Kur Historia Shkruhet nga R.Alia
Nga Tanush Kaso
Me një pasaportë diplomatike ne xhep dhe me shumë para, që i burojnë nga e majta, Ramiz Alia bredh lirisht nëpër botë dhe kalon pushimet në vendet më fantastike.Kur është në Shqipëri, e ftojnë nëpër bankete e festa jubilare. Herë pas here, miqtë e vjetër politikanë marrin mendime e këshilla prej tij. Por, ai dëshirën të vihet edhe në shërbim të historisë, si një dëshmitar i rremë i saj. Kjo vërehet qartë tek libri “Unë, Ramiz Alia dëshmoj për historinë”, po edhe nëpër intervistat pambarim, që ai jep për mediat e shkruara dhe ato televizive. Po çfarë do të ndodhte, sikur historia të shkruhej nga Ramiz Alia? Do ishte njëlloj sikur Benito Musolini të shkruante historinë e Italisë, Adolf Hitleri atë të Gjermanisë, Lenini e Stalini atë të Rusisë… e kështu me radhë, të gjithë diktatorët e mëdhenj apo të vegjël, të shkruanin historitë e vendeve përkatëse.
Mirëpo, populli ynë ka një fjalë të urtë, që thotë: “Gjarpri nuk i tregon kurrë këmbët e veta”. Prandaj as ka ndodhur dhe as do të ndodhë kurrë, që historinë ta shkruajnë diktatorët.
Ramiz Alia nuk rrëfen për bashkëfajësinë e tij në nxitjen e vëllavrasjes midis shqiptarëve, në emër të “luftës së klasave”, e cila u zhvillua këtu me një egërsi të jashtëzakonshme, as për shkatërrimin fizik e moral të njeriut shqiptar, me teorinë e krijimit të “njeriut të ri”, pasojat e të cilit vazhdojnë të shfaqen edhe sot, brenda e jashtë vendit, as për dëmtimin e pariparueshëm të imazhit të Shqipërisë në arenën ndërkombëtare, për veçimin e saj nga kombet e tjerë, gjatë qeverisjes komuniste. Ai nuk flet për bashkëpunimin (kolaboracionin) e tij dhe të shokëve të vet, me të huajt (jugosllavët, rusët, etj.), ne dëm të interesave tona kombëtare. Nuk shpjegon se si ai me shokë ia dhuruan Kosovën Jugosllavisë epo ashtu edhe trevat shqiptare në Maqedoni e në Malin e Zi, për të cilat nuk e ngritën zërin asnjëherë. Ramiz Alia nuk tregon se përse, gjatë qeverisjes së tij dhe të klanit të Hoxhës, u ndaluan me ligj besimet fetare, u mbyllës ose u asgjësuan objektet e kultit dhe u dënuan e u persekutuan klerikët e besimtarët. Përse u suprimua Ministria e Drejtësisë, u ndalua avokatia dhe mbrojtja ligjore? Pse u pushua veprimtaria humanitare e Kryqit të Kuq Shqiptar dhe u shpërbe ky institucion, deri në vitin 1992? Pse dhe nga kush, gjatë qeverisjes së tij, u hoq mësimi i gjuhës shqipe (i gramatikës dhe i sintaksës) në shkollat e mesme, gjeq ë krijoi dobësi e mangësi gjuhësore tek një brez i tërë nxënësish?! Pse Ramiz Alia nuk njohu dhe as nënshkroi asnjë nga konventat evropiane e ndërkombëtare për liritë dhe të drejtat e njeriut, deri në vitin 1990?…
Ka edhe shumë “pse” të tjera, për të cilat Ramiz Alia do të duhej të jepte shpjegime përpara organeve të drejtësisë. Sipas R. Alisë, popujt e vendeve ish komuniste, përfshirë edhe shqiptarët, gabuan rëndë që u ngritën kundër diktaturës së ndritur komuniste dhe e hodhën poshtë ideologjinë marksiste-leniniste. Ata do bënin mirë të ktheheshin përsëri tek mënyra e jetesës komuniste, tek kooperativat e bashkuara dhe tek tufëzat mashkullore ramiziane.
