Identifikohu



Regjistrohu

Studentet vlonjate refuzojne petroliferen ne Vlore … vlonjatçe

petrolifera.JPGPas refuzimit te forte, publikisht projekti i petroliferes u shty ose u refuzua, keto javet e fundit, ne menyre shume te qete dhe pa buje, ne Vlore kane filluar punimet per ndertimin e portit te petroliferes.
Pa komente nga qeveria, pa prerje shiritash.

Ne takim “PR” te rradhes nga perfaqesues te petroliferes, studente Vlonjate kane protestuar kunder ketij projekti me nje menyre qe ka dale pak nga kontrolli. Duke gjuajtur perfaqesuesit me peshq te ngordhur, veze dhe nafte. Shihni lajmin me poshte nga Balkanweb.

Kane bere mire, kane bere keq?

Dicka eshte e sigurt.

Duke gjykuar nga reagimi i perfaqesuesit Shalsi ndaj naftes dhe peshqve te ngordhur ne fytyre, mund te dyshohet se ai nuk do te jete frekuentues i rregullt i plazheve te Vlores pas ndertimit te petroliferes. Ceshtje shijesh :)

Nga Sajmir

19 Nentor 2007

**************************

Lajmi nga Balkanweb.com
Vlore, sherr mes studenteve e perf. te Petroliferas

» Dërguar më: 19/11/2007 - 16:32

Studentet e pranishem ne takim kishin pergatitur pankarta me ane te se cilave shpreheshin kunder ndertimit te petroliferes ne qytetin e Vlores.

Eshte shoqeruar me incident takimi i sotem mes studenteve te Universitetit te Vlores dhe perfaqesuesit te petroliferes Gazmend Shalsi. Studentet e pranishem ne takim kishin pergatitur pankarta me ane te se cilave shpreheshin kunder ndertimit te petroliferes ne Vlore. Gjate fjales se zotit Shalsi, studentet filluan te hidhnin veze dhe fjale kunder investimit. Situata u acarua se tepermi kur nje nga studentet I hodhi ne fytyre perfaqesuesit te petroliferes, nafte. Ky veprim acaroi zotin Shalsi I cili I nxehur eshte ngritur nga tavolina dhe eshte drejtuar drejt studentit duke tentuar ta qelloje ate. Situate ka filluar te normalizohet pas daljes nga salla te zotit Shalsi.

Nga A1tv.al
VLORE-PROTESTA PER PETROLIFEREN

15:45 19/11/07

tudentët e universitetit “Ismail Qemali” te Vlores i jane kundervene sot me vezë e naftë përfaqësuesit te Petroliferës, gjate nje takimi te zhvilluar ne kete Universitet, qe ishte menduar si nje seance per transparence. Por gjithcka ka përfunduar në thirrjet “Jashtë, jashtë dhe kryemenaxheri I shoqërisë, Gazmend Shalsi, nuk ka mundur dot të japë sqarime, pasi në drejtim të fotos së Petroliferës së varur në ambjentet ballore të sallës së madhe, kanë fluturuar vezë, domate, peshq të ndenjur dhe në fund naftë. Shalsi shoqerohej në kete takim nga rektori Shkurtaj, por pasi ka filluar prwzantimin dhe ka nisur sqarimin per projketin e petroliferes, përfaqësuesi I qeverisë studentore, I është drejtuar Shalsit për të dalë jashtë nga salla, pasi sipas tij keto sqarime duheshin bere 3 vjet me pare. Kreu i qeverise studentore eshte pasura nga te gjithe studentet e pranishem ne takim. I mbuluar me nafte e veze perfaqesuesi i petroliferes ka lene sallen, i percjelle nga thirrjet e studenteve “Vlora nuk e do Petroliferën”. Ne nuk e duam këtë vepër, e kemi kundërshtuar, kështu që nuk kemi pse vijojmë me takime korteziale”- thane studentet. Ata janë shprehur të revoltuar se do të vijojnë protestat për veprën, e cila rrezikon seriozisht Vlorën. Projketi per ndertimin e poetroliferes eshte kundershtuar me force nga gjithe populli i Vlores, ambjentalistet dhe intelektualet e veretet te ketij qyteti. Madje vlonjatet kerkuan edhe nje referendum ku te shpreheshin per ndertimin e kesaj vepre, kerkese qe eshte hedhur poshte nga KQZ.

Dergoje artikullin me email Printoje artikullin

156 Komente »

  1. Qafir Arnaut Shkruaji mesazh privat thotë:

    19 Nëntor 2007 @ 11:43 pm

    Cfare do me thene ‘petrolifera’?

  2. Blendi Shkruaji mesazh privat thotë:

    19 Nëntor 2007 @ 11:48 pm

    Qafir, vetem pasi te ndertohet do ta mesojme.

    Me sa kuptoj une eshte “rafineri nafte” ne bregdet.

  3. lumidrin thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:05 am

    Nga kallashet tek peshku i cofte nje hap i madhe drejt demokracis.

  4. Pipth thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:06 am

    La Petrolifera “Kompleksi i depozitave të naftës dhe terminal i anijeve naftëmbajtëse, brenda territorit të bashkisë së Vlorës”. Ne kuadrin e “parkut energjitik” te famshem. Eshte kundershtuar ashper nga qytetaret vlonjate sepse vendoset shume prane qytetit dhe pretendohet qe do te zhduki perfundimisht cdo pretendim te Vlores per qytet turistik.

    Ka qene nje marreveshje e bere nga Nano kur qe duke ik dhe ne kohen kur u be u kundershtua me shume energji dhe madje me braktisje salle nga Berisha dhe PD.

    Pas 2005, surprize - surprize, u firmos nga vete Berisha (OK, jo edhe aq surprize) dhe ju vendos vula ndertimit.

    Pati protesta te shumta ne Vlore, u krijua nje “Aleance Qytetare” dhe u kerkua referendumi per te vendosur nese vlonjatet e donin apo jo. KQZ e mohoi referendumin.

    U bene ende protesta dhe sikur u harrua si projekt dhe u vendos vetem ndertimi i nje TEC aty.

    Para dy-tre javesh si duket, pa shume zhurme paska filluar ndertimi i portit per “petroliferen”. Si duket ketyre te vezeve nuk do ju ket ardh mire :)
    Kaq nxorra me 10 minuta research e me sa mbaja mend nga me pare.

    Artikulli i shekullit per firmosjen. Nese kerkoni me “petrolifera” ka mjaft info.

    http://www.shekulli.com.al/news/47/ARTICLE/8858/2007-04-28.html

  5. Qafir Arnaut Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:10 am

    Quhet zyrtarisht La Petrolifera Italo-Albanese
    http://www.gruppopir.com/opencms/opencms/sites/default/pirgroup/it/pia/about.html

  6. Cheney thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:14 am

    ”Qafir, vetem pasi te ndertohet do ta mesojme.”

    Edhe atere ske per te mesuar gje, por po qe ashtu si thu ti Blendo, mezi pres diten kur te shof pikturat e substances ngjyre portokalli (e etiketuar e pademshme) qe do te mbushi detin, ne faqet e peshkut.

  7. Pipth thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:22 am

    Ja dhe video:

    http://www.balkanweb.com/sitev4/newsadmin/video1.php?id=11917

    Pak me e dhunshme sesa duket nga lajmi i shkrujt.

  8. draga07 Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:02 am

    nje proteste paksa prej rrugacesh!!!
    asgje nuk ngjante me nje proteste ne ate qe u shfaq neper ekrane,pervecse nje sjellje prej rrugacesh e atyre pseudostudenteve vlonjate!!!

    ej djema shkoni shtrohuni me librat se u erdhi sezoni i provimeve
    turp qe studentet te bien ne kete lloj niveli huliganesh!!!!

  9. Penar Musaraj Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:11 am

    draga07, ti preferon qe huliganet te jene te veshur me kostum e kollare? Pergjigja e studenteve me duket se eshte 1 me 1.

  10. draga07 Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:16 am

    ej penar ka forma te tjera proteste me civile!!!

  11. draga07 Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:18 am

    nuk jam kunder protestes une!! perkundrazi!!!!
    por menyra e zgjedhur nga ato studente mu duk e neveritshme

  12. nbc thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:56 am

    Kohet e fundit po degjoj per shume protesta te studenteve, protesta per pavaresine e Kosoves, per kete petroliferen e ku ta di une se per cfare. Nese ka nje gje per te cilen me vjen mire eshte fakti qe te pakten ka nje mobilizim.
    Nje gje per te cilen me vjen shume keq eshte menyra si ka degraduar ky takim. Me duket e tepruar. Nje gje tjeter per te cilen me vjen keq edhe turp ne te njejten kohe eshte se protestojme, per pavarsine e Kosoves (shume e drejte per mendimin tim skam gje kundra) per petroliferen (s’mund te komentoj), megjithate si nuk ngrihet njeri te protestoje per faktin qe mungojne dritat, mungon uji, mungojne rruget, qe Shqiperia ka marre tatepjeten dhe qe askush nuk po leviz nje gisht per te ndryshuar. Besoj se ka gjera shume me te rendesishme per te cilat te protestohet se sa te gjuhet me peshk e nafte nje perfaqesues (menyre burracake protestimi) qe kishte ardhur per nje takim.

  13. Penar Musaraj Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:59 am

    mire mo draga mire, po ne kontekstin e asaj qe po behet atje, ia vlen dhe pak rrugaceri… une jam skeptik ndaj protestave ne pergjithesi, ama nese jane organike dhe nuk perfaqesojne interesa te larta, atehere me duken me legjitime. keshtu duket dhe kjo, apo jo?

  14. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:18 am

    Tipik komunikim vlonjat. Dhe keta jane studente e, jo cobane qe te mos ngaterrohemi.
    Naten.

  15. Arber Vlore thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:33 am

    Nese qeveria nuk na jep te drejten per te percaktuar fatet tona i bie te na cenoj nje ose disa nga lirit tona themelore. Nga ato liri themelore per te cilat jane skarifikuar miliona jete njerezore gjate 300 viteve te fundit. A ja vlen te sakrifikohesh ateher per ta detyruar qeverin te mos na roberoje. PO PO PO PO

  16. Ravintsara Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:58 am

    Vërtetë s’ia lejojmë dot vetes të na bëhet shumë qefi, për shkaqe etike, megjithëse do të donim, por këta kanë 3 vjet që bëjnë protesta të qytetëruara dhe s’po i dëgjon njeri. “… është kërkuar referendum, hedhur poshtë nga KQZ-ja” thuhet pak më lart. E çfarë demokracie kemi fundja, kur nuk është populli që vendos? I kam shumë zili zvicerianët që vendosin me referendum edhe kur i ndërrohet ngjyra çatisë së bashkisë.

  17. vlonjati thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 3:15 am

    Nuk mendoj qe studentet kane reguar ne menyre rrugace. Fundi i fundit qytetareve po iu mohoet e drejta te shprehin mendimin e tyre ne menyre demokratike( moslejimi i referundimit nder te tjera). Do te ishte akoma me mire qe nje pritje te tille ti behej dhe z. Sale Mashtrues Berishes, per ti kujtuar fjalen e dhene dhe te shkelur.

  18. adriatik Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 3:18 am

    nuk na mbetet tjeter vec te shpresojme tek vlonjatet qe me te vertete jane cupa dhe djem qe te marrin gjak ne vetull per te drejtat e tyre. Protesta e studenteve e transmetuar nga shume kanale tv nuk kishte asgje rrugacore, perkundrazi fillimisht salla e mbushur me studente kerkoin ne menyre te kulturuar qe drejtuesit te largoheshin nga salla e Univeristetit Ismail Qemali dhe kur Shalesi ngulte kembe si gango ata e qelluan me gjera te buta. Interesante ishte biseda ne vizion plus ku nje fare gazetari (me duket se Ypi, eshte ai qe shkruan ato artikujt qesharake apo ndonje tjeter) mori pergjigjen e merituar nga djemte e vlores dhe ai nuk foli me as me arrogance dhe as nuk derdelliti me tamam si e keshilloi folesi vlonjat.

