.intratext.com/IXT/ENG0804/_P1L.HTM, Bishop Kallistos Ware, Orthodox Church.
Pra megjithe se thoni numuri ishte i paket, ishin te nxitur etj etj, une sado tju kundershtoj per tere keto, kuptohet do te jete nje debat pa vlere pasi kete mund ta vertetojne ata qe ishin atje( une nje prej tyre dhe une jam orthodoks, dhe nuk njoh as Butken e as ndonje deputet tjeter, por sic e thashe kjo nuk ka vend per debat ketu).
Ajo qe eshte e rendesishme eshte se jo “the whole people of God” (i GJITHE populli i zotit) ishte ne nje mendje me kete kurorzim, pra sipas rregullave te kishes orthodokse, qe ju i dini me mire se une, kjo le vend per debat per ligjimitetin e ketij vendimi.
Se dyti per sa thoni ne tomi thotë:26 Tetor 2006 @ 12:51 pm
Une jam dakort me pikat se ne 92 ashut si edhe ne 90 nuk kishte nje sinod te shenjte ne kishen tone, se nuk kishte prifterinj etj etj, por me sa di une dhe dhe kete mund ta vertetoni ju, ky ishte dhe roli i Anastait kur erdhi ne filim, si asistent ose ndihmes i kesaj kishte per te perbaluar keto veshtiresi te fillimit, perse ky rol u ndryshua me vone? Ai po e kryente kete rol shume mire, cfare nevoje kishte te behej kryepeshkop, nderkohe ne ato 2 vjet qe ai ishte si ndihmes, kishte filluar te pregatitej gjenerata e prifterinjeve te rinj, shume prejtyre te pa martuar, pra me prespektive per tu kurorzuar kryepeshkop, dhe Janullatosi mund te kishte vazhduar rolin e tij si ndihmes i ketij kryepeshkopi te ri shqiptar. Por jo mendoj une qellimi i ardhjes se tij qe ne fillim ishte sa te fuste kembet ne KOASH dhe sic e tregoj dhe vete historia ai mori kryesine e kesaj kishe, ne kundershtim me cdo statut qofte ate te para komunizmit qofte ate te gjate komunizmit, pra Autoqefalia e Kishes sone mori fund pasi statuti u shkel, dhe nje kishe pa statut nuk mund te quhet me autoqefale.
Tomi, te lutem te pakten, per ndergjegjen tuaj, jo per ne qe lexojme ketu, shiko brenda vetes tuaj, dhe pa qene nevoja te na e thuash se cfare shikon ne ndergjegjen tende, te pakte per hir te se vertetes qe perendia jone e ka mbojtuar me gjakun e birit te tij reflekto dhe prano te verteten ashtu sic e dini ju dhe perendia vete.
26 October 2006 @ 2:23 pm
Ilirforti,
Une nuk ve ne dyshim karakterin patriotik te Berishes, por te lutem vec deklarateve bombastike se Berisha eshte patriot, ke nje mundesi te me shpjegosh dyshimet qe une ngre me siper. Sa per 97, une mendioj se kjo erdhi si rezultat i politikes kontradiktore te Berishe qe une e kam thene me siper, politike kjo qe u shfrytesua nga qarqet Greke. Dua te theksoj per hir ter vertetes ashut sic e mendoj une se kjo nuk ishte e vetmja arsye e 97. por kjo eshte per nje debat tjeter. Une mendoj se sido qe ta vertitesh 97 kishte si shkak Berishen dhe si pasoje nder te tjerat aktivitetin e qarqeve Greke. E them kete pasi ne e dime se kush jane qarqet Greke dhe cfare synimi kane, por cfare beri Berisha per ti evituar keto veprime? Kjo besoj se meriton pergjigje me shume se te themi se Berisha eshte patriot
27 October 2006 @ 9:22 am
se pari urime tomit dhe gjithe stafit per keto pamjet,keni bere pune shume te mire .
greket ,serbet nuk interesohen fare per pune feje e zoti a ortodoksie po u intereson teritori,ata duan teritor shqiptar dhe pike,
per keto arsye shqiptaret duhet ti lene ndasite fetare dhe te bashkohen,feja eshte ceshtje personale,
institucionet fetare te te gjitha feve duhet te shqiptarizohen,
duhet urgjentisht te largohen nga shqiperia greket te gjithe ,per nje,radikalet e huaj(zoti e di se nga ku,arabi,bangladesh te komuniteti islam) si dhe gjithfare iitaliani e polaku nga kisha katolike,
sa i takon kryeministrit berisha edhe nje here e themi me plot bindje se perkunder gabimeve qe jane njerezore -sinqeriteti,shqiptaresia e tij me disa tjere as qe mund te diskutohen,ne keto elemente berisha qendron shume larte ne krahasim me oponentet e tij politike.
sa i takon disa fjaleve ketu si EPISKOP-ne shqip eshte PESHKOP,
pra kush flet ketu greqisht…..
27 October 2006 @ 11:33 am
Ore, po nje rremuje e tille ne nje kishe shume e cuditshme tingellon. Nuk kisha pare ndonjehre gjurrulldi te tilla dhe duartrokitje e brohoritje ne kisha. Banale.
27 October 2006 @ 11:43 am
Banale? kisha per njerzit eshte..
27 October 2006 @ 8:04 pm
Pas protestes Kurorezimi i Janullatosit u be ne nje lokal, se bashku me njerezit Omonias . Kjo proteste ishte e rendesishme sepse megjithese nuk pengoi dot kurorezimin e Janullatosit arriti te pengonte vendosjen e tre peshkopeve te tjere ne rrethe te Shqiperise si Korca. Deputetet si Butka, Reso e Bleta merrnin pjese ne proteste por nuk ishin udheheqesit kryesore te saj. kandidate Shqiptare per kryepeshkop kishte dhe u propozuan atehere.per kete pune erdhi edhe At Artur Liolini ne Tirane.
27 October 2006 @ 8:19 pm
At Arturin e kam takuar disa here ketu ne Boston. Do kishte qene nje zgjedhje shume e mire ne vend te Janullatosit.
27 October 2006 @ 9:19 pm
At Arturi eshte burokrat i bindur i Stambollit. Nuk ka ndonje ndryshim nga Janullatosi pasi e njeh pushtetin e tij pa dengla.
28 October 2006 @ 1:44 am
Noli e morri autoqefaline mu per arsyet qe shqiptaret sot duhet ta perzejne Janullatosin. Ai nuk eshte i vetmi qe duhet te kete kete fat, por ai eshte me i rrezikshmi.
28 October 2006 @ 2:24 pm
A ka situate me kriminele se kjo e sotmja, ku shqiptareve iu “duhet” te “kendojne hymne” per dikaturen e Enver Hoxhes,,,,thjesht per faktin se te qenit shqiptar nuk perkufizohej nga perkatesia e fese por nga te lindurit shqiptar. Une nuk urrej asnjeri,,,,qofte edhe grek apo serb,,,,,por reagoj ne menyre mbrojtese kur shoh se qellimi i disa “riteve fetare”, eshte percarja e shqiptareve ne “grek” “katolike” dhe “myslymane”. Thjesht si kuriozitet dua te shtoj tregimin e nje shqiptarit nga Prishtina, qe me tregonte qe ne varrezat shqiptare ne kohen e regjimit serb,,,,,thyheshin pllakat e varrit te atyre shqiptareve qe guxonin te vinin shqiponjen si shenje kujtimi perkrah emrit te tyre. Ata qe zgjidhnin henen perkrah emrit te te ndjerit . ishin te sigurte qe pllaka e varrit nuk do sulmohej. Politika serbe synonte deklarimin e shqiptareve si turq dhe me te,,,,,,,te drejten e luftes se “krishterizmit kunder Myslyminazmit” ne Europe. Shqiptaret nuk eshte e lehte ti luftosh me menyra te tilla primitive,,,sepse Zotit i qofte fale,,,,,te qenit shqiptar nuk perkufizohet nga perkatesia fetare por nga shqiptarija. Ose sic shkruan At Gjergj Fishta,,,,, Ndhmo, Zot, si m,ke ndihmue! peseqind vjet kishin kalue,cese te bukren kete shqipni, turku e mate ne robni,krejt tu e la t,mjeren gjak, frymen tue ia xanun njak, e as tue lane, jo drite me pa, kurre te keqen pa ia da, rrihe e mos e len me kja.
Une jam shqiptar dhe nuk ka gjo mo t,mire se me lind i tille.
30 October 2006 @ 9:22 pm
Ej nese e pate videon vetem nje grup i vogel “injorantesh” therriste jashte Anastasi ndersa pjesa me e madhe e popullit ishte pro tij.
A nuk i keni syte ne balle? Nuk shikoni se sa gjera ka bere per kishen Shqiptare ai?
Kurre me pare Shqiperia nuk ka pasur kisha te tilla por ne kete faqe le te marrin pjese vetem te krishteret se muslimanet dihet qe nuk e duan dhe sikur te jete shqiptar dhe jo grek.
E verteta eshte se ai ka punuar dhe ne te krishteret ortodokse shqiptare jemi krenar per te. Jani Durres. (une jam shqiptar dhe jo grek)
30 October 2006 @ 9:32 pm
Ti janaqi dukesh nga emri sa shqiptar qe je!!!
Kush je ti o qe qenke shqiptar po na u ndjeke grek qe ben dallime ndermjet shqiptareve, se duhet te mari pjes ky apo ai ne diskutim.
Jonua eshte gjeneral i asfalise dhe pjesa me e madhe e prifterinjeve ortodoks ne shqiperi jane agjent qe bejne punen e grekut.
Janaqi se sa krenar je ti per janullatosin eshte puna jote, por mo merr guximin dhe ti pergjithsosh gjith ortodoksit shqiptar me veten tende.
Turp te kesh o skllav i grekut, dhe shqiptaret i kane syte ne ball dhe te dy, e sjan si ty qe qenke qorruar nga propaganda shterp e qoftlargut (grekut).
30 October 2006 @ 10:08 pm
Jani, eshte e drejta tende te mendosh si te duash, por nje kerkese kam shiko brenda vetesh dhe pyet veten sa te verteta jane keto qe ke thene, dhe te pakten perpara ndergjegjes tende prano se edhe ato qe jane bere jane shenuar nen emerin Vorio Epir dhe orthodoks, dhe jo ndihme per Shqiptaret. Une jam i bindur se kete qe them une ti do te shikosh brenda vetes.
Sa per Janullatosin une nuk mohoj at qe ka bere ai por perse duhej te zgjidhej Kryeeshkop eshte pyetja ime, perse te mos qendronte si ndihmes e keshilltar, detyre me te cilen erdhi ne Shqiperi.
Sa per grupin qe kundershtoj kororzimin e tij, po ishin pakice, pasi pjesa tjeter shumica ishin greke te ardhur me autobuze nga greqia me ne krye Ambasoadorin Grek qe sic e shikon edhe ne video puthet e perqafohet me Janullatosin dhe largohet me bisht nder shale me enxitim me makine.
Jani mos genje se une isha vete atje.
30 October 2006 @ 10:44 pm
Ceshtja Janullatos s’ka te beje fare me aftesite e tij manaxheriale (me ate buxhet qe ka ai sigurisht qe do behen ‘mrekullira’). Sidoqofte, paraja tregon edhe varesine e vertete te asaj organizate ‘autonome’. KOASh-i perdoret lehte per Bizantinizimin e Ortodoksit. Duke qene se ‘humbem’ ato Ortodokse te Greqise, eshte me se arsyeshme te jemi skeptike ndaj nje KOASh-i te menaxhuar nga nje Grek.
31 October 2006 @ 12:58 pm
Pse nuk u prononcua janullatosi per varrezat e Kosines ne Permet?
U be krim dhe u mbulua nga janullatosi me shok(konsulli grek ne Gjirokaster).
1 November 2006 @ 4:34 pm
Do doja tju thoja qe emrin e kam Jani dhe jo Janaqi.
Donte Zoti qe erdhi ne Shqiperine tone te dashur nje kryepiskop i tille se kimin mbetur per ibret…si i thone.