Alia thotë se as që mund të bëhet fjalë për krime komuniste gjatë asaj gjysme shekulli që nga 8 nëntori 1941, kur me ndihmën e “shokëve jugosllavë” u themelua P.K.SH., e cila çuditërisht më pas u kthye në P.P.SH. Ky ndërrim pa kuptim i emrit të saj, ka vënë në dilemë komunistët e sotëm shqiptarë, disa prej të cilëve janë grupuar në P.K.SH. dhe të tjerë në P.P.SH. ose në ndonjë derivat të saj.
Në librin “Unë, Ramiz Alia dëshmoj për historinë” (faqe 25), i pyetur nëse Mustafa Gjinishi është likuiduar nga ana e komunistëve, ai përgjigjet prerazi: “Këtë nuk e di”. Atij i pëlqen të bëjë të paditurin, për çdo gjë që nuk i intereson ta thotë, Kërkon t’ia fshehë historisë dhe krime të përbindshme komuniste si ai i vrasjes masive pa gjyq, i fshatarëve shqiptarë nga terroristët e kuq, të tilla si pushkatimi i 67 (72) myzeqarëve në fshatin Matjan të Lushnjës, më 24 tetor 1943, apo i shumë malësorëve të Postribës e të Kelmendit, ne veri, krime këto të njohura e të dokumentuara, për të cilat njëri nga autorët, Mehmet Shehu, thuhet se qenka penduar në fund të jetës së tij (siç tregon i biri, Bashkim Shehu në librin “Vjeshta e Ankthit”).
Megjithatë, se çfarë ka ndodhur në Veri Ramiz Alia “nuk e di”!! Ai parapëlqen të luajë rolin e të sëmurit nga skleroza, ose të ndonjë personazhi të dikurshëm humoristik, të Pal Vatës, i cili thoshte: “Unë dhe Enveri nuk dimë gja, se çka ban Mehmeti me kryet e vet”… Ai orvatet të përligjë krimet komuniste të luftës, kur thotë: “… ishte luftë dhe në luftë ndodh ta pësojë siç thuhet i njomi afër të thatit”. (Po aty faqe 77). Kështu do të donin të justifikoheshin të gjithë kriminelët e luftës, po megjithatë, ku arrestohen dhe dënohen nga Gjykata Ndërkombëtare, qofshin edhe 80 apo 90-vjeçar. Gjithashtu dihet se vrasje të tjera, me gjyq a pa gjyq, e madje kolektive, janë kryer nga shteti komunist, ndaj shqiptarëve që mendonin ndryshe, edhe në kohë paqeje. Por Ramiz Alia, pjesëtar i kupolës enveriste, edhe për këto “nuk di gjë”.
Në lidhje me të pushkatuarit kolektivisht, me rastin e “bombës” në Ambasadën Sovjetike, ai thotë: “Më duket se kjo ndodhi në shkurt të vitit 1950. Nuk i di detajet e ngjarjes. Ministër i Brendshëm në atë kohë ishte Mehmet Shehu. Është folur se janë pushkatuar dhjetë veta. Tashti vonë kam lexuar se pas kësaj ngjarjeje janë arrestuar 22 veta, por nuk e di se a janë pushkatuar të gjithë” (Po aty, faqe 48).