  19. shefi kuadrit Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 5:12 am

    Vlonjate hesapi car pret. Do isha habitur ne fakt nese do benin vetem debat me perfaqesuesin e kompanise. Po nuk u sollen nje cike selam musajce nuk e quajne.

    Ndonese ne kete rast kane te drejte.

  20. Idris thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 8:35 am

    Ka qene nje llaf qe “po teshtiu Parisi ,Europes i ka hyre te ftohtit”
    Historia e Shqiperise po tregon se “Po teshtiu Vlora i ka hyre te ftohtit Memedhembjes”
    Ju lumte o VLONJATE. Shqiperia dhe aq me teper VLORA ne kete rast ,nuk eshte prone e kasapeve dhe injoranteve,servileve dhe te paafteve ne te gjitha QEVERITE.
    Ruajeni te paster VLOREN ashtu sic e ruajten edhe paraardhesit.
    VLORA eshte PERLE e GJITH SHQIPERISE dhe jo per tu shitur nga ca Hicer me Pushtet qe flene sot e s’gdhihen neser.Mos u mjaftoni vetem me veze
    Po vjen koha e trangujve..
    Mos e leshoni Vloren. Pervec karieristeve dhe hajduteve qe dhe ata nuk jane te paket sot,ne Jemi me shume me JU.
    Ruajuni prej atyre qe u qajne hallin se nuk dini te protestoni me kulture civile.Ata jane afijet e Berishes qe do mbjellin turbullira.

  21. john thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 8:50 am

    Do kisha deshire gjerat te zgjidheshin pa arritur ne acarime,po nuk i ve faj studenteve.Ky projekt rrezikon qytetin e tyre o njerez.Mire qe qeveria sndihmon njeri,po dhe nje te ardhur qe ka vlora,ate te turizmit te shkoj e ta shkaterroj? Me nje kryeminister si ai i joni qe do te ndertoj hidrocentral berthame kur ne po mbytemi nga lumenjte, cte bejne robte e shkrete,te vazhdojne te flasin? Apo te presim kur te na vijne ndotjet ne gryke e te lindin femije perbindsha?Goditja e studenteve ka qene simbolike me peshk te ngordhur dhe nafte,cka mendohet te jene pasojat e ndotjes se detit.Nuk o ndonji gje e jashtezakonshme,ketu Peta dhe GreenPeace e kane bere kushedi sa here.Perpara se te kritikoni studentet,filloni kritikoni keta dylat e projektit dhe te qeverise.Vlonjatet kane kaq kohe qe protestojne kundra ketij projekti e askush nuk ju eshte pergjigjur.Se me shkalloni ju mua me disa komente.ketu tek une deshen me be nje kompleks dyqanesh qe do hapte 500 vende pune e u cuan banoret e zones protestuan se nuk e donin pasi prishte stilin e zones e u pezullua.Keta shkojne ndertojne nje bombe ekologjike ne dere te shtepise e ju me thoni kane reaguar keq.mire ja kane bere!

  22. Etrusk thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 8:55 am

    Pashe pamjet ne TV e sherrit pasi nuk mund te quhet proteste ne asnje kuptim. Personalisht jam kunder Parkut energjitik ne detin e bukur te Vlores por nuk ka kuptim dhe eshte kunder cdo norme sjelljeje te therrasesh tjetrin per takim dhe ta gjuash me veze dhe sperkatesh me Nafte bashke me Rektorin e Universitetit.

    Me e thjeshta dhe me e denja per studentet do te ishte nje takim ballafaques ku ata te shprehnin argumentat kunder shume qetesisht ose te protestonin ne menyre paqesore ashtu sikur filloi.

    Kam mbetur i shokuar nga pamjet, personalisht nuk i njoh personat qe u gjuajten me veze dhe sperkaten me Nafte ne auditorin e nje Universiteti po eshte nje turperim qe vetem Deputetet tane mund ta meritojne.

    Kushedi ndoshta ka qene me perpara deputet ndonjeri? :D

  23. artan thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 9:25 am

    Studentet vlonjat kane te drejte dhe julumte dora,qe perdoren veze te perzier me nafte qe tu zgjohet truri,sepse ashtu do te vije ere Vlora ne raste se do te lene te ndertohen depot e naftes atje.njesoj si ne patos dhe Ballsh qe vjen era f.end,veze e zier.

    Metoda e vezeve eshte e njohur ne te gjithe boten,do te ishte mire qe kjo te perdoret edhe ne shqiperi sidomos atyre politikaneve qe llapin ketu e 17 vjet,dhe asgje ne torb,ti fusin vez sa c`ke me te.qe e kuptojne me mire.Bravo djemte e vlores.!

  24. Cheney thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 10:16 am

    ”Po vjen koha e trangujve..”
    eh sikur Idris, eh sikur te riperseritej ajo puna e trangujve.

    Vet Sali efendia po ja jep kete shanc Vlores me 28-29 Nendor. Bashke me ate te shume pelqyeren e kothes dhe me ate qe ka dashnore shoqen e goces do zbresin ne vlore e do i thone Vlonjateve na beshtyme e laj fytyren..

    Eshte i papare ai o Idris, hipokrizia dhe ligesia e tij qenka pertej mundesive llogaritese e emigrantit..

  25. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 10:32 am

    Idriso, edhe hafije te berishes me bere? :D :P
    Per te qene i sinqerte, manifestim idiotesie dhe katunarie me te hapur s’kisha pare qe ne kohen kur Zhirinovski i hodhi goten me uje dikujt ne nje studio debati. Normailsht, petrolifera nuk duhet bere vlore, kjo eshte e sigurte, po duke pare pamjet e djeshme edhe mund te nderroj mendim, s’ka ci ben dem petrolifera atyre kafsheve qe dolen dje ne tv, ja paska bere soda dhe zhiva me kohe.

  26. Koth thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 10:49 am

    eeeee Swed,

    vallai kish lezet. Ca nishani kishin mer. Kot u bi ne qafe. Iu refuzun referendumin dhe mire e bene. Me 28-29 Nentor do behet edhe me e bukur shpresoj.

    He he ,

    e kishin ndalu ate cunin se gjasme kish kercenu ate Shalsin, kur e pame te gjithe qe Shalsi iu leshua i pari atij studentit.

    Per mu vallai ishe Ok dhe shpresoj per me shume.

    Cheney,
    jo tranguj qemoti, ka pas pras, pras. ;) Ja Pyt Tritan Shehun se nuk te rrej !

    hihihihi

  27. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 10:59 am

    Aman o Koth, Sala ju vajti atje ne 98 a 97 a kur ka qene, dhe c’bene? Nje vrime ne uje. Cdo bejne ne 28 nentor? Nje vrime ne sh.urre, ketu do jemi :)

  28. Koth thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:11 am

    Dje,
    kishte ne Vizion Plus ke Logosi i Soniles, nje bashkebisedim nuklear.

    Cer ke humb.

    Ishte Simaku, Kikia, ishte nje ish oficer policie qe ka anje institut per sigurine kombetare ( hihihihi ) Xhavit Shala dhe Mentor Kikia, kryeredaktori i lajmeve te TCH, he se desh harrova ishte dhe ajo Guxholli qe ka nga UT per inxhinieri me 1980 ne koerrespondence e qe keshillon ate atomikun.

    Nuk e la mer Simakun ajo me i fol nje llaf. Ai i thote s`ka strategji per energjine, ajo - e kemi hartu para dy mujsh ( hihihihi)

    E dite referat.

    Kikia i tha : jemi hala ke patkoi dhe i tregoi ate barcaleten e atij qe dote kale meqe kish nje patkua. U hutu ajo.

    E nataroi Simaku me kaskaden e Vjoses. Cer te shifje mer. Estrade pa pare.

    Sonila , ( qe do pi nje kafe une me ate ) ajo kingja e Vizionit s`kish cer bate.

    Ne fund ngel ajo Baxhella e Kryeministrit kur Simaku i tha : me ler te them ndonje fjale ( ku te lite ajo te bje debat ) :

    O nji pike e ketyre marrveshjeve qe doni te bani ju qe e detyron vendin ndertues te atomikut qe mbetjet ti mbaje ne vendin e vet.

    hihihi,

    Kjo Baxhella ( o cer koker injaranteje ishte ajo mer ) : ku e ke lexu kete ti ?

    hihihihi

  29. junikusi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:15 am

    kush mendon se menyra e perdorur ishte jocivile disi rrugacerore e kafsherore duket se eshte njeri me ndienja shume delikate dhe une imagjinoj menyren e protestes qe do te kishin zgjedhur ata, me lule dhe tullumbace, sa bukur dielli shkelqen ne te gjithe jemi te lumtur jeta jone eshte e mrekullueshme, s’ka asnje motiv qe ta humbim kontrollin e vetes pse duhet te acarohemi??? Bota e endrave eshte e bukur por realiteti eshte ndryshe. Disa e kane kapur thelbin e realitetit sepse e kane kuptuar qe me njerez te ndryshem perdoren menyra te ndryshme komunikimi, te flasesh me nje shurdh, detyrimisht do perdoresh alfabetin shurdh memec dhe te flasesh me qeveritaret shqiptar, duke menduar se jane disi te shperqendruar dhe pse jo menefregista per hallet e popullit, qe mundimi mos na shkoj kot duhet te perdorim gjuhen qe ata njohin me mire, gjuhen “saliberishiane”.

  30. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:24 am

    Kothe, nuk qendron shume ajo ceshtja e mbetjeve, po nejse :)

  31. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:37 am

    Junikus, mos u ngeterro rruges se eshte dhe kohe e mire me diell e me tullumbace, nuk ishte perfaqesues i qeverise ai burri dje, as rektori nuk eshte perfaqesues i qeverise.

  32. shefi kuadrit Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:39 am

    Vlonjatet kane te drejte per kete ceshtje cesht e verteta por menyra labce si reaguan ja u ka larguar cdo kredibilitet moral.

  33. Koth thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:42 am

    Swed,

    Vazhdote fjalia vazhdote me nje “nese’ e me radhe, por ajo nuk degjote cer thuhej ne gjithe mendimin por vetem pjesen e pare te fjalise, dmth pjesen bashkerenditese apo fjaline e varur nuk e degjote ajo.

    Ishte e papame mer ajo.

    Po e ke humb kot vallai. :)

    Ej po ene ti mazalla se te le shteg, po lere mer se jam duke i ba kompliment Soniles ene nuk i dihet : ca sjell minuta nuk sjell viti mer . :)

    P.S. Se e kane qejf peshkun ata mer dhe dje cituan ca profeci te jonat aty.

    Kjo qetra nuk a per ty.

    P.S1. O ti i sms-ve, jo te gjitha por ne balle te venin . Goxha reklame. Komplimente. :) Per dritat me vje keq.
    Ene Simaku ashtu tha:
    para se te vij ne emisionin per kete centralin atomik mu desh te rruhesha ( shave hihihihi) nen driten e qiririt. :)

  34. junikusi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:42 am

    swed vazhdo te besh “sweet dreams” eshte me e lehte per ty.

  35. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:46 am

    Mire junikusi, si te duash ti, une po vazhdoj te bej sweet dreams, ti merr pushken dhe shko shpeto atdheun, batalionin e gjen gati te grumbulluar te univeristeti ismail qemali.