Une as nuk shava njeri dhe as akuzova njeri, por duhet te jemi te ndergjegjshem qe ate qe ka bere ai per kishen tone shqiptare se ka ber as Fan Noli (jo se nuk ka bere gje) dhe asnje tjeter qe mbahet si themelues kishe.
Nuk e di por te paket jane ata te cilet jane kunder ketij Kryepiskopi sepse nuk ka rendesi se je grek, italian apo amerikan.
Rendesi ka qe je njeri ne radhe te pare dhe qe ben nje pune.
Dhe nuk eshte kisha prone e grekut ne Shqiperi pamvaresisht se Kreu i saj eshte grek.Kisha si krye e saj ka Krishtin pastaj njerezit.
Pse nuk ngriheni kunder grekut kur bie fjala per operatoret celulare ne Shqiperi qe jan greke?Jo vetem aq por dhe ju qe flisni kunder grekut keni nr ose AMB ose Vodafone.
Pse nuk flisni per bankat qe operojne ne Shqiperi qe me shume se gjysma jane banka greke?e?
Pse nuk flisni per karburantin qe hyn ne Shqiperi dhe qe vjen nga Greqia shumica?e?
Nese doni te kapeni me greket ketu kapuni mos i kapni me lideret fetare si kodosha se nuk ka lezet.
Kryepiskopi Anastas mund te jete grek dhe eshte grek por ama ato vepra qe ka ber ne vendin tone (te pakten ne Durres nga jam dhe une)nuk i ka ber me rrota dhe nuk do i mari me vete ne Greqi ose diku gjetke.
Keni sy dhe nuk shikoni…
Une jam Shqiptar dhe te jesh shqiptar sdo te thote te kesh emrin Mahmut ose Flamur ose Besnik etj etj.
Une jam Jani nga Durresi dhe jam Shqiptar jo per gje por mos mendoni se jam grek…
Greku po mban me buke 1 milion shqiptare ne Greqi ju ankoheni, mendoni sikur ti deboje te gjithe shqiptart greku cdo behet?
Nejse se dolem nga tema…
Anastasi eshte i denje ne vendin qe eshte.E meriton te jete ne krye te ortodoksise boterore jo vetem ne krye te injoranteve shqiptaret mosmirenjohes nga i pari deri tek i fundit…
1 November 2006 @ 4:41 pm
O Jani,
Une s’e marr vesh, ketu tek ky diskutim kerkon te flasesh si Shqiptar ndersa tek diskutimi per “rilindjen” thua “JO KURRE! ME MIRE TE MOS LINDJA SESA TE LINDJA SHQIPTAR!”
Fjalet e tua jane te pavlefshme per mua e per kedo qe nuk i vjen keq te jete Shqiptar. Doemos, vetem njerez te ketille si ti mund te perkrahin Janullatosin!
1 November 2006 @ 4:42 pm
“Greku po mban me buke 1 milion shqiptare ne Greqi ?????”
nuk punojne?
“mendoni sikur ti deboje te gjithe shqiptart greku cdo behet?”
greqia do humbase nje milion krahe pune!
1 November 2006 @ 5:05 pm
Pse nuk flet ti Jani per ate qe po bejne shqiptaret ne Greqi?Punojne me nje milion probleme;jane klientet me te mire te bancave;shlyejne kredite ne kohe rekord duke punuar diten e naten.Shumica te detyruar te ndrrojne emer e fe.Jane 1 milon njerez qe konsumojne ne Greqi.Hiqe nga mendja se na m’baka greku me buke;e sterdjersisin.Bankat karburanti
ose celularet eshte siç thua ti,por nuk kemi marre oferten me te leverdissme per ShQiperine,por me te leverdisshmen per Nano&co.
Nje çike me respekt per veten tone.
1 November 2006 @ 5:13 pm
jani thotë:
1 Nëntor 2006 @ 4:34 pm
…por duhet te jemi te ndergjegjshem qe ate qe ka bere ai per kishen tone shqiptare se ka ber as Fan Noli (jo se nuk ka bere gje) dhe asnje tjeter qe mbahet si themelues kishe…..
Jani me duket se nuk e njeh historine. Ate qe ka bere Noli per KOASH-in nuk e ka bere asnje tjeter, pasi e themeloj ate.Dhe kjo merite shkon akoma me tej pasi ky sherbim i perket tere shqitareve dhe jo vetem orthodokseve.
I dashur Jani, une besoj se te kuptoj kur flet me aq pasion per Janullatosin, pasi mendoj se ti shikon ato qe duken, dhe jo ato qe jane pas atyre qe duken.
Tani une do te pyesja, dakort, por nuk i je pergjigjur nje pyetje qe te kam bere qe ne fillim,
Perse Hiresia e tij, i ndrituri, Janullatos kerkoj te behej Kryepeshkpop i KOASH, kur ai tere keto te mira mund ti kishte bere nga pozita e ndihmesit te kishes sic e kishte kur erdhi ne fillim? Te lutem perpara se te besh elozhe per hiresine e tij mendo dhe pergjigju kesaj pyetje. dhe mendo se ky veprim i tij ishte ne kundershtim me statutin e KOASH.
me poshte ju thoni
……Pse nuk ngriheni kunder grekut kur bie fjala per operatoret celulare ne Shqiperi qe jan greke?Jo vetem aq por dheju qe flisni kunder grekut keni nr ose AMB ose Vodafone.
Pse nuk flisni per bankat qe operojne ne Shqiperi qe me shume se gjysma jane banka greke?e?
Pse nuk flisni per karburantin qe hyn ne Shqiperi dhe qe vjen nga Greqia shumica?e?
Nese doni te kapeni me greket ketu kapuni mos i kapni me lideret fetare si kodosha se nuk ka lezet…………
Se pari shume nga keto qe permend me lart nuk vine vetem nga Greqia por edhe nga shtete te tjera,
Se dyti keto jane veprime tregtare, pra ata shesin , bejne tregeti dhe nxjerin fitime, pra nuk mund te krahasosh nje veper miresie sic eshte ajo e Kishes me nje veper fitimprurese sic eshte ajo e tregetise. Por ketu ti ke te drejte, pasi ashtu si dhe une edhe ti mendon se veprat e Janullatosit kane nje qellim fitimprures. Une mendoj se ajo eshte paraqitja e orthodokseve Shqiptare si Greke une nuk e di se cfare mendon ti per perfitimet e tij, por te pakten ketu jemi ne nje pike verte eshte nje tregeti.
Me poshte thua
…..Kryepiskopi Anastas mund te jete grek dhe eshte grek por ama ato vepra qe ka ber ne vendin tone (te pakten ne Durres nga jam dhe une)nuk i ka ber me rrota dhe nuk do i mari me vete ne Greqi ose diku gjetke….
Po edhe ketu ke te drejte, keto vepra nuk i ka bere me rota dhe per kete nuk ka nevoje pasi qellimi i tij eshte jo ti mare keto vepra me vete, pasi ai dhe ata qe e kane derguar nuk mendojne qe te largohen, jo, ata mendojne ta kthejne vendin ku keto vepra jane ngritur ne vendin e tyre, pra nuk kane nevoje per rrota.
me poshte thekson se …..Une jam Shqiptar dhe te jesh shqiptar sdo te thote te kesh emrin Mahmut ose Flamur ose Besnik etj etj…
Po edhe ketu te jap te drejte dhe prandaj Noli I madh ka thene se Kisha AOSH, i takon jo vetem orthodokseve Shqiptare ( pra ty si Jani e mua si Thoma ose Tomi) por u takon tere populit shqiptar ( pra edhe Flamurit dhe Mahmutit dhe Besnikut). Dhe e kupton perse e ka thene kete Noli i madh, pasi ai ishte shume me largpames se une e ti. Pasi ai nuk donte qe shqiperia nje vend i vogel me tre fe te kthehej ne nje Bejrut Evropian, dhe kjo pikerisht per kete qe thua ti se edhe meqenese se je Jani je Shqiptar ashtu si Falmuri apo Besniku.
Dhe se fundi ju thoni…..Dhe nuk eshte kisha prone e grekut ne Shqiperi pamvaresisht se Kreu i saj eshte grek.Kisha si krye e saj ka Krishtin pastaj njerezit…..
Kete thone dhe ekstremiste islamike, Jemi Muslimane dhe pastaj jemi Irakjane apo Afgane apo Pakistaneze, Mos edhe ti i takon nje ekstremizmi te tille ? ( Orthodoks) Pasi nje fe moderne dhe e civilizuar thote se Jemi ne fillim Shqiptar dhe Pastaj orthodoks apo Muslimane apo Katolike. Kujdes vella se mbase pa e kuptuar mund te pefundosh ne ndonje organizate teroriste dhe e them pa e kuptuar se besoj se keto qe thua nuk i shikon si terorist.
Te bej thirje edhe njehere ashut si me siper
Jani, te lutem te pakten, per ndergjegjen tuaj, jo per ne qe lexojme ketu, shiko brenda vetes tuaj, dhe pa qene nevoja te na e thuash se cfare shikon ne ndergjegjen tende, te pakte per hir te se vertetes qe perendia jone e ka mbojtuar me gjakun e birit te tij reflekto dhe prano te verteten ashtu sic e dini ju dhe perendia vete.
2 November 2006 @ 10:35 am
Ju i merrni gjerat kotm e kot te tjera them une te tjera thoni ju…
Ndoshta kjo faqe nuk eshte pershtatshme per ketet teme…
Tani sa per shqiptaret qe punojne ne Greqi.
Ata vertet punojne nuk e marin kot buken e gojes dhe hallall e kane se me djerse e marin shumica por une thashe qe perderisa po rrine ne Greqi dmth qe greku po i ushqen se te ishte ashtu le te vine ne Shqiperi dhe te punojne, le te hane njeri-tjeterin.Te ishte Shqiperia e mire si te thuash sdo kishte emigrante sot qe vertiten rrugeve.
Dhe greku se ka problem se iken shqiptaret se mer emigrante te tjere.
Nuk ka vetem shqiptar qe punojne ne Greqi te pakten ata qe jane ne Greqi e dine kete ceshtje se aty jetojne, bashke me mua.
Tomi: Une flas drejt vlla. Nuk i perkas asnje organizate terroriste mos ki merak. Noli te ishte aq i mire vinte dhe rrinte ketu ne Shqiperi se nga Amerike e bej dhe une ate pune…Historine e di mos ma trego mua ti historine e di me mire se ty madje..
Noli ishte nje ironik dhe kete e thone te gjithe ata qe e kane njohur.
Vertet ka punuar per kishen shqiptare por Autoqefalia e kishes Shqiptare eshte “KOT” sepse te kesh nje kishe Autoqefare dmth te kesh te pakten mbi gjysem e popullsise ortodokse nderkohe qe shqiperia nuk ka as 25% ortodokse.
Te kesh pavaresi ekonomike, etj etj.
Te mos ishte Kryepiskopi Anastas kush do e bente kete pune?
Mos lini nam tani dhe hapni fjal kot me kot dhe erresoni figuren e tij.
Kisha nuk mund te drejtohet me sekretara apo me ndihmesa.
Kisha drejtohet me Krye dhe ky per ne besimtaret ortodokse te Shqiperise eshte Imzot Anastasi.
Mos e ngaterroni tani fene me politiken.
Tjeter politika dhe tjeter feja.
Ne vend te themi nje FALEMINDERIT per cka po ben per ne shqiptaret i hedhim gure…… PEMA E MIRE ME FYTE QELLOHET…
Besoj se e kuptoni kete te fundit…
Jasu Tomi
2 November 2006 @ 10:40 am
Mor Janaq keshtu gdhihesh ti mengjes per mengjes pa qef fare?
Kthjellohu more i uruar para se te flasesh per historine dhe per Nolin madje dhe per ortodoksine shqiptare qe e paske per zemer por te pelqeka Janullatosi qe spaska lidhje me politiken (qenke pa qef fare).