  36. sui Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:46 am

    Ka lezet! me ne fund nje proteste qytetare. Shqiptare qe ngrihen te revoltuar per ceshtjet e ambientit - ku ka me bukur?

  37. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:48 am

    Kothe, suksese ne sonilim :D

  38. Leon thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:49 am

    sweed,
    Lere sweed se s’qenke ne terezi me duket.
    Duhet bere me keqe.. Nuk marrin veshe ndryshe…
    Edhe ne tirane erdhen bene protest, pa nafte dhe pa veze dhe qeshnin dhe talleshin nga ballkonet e ministrive.
    Nuk marrin veshe, ju duhen thyer turinjte,pastaj bisedohet!
    Nuk duan Vlonjatet te behet petrolifera ne Vlore dhe kane cdo te drejte te kundershtojne. As me intereson fare per rektorin apo ate burrin e naftes qe vine te shesin pordhe alla ” Ku marin veshe keta cunaket”…
    Po te duan ta ndertojne ne Hene, ku t’ju doje qejfi, por jo ne Vlore.
    Duhet bere edhe “Buratinos” me gjithe mafiozat qe e rrethojne.

  39. M O Z A thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:49 am

    Sonila ishte kref me rrakacela mrame. Me demek ishte ba e bukur, me i sjell ne qejf ene pleqte qi lujne domino qe ka 100 vjet qe sju … . :-)
    Po ma e bukur ishte ba ajo bucja Guxholli.
    Une skisha nerva te ndiqja debatin po sa here e ktheja shifja surratin e thartuar te asaj buces qivirritare qe bente si pushke e shkrehur perr perr perr.
    Te kishe nje lecke nga ato qe bllokojne lavamanin tja zhysje ne goje.
    Femrat e kesaj qivirrie sbejne gje ne krevat mer jahu se ska mundsi qe jane aq nevrrike ene te parehatume :-) Rrofte energjia birthamore!

  40. Cheney thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:52 am

    Kothe,

    formes dhe qellimit ju referova une.. :)

    ”Nuk e la mer Simakun ajo me i fol nje llaf. Ai i thote s`ka strategji per energjine, ajo - e kemi hartu para dy mujsh ” :D :D :D

    Ha e mbytu thuaj..

  41. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:55 am

    Leon, as e diskutoj fare qe s’duhet bere petrolifera ne Vlore, kjo konsiderohet teme e ezauruar, po ka plot menyra per te mos lene te ndertohet petrolifera, jo te tilla te neveritshme si ajo e djeshmja.

  42. Cheney thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:55 am

    ”Femrat e kesaj qivirrie sbejne gje ne krevat mer jahu se ska mundsi qe jane aq nevrrike ene te parehatume Rrofte energjia birthamore!”

    po mir moj si e shpjegon qetsine qe shprehin gjih burrat e kesaj qeverie ti? :D

  43. junikusi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 11:59 am

    swed prap me mire se te besh spektatorin dhe opinionistin. Ne mos tjeter kam idete e qarta ben mire dhe ti te zgjedhesh rrugen tende, ta keshilloj me shum dashamiresi.

  44. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:01 pm

    Mire junikusi, qellon dhe keshtu, qe 20 vjecaret te keshillojne gjyshat :D
    Faleminderit junikusi, do kem vath ne vesh meqe ma keshillon me dashamiresi.

  45. M O Z A thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:05 pm

    Po ene burrat e qivirrise sbaje gja mer ti.
    Perndryshe do ja lujshin ka i i cike Soniles ene mediave ne pergjithesi. E keni vene re sa te ashpra jane gazetaret (psh Anila Basha) me qivirrine.
    Gam gam gam gam
    Tashti qivirritaret e kane per detyre tjua bajne qejfin gazetareve, por ato jane bere qafetrashe si mamuthe, as per ate pune su vete mendja. Ene nji qejfli qe kishin (Mustafajn) e hoq Sala. Ajo zedhenesja eshte kthy prape ne baze ke TV Klan :-)
    Ehe ehe. Ene basha qi shkote me greke e ka mbyt frika ne stresi ene ahaaaaa. ska gje ne vije.
    Kush ngeli pastaj per femra ? Jemin Gjana ? :-)
    Uuu harrova eshte ky i riu, gjinua mjeker-pushi. :-)
    Ja ta shofim i here :-)

  46. Leon thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:07 pm

    sweed,
    E kupton qe keta tallen!! Gjoja vine per shpjegime pasi fillojne punimet!!
    Sepse ashtu ju do bytha pepinove matane detit.
    Nuk kuptojne ndryshe o sweed..
    Kjo ngjarje ka bere buje ne Vlore dhe me e rendesishme ka shume perkrahje.
    Nuk e di c’do bejne me vone me protestat, por do ti uroja nje tase me nafte ne surrat dhe nje peshk te ngodhur ne goje dhe mashtruesit, genjeshtarit kryeminister.

  47. junikusi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:15 pm

    zot sa me bere te qesh swed, kisha harruar se ishe 20 vjec qe para 2 dekadave. Po qellon edhe keshtu kur un isha student dhe futesha ne greve qe ti te kishe “pseudodemokrazin” qe ke sot mbase na ke dhene ndonje dore, apo vazhdoje te beje sehir edhe ne ate kohe, mbase edhe gabohem akoma ndoshta s’kishe mesuar te flisje akoma.

  48. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:19 pm

    O Leon, edhe njehere se mbase jam keqkuptuar, ajo pe pres une nga Vlora eshte qe ate qe kane nisur ta mbyllin me sukses duke demonstruar qytetari, sepse ne fakt sipas kendveshtrimit tim fitorja e betejes me petroliferen kete here eshte ceshtje kruciale edhe per te ardhmen e Shqiperise dhe te menyres si behen gjerat ne Shqiperi. I ke parasysh ata te green peace qe betonojne duart te shinat e trenit kur kalojne trenat me mbetje nukleare? Nese 4000 vlonjate do shkojne te sheshi i ndertimit te petroliferes me pankarta dhe me buke me vete, mendon ti qe petrolifera dhe kryeministri do kene bythe ti perzene me force dhe te vazhdojne punen?

  49. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:24 pm

    junikusi, nuk e dija qe ishe moshe e madhe, mbase ngaqe i shpreh pasionet si student, po varja, me sa duket kur ti luftoje per demokraci une do kem qene pa breke ne breg te detit duke shkrujt me leshterik “rrofte partia dhe xhaxhi Enver”. Me fal per mungesen e ndjeshmerise ndaj luftes tende per triumfin e demokracise se vertete.

  50. Cheney thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:29 pm

    junikus,

    nese ke ardhur te zbrazesh zhgenjimin, bujrum, mirserdhe te peshq pa uje anonim.. ;)

  51. Tironsi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:29 pm

    Per mendimin tim jo vetem qe nuk eshte rrugaceri po deri me sot mund te jete nga protestat me civile qe kane bere shqiptaret. E ca se i hodhen nafte e peshq te ngordhur “Zotnise” qe bente si cub ne sallen e studenteve. Let him taste his own medicine. Ia kane lujt fene. Referendum nuk i lane me bo, per ti rrejt i rrejti Sala, punimet fillun skuthllikce. C’te bejen robt e shkrete. Une u them te vazhdojne pa iu dridh qerpiku. Leqe e dine vete vlonjatet s’kane nevoje per mend kur vjen fjala te protestat. Kur te behet ajo e rradhes do shkoj dhe une te protestoj bashke me ta. Ishalla nuk bllokon qeveria rruget.

  52. Tironsi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:40 pm

    o swed, cfare menyrash te tjera ka per te mos e lene te ndertohet kur ata nen hunden tone si skutha paskan filluar tashme punimet? Amon mer burre se na ka kap kompleksi i 97 edhe jemi bo si memeca te gjithe. Ata kane fillu punen pa te pjerdh e do te te marrin frymen me ate, kurse ti thua te tregohemi te civilizuar. Ata pushken nuk morren, as nuk e rrahen, as nuk e morren peng. I hodhen ca peshq te nordh dhe ca nafte. Fene ia keni lujt o leber ene njuluni te sheshi ku do ndertohet se nuk marrin vesh ndryshe!

  53. artan thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:40 pm

    Tironsi,
    Problemi eshte ,do zoti, te kene cip ne faqe,keta te Petroliferes,se sa per politikanet, e kane provu preshin ose prasin dhe nuk e kan vene ujin ne zjarr, tani te shikojme si do te ecin vezet, dhe nafta..po kjo veza qeka me e mire provo doren ,duhet pak skill dhe zemer vlonjati apo jo!

  54. swed Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:44 pm

    Ja Tirnoso, vete i jep pergjigje pyetjes qe shtron:

    ene njuluni te sheshi ku do ndertohet se nuk marrin vesh ndryshe!

  55. Tironsi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:48 pm

    Cipe s’kane ata o Artano se eshte normale, kane interesin e tyre. Mu me ka ngel meraku te qeveria. Me thene te drejten deri tani vetem i ka genjyer po kam hall se me vone do marri krahun e petroliferise dhe do kete konflikt te forte me labet. Me mendjen time them se vlonjatet s’kane per ta leju ndertimin dhe qeveria nuk besoje se do nderhyje qe ti shperndaje. Thuj kusuri jone qe te paguajme demshperblimet kur te na cojne ne arbitrazh. Po sido qe te jete eshte me mire se te lejohet ndertimi aty.

  56. zani3210 thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 12:52 pm

    Mendoj se ajo qe eshte bere ne vlore,eshte protesta me civile qe eshte bere ndonjehere ne republiken e Shqiperise,duhen pershendetur,pasi nuk jane ngritur per te mbeshtetur as nje politikan,sic e kemi ne zakon si popull,eshte nje proteste qe na mungon prej kohesh,eshte nje proteste qe duhet te fillonte per uje e drita,eshte nje proteste qe duhej te fillonte per vjedhjen e madhe qe po na bejne cdo dite qeveria shqiptare.
    Mendoj se cdo njere duhet te mbaje pergjegjesi per rolin e itj,keshtu qe dhe menaxheri i petroliferes duhet ti dije pergjegjesite qe ka dhe per demin qe do ti shkaktoj gjirit te vlores.
    Tek ne si politikanet dhe palet investuese e kane shume te lehte te marrin cfaredo lloj vendimi qe lidhet me te ardhmen e shqipetare,dhe e dini pse,sepse na ka munguar gjithmone ky ze,ky qe u deghua dje ne vlore,qe do ta quaja Zeri Civil.

  57. t_red Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:04 pm

    Vlora me ngjyrën e naftës

    Pra, Ambo do të ndërtohet. Dhe pikë-dalja e tij do të jetë Vlora. Në vitin 2011, plot 750 mijë fuci naftë në ditë do të zbarkojnë në bregdetin e qytetit tim.
    Shumica e rivierë-adhuruesve preferojnë ta kalojë tunelin e Ujit të Ftohtë dhe t’i kalojnë pushimet e tyre shqiptare në gjirin e Vlorën dhe përtej. Por, nafta e një anijeje të vetme bëri të pa-notueshëm miljë të tëra në bregun e Jonit para pak vitesh. Imagjinatën në punë, njerëz, për të gjetur alternativën e ndonjë fucie që do të shpohet pa dashur ndër 750 mijë të tilla që do të vijnë në ditë. (pavarësisht se qeveria dhe hartuesit e projektit na japin garanci të plotë se ASNJE grimë naftë nuk do të derdhet, madje as në mënyrë aksidenatele).
    Një ndjenjë altruzimi do të na detyronte të shihnim me më zemërgjerësi dhe mendje të hapur hapin e fundit bërë me vrap, gati në fshehtësi dhe fare pa bujë për fillimin e punimeve dhe heshtjen e ministrit tonë te energjetikës. Veprim shumë interesant! Pikërisht tani që pretendohet se vëmendja e të gjithëve është e përqendruar ne pasjen e dritave, ngado qe te vijnë ato. Por, petrolifera nuk ka te beje fare me prodhimin e saj. Ruli e ka firmosur me kohe dokumentin e diskutuar dhe të kontestuar nga qytetarët, edhe ata jo-vlonjatë. Nëse shqetësimi i tyre nuk merret parasysh, të paktën duhet të merrej mundimi që bashkë me fillimin e punimeve, të jepej edhe një shpjegim zyrtar për shqetësimin e kësaj pjese të lënë me gisht në gojë.
    Sipas zyrtarëve, vendi ku është parashikuar të ndërtohet terminali i AMBOS nuk ka fare të bëjë as me turizmin, as me frikën e ndikimit negativ për të. Edhe Cernobili ishte po kaq i sigurtë! Hermetikisht i sigurt, edhe pse mbi 20 vjet më pas, njerëz që jetojnë me qindra kilometra larg tij, vazhdojnë të vuajnë nga sëmundje nga më të cuditshmet.
    Në mënyrën më kategorike nuk bëhet fjalë për rreziqe të llojit të atillë. Por Ambo nuk mund të mbrohet me aq fanatizëm për shkallën e sigurisë sa c’pretendojnë ata që mund të përfitojnë prej naftësjellësit. As nuk mund të jetë shpëtimtarja e vetme në një moment krize që kërkon strategji afatgjatë dhe gjendet shpëtim në projekte ekzistuese, fare të paqarta për efektin tyre afatgjatë.
    Meqë është edhe kohë krizash partiake, (si gjithmonë), ndoshta do të ishte një zgjedhje e rrezikshme, por gjithë guxim ama, që përfaqësuesit e secilit kah të marrin përsipër lavdinë e dorëzimit para naftësjellësit; (të majtët për hartimin dhe të djathtët për firmosjen e tij), dhe t’ju thonë qytetarëve të Vlorës dhe atyre që e duan gjirin e saj se duke filluar që nga 2011 Vlora do të jetë njëlloj si Otranto. Nuk do të mund të notosh më në detin e saj, ama qyteteti do të ketë drita!
    Zgjidhje fatkeqe, teksa plazhi është kthyer në luks, kurse energjia sinonim i krizës dhe vënies në dyshim të asaj që synohet cdo ditë të tillë në jetë.
    Alternativa nuk ka shumë. Aq më tepër që Vlora paraqet jo vetëm rrugën më të shkurtër(rrjedhimisht me më pak shpenzime), por edhe më të mundshmen për t’i izoluar mbeturinat e naftës në një hapësirë të kufizuar. Fatkeqësia është se ky vend grumbullimi i pashpallur do të jetë gjiri i bukur i qytetit të nënshtruar.
    Në këtë moment të mbretërisë së errësirës, në dimër, kur plazhi duket më i panevojshëm se kurrë, fillimi i punimeve shitet me të drejtë si hapi i shpëtimit nga terri i pamëshirshëm.
    Por zgjedhja e bërë nuk mund të jetë asnjëherë më e mira. Teksa publikohet shkarazi vetëm fillimi i punimeve dhe shpallen anët pozitive të instalimit të AMBO-s në Vlorë, anashkalohen prerë pasojat dhe rreziqet që mund të sjellë ky naftësjellës në periudhën afatgjatë në bregdetin vlonajt. Por, përderisa koncepti “afatgjatë” nuk është shumë i nënvizuar, as i rëndësishëm dhe as i praktikuar prej politikës shqiptare dhe hartueve të përkohshëm të saj, nuk duhet të tingëllojë shumë i cudishëm ky vendim i lënë në hije nga qeveria shqiptare.
    Naftësjellësi do të ketë një kosto totale prej 1.3 miliardë USD (akoma nuk është gjetur se kush do t’i sigurojë këto financime. Hm. Gjasat janë që si përfituese që është, Shqipëria do të duhet të kontribuojë në këtë financim. Por, kjo nuk është e nevojshme për t’ia bërë të ditur publikut. Firma. Ajo ka rëndësi.)
    Gjatësia 913 kilometra.Hyrja në Burgas, Bullgari, dalja në Vlorë. Vetëm në Shqipëri gjatësia e naftësjellësit parashikohet të jetë 143 kilometra, me kapacitet
    750 mijë fuçi në ditë. Përfitimi ‘masiv’ i Shqipërisë nga ky ‘ujë i bekuar’ me ngjyrë të zezë do të arrijë sipas qeverisë në 50 milionë dollarë në vit. Uau! Të shpresojmë që shifra e parave që do të shpenzojnë shqiptarët për të kaluar pushimet jashtë kufijve aty ku mund të gjejnë det të patrazuar blu, të jetë në mos më e ulët, të paktën e njëjtë me atë që do po përgatitet të përfitojë buxheti i shpuar qeveritar nga thika me dy presa e quajtur Ambo.

  58. Cheney thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:16 pm

    vaske dhe vaj se tani u bo interesante!!

  59. Lexuesi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:24 pm

    Nje gje s’po kuptoj tek kjo teme une..:

    Presupozohet qe temat sillen tek peshku me qellim qe te komentimi i tyre te sjelle krijijimin e nje opinoni kolektiv mbi objektin e debatuar.Prandaj rri e vras mendjen a duhet diskutuar: Forma e protestes e studenteve vlonjate;Objekti i protestes apo Performanca seksuale e administrates ?!

    Se pari cka duhet pranuar nga te gjithe eshte forma jo krejt e pershtatshme e protestes.Akte te tilla ekstreme denohen nga te gjithe dhe besoj se sduhet te kene vend ne debatin publik mbi zonen industriale ne Vlore.

    Ktu kemi dicka qe nuk shkon.Debati publik?!A ekziston ky dhe sa influencon ky institucionet vendimarrese?!

    Pra para se te denojme aktin e protestes duhet te shohim kontekstin e problemit per te cilen eshte protestuar.Problemi eshte diakronik dhe apolitik.U nis nga te tjere,me pas j’u eshte premtuar qytetareve vlonjate nga krahu opozitar (i atehershem,pozitar i tanishem) ne menyre publike dhe me mjaft olozhe qe nisma te tilla nuk do realizohen.Si konkluzion del qe premtime te tilla pro-elektorale do te perfundonin ne nje debat publik por si per mrekulli ky “debat” zhvillohet paralelisht dhe me realizimin e projektit (objektit) kontestues.

    Pra,nqs organi vendimarres (ne rastin tone keshilli i ministrave) do merrte ne konsiderate jo vetem premtimet e dhena por dhe vete opinionin publik do te duhej te pezullonte cdo nisme ligjore qe hap rruge per realizimin e ketij projekti deri ne nje konsensul publik qe normalisht duhej te vinte si efekt i debatit publik.Por dicka e tille nuk ndodhi…..dhe me popullorce organi vendimarres as qe e rr.jti fare per efektet publike do te mund te sillte ky debat i projektit ne fjale.Kjo neglizhence (mashtrim) qe j’u be opinionit publik sjell si efekt te drejteperdrejte dhe reagimin e denueshem te studenteve vlonjate.

    Ne kete menyre forma e protestes perfishet ne nje kontekst me te gjere qe ka per baze Mashtrimin qe ju be opinionit publik.Pra del qe forma e protestes nuk eshte asgje tjeter vecse nje reagim publik i natyrshem per mosperfshirjen e opinionit publik ne procesin e vendimarrjes.

    Per t’u bere akoma me i qarte me duhet te them se ne kendveshtrimin tim akti eshte i justifikueshem nga sjellja e keshillit te ministrave.Nuk eshte e mundur qe ne nje kohe ku fale medias vizive te ballafaohen deklaratat publike…dhe te vazhdohet me nje menyre kaq vandale te mashtrohet opinioni publik.Nuk mund te vazhdohet debati publik pa qene pjese ne te dhe organi vendimarres…

    Nga ana tjeter thuhet qe akti ishte vandal.Ok deri diku(edhe pse une e konsideroj teresisht te justifikueshem si nga pikpamja ligjore ashtu dhe morale).Po nqs akti protestus ishte vandal si do te mund ta karakterizojme pozicionimin e organit vendimarres?

    Une kesaj pyetjeje nuk i gjej asnje pergjigje tjeter vecse:Arrogance dhe Mashtrim.

    Para se te denojme ato veze qe u hodhen duhet te shikojme se ku cohet me abuzimin e forces se ligjit.Kjo e fundit ne literaturen juridike presupozohet qe vjen si domosdoshmeri per harmonine e zhvillimeve shoqerore dhe jo si force autoritare per mbytjen e opinionit publik.Realisht forca e ligjit (shih:cdo hap ligjor qe i japin rruge realizimit te projektit kontestues)ne rastin tone u perdor si force autoritare per shtypjen dhe “asgjesimin” e opinionit publik pra vullnetit shoqeror.Pra abuzimi ne fjale del mjaft i rrezikshem per vete formen e tij autoritare qe duhet thene qe ne rastin tone nuk gjen mbeshtetje ne opinionin publik.

    Debati eshte nje element mjaft i rendesishem ne nje shoqeri demokratike.Fatkeqsisht ne organet vendimarrese tona te cilat mbeshteten ne forcen e kartonave apo shpeshhere dhe te muskujve,debati publik eshte dicka e panjohur apo ndryshe thene e paperfishme.Eshte konceptim mjaft i gabuar i situates nga ata qe hapen goje per projektin e Vlores.Do ta paguajne (politikisht) kete arrogance.

    Ps.Nuk po e kuptoj c’lidhje ka Projekti i Vlores me Endrrat Berthamore te kryeministrit tone?E para eshte projekt qe nuk u nis nga ai por qe u vazhdua nga ai, e dyta eshte thjesht nje tymnaje per t’i larguar fukarenje nga sindromi i genjeshtres dhe i mashtrimit qe ju este bere.Njerezit jane te uritur per Drite or lum miku dhe jo per perralla…

  60. Tironsi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:24 pm

    T_red, po te pyes dicka se ti qenek si me i informuar. Pse nuk e ndertojne ne Seman a diku me lart kete dreq se andej s’ka ndonje plazh te papam. Pse jane fiksu o ketu o s’ka?

  61. artan thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:37 pm

    Do ta bejne Vloren si Ballshi,Vlonjatet duan mbeshtetjen e te gjitheve,se Vlora duhet te jete ashtu sic ka qene,e paster dhe e bukur,mos ta leme ta dhjesin Vloren keta qener!Vlora eshte e jona,ku do ti beni pushimet e veres pastaj,Do ta kerkojme Vloren,dhe do te bredhim si cifuti ne shkretetire por do te jete vone !

  62. lola thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:42 pm

    uaaa. Plasi fshesa ketej…
    Llukan, ti ke dore?
    Nejse, shaka me Mozen po beja. Besoj di ta kuptoje humorin pa zarar te nje gazetari.
    Moza, pershendetje

  63. lola thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:47 pm

    Harrova te them ne lidhje me temen, se mbreme ta mbaj mend sa kam qeshur me te madhe kur pashe lajmet ne TV.

  64. Irisi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:47 pm

    Meqe behet fjale per qytetin tim, s’me intereson sesi do protestojne, fare, hiç….rendesi per mua ka qe do protestojne,sepse duke mos qene atje vetem mund ti falenderoj qe njekohesisht bejne dicka dhe per mua.

  65. ados thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 1:56 pm

    domate dhe veze..
    c’ka ketu per te qeshur..:?

  66. artan thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:34 pm

    Berisha ka qene kundra Petroliferes.
    Evertete apo fallso.?
    Berishen e ka zene skleroza.
    E vertete apo fallso?