2 November 2006 @ 12:27 pm
Ilira mos ia fut kot dhe ti lali ok?
Dhe emrin e kam Jani jo Janaq.
Kam folur me njerez te mencur une nuk kam fol me budallenj.
Tjeter politika, tjeter feja ok?
Kreret fetare te gjithe kane “lidhje”me politiken sepse jane udheheqes por jo se bejne politike.
Ku e shikon ti lidhjen me politikes se takon presidentin apo ambasadoret?
Pse sipas jush mos takohen kreret fetare me kreret e shtetit?
Jeni jua ta qe po flisni percart.Une mendjen e kam te hapur.
Nga Anastasi asnje e keqe nuk ka ardhur. Mos merrni hov nga disa injorante qe flasin kunder ti dhe te gjith pas tyre shkoni.
Per mua ai qe ka vepra te mira eshte i mire, jo ai qe premton dhe nuk ben asgje ne fund.
Kthjellohu ti Ilira se une i kthjelluar jam.
2 November 2006 @ 6:24 pm
Ti, jani karamele po na hedhe ketu,ne ketej nuk dime te hedhim karamele,na tregon injorancen respektin dhe mosmirnjohen ,kush ti paska mesuar keto historira,dikur ne kohen e Bizantit shqiptaret kishin nje Konstandine,Justinian nje Anastas i pare me origjin nga Durresi dhe ata ndertuan plote kisha themeluan edhe nje Konstandinopoj dhe nuk i bene me rrota tja sillnin shqiperise po lane dhe popuj atije te jetonin ne paqe,Hiresia e tij Anastas gezon respektin me te madhe ne shqiperi dhe kete vete ai e ka shprehur edhe perpara shqipetarve edhe ne greqi ne media prandaj dhe populli shqiptar vlerson punen e tij,juve mos u hapni si puna e atij barit te njome ne vresht,apo quhesh janavic ti se sllobodani e kishte ender durrsin meqe na tregon se je andeja,po ju e morret nje patate,pse nuk ikni te largoheni ne kepin shpeses se mire ose ne amerike atje ku keni dhe endren tuaj dhe i lini te vjetrit ti zgjidhin problemet vete ashtu sic i kane zgjidhur historikishte.DNA kur e beri juropa i doli shqipetare ndaj dhe po na ndihmone me pare,dhe ne per te ndihmuar Greket kemi sjelle bankat e tyre ketu ,ty pos te pelqeu dna shqiptare hidhu andej nga mongolia se ka du dhoma nje guzhin e madhe sa e doni ju,po mbetet poshte pallateve te beogradit duke bertitur te ikin te gjithe shqiptaret se na qenkan injorant,ik tani moj janavic dhe thuaj mamit te beje gati kulurat ti sheses per neser se per ate pune je tij.
Mos u cudisni ju te peshkut se ndodhi dhe keto gjera.
2 November 2006 @ 6:47 pm
Jani prap nuk ju pergjigje pytjes time. Sic duket nuk ke pegjigje per kete.
2 November 2006 @ 7:00 pm
Pyetja per te te kujtuar ishte: Perse Hiresia e tij, i ndrituri, Janullatos kerkoj te behej Kryepeshkpop i KOASH, kur ai tere keto te mira mund ti kishte bere nga pozita e ndihmesit te kishes sic e kishte kur erdhi ne fillim?
2 November 2006 @ 7:27 pm
Ne fakt, te gjithe ju qe shkruani kunder Kryepeshkopit Anastas, sipas asaj qe une e di mire, jeni duke folur ne tym. Si eshte e mundur qe ju jeni kaq kopetente ne gjera qe nuk i dini mire?! Sa nga ju e keni takuar ndonjehere Kryepeshkopin Anastas ose i doni te miren Kishes Ortodokse???? Sepse per disa nga ju nuk ka rendesi fare nese ka ose jo ortodoksi, por per disa te tjere nuk eshte keshtu o vellezer. Ju jeni duke ju humbur vlerat shqiptareve, sepse kurre ne nuk kemi qene kaq mosmirnjohes, dhe sot nga njerez si ju qe nuk e dalloni dot te miren edhe pse eshte e hapur, ne kemi probleme. Para se te gjykoni beni nje studim me te thelle dhe pa paragjykim. Cuditem disa here, sepse shikoj qe shume shpejt ju ndikoheni nga njeri - tjetri. Mjafton qe dikush te jete kundra per disa arsye pa baza dhe pjesa tjeter iken pas turmes dhe jo pas se vertetes. Nuk e di pse ju pelqen te dukeni sikur kuptoni kur nuk kuptoni realisht. Shikojini punen dhe jo gunen thote populli qe ne kete rast merr kuptimin shikojini c’ka bere dhe jo eshte apo s’eshte grek, sepse nuk u dergua nga Greqia ketu por nga Patriarkana e Kostandinopojes, dhe mos mendoni se per greket ishte i pelqyeshem ky fakt sepse ju e dini se sa te pelqyeshem jemi ne per boten mbare. Domethene, eshte sakrifice e madhe nga ana e tij te vazhdoje te jete ketu edhe pse ju jeni mosmirnjohes, por Kisha e Krishtit e do sepse e shikon qarte se ai eshte komfort asaj qe Zoti thote: “Shkoni e predikoni ne gjithe kombet”. Per te krishteret nuk ka menyre mendimi si jo te krishteret. Beni nje perpjekje per t’i permiresuar emrin Shqiperise ne bote duke filluar te njihni ata qe bota i nderon dhe i njeh.
Besoj se punet e nje shtepje i zgjidhin pjestaret e shtepise dhe jo komshinjte. Besoj se eshet e qarte. Jane besimtaret e vertete ortodokse dhe jo ata me emer, qe zgjedhin te qendroje ose jo Kryepeshkopi.
2 November 2006 @ 7:32 pm
Domethene, ja keni fut kot ju qe jeni kundra Kryepeshkopit
2 November 2006 @ 9:59 pm
Tomi mesa di une vete ortodokset shqiptare e kerkuan froniezimin e tij ne krye te kishes shqiptare se ne fillim nuk erdhi si kryepiskop erdhi si i derguar i Patriarkanes Ekumenike me qender ne Konstandinopoje.
2 November 2006 @ 10:19 pm
Eni thote: …Domethene, eshte sakrifice e madhe nga ana e tij te vazhdoje te jete ketu edhe pse ju jeni mosmirnjohes…
Edhe une “dakort” jam qe eshte “sakrifice” e madhe tu sherbeje atyre qe e derguan nga Stambolli ne Tirane keshtu qe le te mos lodhet hiresia e le te kthehet andej nga erdhi…..
2 November 2006 @ 10:44 pm
Janaqis “Hiresia e tij” na ka ngel ne dore ne si dopio gjashta.
E ti e di qe njerez si “i yti zot” janullatosi vetem vdekja i largon nga karrikja, e qe shqiptaret e dine mire se si e ka uzoptuar.
Tani te diskutosh me ty qe krahasove Hiresine e tij Fan S Nolin me plera pa vlere si greku janullatos eshte humbje kohe.
Ta kam thene dhe para 2 ditesh ne nje teme tjeter se ti ke ngaterruar blogun, ti s’duet te diskutosh ketu, me mire ik ne blogje grekerish dhe shijo me kenaqsi porthet e tyre mbi te qenit te derguarit e zotit ne tok.
2 November 2006 @ 10:53 pm
Eni,Une do te doja te te mos pergjigjesha fare , pasi vec disa urdherave qe jep beni kete e beni ate nuk jep asnje shpjegim per sa kam then une me siper. Sa per besimptare, une nuk mendoj se jam i shenjte pro besimtar jam dhe kam qene edhe atehere kur sistemi te kepustekoken. Vezet e kuqe pasi i thyenim e i qeronim levozhgat i fshihnim ne toke. P0r nejse sic e thashe nuk meriton pergjigje..
Jani une nuk e di qe orthodokset ta kene kerkuar vendojsjen e Janullatosit si kryepeshkop, nuk besoj se ka ndonje liste me firma ej etj, por edhe sikur kerkesa te kete ardhur nga disa persona apo nje grup personash, ne qofte se Hiresia e tij do te ishte aq i shenjte sac e beni ju nuk do te ishte me vend qe ai te thoshte. Jo, pasi kjo eshte ne kundershtim me statutin e kishes suaj dhe kjo krijon konflikt ne popullsine me 3 fe te ndryshme ne SHqiperi? Une do te ri prane deri sa ju te mekembeni dhe ketu une kam bee detyren ndaj perendise Pra une nuk e shikoj kete si justifikim
2 November 2006 @ 11:30 pm
Po keshtu Eni duan te them se kur une dhe familja ime kryente ritet fetare fshehurazi per Pashke apo Krishlindje, komshiu im sot anetar civil i kishes ne Tirane, kacavirej neper muret e shtepise time te shikonte e te spiunonte ne Sigurim qe ne festonim festat fetare.
3 November 2006 @ 12:37 am
Une nuk jam orthodoks, por gjithmone i kam respektuar dhe i respektoj orthodokset ngado qofshin. Por shume gjera kane ndodhur qe kur “fortlumturia e tij” Anastasi ka ardhur ne Shqiperi, bashke me kliken e tij te ndihmesave prifterinj greke. Eshte fakt qe kishat kane njohur nje “bum” ndertimi dhe mirembajtje, gje e cila eshte shume e mire. Shume pyetje i mundojne ata, “dyshuesit” sic i quajti dikush, si:
1. Pse su prononcua asnjehere fortlumturia e tij per ngjarjet ne Kosine, edhe pse ai shkoi neper nate atje bashke me konsullin grek ???
Pse nuk le rast pa folur kur flitet per “diskriminimin” e minoritetit grek ?
2. Pse cdo periudhe zgjedhjesh ai “shkon” per te lumturuar Jugun e vendit plot 1 muaj para fushates ?
3. Cfare duan ushtaret greke ne kishat orthodokse bashke me logjistiken e tyre ? (keto i kam pare me syte e mi, dikush me ka thene qe rrijne kaq kohe, ndihmojne priftin per cdo gje)
More shkurt shqip: Anastasi eshte prift apo punonjes i ambasades greke ?? Kujt interesa mbron ai, te orthodokseve shqiptare, apo vetem atyre qe vdesin per tu bere nje cike greke ???
Te ma thote dikush, ju lutem!
3 November 2006 @ 8:06 am
E alternativa e Hiresise se tij Janullatosit kush eshte?Nje figure shqiptare qe te kete karakteristikat e duhura ku eshte?Mendoj se duhet nje kohe shume egjate te pergatisesh pesona te tille. Duhet te vuajme boshllekun e madh te 50 vjeteve pa fe.
3 November 2006 @ 9:13 am
ah moj zane e nderuar kur te coroditet situata se si ka filluar me punen e greqise ne shqiperi do vije deri te lufta-atehere ta tregojne shqiptaret ty(ju me keto mendime skeni lidhje me emertimin shqiptare) se CKA me fronin ,e me kishen ne pergjithesi,me sastanen qe per momentin ka uzurpuar kishe shqiptare etj…etj…
greqisht-krieepiskop—- shqip-KRYEPESHKOP
greqisht-orthodhoks—- shqip-ORTODOKS
greqisht-episkopata—– shqip-PESHKOPATA
njerez flisni shqip ju lutemi
3 November 2006 @ 9:33 am
Per fat Ilir-po,e fort-hiç nuk e ke ti monopolin e shqiptarizmit,dhenuk te takon ty me percaktu se kush eshte shqiptar ose jo.Ma ngadale djali jem…Kaq nevozizem nuk te ben mire per shendetin tend e per ata qe te
lexojne. Dje bleva nje disk te Maria Kallas.Do ti ILIR-po eFORT-hiç se kur degjoj kete ze fantastik keshtu nuk me vjen hiç te mendoj keq as per Janullatosin e as per Mitzotaqisin vete.Provoje edhe ti ;mbase fuksionon te te ftilloje nje çike.Diten e mire
3 November 2006 @ 10:59 am
jo une shum ma me andje e degjoj psh Tefta Tashkon-oj zane e nderuar qe e ke ngateruar emrin,ndryshoe sa ma shpejt-une skam monopol patriotizmi -po une nuka jame aq budalla sa te lejoj te me marrion token dhe te asi,ilojne para syve te mi
3 November 2006 @ 10:35 pm
Ah une nuk merem më me ju jo.