  67. Tomi_big thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:48 pm

    Dje studentet ne Vlore as qe i kishin njoftuar per takimin. Shalsi kishte kontaktuar me Rektorin dhe kishte derguar ca scagnoci per te korruptuar studentet per t’u shprehur pro Petroliferes. Studenteve te tjere nuk iu dha leje nga oret e seminareve.
    Kujtuan se do ta hidhnin lehte, do benin 5 foto dhe do i shenonin si informim i publikut. Kjo e fundit u takonte ta benin me ligj pa marre lejen, por keta zoterinj me 5 gangstere nga pas, pasi shkelen Kushtetuten,konventat nderkombetare te ratifikuara, ligjin perkates e sa e sa te tjera per mjedisin filluan punimet pa marre leje nga Pushteti Vendor. Per me teper, keqtrajtuan nje gazetar, dhe pushtuan pronat e disa qytetareve……..Pergjigja e Vlonjateve : Protesta paqesore dhe kerkese per Referendum nga Keshilli Bashkiak…………………..te gjitha ne vesh te shurdhet…….
    Studentet ne takim i bene thirrje “Zotnise ” te dilte jashte (vetem pedagoget e imponuar nuk ngriten zerin ) por ai bente gangstererin ne fushen e kundershtarit……..vezet etj….ishin pasoje e sjelljes se tij……..por me e keqja ishte se “Zotnia” shume i sigurt per krahet e ngrohta ne pushtet dhe midis grupeve kriminale, i binte tavolines si zot shtepie. iu desh dhe pak nafte surratit………por “Zotnia” kesaj rradhe kuptoi qe gjendja ishte serioze dhe e acaruar, dhe zbriti ne arene duke goditur studentet me shkelma dhe me mikrofonat e gazetareve ( studentet nuk e preken me dore), plus fjalet fyese&babale ndaj Vlonjateve……studentet u treguan me shume kulture, pa e ofenduar me fjlae banale dhe pa e prekur me shkelma apo me dore…..nejse ne pak fjale edhe ky Gangster ( produkt i politikes ) uli koken dhe iku me bishtin nder shale nga presioni i studenteve.

    Per mua, e mira e kesaj proteste ishte se te pakten kur disa te rinj gjykojne se u jane shkelur te drejtat, ngrihen dhe protestojne deri ne realizimin e qellimeve te tyre ( nxjerrja nga salla ne kete moment)

    Sikur te kish dhe nja 10.000 studente te tille Shqiperia, sa gjera do te ishin me mire.

    Hallall Vlora, ja bere fora.

  68. emigrant Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:49 pm

    Lori, e ke lexu ket ti? Nqse po, a am thu dot me i llaf si ishte puna? Nuk tallem.

  69. rual thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 2:54 pm

    ajo qe me vrau me shume ishte fundi i filmimit,nje student me flamur shqiptar ne shpatulla gjuajti me shtjelma duke i ndjeke nga prapa ato te te PETROLOFES pasi po iknin nga dera…
    Per mu ska koment.

  70. artan thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 3:08 pm

    Tomi-big,

    Jam kurios,do ta vazhdojne keta te Petrilifes te punojne apo jo,dhe nuk e di a duhet te kete nje liste nga organizatoret,te atyre qe jane kundra Petrolifes dhe per nje referendum,kjo do te ishte dhe zgjidhja me e mire.

  71. lumidrin thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 4:21 pm

    “Kur teshtit Parisi ftohet Franca” e jo Europa.
    “Kur teshtit Vlora ftohet laberia” e jo Shqiperia.

  72. ardi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 4:31 pm

    …hallall ja bofte zoti….nuk i bin gjoksit kot keta vllezerit…..
    …heren tjeter ne koke te sales, po jo me nafte e veze…por me …mut…..

  73. artan thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 4:40 pm

    .. :)

  74. ITS thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 4:59 pm

    O burra me ju lumte dora…
    e Paskeni bere si ne 1920
    Gunat permbi tela…

    /s’na u ndane keta italjanet breshkaxhinj si m.. pas kepuces…

  75. Dajoshi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 5:09 pm

    Po ky Shalsi sikur s’ka lidhje me qeverine, eshte thjesht i punesuar, as bashkepronar nuk besoj te jete. U ftua per sqarime, e shqepen ne dru. C’lloj proteste eshte kjo? Ky eshte vandalizem. U moren me nje rrogtar qe s’ka as efektin me te vogel ne ngritjen e petros. Le te shkojne aty ku po ngrihet petrolifera dhe le te shkatrrojne c’te gjejne po paten bythe, por sulmi ndaj nje rrogtari eshte teper i ulet, aq me teper kur edhe rektori ka qene prezent. Uroj qe ata trimat te perjashtohen te pakten per nje vit nga shkolla, per vandalizem ne ambientet e shkolles. Sa do ndikoje ky akt ne mosvazhdimin e punimeve??!! Hicgje.

  76. sirena Shkruaji mesazh privat thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 5:16 pm

    Hallall dora atyre studentave, dhe mendja qe ua dha kete ide! Keta maskarenjte qe duan te mbushin xhepat vetem kshu marrin vesh…te shkojne ti arrestojne studentat nqs ua mban. Madje forma e zgjedhur prej tyre eshte mese e goditur. Perkrahesit e PETA-s (Shoqeria per Trajtimin Etik te Kafsheve) gjithandej ne bote, protestojne nudo shumicen e kohes, mos quhet dhe kjo rrugaceri?? JO! Eshte thjesht menyra me efikase per te terhequr vemendjen ndaj nje problemi katastrofik, per te sensibilizuar pjesen tjeter te Shqiperise per cka po ndodh ne Vlore. Vlonjatet nuk do rrine duarkryq, kur e dine shume mire se c’pasoja do kete ne qytetin e tyre drejtperdrjete.

    Shalsi, kishe gje me DETIN ti ore??? :)

  77. bledi thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 5:19 pm

    Ka dhe nje vullnet te qytetareve e banoreve te ketij vendi, e kjo duhet shprehur edhe drejperdrejt me force, kur rruget e tjera jane bllokuar nga demokracia e manipuluar

    Duhet thene qe nga Greqia ne Itali e deri ne Gjermani shikon qe behet nami kur preken interesat e njerezve e demostrata qe jane teper te dhunshme.

    Ne shqiptaret qe jetojme ne nje vend ku egziston ligji i xhungles, perpiqemi te sillemi si dele, se keshtu jane standartet europiane.

    Vite me pare, kur perendimi qe ne kete faz qe jemi ne, politikanet etj qene ne nje presion te madh, e biznesi i tyre kishte risk te madh.
    Mjaft te shikosh sa politikan e kryetar shtetesh jane vrare, apo sa biznese jane shkateruar, kuptohet koha eci e sot perendimi ka paqe sociale.

    Po ne ne shqiperi duhet te jemi teper agresiv ndaj ketyre shkeljeve flagrante te interesave te publikut, e pa patur frik se bejme figur te keqe, jo, se ne kete bote edhe reagimi i ashper eshte menyre presioni, e miret ne konsiderat.
    Pa kete popujt nuk do kishin as pavaresi as te drejta.

    E nuk po flasim per nje shoqeri tradicionale, ku pushteti ka rrjedhur ne vite ne menyre te ekulibruar qe nga famijia, te perfaqesusit e komuniteteve e drejtusit e vendit, e ka nje respekt ne dy drejtimet.

    Po flitet per nje vend qe drejtohet nga klika, te blere nga te huajt e ata qe kane me shume para, demokracia eshte nje farc ku fiton partia bande me e forte, e me perkrahie te huaj me te forte, e po qe se shqiptaret nuk treguan force, qe jane dhe ata aty ne ate vend, qe duhet tu miret dhe atyre fjala per vendime qe kane te bejne me vendin e tyre, pra po nuk reaguan ashper, te keqia pas te keqiash do kete.

  78. Idris thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 6:54 pm

    Mezi erdha .Rruget ishin blloku dhe mbanin era veze,nafte,presh,tranguj…
    Ja dhe pjesa serioze per mu.
    “Proteste e paqyteteruar”. Dhe pse ? Se “nuk jemi mesuar te debatojme”…..
    Nuk qendron thjesht se ; asnjehere NUK debatohet sipas taktikes se FAKTIT te KRYER te MIXHES. Dinakeri injorante e denje per tu shitur ne tregun e zarzavateve. Ka kaq kohe qe debatohet dhe askush nuk do ti degjoje mendimet SUPER te QYTETERUARA te VLONJATEVE dhe SHQIPTAREVE te DITUR.
    Motua e tyre ka qene
    A)-VLORA nuk eshte prone e placke tregu e asnje qeverie dhe e asnje marveshje jashte interesave te qytetareve te saj.
    B)- Leverdite ekonomike te shprehura ne vlere jane shume here me te larta nepermjet Turizmit
    C)-Problemet ekologjike ne rast katastrofash (lehtesisht te ndodheshme ne nivelin qe eshte dhe do jete SHQIPERIAper disa dekada) do te jene me pasoja te pa RIPARUESHME.
    Me kaq mjafton per te kuptuar se asnje njeri nuk do te digjoje e beje DEBATE per leverdine e petrolifereve kur cesshtja eshte diametralisht e kundert me dinakerine debatuese te myhibit -vehabist k/qeveritar e sikareve te tij.
    “Nuk ishte proteste e cilivili-zuar”
    Une kam kaq kohe qe kerkoj te shprehem si POPULL me REFERENDUM ti se nga vete nxjerr nga varri Rusten Gjaten dhe …thua “nuk ka baze kushtetuese REFERENDUMI se nuk e kemi ne ligj”.
    PO VURE DHE SHPEJT AMA.RRUFESHEM.
    Ashtu nuk kishin baze LIGJORE edhe mbyllja e PIRAMIDAVE.
    DHE do edhe cilivilizim!!!!!!!!!!!!
    SULM VLONJATE K/HIPOKRIZISE se MIXHISTEVE.Mos e nderprisni protesten se NUK ja mba.NUK ka me FINO ta mbroje po te vazhdoje me kokfortesi e te dergoje trupa per te shtypur “ARMIQTE” e frymezuar ..Nga kush???? Greku u konsumua,Italine e kemi mike…
    O po u gjet Nga UJGURET……

  79. Kuqo thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 7:41 pm

    1. U zgjodh gjiri i Vlores dhe jondonje zone me ne veri sepse aty eshte thellesia e duhur per futjen e anijeve te tonazhit te madh. Zona e Semanit ose akoma edhe me shume ajo e Patokut jane te ceketa, me prurje te shumta rere dhe dheu dhe sidomos Patoku ka ulje te tokes. Bunkeret e vjeter jane sot edhe 100 m ne det.

    2. Cdo ndertim industrial ka nje rrezik ndotjeje ose demton ne pergjithesi mjedisin ne aspektin estetik etj. Por une nuk shoh ndonje menyre tjeter per zhvillimin ekonomik te Shqiperise pervecse nepermjet industrializimit. Pra eshte e domosdoshme qe te ndertosh edhe nje naftesjelles edhe nje pike ku kjo nafte do te kalohet ne anije.

    3. Kjo qe po ndodh ne Vlore duket me shume si ajo shprehja qe perdoret shume ne SHBA: jo ne oborrin tim.Mire do te ishte qe te ndertohet, por jo afer Vlores. Se aty e kam une shtepine. Ne kete duhet patur parasysh interesi i gjithe vendit dhe jo vetem i Vlores. Keshtu u be edhe kur u ndertua Fierza. Sepse keshtu duhet bere.