Ju nuk dini se cfare flisni.
O Tomi nese do ti shko ne Kishen e Tiranes ndoshta atje do te gjesh nje listem e emra.
Edhe ti vlonjati sdo me mesosh mua vendin se ku te shkruaj sepse ste takon.
Secili ka te drejten te shkruaje ate qe mendon.
Jeni mosmirenjohesa.
Secili nga ju sikur te ishit ne krye te Kishes sdo kishit fuqi te ngrinit nje barrake me teneqe dhe jo me gjithe keto vepra qe ka bere Kryepiskopi
Anastas te cilit i pacim uraten se eshte i pazevendesueshem.
Dhe sa u mor Fan Noli me politike nuk meret fare Kryepiskopi Anastas.Punoi per kishen por ai kishte pak nga te gjitha nuk ishte i perkryer ne ndonje gje.Tjeter teme kjo.
Ju nuk shikoni nje here ato ndertimet qe behen nga Al Kaeda ne Tirane dhe qe jane financime terroriste por shikoni ndertimet e shenjta qe ben i Shenjti Anastas qe e kemi per nder qe ndodhet ne Shqiperi se kur prezantohet thote jam Krypiskop i SHqiperise nuk thote i Greqise dhe kjo per ne eshte ngritje si komb.
Mos flini per percart se nga njerez si ju mosmirenjohesa nuk do hyje kurre Shqiperia ne Europen e bashkuar.
Faleminderit!
3 November 2006 @ 10:44 pm
Jani,
Perfundimisht mund te them se je nje antishqiptar qe kerkon te ndezesh zjarin e e luftes nderfetarene Shqioepri ShHiko se cfare thua
….Ju nuk shikoni nje here ato ndertimet qe behen nga Al Kaeda ne Tirane dhe qe jane financime terroriste por shikoni ndertimet e shenjta qe ben i Shenjti Anastas qe e kemi per nder qe ndodhet ne Shqiperi se kur prezantohet thote jam Krypiskop i SHqiperise nuk thote i Greqise dhe kjo per ne eshte ngritje si komb….
Une u perpoqa me shume urti te diskutj me ju, ndersa ju fusni kunja ne ndarjen fetare shqiptare. Turp per ju, ju jeni nje armik dhe njeri pa asnje ndjenje, ju jeni me keq se teroriste islamike. Ju jeni nje terorist Grek
3 November 2006 @ 10:47 pm
O Llukan,Bledi,Penar, po fshijani keto shkrime ketij gjarperi se na cmendi!!!
Fshijani per be se ta kishja njohur me ndeshmeri burri dja kishja mar jeten me duart e mia ketij gjarperi te asfalis greke.
O zot u cmenda, o pler, o letyr e grekut o njeri pa moral.
3 November 2006 @ 10:47 pm
Jani!Qenke i gjithi i pershkuar nga
“shpirti i shenjte “iJanullatosit qe i paçim uraten…Nuk je aspak i besueshem sepse flet broçkulla per Nolin.Kisha qe sot na prezanton kryepeshkopieshte krijuar nga Noli.Ne mos te tjerat kete mos e harro.
3 November 2006 @ 10:50 pm
Ore do me pergjigjet njeri per pyetjet qe bera, apo duhet tja kerkoj ndonje “allvanatosi” ???
3 November 2006 @ 10:53 pm
Une degjova qe “e hongri dhe Janaqi”….po s’paska qene gje ai muhabet sic po duket….se ja ku e keni:
“…i Shenjti Anastas qe e kemi per nder qe ndodhet ne Shqiperi se kur prezantohet thote jam Krypiskop i SHqiperise nuk thote i Greqise dhe kjo per ne eshte ngritje si komb…”
No comment! brrrrr, kam ftohte, me hyri prape trishtimi, nje here Blendi Progri, dhe tani ky trimi……ec e hiqe tani….
3 November 2006 @ 10:55 pm
Jani edhe nje gje : Mos haro se fatmiresisht vllezerit tane muslimane dine te dallojne grekun nga shqiptari pavarsisht se disa shqiptare jane te te njejtes fe me greket. Ata dine te kuptojne se shqiptaret e shitur nuk dallohen nga feja qe kane por nga puna qe kryejne. Une nuk e di nese vertet je Jani apo Ahmet, por di qe je nje shqiptar i shitur tek greku. Printo kete debat tendin dhe shko ne ambasaden greke se me siguri do te japin nje vize.Me siguri se do te shkosh ne Greqi dhe gjesh pune, por mos haro se ke humbur nje gje shume te vyer atdheun tend. Qe nga ky monent ti je nje emigrant pa atdhe, je nje ruspe pa shtepi, je nje kafshe qe kur nuk ke per te bere fole
3 November 2006 @ 11:07 pm
Tomi!Te nxehu keq Jani me duket.NJe i tille te siguroj nuk ka as fe eas
besim.Keta nuk besojne absolutisht asgje.miserabile.
3 November 2006 @ 11:45 pm
Edhe kete shpejt e shpejt nga shtypi sot si per “mezedhes” apo “kernacka”:
U shtrenjtuan dhe shqiptarët
Nga Gazmend Kapllani*
“E Enjte, lajmet e mbrëmjes. Kamera tregon fusha dhe bujq, grekë dhe emigrantë, diku në Larisë, diku në Kretë. Lajmi është i shkurtër: “Emigrantët shqiptarë kërkojnë paga më të larta”. Diçitura shoqëron lajmin: “U shtrenjtuan dhe shqiptarët”… “U shtrenjtuan dhe Shqiptarët”. Siç themi “u shtrenjtuan dhe patatet”……”.
Zito i Elliniqia!!!!
4 November 2006 @ 3:02 am
Organizatat e vorio-epirit
“SFEVA-{Sintoniksi Fititiki Enosi Vorioepiritiko Agona - Komiteti Koordinues Studentor i Luftës për Vorio-Epirin-. Është organizata më kryesore, që merret me propagandën antishqiptare, e cila është krijuar në vitin 1982 dhe në librin objekt polemike ka përgatitur pjesën më të madhe të materialeve. Drejtues i organizatës prej shumë vitesh është Grigor Gizelis. Para Gizelis-it drejtues aktiv i kësaj organizate ka qenë peshkopi famëkeq Sebastianos. Elementi i rekrutuar nga kjo organizatë është kamufluar nëpërmjet më shumë se 200 kurseve për gjuhën, historinë dhe etnologjinë greke në Shqipëri. SFEVA është ndër organizatat më të rëndësishme vorio-epirote. Ajo njihet si financuese e ndërtimit të kishave greke në Shqipëri. Mban lidhje të ngushta me kryepeshkopin grek Kristodhulos që njihet si një ndër miqtë më të mëdhenj të Anastasios Janullatos. Gazeta e organizatës është -I Vorio-Epiros poreia autonomia-. Përveç kësaj gazete, organizata njihet edhe si botuese e shumë librave të cilët pretendojnë se japin -historinë e Vorio-Epirit
ENVI-{Efnikis Neollaias Vorio Ipiras}. Është -Bashkimi i Rinisë Vorio- Epirote-, i cila në thelb të programit të saj ka hapjen e shkollave dhe kurseve në gjuhën greke, financimin e aktivistëve -vorio-epirotë- dhe të -qeverisë në ekzil të Vorio-epirit-. ENVI financon gjithashtu edhe -trupën mbrojtëse vorio-epirote-, e cila sipas tyre vepron në territorin shqiptar. Organizata është aktive sidomos pas vitit 1990 dhe shërbeu si harmonizuese në lidhjet e rinisë greke me atë minoritare në Shqipëri.
Ka degë shumë të rëndësishmë të saj në qytete të ndryshme. Gazeta e organizatës është -Vorio-Epirus simera-. Drejtues i ENVI-it për shumë kohë ka qenë Harallamb Karathano, i cili këto vitet e fundit ka hyrë e ka dalë në Shqipëri si në shtëpi të vet dhe zëvendës i tij është Spiro Joanidhi. Miq të ngushtë të organizatës janë ish-deputeti Kristo Goci dhe deputeti Ligoraq Karamelo, të cilët shihen në veprimtaritë festive që organizon ENVI me rastin e përkujtimit të vitit 1914 si vit i djegies së Shqipërisë.
MAVI -, që do të thotë Fronti për Çlirimin e Vorio Epirit. Sipas librit në fjalë qysh gjatë viteve të Luftës së Dytë Botërore në Shqipëri ka vepruar organizata terroriste MAVI-{Apeleferetiko Metopo Vorio Ipiro që do të thotë Fronti për Çlirimin e Vorio Epirit}.
Ajo është një organizatë terroriste e formuar në vitin 1942 nga gjenerali famëkeq Napolon Zerva. Sipas librit në fjalë, në korrik 1942, Ilias Konsta, Mihal Mano{s}, Jakis Taso{s}, Anastasios Kokaveli{s} etj, kanë themeluar degën e kësaj organizate në Tiranë.
Është fakt tashmë së elementët grekomanë kanë pasur një lloj organizimi, sado minimal apo sado pak i organizuar të ketë qenë ai.
MAVI vepronte edhe në kuadër të EDES-it {Lidhja Kombëtare Demokratike Greke}, në krye të së cilës vepronte krimineli i njohur Napoleon Zerva.
Këto trupa kryen masakra të shumta kundër popullsisë autoktone çame në fundin e Luftës së Dytë Botërore dhe ndërmorën një spastrim të gjerë etnik kundër kësaj popullsie.
MAVI njihet gjithashtu në kohën e sotme për sulmin e kryer kundër Postës Kufitare të Peshkëpisë më 10 prill 1994, ku u vranë dy ushtarakët shqiptarë Fatmir Shehu dhe Arsen Gjini. Ndoshta edhe sulmi i atëhershëm nuk është bërë nga ndonjë organizatë tjetër me qëllimin për të dhënë idenë e vijueshmërisë historike të organizatës.
POAKA- Është -Organizata Panepirote e Amerikës-, e krijuar më 1942 në Nju-Jork. Më 1981 në këtë organizatë u përfshinë edhe homologia e saj në Kanada dhe më 1983 ajo e Australisë. Që prej vitit 1993 drejtues i saj është Nikolla Gazojani{Gejxh}.Punon pa reshtur kundër Shqipërisë në qarqe diplomatike ndërkombëtare dhe nga ana tjetër ka arritur të ketë në orbitën e saj edhe mjaft politikanë të Shqipërisë, të cilët janë parë shumë herë me Gejxhin.
QEVA- Është -Komiteti Qendror i Luftës Vorio-Epirote- dhe u drejtua për shumë vite nga peshkopi Serafin Tikas. U krijua në vitin 1918 me udhëzim të qeverisë greke. Komteti Qendror i kësaj organizate përveç kryetarit përbëhet edhe nga dy nën kryetarët, tre këshilltarët , gjashtë anëtarët dhe arkëtari. Kryetari zgjidhet nga qeveria greke në konsultim me shërbimin sekret grek EYP.
Mendohet që meqë QEVA ka qenë në një nivel më të lartë se MAVI, të ketë qenë e pranishme edhe ajo në Shqipëri në vitet e Luftës së Dytë Botërore. Për vetë rrethanat e luftës këto mund të kenë vepruar në grupe të vogla.
Sot nënkryetar i organizatës është ish-sekretari i Janullatosit në Tiranë Ilia Kontas. Anëtarë të Komitetit janë edhe shtetas shqiptarë me kombësi greke. QEVA është kordinadore edhe e sillogjeve -vorio-epirote- si ato të Athinë-Pireut, Selanikut, Korfuzit, Janinës, Patrës, Follorinës, Ekaterinit dhe e -Bashkimit të Delvinjotëve-, -Bashkimit të Himariotëve-, -Bashkimit të Dropullitëve-, -Bashkimit të Korçarëve- etj. QEVA drejton edhe -Këshillin e Ndihmës Ekonomike-, i cili administron fondet kundër Shqipërisë. Në këtë kuadër ai është i gatshëm edhe të bëjë mobilizimin e -vorio-epirotëve- me armët që disponon reparti i këtij këshilli.