    4. Gjiri i Vlores dhe turizmi nuk me duket se kane shume gjera te perbashketa. Kjo per fajin e vete vlonjateve. pjesa e mire e bregetit eshte e prishur nga ndertimet me leje dhe pa leje. Per te mos folur per cmimet e larta te frymezuara nga ideja se njerezit do te behen milionere, bosa sic thuhet ne Shqiperi, nepermjet turizmit dhe edhe kjo brenda nje periudhe te shkurter.

    5. Berisha eshte nje populist i ores se pare. Ai sigurisht qe do te shfrytezoje dhe fryje cdo pakenaqesi per te marre me shume vota. As qe mund te pritej qe pas ardhjes ne pushtet ai do te mbante premtimin per mosndertim.

  80. tiranalb thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 7:54 pm

    ”Qafir, vetem pasi te ndertohet do ta mesojme.”

    Ka patur nje media ne Tirane qe ulerinte e bertiste kur u lidh kjo kontrate qe me Nanon, sic denonconte plehrat, Rinasin, e ca te tjera qe nuk me vijne en mend. Por ka nje te keqe te madhe tek ne. Kur dikush kupton qe me pare se cdo ndodh dhe denoncon, ne vend qe ti vem veshin, i hidhemi ne gryk dhe e akuzojm per konflikt interesi ne rastin me te mir (ne rastin me te keq e bejm spiun, gorill, grekofil, ufofil, lesh me qime). Un kam punuar ne ate media para emigrimit tim dhe e di mire historine. Problemi esht qe ne jemi gati te masakrojm te keqijat e mediave (qe nuk mungojn) dhe paragjykojm cdo te mire te tyre (qe prap nuk mungojn). Keshtu qe ta gezojm petroliferen. Me pas do tia shohim hajrin edhe Rinasit. )ka nje pik te kontrates atje qe prek deri edhe pronen private te banoreve perrreth). Ne do protestojm kur te na vij veza te bytha, por atehere esht von, letrat jan mbyllur dhe ai tjetri te sjell policin tek hunda

  81. Pjer Thomas thotë:

    20 Nëntor 2007 @ 9:32 pm

    Ne fakt dhe kendej ne perendim, per çeshtjen e mjedisit, shum demostrata degradojne ne dhune, nga te dyja palet, nga ambientalistet dhe policia apo perfaqesuesit e kompanise. Megjithate , Lexuesi ketu e shpjegonte bukur sepse u degradua keshtu situata. Faji eshte dhe i qeverise .
    Nje gje nuk kuptoj une ketu, se pse qeveria nuk e spostoi projektin tek dalja e lumit Vjosa. Dhe pse TEC me nafte , kur fare mire mund te ndertohet TEC me gaz. Nafta eshte dhe 40-50 vjet, ndersa gazi shum me teper. Plus qe nafta do te rritet perseri ne muajt dhe vitet e ardhshme.

  82. kikthi thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 12:01 am

    Pse nuk e spostoi
    sepse e ka pak katranin dhe vetem plumbi i ben derman ketyre tradhetarve te kombit qe pasi na shiten pasurit e prinderve per 1 euro tani duan te na shesin mjedisin qe eshte pasuria e femijve tane

  83. Tironsi thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 12:31 am

    Amon mer c’boni kshu. Ku e pate dhunen ju te ajo qe bene sudentet. 1 kove te qelbur nafte i hudhen se s’u bo qameti. A thu se i hodhen acid e i fiken deren Shalsit. Edhe pak e do thoni si nje miku im: “Po turp tu vije. A i gjuhet burrit te huj me nafte Ballshi? Te pakten te kishin blere euro-diesel” :)

  84. deal thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 4:46 am

    DAJOSHI : kjo seshte pune vetem per studentet, mendoj se veprimi i tyre ishte nje mesazh, nese nuk respektohet kushtetuta dhe vullneti popullor mendoj se “veza e pa zier” eshte faza e pare e protestes

  85. john thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 6:42 am

    ene e bora gati kalloshin me luftu korrupsionin.Me 4prill n/’vlore trima n’vlore ene ca rob ktu.amoni ori bjeni shkurt max 10 fjali se na qirrut.Se nuk o tu i lexu njeri aniway

  86. shefi kuadrit Shkruaji mesazh privat thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 7:25 am

    Sado te drejte te kesh per nje ceshtje (sic ne fakt kane qytetaret vlonjate ne kete rast) menyra e shemtuar, e pacivilizuar, dhe tmerresisht provinciale qe reaguan ne kete rast te ashtequajturit studente e ka zhvleresuar ne menyre te konsiderueshme kredibilitetin e argumentit te tyre dhe ne nje shoqeri qe nuk di te debatoje ne menyre te civilizuar eshte e destinuar te deshtoje. Duhen te provohen te gjitha format e protestes normale para se te arrihet ne keto forma ekstreme. Kurse labet ne menyre klasike labe shkuan menjehere te dhuna dhe abuzimi. Turp.

  87. Koth thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 11:23 am

    Ca leshin po thoni mer ?

    Po ku ka manual perdorimi protesta mer, pse quhet proteste per t`u than ka i fjale kunder qeverise dhe rrini urte eeeeeeeee ?

    Veze struci tha njeri dje mer. Hallall cuna prape.

    Ne Shtermen te Cerrikut te Elbasanit, afer Hidrocentralit te Banjes mbareshtrohen struca !

    Do ju vijne Presidenti, Kryeministri, Hundepata e Parlamentit, Rama, Nano ca jane e ku jane m.ut bahini m.ut fare !

    Merrni mazut, mazut ohohoh, zift, katran nuk ka ma zi se kaq ! :)

  88. ANN thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 11:58 am

    E gjej kaq prej burrecash ate qe bene keta djema. Ftojne per debat, ne mirebesim kete Shalsin, dhe i punojne nje kurth, sepse nuk mund ta quaj ndryshe. Ata nuk mund te perfaqesojne Vloren!
    Pse u kujtuan vetem tani? Tani qe ka mbaruar cdo gje?
    Pse nuk ja hedhin naften ne radhe te pare kryebashkiakut qe po shkaterron dit per dite Vloren? Apo me mire kryeministrit mashtrues te tanishem dhe atij te meparshem?
    SEPSE JANE BURRECA!
    Kaq keq qenka katandisur Vlora te perfaqesohet nga keta tipa qe prishin ne vend qe te ndreqin!

  89. VLORA PERLE! thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 12:25 pm

    Metoda e gjuajtjes me veze e kos, eshte e njohur ne te gjithe boten!
    Une nuk do merrem fare me gjukimin nese ata vepruan drejt apo jo, se kjo eshte nje pike qe do te ngelet gjithmone e diskutueshme

    Ajo qe me shqeteson mua si dhe te gjithe Shqipetareve, eshte se kjo qeveri, me mashtrimin e radhes qe i beri Vlores, po kerkon te godase jo vetem Vloren por te gjithe turizmin e Shqiperise Jugore ne pergjithesi!
    Te gjithe jemi dakort besoj, qe Vlora eshte vertete PERLA e Shqiperise, dhe eshte pika kyce e gjithe turizmit shqiptar!
    Te godasesh turizmin e Vlores, eshte njesoj si te godasesh te gjithe turizmin detar, e sidomos ate jugor qe eshte dhe me perrallori qe ka shqiperi!

    Shikoni te dashur Shqipetare, se gjerat jane shume me te thella, dhe te stermanipuluara dhe qellimin e kane shume me te thelle! Juve mund t’iu duket ekstrem, ideja e ndarjes dhe luftes nderkrahinore, por po te thelloheni pak do te shikoni qe ajo eshte ketu, dhe po ushtrohet ne menyren me barbare dhe te pabese qe eshte bere ndonjehere!

    Shikoni vazhdimin e “investimeve” ne jugun e Shqiperise! Shikoni se c’po behet ne dem te tij! Shikoni perqendrimin e qeverise vetem ne malet e jo ne pjesen me te zhvilluar dhe te emancipuar te Shqiperise!
    Une jam krenare qe qytetaret e Vlores, jane kaq qytetare, sa nuk ngelen ne interesin e tyre te vogel vetjak deri te oborri i shtepise, por shqetesohen dhe luftojne per qytetin e tyre, per dinjitetitn e qytetit te tyre!
    Shume mire qe protestojne dhe nuk pranojne te mashtrohen!
    Le t’i quajne te tjeret, gjakenxehte apo leber me pushke, apo rrugace, s’ka problem! Te pakten ata nuk ulin kurrizin si katunari lushnjar i viteve ‘20 qe thote “une i ziu e hallemadhi..”
    Jo, shume mire qe ngrihen dhe i tregojne dhembet kesaj qeverie barbaresh, qe njesoj si dyndjet dhe evazimet barbare te dikurshme, po i turret civilizimit dhe po e shkaterron dhe perdhos ate me metoda te sterholluara “qeveritare” dhe “kushtetuese”

    Sali Berisha, kujdes me Vloren, se nese shpetove me ‘97, kete radhe me duket se do ta gjesh fundin pikerisht ne VLORE, se jo pak here i ke ngrene ne bese Vlonjatet!!!

  90. Tomi_big thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 5:06 pm

    Degjova ketu qe studentet ishin te pacivilizuar , barbare, dhe s’kishin force argumenti
    ….une do t’i pyes keta zoterinj : kur ste degjon njeri per 3 vjet, kur te anullojne 2 kerkesa per referendum, per dicka si 1 . 000. 000 (milion ) fuçi nafte ne dite me gjithe Tec-e,Rafineri,Petro-Kimi,Depozita, Tankera 500.000 ton etj…et…etj….Cfare duhet te bejne njerezit e civilizuar ??? pastaj me veze e sende te buta jane qelluar me dhjetra persona publike, A u prek “Zotnia” me dore ? JO, edhe pse ai ofendoi studentet me fjalet me banale, i qelloi me sende te forta dhe shkelma. Studentet u treguan te matur, se perndryshe e kishin bere copa-copa me ato qe beri.

    Per sa u perket “te civilizuarve” une u them te vazhdojne te bejne yzmeqarin ne halete e botes, meqe ne Shqiperi spaten kurajon te ngrinin zerin per tradhetite & poshtersite e politikes, por iken me bisht ne shale dhe pranuan diskriminimin qe i priste pertej kufijve.

    Une si student i Universitetit te Vlores, me mire te me quajne “i pacivilizuar” sot, se sa te fryhem Evropes si intelektual, kur qyteti im nga nje PERLE eshte kthyer ne nje vend plehrash industriale per produktet qe e bejne jeten perendimore me te mire.

    Nejse Shqiptare….ruani civilizimin qe kerkoni….per te tjerat mendon Bace Sala me Thio Fatosin…..kujdes koken mos e nxirni nga rera.

  91. Koth thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 5:15 pm

    Kush e tha mer Tom,

    hic mer mos e rruni. Ca nga ai trapi i ZIP-it u trembet ju mer ?

    Ishte pak mer ajo qe bate atje, pak fare.

    Fuci me mazut dhe mbajeni me vete qe kush ju flet per ato depozita mbushni tasat ne surratit leshojani.

    Qe kur te vijne ne VLore te mos vijne firmato veshur , po si kapuçonet e zinj !

  92. sirena Shkruaji mesazh privat thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 5:20 pm

    Tamam Tom, ka shume nga ata si puna ime qe kane ikur dhe kane pa “civilizimin” me sy dhe jane “adaptuar”. Ne Amerike te bie te fiket ne mes te rruges e ste kap njeri me dore, se jane shume te civilizum gjasme, e cdo njeri shikon punen e vet. Epo, ndryshe ne Shqiperi, dhe ne vecanti ne VLORE mor vellezer….ne nuk e hame sapunin per djath, ta kene mire parasysh, Daj Sala dhe theo Fatosi.
    Puna mbare Tom, ty dhe shokeve te tu!