Por për të pasur suksesin e duhur në këtë fushë QEVA ka pasur dhe ka edhe Këshillin Ushtarak, i cili disponon edhe listat e -vullnetarëve vorio-epirotë-. QEVA drejton gjithashtu edhe organizatat e tilla si Komiteti Qendror i Rinisë apo Instituti i Kërkimeve Vorio-Epirote me qendër në Janinë. Ky i fundit drejtohet nga renegati shqiptar nga Korça Ksenofon Konduri. Gazetat kryesore të këtij rrjeti antishqiptar janë: -Ipiriton Mellon-, -Ipiriti Dhrasi- etj. QEVA ka degë të saj edhe në diasporën greke. Përveç financimeve shtetërore ajo financohet edhe nga dispora greke.
PA-SI-VA-{Paneliniu Sindezmu Vorioepiritiko Agonas}. Është - Konfederata Panhelenike e Luftës Vorio-Epirote- e themeluar nga peshkopi Sebastianos në vitin 1986 dhe që u drejtua prej tij deri në vdekje. Sot në krye të saj është vënë pasardhësi i Sebastianosit dhe organizata njihet me emrin -Fondacioni i Studimeve Vorio-Epirote-
PEOF-Është -Organizata e studentëve të Selanikut-. Kjo organizatë është një grupim studentor në varësi të universitetit të këtij qyteti dhe përveç specializimeve të posaçme për çështjet -epirote- të studentëve të saj, ndër të cilët edhe -minoritarë-, e ka shtrirë veprimtarinë e vet edhe në Gjirokastër, gjë që dëshmohet edhe në gazetat greke.
IYAPOE - Është -Instituti i Pritjes dhe Rikthimit të Homogjenëve grekë-. Është një institucion shtetëror në varësi të Ministrisë së Punëve të Jashtme të Greqisë në lidhje të ngushtë me shërbimin sekret grek EYP-n.
IYVE-Është -Instituti i Kërkimeve Vorio-Epirote- me qendër në Janinë. Ky institut ka për qëllim pregatitjen e shtetasve shqiptarë të vënë në shërbim të Greqisë, në veprimtari antishqiptare. Koordinatore e tij është natyrisht EYP-i.
Në vitin 1992 të gjithë organizatat vorio-epirote zhvilluan në Athinë një kongres ku vlerësuan si rrugë të vetmë -çlirimin e Vorio-Epirit nga pushtuesit shqiptarë-.”
4 November 2006 @ 3:06 am
“Lajmėtari i lindjes”,redaktor i sė cilės ishte S.Frashėri, viti I, mė 31 korrik 1878, nė faqen 2-3 thotė: “Greqia bėn ē’ėshtė e mundurr pengojė lidhjen midis muslimanėve dhe tė krishterėve orthodoksė). Ajo gjithmonė ka patur dhe ka synime territoriale ndaj vendit tonė. E zėmė se grekėt janė njė popull qė ka vlera tė mėdha sa edhe popujt e vjetėr. Mirė po e pranoimė, por, a ka vallė njė popull me vlere qe tė robėrojė popujt fqinj? Pyesim “Neollogosin” (gazetė greke e asaj kohe) a ėshtė burrėri apo tradhti tė nxitėsh popullin tėnd tė rrembejė pjesė nga atdheu i tjetrit? Le tė na tregojė njė njeri nė histori qe te kete bėrė njė gj ė tė tillė dhe tė jetė lėvduar nga brezat e ardhshėm e te mos jetė kuj tuar emri i tij me mallkim. Gjaku dhe kombėsiajanė te shenjta pėr ēdo, njeri”.
Edhe kleri grek nuk mbeti pas. Nė vitin 1913 e pushtoi
krejtėsisht Shqiperine e Jugut me kisha dhe shkolla duke
thėnė: “Kėshtu ka thėnė Zoti Krisht: ēdo ortodoks ėshtė
grek, muslimanėt janė turq. Nė kėtė vend do te banojnė
vetėm grekėt”. Qeveria greke i quante shqiptarėt muslimanė
turq, kategori osmane. Shqiptarėt muslimanė pėrbėnin
shumicen e Shqipėrisė sė Jugut. Ata duhej ose t’i
nėnshtroheshin masakrave greke ose tė braktisnin
pėrgjithmonė atdheun e tyre.
Masakėr ose nėnshtrim
Nė tė gjitha viset e Pushtuara nga ushtria greke nė vitin
1913 u vunė tabela greqisht dhe frėngjīsht: “Bashkim me
Greqinė ose vdekje”.
Mė 16 shtator tė vitit 1913 u dha urdhri qė tė gjithė
fshatarėt e qytetarėt ortodoksė tė qyteteve dhe tė
fshatrave tė Gjirokastrės, tė Delvinės, tė Tepelenės, tė
Leskovikut e tė Pėrmetit tė vinin pėrpara shesheve tė
metropolive dhe tė kishave. Nė ēdo shesh tė kėtyre qyteteve
qe vendosur njė tryezė e mbuluar me flamurin e Greqisė. Nė
tryezė gjendej ungjilli i shenjtė. Priftėrīnjtė, tė veshur
me petka tė shenjta, kishin zėnė vend pranė tryezave.
Mėsuesit e shkollave greke dhe nxėnėsit e tyre mbanin nė
duar nga njė flamur grek. Kėta mėsues kishin sjellė edhe
ēupat e shkollave greke. Ato kishin veshur nga njė bluzė tė
kaltėr, qė kishte nė mes tė gjoksit nje ēapar, ku
gjendeshin tė shkruara me shkronja tė arta kėto fjalė:
“Bashkim me Greqinė ose vdekje”. Pranė tryezave tė kėtyre
shesheve qėndronin klerikėt dhe qeveritarėt grekė, Nė kėto
qytete tė pushtuara nga ushtria greke u mbajtėn fjalime.
Ja ē’i thanė popullsisė ortodokse qeveritarėt grekė: “Me
hidhėnim tė madh po ju njoftojnjmė se Fuqitė e Mėdha ju
ndanė nga gjiri ļ Eladhės ju, qė jeni thjesht grekė, ju
lanė nė duart e barbarėve shqiptarė. Prandaj, sė bashku me
ju do tė luftojmė me pushkė nė dorė dhe kurrė nuk do tė
pranojmė qė barbarėt shqiptarė tė hyjnė nė atdheun tonė tė
shenjtė grek. Betohemi nė ungjillin e shenjtė, qė ne do tė
derdhim edhe pikėn e fundit tė gjakut dhe nė duart e
shqiptarėve nuk do tė biem kurrė. Nėse nuk i bėjmė dot
ballė kėsaj gjėme, do t’u vėmė zjarrin shtėpive tona, qė
kėtu shqiptarėt tė gjejnė vetėm gėrmadha”.
Pasi u bė betimi nėn kėrcėnimin e bajonetave greke,
qeveritarėt e pranishėm nė kėtė mbledhje u dhanė garanci
pjesėmarrėsve tė kėtyre mitīngjeve se Greqia nuk do ti
linte vetėm. Ajo do tė ishte gjithmonė me ta. Fill pas
kėsaj ceremonie, me urdhėr tė qeverise greke, njė pjesė e
mirė e ushtrisė sė saj, u kthye nė andartė. Nga Greqia
erdhėn dhe andartė tė tjerė.
Dy fjalė pėr andartėt
Andartźt, nė pjesėn mė tė madhe ishin oficerė dhe ushtarė
tė legjioneve tė rregullta tė ushtrisė greke. Ata ndenjėn
nė Shqipėri ruaitur tė niėitat formacione ushtarake,
ushtarėt oficerėt ne armatimin, tė njėjtat pushkė,
municione, mitralozė, topa; ndėrruan vetėm teshat e trupit,
u veshėn me rroba katundari dhe bashibozuku. Terrorrizmi
shtetėror grek pėr spastrim etnik tėrritoresh shqiptare tė
pushtuara u zbatua me anėn e kėtyre andartźve. Ushtarėt e
rregullt grekė, tė kthyer nė komitaxhini, kishin numrin e
batalioneve dhe tė kompanive tė tyre, qė quheshin kompani
te shenjta. Ato i shėrbenin vetėm djallit dhe shovinizmit.
Nė kėto kōmpani kishte kriminelė tė njohur nė zanatin e
krimit: kretas, korfiatė, zantiotė, ish-pjesėmarrės
kryesorė tė sė ashtuquajturės kryengritje e Vorio-Epirit.
Andartėt pretendonin se i pėrkitnin racės fisnike greke, me
ideal atdhedashurinė dhe fénė, por, nė fakt, pėrbuznin si
fénė ashtu dhe atdheun. Pjesa mė e vogėl e tyre nxitej nga
fanatizmi nė vend tė urrejtjes pėr armikun. Kėta
ish-ushtarakė ishin nė gjendje tė kryenin krime nga mė tė
pėrbindshmet. Ushtaraku qė bėhej andart nxirrej ne lirim
dhe qėndronte nė vendin ku kishte kryer shėrbimin ushtarak
nė rast se ajo ishte tokė e njė shteti tjetėr fqinj tė
pushtuar nga ushtria greke. Po qe se ai bėhej andart nė
Greqi, ai, sė bashku me shokėt e tii i kalonie kufirin. Nė
ēdo fshat tė shtetit fqinj ku venin, plaēkitnin dhe ndienin
kėnaqėsinė e pasurimit dhe tė vrasjes tė familjeve tė
plaēkitura. Andartėt u merrnin fshatarėve ose qytetarėve
paratė, bizhuteritė, vritnin njerėz pa dallim moshe e
seksi, dėfrenin duke ēnderuar gratė e fshatareve tė
plaēkitur, pinin pa pushim, u pritnin fatkeqėve kokat,
hundėt dhe veshėt. Me hundėt dhe veshėt e prerė ata bėnin
gjerdane me tė cilėt stolisnin gjokset e tyre. Shpesh herė
andartėt ishin barinj qė vinin nga Greqia e lirė, tė
mėrzitur nga puna e pėrditshme dhe jepeshin pas njė jete
plot aventura.
Gjatė muajve qė pasuan, qeveria greke bėri mjaft protesta
pranė Fuqive tė Mėdha duke kėrkuar qė pjesa jugore e
Shqipėisė (ose Vorio-Epiri, siē e quajnė ata) ti mbetej
Greqisė. Mbasi tė gjitha pėrpjekjet e qeverisė greke
shkuan kot, ajo vendosi tė bėnte njė mbledhje ku tėė
shpallej kryengritja.
Mbledhja u mbajt nė Gjirokastėr nėn kryesinė e Dhespotit tė
Konicės mė 27 janar 1914, ditėn e diel, me “delegatė” nga
kėto qytete: Preveza, Jamna, Konica, Paramithia, Voshtina,
Leskoviku, Kolonja, Korēa, Pėrmeti, Tepelena, Gjirokastra,
Delvina, etj. Kjo mbledhje vazhdoi dyjavė. Ajo pėrfundoi me
marrjen e vendimit pėr kryengritje tė pėrgjithshme. Mė vonė
kongresi epirot shpalli autonominė e VorioEpirit (2 mars
1914) dhe, fill pas saj, u zgjodh njė qeveri provizore me
Jorgo Zografin nė krye.
Jorgo Zografua pat deklaruar nė njė gosti tė dhėnė prej
tij: “Po s’na dhanė Vorio-Epirin Fuqitė e Mėdha, do ta
n-afshojmė atė (Vorio Epirin, Sh.D.) dhe do ta bėjmė njė me
tokėn”. Ky renegat e mbajti fjalėn dhe e bėri shkrumb e hi
Shqipėrinė e Jugut.