  93. doni thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 7:07 pm

    Me lejoni te them edhe une dy fjale per protesten e studenteve vlonjate te Universitetit te Vlores. Me vjen shume mire qe per here te pare komuniteti shprehet hapur dhe me force ne mbrojtje te interesave te tij. Kujt i duket e dhunshme protesta po i sqaroj se komuniteti vlonjat i ka konsumuar te tera mjetet e mundshme paqesore ne lidhje me kete ceshtje. Qeverite shqiptare dhe veglat e tyre ne media jane perpjekur ta paraqesin si investim me vlere Parkun Energjitik dhe Petroliferen, ndersa mua me duket se ta perdoresh gjirin e Vlores per depozita nafte eshte njelloj si ti ngjash nej partizani te luftes se dyte boterore ne nje film shqiptar qe priste gomat e motocikletes per opinga. Vertet ato ishin te vlefshme, po jo me shume se motocikleta. Zoti i ka dhene Vlores dhe Shqiperise nje gji te mrekullueshem per turizem dhe ne duam ta perdorim per qellime te mbrapshta ose me dobi shume te vogel (si partizani).
    Mesa shihet qeveria e ka mbushur kupen dhe Berisha duhet ti degjoje mire kembanat qe bien ne Vlore se kur nuk i degjon i ndodh si ne 97. Shpresojme qe ai te jete bere pak me i mencur si dhe uroj qe te mos perseriten ngjarje te kobshme si ato te 97 kur zemerimin popullor e perdori politika dhe kriminelet ordinere. Thuani cte doni po une perkulem para forces se ketyre studenteve, mund te mos jene edhe shume te edukuar ne menyrat qe zgjedhin per te protestuar, po ata e kane kuptuar se duhet ta mbrojne me cdo kusht gjirin e Vlores.
    Tu vije turp disa mediave qe propagandojne te mirat e Parkut Energjitik ne Vlore!!!
    Sikur tere shqiptaret ti mbronin me force pasurite e tyre, nuk do te ishim ketu ku jemi. Le ti jepet nje mesim ndoshta per here te pare qeverise se populli nuk eshte bageti qe ata mund ta kullosin nga te duan!

  94. Latex thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 7:30 pm

    O Doni,

    Ti mund te kesh te drejte mor vella te protestosh, te kerkosh te drejten tende ne gjithe menyrat qe te lejon ligji. Por ne qofte se nje institucion kulturor si universiteti, organizon nje takim me perfaqesues te kompanise per te cilen ka kontestime popullore; e fton kete perfaqesues te shpjegohet e t’u pergjigjet pyetjeve qe mund te kene studentet, dhe pastaj nuk e lejon as e hapi gojen por arrihet sa te dhunohet ky perfaqesues, do te thote se paku t’i mohosh tjetrit fjalen e lire. Cfare fituan studentet me ate qe bene. Shume mire ata mund t’i benin pyetje apo kerkonin llogari ketij perfaqesuesi, degjonin pergjigjet e tij dhe ne se s’ishin dakord apo te pakenaqur nga ato pergjigje, le te dilnin jashte e te protestonin! Nuk eshte njeri kunder protestave, por menyra se si u be ajo nuk eshte per t’u mburrur…

  95. tonij thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 7:42 pm

    Shyqyr qe dikush protestoi. Dhe ne e quajm komunist. Se shikoni si eshte gjendja ku asnje njeri s\flet dhe qeverria ben c\ti doje b.(e bardha e zemres). Ky eshte akt per tu pershendetur. Duhen me shume veze, nafte per protesta te tjera, per dritat, ujin dhe rruget qe nuk jane shtruar.
    Per pensionet e.t.j. Ju lutemi mos mbysni inisiativen.

  96. tonij thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 7:43 pm

    Lereni kulturen per nje kohe tjeter. Se kur flasim per kulture ne kete vend te vjen te vjellesh

  97. Idris thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 7:44 pm

    O Tom vllai!
    Saliu eshte i psikologjise turmes, i ulurimave ne lukuni. Ate kur e godet ul bishtin ne shale dhe iken si langua.Trimeria me e madhe e tij eshte te te leshoje “pistoleret” prapa kraheve per te te vrare naten e te te qaje diten.
    Une e di qe s’keni nevoje per keshilla por HIC mos u TUTNI.Do shihni se sa me lezet e me dinakeri do terhiqet.Bile do te lexoni se ai “ka qene kunder saj qe ne fillim”
    Mbajeni Vloren te paster,neqoftese nuk doni te humbni me gjithshka per “dy pare lek”….dhe ta beni si “kosh plehrash “ashtu sic ka bere Tiranen dhe Shkodren.Dote ini deshmitare se shume shpejt Stratagjemat e ketij te marri do godasin edhe Durresin.
    Dhe atehere do ta shikoni Shqiperine te lulezoje vetem ne kopshtin me lule te mbjellura me minare Demokratike nga dollaret e Konf .Islamike.
    Megjithse familja e tij ka “miqsi te lashte me leber”,ne fisin e tij ka krushqi me leber,ai ka qene ne varrime e dasma me leber….AI NUK I DO LEBRIT per te mos thene i URREN .
    Vlora perle !Larg mentalitetit Berishian per te kundervene krahinat me njera tjetren.Do te shihni se ne kete rast ashtu si ne cdo rast te mbrojtjes se dinjitetit krahinor apo ne teresi Shqiptar,prane Vlonjateve do jene te rradhitura ne rreshtin e pare edhe Tropoja edhe Fieri edhe Lushnja edhe Shkodra.
    Kete menyre proteste ka frike i Marri, prandaj ferkon duart kur ne treg hidhen ide te “cilivilizuara” apo menyra “qytetarie” protestash te trazuara si “padashje” edhe me vecori krahinore
    Vlonjate me presh ai i provoi dhe nuk vuri mend…Po vjen koha e Patllexhanes dhe Trangujve…nuk jane mjete te forta qe tu akuzojne te qyteteruarit e cilivilet e protestave ,po sidoqofte lene gjurme te FORTA…

  98. tonij thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 8:01 pm

    Kete radhe detyroheni te beje veze struci dhe thyejani ne koke. Tung

  99. tonij thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 8:03 pm

    Se nuk ju dhemb cubave veza e pules

  100. Artani thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 8:08 pm

    Tom,
    Keep going,jane forma te protestes edhe veza edhe nafta,per te zgjuar trurin e fjetur,si te atyre qe nuk e preceptojne zerin e komunitetit te gjere te Vlores,por edhe te atyre qe mbajne sehir,qe presin nga te tjera,pranvera nuk vjen me nje lule,urojme ta kene kuptuar te gjithe vezen dhe naften,si mesazh demokracie,se para se te marresh vendim per nje “veper te tille naftembajtese te permasave te medha”duhet te pysesh expertet te maresh okjin,dhe te llogarisesh,pasojat.Nuk jemi ne kohen e “njeshit”por te respektimit te mendimit te shumices.Tom,jeni ne rruge te mbare!

  101. tonij thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 8:14 pm

    Artan,
    Kjo eshte e domosdoshme, qe te protestohet. Por ketu ka ca anajiste, te cileve Xhahxhi i Madh ju jep kafen. Tek i vetmi hotel me 5 yje dhe ju duket se Shqiperia eshte Sheratoni. Une kam jetuar ne Amerike per nje kohe dhe nuk kam pare qe ti behen kaq shume elozhe qeverrise, sa ne Shqiperi. Shqipetare inkurajohuni qe pulat te pjellin me shume veze per ti thyhen ne koken e atyre qe e kane bere ate dru per te mos degjuar mendimet tuaja

  102. tonij thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 8:18 pm

    E kisha fjalen se na mbyten servilat

  103. Lexuesi thotë:

    21 Nëntor 2007 @ 10:38 pm

    Latex

    Dialogu apo debati publik nuk ka si te jete konstruktiv kur ai behet paralelisht apo post factum me realizimin e projektit.Sic eshte permendur me siper,shoqeria civile ka kohe qe ka konsumuar cdo mundesi demokratike dhe ligjore per te ngritur nje debat me organin vendimarres.Fatkeqsisht organi vendimarres me forcen e ligjit,indiferencen ndaj opinionit publik ka anashkaluar shqetesimet shoqerore duke u perqendruar tek nje projekt (qe jo vetem eshte kaluar si fshehurazi..)qe nuk gjen vete komunitetin dakort me te.

    Mbas gjithe kesaj matrahaleje ngrihet pyetjeja:A e ka marre ne konsiderate organi vendimarres dhe debatin e hapur nga vete komuniteti?!Pergjigja eshte JO…

    Pra ne kete rast organi vendimarres ska sesi te quhet tjeter vecse Manipulator i opinionit publik..arsyet per kete konluzion i kam parashtruar diku ne nje shkrim me lart.

    Prandaj te lutem,le te lejme menjane cinizmin dhe te gjykojme problemin me baza objektive dhe jo tifozlliku politik (cka ndodh ne rastin tend..kam pershtypjen).Nuk mund te perqendrohemi tek vezet e hedhura,por te analizojme kush e degjeneroi situaten deri ketu.Dhe qe te perseritem akoma nje here,per mendimin tim eshte organi vendimarres ai qe eshte pergjegjesi nr 1 per cka ndodhi….e cka per te ndodhur.

  104. Kuqo thotë:

    22 Nëntor 2007 @ 1:14 pm

    I kemi konsumuar te gjitha mjetet paqesore….

    Cfare do te thote kjo? Qe tani keni te drejte te dilni me pushke Malit te Sopit, apo si e ka emrin vendi i ndertimit? Deri ne cilin moment ne do te pranojme se qellimi justifikon mjetin? Apo qe gozhda nxirret me gozhde? Nuk mund te mbrohet gjiri duke shkelur normat elementare (quajini “parime” po te doni) te nje shoqerie demokratike. “Ketej kuajt Tunxh, ketej!”

    Debati nuk ka si te jete konstruktiv kur ai zhvillohet njekohesisht me realizmin e projektit….

    Debati ka filluar ketu e 3 vjet te shkuara. Realizimi sic thuhet ka filluar para disa javesh. Mandje ka patur edhe zgjedhje parlamentare mes momentit te propozimit te projektit dhe fillimit te punimeve. Debati per Petroliferen u zhvillua edhe si pjese e debatit per zgjedhjet parlamentare. Disa ne Vlore zgjodhen ti besojne Berishes dhe tani jane penduar. Te presin edhe 2 vjet ashtu si shume te tjere ne gjithe Shqiperine.

    Petrolifera nuk do te sjelle me shume te ardhura se turizmi….

    S’mund te them as po as jo. Nuk kam degjuar asnje argument ekonomik dhenuk besoj se ndonjeri nga ata qe shkruajne ketu ka lexuar ndonje prospekt ekonomik mbi Petroliferen, per te mos folur per turizmin. per me teper duhet marre ne konsiderate interesi i gjithe Shqiperise dhe jo vetem ai i Vlores.

    Do te prishet gjiri i Vlores…..

    Keni bere ndonje xhiro keto kohet e fundit nga gjiri i Vlores? Gjirin e Vlores po e prishim vete me ndertimet me leje dhe pa leje, me “hotelet” qe duken si kazerma ose ne rastin me te mire si dhomat e vjetra ne plazhin e Durresit. Per te mos folur per sherbimin qe te ofrohet ne keto hotele dhe motele.

    Organi vendimmarres eshte pergjegjesi numer 1…..

    Organit vendimmarres iu dha e drejta ta marre kete vendim me zgjedhjet parlamentare. pra ne fund te fundit pergjegjes jemi ne, ju, ata qe votuan per te kete organ vendimmarres. Nuk ju pelqen organi vendimmarres, po e perseris, ne 2009 keni mundesine qe te zgjidhni nje organ tjeter vendimmarres. Por deri ne 2009 eshte ky organ qe do te vendose per Shqiperine, per mire apo per keq. Po nuk u dogjem nga e keqja (per shqipetaret kjo do te thote shume e shume here) si do te mund te arrijme te njohim te miren?

  105. boka thotë:

    22 Nëntor 2007 @ 5:45 pm

    Oh sa me pelqeu nafta ne surratin e atij individit, sa do doja te ishte Sala ne vendin e tij qe te vazhdonte te qeshte me nafte ne fytyre.
    Te lumte Vlora!!!!

  106. Syribukur Shkruaji mesazh privat thotë:

    23 Nëntor 2007 @ 10:41 am

    Mqs ka kaq kohe qe vazhdon ky debat, deshiroj t’ju them se mbreme kam pare nje nga emisionet me te dobeta te drejtusr nga S. Balla ne TCH.
    ATy u tha gjithshka pervec argumentave ekonomike te specialisteve. Cilat mund te jene perfitimet ose humbjet e nje projekti te tille.
    Askush s’mund te flase apripori, thjesht prej faktit se dikush eshte i majte e dikush i djathte. Dikujt s’i pelqen fytyra e X-it e dikujt s’i pelqen ajo e Y-it.
    Perfaqesuesit e te ashtuquajtures “Aleanca Qytetare per mbrojtjen e Gjirit te Vlores” s’kishin asnje argument dhe c’eshte me e keqja vetem bertisnin duke ua nderpre fjalen te tjereve qe s’jane dakord me ta.
    Thene vlonjatce, po e ngrite zerin me shume se te tjeret te duket sikur ke te drejte.
    Une mendoj se nje pjese e vlonjateve qe jane kunder projektit, s’mund te mbajne peng zhvillimin ekonomik jo te Vlores, por them te Shqiperise. Nje projekt i permasave te tilla i jep nje shtyse te rendesishme ekonomise se nje vendi te vogel si Shqiperia.
    Pastaj ai vend i quajtur Pylli i Sodes eshte prej kohesh i papershtateshem per turizmin vlonjat. Deti aty eshte teper i ndotur edhe pse ka vite qe industrite e mepareshme s’funksionojne.
    Turizmi ne Vlore mund te zhvillohet duke filluar nga Jonufra e me poshte drejt Bregut.
    Pastaj me ate infrastrukture eshte e pamundur Vlora te beje nje turizem cilesor.
    Vjet isha atje per te pushuar dhe ndenja vetem 2 dite. Ne Plazhin e Ri, njerezit laheshin bashke me fekalet. Si mund te pretendohet turizem ne ato kushte?
    Pastaj nje nga kriteret kryesore per turizmin pervec infrastruktures, eshte miresjellja. Me ate qe pashe mbreme nga perfaqesuesit e vetequajtur intelektuale, e imagjinoj miresjelljen e atyre qe duan te bejne turizem.
    Dhe asnjehere te ardhurat nga turizmi nuk do te mund te krahasohen me te ardhurat nga nje projekt i tille.
    Asnjehere turizmi s’do mund te hape aq vende pune sa te punesohen vlonjatet dhe gjithe Lumi i Vlores :)

  107. Gurri nga Shkupi thotë:

    23 Nëntor 2007 @ 2:34 pm

    boka e ju tjere po si sju vjen turp, si mund te perkrahni kesi anraki. Po aj u takua me studentet per te depatuar per te sqaruar , dhe ata e priten me veze e me nafte. Po pse neve shqiptaret cdohere kur nuk kemi forcen e fjales perdorim ate te dhunes. Kjo qe ndodhi ishte turp, turpe per ata studente, te cilet pa menduar keqperdoren ate qe u kishte ofruar.
    Une personalisht jam kunder ndertimit te TEC-it te Vlores, por ju them nje gje une jam ne Shkup dhe dhashte Zoti e te vjen ne pushtet PS e LSI dhe kur te vine ata nuk do te pyesin popullin fare por do ta ndertojne , pasi qe e kane pasur dhe e kane ne projekt, por me besoni do te vi e tjua mbush fytyren me veze, jo pse po e ndertojne TEC-in por vetem pse e keqperdorin rinine, formojne anarki.

  108. Irisi thotë:

    23 Nëntor 2007 @ 6:14 pm

    Kuqo me siguri problemet e gjirit te Vlores jane te shumta, dhe une i dalloj sa here qe shkoj.Asnje ama nga ata probleme s’ka krijuar akoma deme te pariparueshme.Tani ti po thua qe meqe ka 100 probleme t’ia bejme 100000??? Urbanistika dhe mund te rregullohet, kanalet e ujerave te zeza gjithashtu, po a mund te rregullohen demet nese nje anije me nafte demtohet????
    Pse solidariteti i Vlores me Shqiperine gjykohet, kurse solidariteti i Shqiperise me Vloren jo???
    Sipas teje Kuqo nese ke zgjedhur nje njeri qe te hypen mbi shpine duhet ta durosh gjate gjithe kohes vetem sepse e ke zgjedhur??? Zakonisht arsyetimet e tua me pelqejne, po kete s’e kuptoj.

  109. Cajupi_junior Shkruaji mesazh privat thotë:

    23 Nëntor 2007 @ 6:29 pm

    Ta lumsha …o..zemra..vlonjate ! Krenaria e ktij kombi !

  110. Leon thotë:

    23 Nëntor 2007 @ 6:35 pm

    Syri i bukur,
    Kam pershtypjen se po shkruan pa e njohur fare terrenin per te cilin po behet fjale.
    E para fare eshte budallek te mendosh se me nje TEC(ose me skate rafineri nafte) do zgjidhet problemi Shqiptare i energjise. Nuk zgjidhet dhe asnje specialiste deri me tani nuk thote qe ky TEC eshte zgjidhja.
    E dyta nuke eshte vetem zona e pyllit te sodes .Pak me larte ke zvernecin (nga te rralle ishuj qe kemi) dhe lagunen e Nartes qe per nga bukurite natyrore dhe mjedisore eshte parajse. E keqja eshte se propaganda mediatike perqendrohet tek pylli i sodes qe nuk eshte me shume se 4-5 km katrore.
    Sigurisht aty ka qene zona industriale e Vlores dhe ka pas probleme mjedisore,por me mbylljen e Uzines ka pas nje gjallerim (po flase per detin nga pastertia).Fatkeqesisht ne ate zone nuk eshte kryer asnje investim dhe te ardhurit kane abuzuar me token duke e kthyer ate zone ne nje germadhe.
    Te thuash qe turizmi ne Vlore zhvillohet nga Jonufra e siper eshte mos-njohje e zones. E di qe plazhi i vjeter eshte i vetmi me rere ne Vlore?
    E di qe per vete pozicionin gjeografik te plazhit te Vlores ne forme gjiri (nje aksident ambjentalist) ,nafta e derdhur ne dete nuk shkone ne dete te hapur ,por andej nga Jonufra dhe Dhermiu pa permendur ketu gjirin e Karabrunit apo ishullin e Sazanit..
    Te ardhurat qe mund te sigurohen nga kalimi i fuqive te naftes per Itali apo sigurimi i energjise elektrike (qe me zore mund te siguroje Vloren dhe Fierin) jane te paperfillshme….
    E ardhmja eshte turizmi syri i bukur.. Shqiperia nuk ka luksin e Greqise apo Italise per vije bregdetare…. Pervecse nje Vlore dhe Sarande ne Shqiperi nuk ka plazhe te mirefillte apo dicka e vecante qe nuk ta afrojne fqinjet..
    Eshte krime dhe vetevrasje ndertimi i kesaj rafinerie.
    Zeri i Vonjateve duhet degjuar dhe pike.Nuk ka justifikim per arrogancen e politikaneve te Tiranes..

  111. Tomi_big thotë:

    24 Nëntor 2007 @ 11:58 am

    Ketu disa thone se Vlora ska alternative tjeter vec industrise se naftes, Tec-eve dhe Rafinerive.
    Ne vitin 1994 nje grup biznesmenesh nga Diaspora i vete Baces me nje projekt “Teuta 2000″ per te ndertuar nje gradaciele - ishull ne Durres te njejte me ate ne fgorme vele ne Dubai. Politika anti-shqiptare as denjoi t’u kthente pergjigje ketyre patritoteve. Kjo eshte tradheti e mirefillte kombetare.

    Dje ne TR ( Hotel Tirana ) nje grupt tjeter nga disapora publikoi planin e ndertimit te nje qyteti turistik ” Aulona ” ne vendin ku do ndertohet Parku energjitik. Qyteti do te jete si nje ishull ne forme SHQIPONJE dhe do te duket me sy te lire nga hapsira ashtu si palma e Dubait.
    Si mendoni shqiptare, me mire nafte ne Vlore apo nje qytet Shqiponje qe nuk e ka as Europa ????? ( per perfitimet ekonomike llogarisni qe aty do kete punime per 500.000 banore dhe krijohen 150.000 vende pune.

    Fale studenteve te Vlores, Shqiperia eshte gati per nje faqe te re ne historine e saj. Vlora ka bere historine dhe do te jete flamurtarja edhe kesaj here…..Shqiperia e gjithe eshte me te…..
    Rrofte Vlora Turistike
    Rrofte Shqiperia Etnike

  112. Cajupi_junior Shkruaji mesazh privat thotë:

    24 Nëntor 2007 @ 3:46 pm

    Cfare paradoksi i papare nder opinionet > antistudent -Vlonjat!
    sali protopapa e ministrat e tij vjedhin pa u impresionuar aspak nga ndokush ne 100-ra Milioma Eur, per cdo gjoja investim “patriotik” , e ketu na dalkan ” Kritika” “opinione” e i tregojne Vlonjateve ” Kultur ne Protest”
    me shprehjen / alla vlonjateshe ! > Kush jeni Ju, mor, e cfare i keni dhene ju ketij Kombi me shume se Vlonjatet ?
    Vlora e Shqiperia u dhimbset atyre qe kane ndjenjen e vertete Shqiptare,
    per ta ruajtur kete truall , nga pislliqet e ndryshme te dallaverxhinjve te ktij vendi . Natyrisht qe Vlonjatet nuk jane leshko te zbritur nga maja e malit , qe te mos kene Kulturen e nevojshme se cdo te thote ruajtje e hapsires qytetare, Ambjentale .
    Protesta e studenteve e demostrimi i tyre, kaloj kufijt e durimit njerezor,te llogjikes njerezore e bashkohore me “Perfaqesuesit e satrapit malok” dhe veproj me shume te drejt , ne ate gjuhe te vetme qe tipi ne pushtet njef !!!!!!!!

  113. doni thotë:

    24 Nëntor 2007 @ 7:46 pm

    Dua te them se me duket se si rezultat i mosbindjes se qytetareve vlonjate do te fitojne tere shqiptaret. packa se disave vlonjatet u duken si pa kulture dhe thone reagim vlonjatce. Per mua me mire ai lloj reagimi sesa te mbeshtillesh fort pas gruas ne shtart edhe kur te kercenohet egzistenca jote. Sa pe debatin ne top channel, nuk me intereson sesi e perceptojne shqiptaret, rendesi ka qe ata njerez jane te bindur dhe do tu japin nje mesim te mire qeveritareve pushta. Vlora eshte e gjithe Shqiperise, eshte e vetmja bukuri qe i ka mbetur pas masakres se viteve te fundit, si thoni ju te ja dorezojme edhe ate industrise se naftes, apo driteshkurtesise se Sales?
    Jo dhe jo po ndodhi kjo e fundit morem fund si komb,