Klerikėt grekė morėn kryqin dhe deklaruan kryengritje
kundėr njerkės sė tyre Shqipėri dhe, ēka eshtė mė e keqja,
kryengritjen, e deklaronin nėpėr kisha. Ai kryq nė dorė tė
kelerikėve nuk ishte mė i Krishtit, sepse, po u kthye kryqi
kundėr atdheut, i pėrket vetėm satanait.
Kriminelėt dhe hajdutėt me namė
“pėr ēlirmin” e “Vorio-Epirit”
Nė kėtė kohė nė Shqipėri erdhėn tė gjithė katilėt e
Greqisė. Kriminelėt e burgjeve tė Greqisė liroheshin me
kusht qė tė shkonin nė Shqipėri. Tė gjithė hajdutėt e
Greqisė u armatosėn dhe u nisėn pėr nė “Vorio-Epir”. U
urdhėruan tė vinin nė Shqipėri edhe hajdutėt me namė, tė
ndodhur nė ilegalitet nė Eladhė dhe qė kėrkoheshin nga
policia. Katili me name, Kosta Beēori, pėr kokėn e tė cilit
qeveria greke jepte 15 000 franga ari, erdhi nė Shqipėri si
kapedan i andartėve.
Andartėt grekė vrisnin e thernin jo vetėrn nė krahinėn e
“VorioEpirit”, por edhe jashtė saj. Po e ilustrojmė kėtė me
njė fakt: dy fshatra shqiptare, Paēomiti dhe Kuqari, qė
ndodheshin jashtė kufirit tė “krahinės autonome” tė Epirit,
u sulmuan nga andartėt. Mė 25 shkurt tė vitit 1914, ditėn e
hėnė, nė mėngjes, andartėt u sulėn nė kėto dy fshatrash.
Mblodhėn burrat qė gjetėn dhe i ēuan nė njė fshat aty afér,
nė Kosinė, ku i mbyllėn nė katua, lidhur kėmbė e duar. Qė
andej katilėt u kthyen pėrsėri nė fshat dhe therėn tė
gjithė fémijėt dhe bagėtitė. Pasi e mbaruan kėtė skenė
ferri, u kthyen nė fshatin Kosinė. Aty tė burgosurve u
prenė hundėt, veshėt, kėmbėt e duart. Mezi u doli shpirti
fabatarėve tė masakruar nga kėto tortura tė papara. Mė vonė
korbat dhe qentė u hėngrėn mishtė.
Grekėt kishin ardhur pėr tė shkretuar jugun e Shqipėrisė.
Kryqi nė kėto vende fatkeqe udhėhiqte thikėn pėr therrjen e
shqiptarėve.
Krimet e kryera nga andartėt nė fshatin Leshnjė i pėrkasin
ferrit. Ata iu sulėn kėtij fshati si bisha dhe kalonin nė
thikė ē’tė gjenin perpara, gra e burra. Foshnjet e kėtij
fshati i masakruan siē bėjnė bishat. Ky katund i bukur u
mbulua me kufoma. Ato kishin zėnė tė tėra rrugėt e tij. Mė
nė fund, barbaret andartė i vunė zjarrin fshatit tė bėrė
rrafsh me tokėn.
Tė Ilahtarshme qenė edhe skenat me vrasie makabre qė kryen
andartėt nė fshatin Peshtan. Banorėt e kėtij fshati ikėn,
por mbetėn pa marrė njė pjesė tė foshnjave tė gjora.
Egėrsirat andarte i gjetėn kėto foshnje. Ja ēfąrė shkruan
njė kronikė e kohės: “… Foshnjat e mjera po shėtitnin
rrugėve duke ulėritur dhe kėrkonin prindėrit e tyre.
Egėrsirat i mblodhėn tė gjitha foshnjat dhe i shpunė nė njė
shtėpi ku kish njė pus dhe atje i merrnin foshnjat njė nga
njė, u prisnin kokat dhe i hidhnin brenda. Foshnjat e
therura qenė 27. Si i mbaruan sė theruri, pusin e mbuluan
me gurė, pastaj plaēkitėn shtėpitė, u vunė zjarrin dhe i
bėnė hi. Plaēkat qė morėn nga Peshtani i dėrguan nė
Delvinė, ku kishin dhe tė tjerat. Tani u erdhi radha grave.
I morėn tė mjerat dhe i larguan nga fshati dhe i ndalėn nė
njė shesh. Atje Kocifaqi u tha andartėve: “Jeni tė lirė tė
dėfreni me kėto gra”. Zunė egėrsirat tė pėrmbushnin
dėshirat e tyre. Si mbaruan sė dėftyeri, u shkuan bajonetat
dhe i ēponin tė gjalla derisa te mjerat gra sa dhanė
shpirtin!…” Kėshtu mbaroi skena tragjike e Peshtanit.
Vlen tė pėrmenden barbarizmat e andartėve nė Kolonjė. Atje
u bė njė luftė e rreptė e andartėve me shqiptarėt.
Kriminelėt mė tė mėdheni nė radhėt e andartėve ishin ata
nga Kreta. Njė trupė andartėsh tė Kretės e pėrbėré prej 160
vetėsh dhe qė quhej “lulja e andartėve”, sulmoi Kolonjėn.
Tetėdhjetė vetė syresh u asgjesuan nga Sali Butka, ndėrsa
gjysma tjetėr ia mbathi. Mirėpo, mė vonė erdhėn trupa tė
shumta andartėsh dhe rrethuan Kolonjėn nga tė katėr anėt.
Kolonjėn e bėnė shkrumb e hi.. Dy fémijė tė krishterė i
dogjėn tė gjallė sepse i shėrbyen ēėshtjes shqiptare..
Nė Panarit andartėt therėn 275 vetė. Nė Frashėr plaēkitėn
dyqanet dhe shtėpitė e tė krishterėve. ngaqė shtėpitė e
fshatit Frashėr kishin nga njė flamur shqiptar nė dritare,
tė gjitha shtėpitė i dogjėn.
Terrorit grek populli shqiptar iu pėrgiigj me krijimin e
ēetave patriotike
Andartėt pėsuan njė goditje tė fortė nga kurveleshasit nė
Manastirin e Cepos; aty u vranė 160 andartė. Djemtė e
Kurveleshit, duke i ndjekur, arritėn deri nė Virua, afér
Gjirokastrės; kolonjarėt u hodhėn nė sulm. Me Sali Butkėn
nė krye ata i thyen andartėt nė Kolonjė. Nga frika e
rrethimit J.Zografua e transféroi “qeverinė” e tij nga
Gjirokastra nė Delvinė.
Pėr tė shpėtuar jetėn e fémijėve, shumė gra u mblodhėn nė
Pėrmet. Andartėt, si kriminelė e tė pabesė, vranė shumicėn
e fémijėve dhe tė foshnjave dhe ēnderuan mjaft gra, tė
cilat pastaj i vranė.
Nė qytetin e Korēės, naten duke gdhiré 2 prill 1914,
ushtarėt grekė (andartėt) pėrgatitnin bandat e armatosura
tė kamufluara si epirotė. Ato qėndronin nė malėsitė e
Korēės pėr tė sulmuar pastaj qytetin. Rrjeti i agjentėve
grekė, i kryesuar nga peshkopi grek, Gjermanos, ishte gati
pėr ta “ēliruar” Korēėn. Po japim njė fragment nga fjalimi
i kėtij peshkopi nė metropolinė me puēistėt:
“Vėllezėr me Krishtin! Urata e Perėndisė rėntė mbi ju e mbi
armėt tuaja! Erdhi sahati tu japim. dėrrmėn armiqve tė fésė
e tė Krishtit, tradhtarėve qė ia kanė shitur shpirtin
satanait, atyre qė i shėrbejnė tė paudhit. Qėllimi ynė i
shenjtė: “Tė shpėtojmė Korēėn nga kthetrat qė i kanė ngulur
nė mishin e sfilitur shėrbėtorėt e antikrishtit, nga ata qė
duan tė na gabojnė e tė na ndajnė nga gjiri i mźmės sonė,
Eladhė”.
Xhandarmėria shqiptare, korpusi i vullnctarėve tė
katundeve, nėn udhėheqjen e Themistokli Gėrmenjit e shtypėn
puēin brenda njė kohe tė shkurtėr. Mė vonė filluan intrigat
e shovinizmit grek, si rrjedhojė e tė cilave u vra
Themistokli Gėrmenji me njė plumb francez.
Po pėrmendim edhe njė mizori tjetėr tė grekėve:
Nė fund tė prillit 1914 u kthye nė Hormovė (fshat afičr
Tepelenės) Koloneli Zira. Atje erdhėn edhe 300 andartė tė
tjerė me oficerėt Saqellari dhe Klemati nė krye pėr tė
kryer nė Kodėr masakrėn e Hormovės. Koloneli Zira i ndau
fshatarėt qė kishin zėnė komitaxhinjtė nė tre grupe me nga
65 vetė secili. Ai zgjodhi ndėr trupat e tij mė tė
dalluarit nė kasaphana njerėzore gjithsej 36 andartė. Sipas
urdhėrit tė kėtij koloneli, edhe kėta u ndanė nė tre grupe.
Secili grup pėrbėhej nga 12 vetė dhe kishte pėr detyrė tė
therrte nė kishė 65 vetė. Fshatarėt fatkeqė, pasi u
gjymtuan, u vranė me bajoneta dhe me thika nga kėta katilė.
njė pjesė tė tyre ua thyen edhe kafkat. Shpesh andartėt i
qėllonin kėta tė mjerė me plumb nė duart dhe kėmbėt pėr
t’ua shtuar vuajtjet dhe agoninė. Pastaj i futnin nė gropa
akoma tė gjallė. Lum ai qė zvarritej nė gropė i vdekur…
Sharjet dhe ulėrimat rrėnqethėse tė kėtyre viktimave
dėgjoheshin edhe riė fshatrat Dragot, Beēisht dhe Luzat.
Komisioni i CIC (Komisioni Ndėrkombėtar i Kontrollit), qė
vajti atje fill pas-ngjarjeve, hyri sė pari nė kishė. Dyert
e saj ishin tė shpuara nga plumbat, muret qenė spėrkatur me
gjak, mjaft trupa njerėzish ishin hedhur nė dysheme. Aty
kishte mjaft kėsula banorėsh tė fshatit tė lara me gjak.
Rreth kishės kishte gropa me kufoma. Nė Kodėr u gjendėn
rreth 195 kufoma. Kėto masakra u ngjajnė atyre qė kreu
Neroni (viti ‘64 pas Krishtit) me njė ndryshim: kėsaj radhe
ato bėheshin nė emėr tė Krishtit, pėr tė krijuar
Perandorinė e Bizantit, qė nuk kishte qenė kurrė greke, por
njė konglomerat popujsh.
Mė 6 korrik 1914, nė Delvinė u mbajt Kongresi i
Vorio-Epirit. Fill pas,kėtij kongresi bande vorio-epirote
dhe ushtria greke pushtuan edhe Korēėn, Kolonjėn, Tepelenėn
dhe gjithė Shqipėrinė e Jugut. Pėrsėri vrasje e djegie
masive. Rreth 100 000 shqiptarė u detyruan tė braktisnin
vatrat e tyre dhe u dergjėn nė ullishtet e Vlorės. 30 mijė
prej kėtyre fatkeqėve gjetėn vdekjen nga sėmundjet dhe
uria.
Ja ē’thotė Lumo Skėndoja nė “L’affaire de l’Epire” Sofia,
1915, pėr dėmet qė 1 shkaktuan popullit shqiptar hordhitė
barbare greke:
Rezultati ishte ky: dy nga prefekturat mė tė bukura tė
Shqipėrise, Korēa dhe Gjirokastra, tė shkatėrruara; mė
tepėr se 250 fshatra tė djegura, dhjetėra fshatra tė
plaēkitura e tė vjedhura, disa mijėra shqiptarė tė vrarė nė
luftė nė mėnyrėn mė tė poshtėr, duke pėrfshirė edhe gratė
dhe fčmijėt; njė dėm material, prej rreth 300 milionė
frangash, 100 mijė njerėz tė mbetur pa strehė”.
Lista e plotė e fshatrave tė djegura nga grekėt u botua nė
gazetėn italiane “Corriere delle Puglie” mė 14-15 dhjetor
1914 pasi i ishte dhėnė Ministrisė sė Jashtme italiane dhe
pėrfaqėsive tė pesė Fuqive tė Mėdha… Fshatrat e djegura
arrijnė nė 250. Nė kėtė listė mungojnė rrethe tė tjera si
Gora, Devolli, Fusha e Korēės. Gjithashtu u dogjėn dhe u
plaēkitėn 48 teqe.
Tė gjitha kėto masakra e djegie nė jug tė atdheut tonė u
kryen sepse shovinizmi nė Greqi ėshtė shpallur prej kohėsh
fe kombėtare. Kėmbanave tė tij i bien edhe sot klerikėt
shovinistė grekė.
Pėr vendin tonė shovinizmi grek ėshtė njė kėrcėnim i
vijueshėm dhe i pabesė. Nacionalshovinizmi grek ėshtė
vrasės i demokracisė. Ai ėshtė shovinizėm me jehona
kėmbanash kishe. Andartėt e vazhdojnė edhe sot me
intensitet punėn e tyre. Tashmė ėshtė e qartė se masakra e
Peshkopisė mė 10 prill 1994 ishte projektuar e zbatuar nga
qeveritarėt e Athinės. Ja ē’thotė pėr kėtė pasardhėsi i
tretė i brezit shovinist tė familjes Papandreu (Papandreu i
tretė ose Jorgo Papandreu, sot sekretar i shtetit pėr Punėt
e Jashtme tė Greqisė): “…Nuk mund tė pėrjashtohet asgjė,
madje edhe njė pėrfshire e ushtarakėve grekė nė mėnyrė
individuale”. Siē shihet, ēdo, gjė ėshtė e qartė: historia
pėrsėritet; andartėt kanė filluar tė veprojnė pėrsėri…”
4 November 2006 @ 3:12 am
Ne mars te 1926-es qeveria greke deklaroi se procesi i shkembimit te popullsise kishte perfunduar dhe se tani e tutje camet do te kishin te njejtat te drejta qe gezonin edhe qytetaret e tjere greke. Megjithate, keto te “drejta” i nenshtroheshin nje perzgjedhjeje te forte. Nuk lejoheshin shkolla ne gjuhen shqipe dhe nuk pelqehej te flitej shqip jashte shtepise. Nenshkrimi i paktit italo-shqiptar ne nentor 1926 krijoi nje shqetesim ne Athine dhe vemendja e saj u perqendrua ne ceshtjen e pazgjidhur te cameve, e cila po conte ne tensione te reja midis Greqise dhe Shqiperise. Ministria greke e Puneve te Jashtme kishte rezerva serioze per paktin, sepse kishte frike se interesat e shqiptareve per “vellezerit” e tyre ne Epir mbeshteteshin nga nje fuqi e rendesishme, ambicjet territoriale te se ciles ne Ballkan mund te perfitonin nga ekzistenca e pakices came, qe favorizonte Italine dhe ishte armiqesore ndaj shtetit grek. Italia mund t’i perdorte camet edhe si kunderpeshe ndaj ambicjeve greke ne Shqiperine e Jugut.
Akuzat e Shqiperise ndaj Greqise, lidhur me muslimanet e Camerise, u rriten gradualisht dhe arriten kulmin ne gjysmen e pare te 1928-es. Ne mars, Ministria e Puneve te Jashtme te Shqiperise, i dorezoi te Ngarkuarit me Pune grek ne Tirane nje memorandum, ne te cilin theksohej shqetesimi i Tiranes per “masa te ashpra” te ndermarra nga autoritetet lokale kunder cameve dhe shprehej nje proteste zyrtare qe qeveria greke nuk i njihte ata si nje “pakice kombetare”. Pala greke argumentoi se “qeveria shqiptare nuk kishte te drejte te perzihej ne punet e brendshme te nje vendi tjeter: camet ishin qytetare greke dhe dalja e Shqiperise si nje shtet mbrojtes perbente nje mosperfillje te elementeve baze te te drejtave sovrane te Greqise. (11) Me ardhjen ne fuqi te qeverise fashiste te Jani Metaksait me 1936, gjendja e popullsise shqiptare te Camerise u veshtiresua akoma me shume. U intensifikua kolonizimi i zones nga greket, u thellua konfiskimi i pronave came dhe emrat e vendeve te banuara nga shqiptaret u zevendesua me emra greke.(12) Ne kete kohe Lidhja e Kombeve vazhdonte te ndiqte protestat e shqiptareve per trajtimin e cameve, por atehere po dilnin ceshtje me te rendesishme lidhur me pakica te tjera ne Evrope.
Lufta e Dyte Boterore
Shperthimi i Luftes se Dyte Boterore solli nje bashkim te shkurter (1941-1943) te Kosoves me Shqiperine dhe mundesine e bashkimit te rajoneve te tjera te Ballkanit ku banonin shqiptare. Ne gusht 1940 Italia pushtoi Greqine. Ne nje perpjekje per ta terhequr popullin shqiptar ne realizimin e synimeve te veta, Italia u premtoi shqiptareve bashkimin kombetar. Marreveshja gjermano-italiane parashikonte krijimin e nje “Shqiperie te MadheSeptember 11, 2002_u perfshiheshin zona te gjera te Jugosllavise dhe ne nje shkalle me te ulet te Greqise, te banuara nga shqiptare. Italianet arriten te shfrytezonin ndjenjat irredentiste shqiptare, duke insistuar se bashkimi i te gjitha tokave te banuara nga shqiptare do te varej nga fitorja e Boshtit. Keshtu, camet u armatosen nga italianet dhe bashkepunuan me ta kunder fshatrave greke, te kontrolluara nga luftetaret greke te rezistences. Gjate kesaj periudhe, pakica came ndermori veprime te dhunshme kunder civileve greke dhe mijera greke u detyruan te largoheshin nga shtepite e tyre. Megjithate, pjesa me e madhe e cameve ishin vetem bashkepunetore pasive dhe kishin po aq mosbesim ndaj italianeve, sa edhe ndaj forces guerrile mbreterore greke te Napoleon Zerves. Ne me pak se nje vit, forcat greke arriten te zmbrapsnin forcat italiane ne kufirin shqiptar. Midis cameve u perhap alarmi, sepse fitorja e Boshtit qe ata shpresonin, u kthye ne disfate. Ne qerhor 1940, afer fshatit Vrine, ne Shqiperine e Jugut, u gjet trupi pa koke i udheheqesit cam Daut Hoxha. Qeveria shqiptare, e kontrolluar nga Italia, aludoi se ai ishte vrare nga agjente sekrete greke. Hoxha ishte nje udheheqes ushtarak i cameve gjate viteve te luftes. Qeveria greke pretendonte se ai ishte vetem nje bandit. (13). Ne tetor 1944, kur gjermanet filluan te terhiqeshin nga Greqia, disa qindra came u larguan bashke me ta per ne Shqiperi. Me pas, shqiptaret muslimane qe mbeten ne Greqi konsideroheshin nga greket si nje armik i brendshem. Ne perpjekjet per te krijuar nje rajon me kufij te paster etnikisht, camet u debuan nga Greqia e veriut nga forcat guerrilase nen komanden e gjeneral Napoleon Zeraves, i cili vepronte sipas urdherave te oficereve aleate. Ne driten e kerkimeve te koheve te fundit, sipas dokumentave te luftes, veprimet greke kunder cameve mbeshteteshin dhe kishin autorizimin e Britanise. Keto veprime cuan ne largimin e rreth 35.000 cameve per ne Shqiperi dhe te tjereve ne Turqi. Kolonel Chris Woodhouse, shef i Misionit Ushtarak Britanik ne Greqi, raportonte: “Me inkurajimin e Misionit Aleat, qe une drejtoja, Zervas i deboi camet nga shtepite e tyre me 1944. Pjesa derrmuese u largua per te gjetur strehe ne Shqiperi. Debimi i tyre nga Greqia u be me nje gjakderdhje te madhe. Puna e Zervasit u pasuane mars 1945 nga masakra e madhe ndaj cameve te Filatit, qe nuk mund te falet. Rezultati ishte debimi i popullsise shqiptare te padeshiruar, nga tokat e saj”.(14)
***
Masakra me e eger ndaj shqiptareve muslimane u be nga ushtaret greke qe nuk benin me pjese ne formacionet ushtarake, me 27 qershor 1944, ne zonen e Paramithise, ku forcat e Liges Republikane Greke (EDES) te gjeneralit Zervas hyne ne qytet dhe vrane rreth 600 shqiptare muslimane, burra, gra dhe femije - shume prej te cileve u perdhunuan dhe u torturuan para vdekjes. Sipas deshmitareve okulare, te nesermen, nje batalion tjeter i EDES hyri ne Parga, ku u vrane 52 shqiptare te tjere. Me 23 shtator 1944 u plackit qyteti Spatar dhe u vrane 157 vete. Gra te reja dhe vajza u perdhunuan dhe ata burra qe mbeten gjalle u grumbulluan dhe u derguan ne ishujt e Egjeut.(15) Ne baze te statistikave qe jep Shoqata Cameria ne Tirane, gjate goditjeve qe jane bere ne vitet 1944-1945, ne fshatrat came jane vrare gjithsej 2771 civile shqiptare dhe konkretisht si me poshte: Ne Filat dhe rrethinat 1286, ne Igumenice dhe rrethinat 192, ne Paramithia dhe rrethinat 673 dhe ne Parga 620. Jane plackitur dhe djegur 5800shtepi ne 68 fshatra. Ne nje liste te hollesishme te humbjeve materiale perfshihen 110.000 dele, 24.000 bageti te trasha, 250000 kv grure dhe 80000 kv vaj ushqimor, te cilat arrijne ne 11 milion kg grure dhe 3 milion kg vaj ushqimor. (16)
Si rezultat i ketyre goditjeve, llogaritet qe 28.000 came te jene larguar per ne Shqiperi, ku u vendosen ne periferi te Vlores, Durresit dhe Tiranes. Disa qindra came u vendosen gjate bregut te Himares, ne prona te lena nga familjet qe u larguan gjate luftimeve te egra, fillimisht kunder pushtuesve te Boshtit dhe me pas, me 1944, midis Frontit nacionalist grek te Clirimit te Epirit te Veriut dhe luftetareve te Ballit Kombetar te Shqiperise. Disa nga camet u vendosen ne fshatrat ekzistuese gjate bregdetit, si Borshi, qe tradicionalisht ishin muslimane, duke forcuar karakterin johelenik te zones. Came te tjere krijuan fshatra krejtesisht te reja, si Vrina afer kufirit grek. Vezhgues nderkombetare kane konstatuar brutalitetin e perdorur gjate debimeve te cameve. Joseph Jakobs, Shef i Misionit Amerikan ne Shqiperi (1945-1946) shkruan: “Ne mars 1945 njesi te forcave te shperndara te Zervasit kryen nje masaker ndaj cameve ne zonen e Filialit dhe praktikisht e spastruan ate nga pakica shiqptare. Sipas te gjitha te dhenave, qe kam mundur te mbledh mbi ceshtjen came, ne vjeshten e 1944-es dhe gjate muajve te pare te 1945-es, autoritetet e Greqise veriperendimore kryen goditje te egra, duke debuar rreth 25.000 came-banore te Camerise nga shtepite e tyre. Ata u ndoqen deri ne kufi, mbasi iu grabit toka dhe prona. Qindra meshkuj came te moshave 15 deri 70 vjec u internuan ne ishujt e Detit Egje. U dogjen ne total 102 xhami”. (17). Autoritetet greke miratuan me pas nje ligj qe sanksiononte shpronesimin e pronave te cameve, duke iu referuar bashkepunimit te bashkesise se tyre me forcat pushtuese te Boshtit, si nje arsye kryesore per marrjen e ketij vendimi.
***
Atyre cameve te besimit ortodoks qe mbeten ne Greqi pas 1945-es iu mohua identiteti shqiptar, si rezultat i politikes thellesisht shtypese te asimilimit qe pasoi. Qe perpara Luftes se Dyte Boterore nuk lejohej qe gjuha shqipe te flitej ne publik, as te mesohej neper shkolla. Struktura demografike e Greqise veriperendimore u ndryshua me futjen e koloneve nga pjese te tjera te Greqise. U inkurajuan ne menyre te vecante vllehet per t’u vendosur ne fshatrat e braktisura came, pa te drejte pronesie. (18) Greqia donte ta ndryshonte strukturen demografike te krahines, sepse nuk kishte besim te pjesa e mbetur e popullsise shqiptare, edhe pse ajo ishte e besimit te krishtere ortodoks. Meqenese nuk lejohej qe shqipja te flitej ne publik, shtrohej ceshtja e asimilimit te shqiptareve ortodokse dhe qe prej asaj kohe ata luftojne per te ruajtur identitetin e tyre. (19)
4 November 2006 @ 3:35 am
Shpesh kemi degjuar pyetje te tilla si.Perse behemi kaq “anakronik” ne lidhje me mardhenit me Greqine, ose me sakte me disa forca te caktuara Greke, Perse ka rendesi KOASH per Shqiperine, Perse i kundervihemi Janullatosit?.
Botova me siper tre lajme me informacine rreth masakrave grek ne Shqiperi. Ne rast se shkoni masakrat jane bere kryesisht ndaj vellezerve tane myslimane. Pra sa me siper Greket e kane perqendruar masakren e tyre ne pergjithesi ndaj popullates muslmane shqiptare. Dhe keto masakra nuk jane te shume te vjetra te themi 500 vjet me pare si ato te perandorise Otomane ne Shqiperi, Ato jane te fresketa, ne kujtesen e brezave qe jane gjalle ne Shqieri. E pra si rezultat keto masakra nuk jane haruar, ashtu sic nuk jane haruar dhe pretendimet teritorjale te Greqise. Kjo besoj se mjafton per ti dhene pergjigje pyetjes perse jemi kaq “anakronike” ne lidhje me Greket
Sic theksova edhe me lart kryesisht krimet e tyre jane drejtuar ndaj popullsise myslimane shqiptare, Pra pretendimeve te tyre teritorjale ata perpiqen ti japin ngjyrat fetare. Ne keto kushte per orthodoksit shqiptare dilte detyra qe tu tregonin vellezerve te tyre mulsimane se jo vetem distancohen nga keto krime poo njekohesisht jane ne krah te luftes per mbrojtjen e atdheut te tyre Shqiperise. Per ta shrehur kete Noli me shoke themeloj KOASH-in, si tregues se ne orthodokset shqiptare nuk kemi azgje te perbashket me shovinistet greke, por jemi shqiptare ashtu si dhe popullsia e masakruar muslimane. Kjo pervec te tjerave pati dhe ka nje rendesi tjeter, shmang nje konflikt nderfetar . Ashut si edhe sot, degjojme zera se orthodokset jane greke, nuk jane patriote etj etj, pra duke i indendifikuar orthodokset shqiptare me armikun, rreziku i nje lufte vellavrasese eshte i pashmangshem. Ketu mendo une qendrin largpamesia e Nolit. Ashtu si atehere edhe sot kisha greke dhe qarqet e aktuara shoviniste luane te njejten politike. Besoj se e keni te fresket cfare tha Jani, diku e siper
…..….Ju nuk shikoni nje here ato ndertimet qe behen nga Al Kaeda ne Tirane dhe qe jane financime terroriste por shikoni ndertimet e shenjta qe ben i Shenjti Anastas qe e kemi per nder qe ndodhet ne Shqiperi se kur prezantohet thote jam Krypiskop i SHqiperise nuk thote i Greqise dhe kjo per ne eshte ngritje si komb….
Pra JU, kush jane keta JU dhe NE muslimane e orthodokse, keta jane te gjithe shqiptare qe Shovnistet greke kerkojne ti ndajne ne JU dhe NE.
Prandaj ka rendes KOASH-i dhe prandaj nuk duam qe ta humbim ate . Vendosja e nje Greku (qofte ky edhe shenjtor) nuk ben gje tjeter vec humbet egzistencen e KOASH-it, pasi shkelet nje nga pikat kryesore te statutit te saj Qenia Shqiptar e Krypeshkopit te kesaj kishe.
Besoj se kjo u jep pergjigje dhe pyetjeve te tjera.
Pra ne shqiptareve dhe vecanerisht orthodokseve shqiptare mendoj se u del detyre te mbrojne KOASH-in jo si institucion fetar por si nje institucion kombetar, i cili nuk lejon kthimin e SHqiperise ne nje Bejrut sic deshirojne shovinistet Greke
4 November 2006 @ 6:10 am
kete vidio e kam pare shume kohe me pare ,,eshte nje kenaqsi qe vret zemrat greke,,fatkeqesisht jua preu buzeqeshjen mjekrrave te palara aty kur se prisnin,,edhe pse si Hitkeri bente me dore cjapi i madh ,,kishte harruar se populli shqiptar eshte lodhur tashme me urdhra brenda per brenda pale mo nga te huajt,,,hehe ,,,,aq me keq prej grekut,,,je ne vete,,,,kjo vidio eshte dasma e autoqefalise sone,,,,nje hiresi ne zi qe martohet me vetemertimin e tij ne hotel,,,hahaahahah dhe delet me fustanella e ferkojne nga dora qe i dridhet.
Ajo dore dridhet edhe sot vetem kur mendon se kisha e Elbasanit ku drejtohet nga i nderuari dhe nacionalisti pasuesi i Fan,S,Nolit At Nikolla Marku ,,,dridhet ajo dore kur mendon se as deren e asaj kishe nuk mund ta preke jo me ta zoteroje,,,ajo dore do te dridhet dhe kur te vdese ashtu do ta kete drejtimin per nga Elbasani,,,duke u dridhur do te thote me vete”””Ah zot si e bera dhe kete gje ,,,si nuk e mora dhe kishen e Elbasanit dhe te binte shpirti ne paqe,,,ah jesuitet e mi te varfer qe sua mesova dot greqishten ,,ah At Nikolla Marku cme bere,arnaut ti!
E pra me kete vidio pershendes te gjithe lekure-zbuluarit e janullatosit qe e shiten veten per nje kile miell,,,dhe ju befte mire kjo vidio mengjes dreke darke,,e keni falas shikimin ,,pa taksa,,,vecse mbani nga nje gote uje aty afer ne rast tharje peshtyme.
E njejta ngjarje ka ndodhur dhe ne Elbasan,,,bile akoma me keq,,,prifterinjte greke kapen per rrobash dhe qiten jasht si qeni.
Kjo vidio duhet sjelle ketu per kenaqsine e janaqave,,apo ku e di une anastaqeve whatever jan ato se u ben mire per uljen e tensionit,,eshte dore me nje.
Amaneti Fan Nolit vazhdon nga kisha e Elbasanit dhe urata At Nikolla Marku ,,autoqefalia shqiptare do mbetet e pamvarur nga kisha greke ,,,meshat tona do te behen ne gjuhen shqipe,,kryepeshkopi duhet te jete me gjak origjine shqiptari dhe i lindur ne Shqiperi.
Anastas-tasi eshte i paligjshem,,,,,poshte greket,,lavdi autoqefalise shqiptare me ne krye AtNikolla Markun.
4 November 2006 @ 2:55 pm
Avash avash po e spastrojme Shqiperine, grekerve[ortodokset] po i japim urdher te ikin ne greqi ,katolikeve ne Itali ,ca prosllave [golobordas]ne Maqedoni e ca ne Serbi ,myslymanet po e kane vendin ne turqi dhe arabi .Atehere kush do ngelet ne Shqiperi?
4 November 2006 @ 3:22 pm
Falenderoj Tomin per shkrimet nates se kaluarku historikisht shpjegon çeshtjen e Vorio epirit te çameve etj,etj. Une kam ikur 1990 nga Shqiperia dhe te them te drejten kam shume pak informacion mbi temen,
edhe ai informacion qe kam vjen nga koha kur kam studiuar tejet e politizuar dhe shume pak fakte.Do i lexoj serish.
Mendoj se shume komente behen kuturu sepse mungon njohja.Zana
4 November 2006 @ 3:25 pm
Jani, as une nuk e kuptoj dot perse e mbron kaq shume Janullatosin. Ai eshte i derguar i sherbimeve greke. Perse te mos kemi nje Kryepeshkop shqiptar? Ashtu siç ehste thene edhe me siper, kishen shqiptare e krijoi Noli dhe jo Janullatosi, i cili ben politiken greke dhe jo shqiptare, edhe pse ka kerkuar pasaporten shqiptare. Jani, shikoji gjeret me njeçike me shume vemendje. Ky eshte faji i politikes qe Janullatosi ndodhet kaq gjate ne Shqiperi. Kushtetuta Shqiptare nuk parashikon nje Kryepeshkop grek. Sa per shqiptaret ne Greqi, mos harro se ata punojne si skllever dhe paguhen me pak, nuk u njihet e drejta e pensionit, nuk kane siguracione shendetesore. Ec njehere ne Gjermani pa siguracion shendetesor, pa shkon dot tek mjeku pa e patur xhepin plot? As qe behet fjale!!! Le qe nuk tel ejon shteti aq kollaj te rrish ti pa siguracion. Shqiptareve ne Greqi nuk u njihet e drejta per pasaporte, tani se fundmi kane marre letrat per levizje te lire ne BE, atehere a mund te me thuash ku qendron e mira e tyre? A e di ti qe ekonomia e tyre merr fund nese iken shqiptaret? Po te kesh lexuar gazetat, shkollat neper fshatra dhe ekonomia do te kishte marre fund, por lulezuan fale shqiptareve.
4 November 2006 @ 5:46 pm
Jana ku e din ti qe eshte i sherbimeve greke ai?
4 November 2006 @ 5:54 pm
Jani, nese keshtu nuk eshte (e marrim te mireqene qe nuk eshte perfaqesues i Asfalise Greke), atehere a je ne gjendje ti te me shpjegosh politiken anti shqiptare qe ben ai?
4 November 2006 @ 5:55 pm
Jana(se kemi dhe nje emer bashke
) nuk i hedh poshte ato qe shkruan ti por une nuk po mbroj greket ketu por kur behet fjal per kryepiskopin eshte tjeter ceshtje sepse per te krishteret nuk ka atdhe te gjithe boten e beri Zoti.Pse duhet te hyje politika ne mes?
Pse e perzieni fene me politiken? Pse kur qenka mare kisha me politiken keshtu? Nese keni urrejtje per greket dhe ndonje vend tjeter pune tjeter pse duhet te beni skandale te tilla kot me kot?
I beri ndonje te keqe shqiperise Anastasi? Dhe sa per ato eshtrat e Kosines ishte konsullata greke ne Gjirokaster qe e mori persiper ndersa prifti u thirr per te kryer sherbese per te vdekurit nuk eshte se i nxorri ai nga varri te vdekurit.
Gazetat sot thone cfare te duan sepse aty e kane interesin qe te shiten dhe nje qime ta bejne tra.
Nese doni hapni nje teme tjeter per shqiptaret ne greqi dhe ne bote dhe mos e vazhdojme me tej kete teme sepse kjo teme eshte per ata te cilet jan pro dhe kunder kryepiskpit grek por qe eshte i krishtere…
Nese do ishte nje shqiptar ne vend te tij sdo bente as 1/10 e veprave qe po ben ai apo nuk eshte eshte?
Nuk mendoni ju pak.Ne vend te thoni sa me te gjata ti kete vitet aq me mire eshte sepse ndertohen gjera ne vendin tone.Pse kujtoni ju se kur te iki ai do behen me punime te tilla?
Keni qene ndonje here ne ndonje kishe te re nga ato qe ka bere ai?
k