Në vijim të rolit të tij të “idiotit”, Ramizi e shtyn këtë ngjarje një vit përpara, më 1950! Ai “tashti vonë ka lexuar” për atë ngjarje dhe nuk di nëse janë pushkatuar dhjetë apo 22 vetë, ndërkohë që nëpër gazetat e pavarura janë dhënë njëzet e dy emra dhe karakteristikat e atyre intelektualëve të pushkatuar pa faj, si dhe mjaft hollësira të tjera mbi gjetjen e vendvarrimit të tyre kolektiv. Diktatori i fundit, orvatet më kot t’i japë alibinë Enverit dhe vetes së tij, duke ia lënë të gjithë përgjegjësinë Mehmetit, që ishte Ministër i Brendshëm. Pra: “Ramizi dhe Enveri nuk dini gjë, se çfarë bënte Mehmeti me kokën e tij”! Edhe për ndërtimin vend e pa vend dhe kot më kot, të mijëra bunkerëve, fajin e kishte Mehmet Shehu: “Më ngjan se kjo ka qënë ide e Mehmet Shehut: Ky ishte më fantazisë, mbahej si strateg”. (Po aty, faze 70). Më duket se këtu Ramizi ka thënë një të vërtetë: që Mehmet Shehu “mbahej si strateg”, pra, që nuk ishte strateg.
Më tej për Enverin ai shprehet: “Më kujtohet se kur kalonte rrugës prej Elbasanit për në Pogradec thoshte se nuk ka pasë nevojë fare të ndërtohen, sepse në ato gryka ishte absurde të ndërtohen bunkerë…”. Pyetjes së gazetarit kosovar: “A do të thotë kjo që vetë Enveri ishte kundër bunkerëve?”, ai i përgjigjet: “Jo. Ai ishte komandat i përgjithshëm, ai e ka aprovuar një plan të tillë”. (Po aty, faqe 71). Vërtet, çfarë absurditeti! Enveri e kuptonte se “ishte absurde të ndërtohen bunkerë…”, e megjithatë ai miratonte planin e ndërtimit të tyre, me djersën dhe gjakun e një populli të tërë!
Më tel ai ishte komisar i divizionit të 5-të të partizanëve shqiptarë, tregon: “Aty nga muaji mars i vitit 1945, kur në Kosovë tashmë funksiononte regjimi ushtarak, ne ishim diku afër Vishegradit… ne morëm një urdhër nga Shtabi i Përgjithshëm i ushtrisë jugosllave, që të dy divizionet tona të shkojnë në Kosovë. Ne dinim pak a shumë se ç’po ndodhte në Kosovë… atje në atë kohë kishte lëvizje antijugosllave. Me një fjalë, situata ishte e turbullt. Më kujtohet, asokohe flisnin shumë keq për një brigadë malazeze, e cila bënte kërdinë në Kosovë”. (faqe 35). Përpara kësaj gjendjeje, Ramizi me trimat e tij heshtin dhe i shmangen mbrojtës së vëllezërve kosovarë, me pretekstin se i kishte zënë “tifoja e morrit”: “Ne kërkuam që nëse duhet lëvizur, atëherë kjo duhet bërë vetëm për konvaleshencë të divizioneve e kurrsesi jo për të luftuar” (faqe 35).
Çfarë poshtërsie dhe ç’krim i udhëheqjes komuniste shqiptare, ajo ndjekje me një indiferencë të pafalshme e fatit tragjik të vëllezërve të një gjaku. “Ne u përqendruam në Mitrovicë e Vuçiternë. Më poshtë nuk kemi zbritur. Siç thashë, divizioni ynë nuk ka marrë pjesë në luftime. Por neve na kanë ardhur shumë kosovarë, e mbaj mend si sot, me flamur shqiptarë, duke thënë: “Në dorën tuaj…” (faqe 36). Mosveprimi i Ramizit me shokë, i la ata bashkëkombas të nderuar në duart e serbëve dhe malazezëve, të cilët i masakruan pa pikë mëshire. Ish komisari i divizionit të 5-të të partizanëve shqiptarë në Jugosllavi, Ramiz Alia, (po ashtu edhe gazetarët e majtë kosovarë, të përmendur më sipër), çuditërisht mbajnë një heshtje varri e nuk e zënë në gojë fare, masakrën e paharruar serbo-malazaze të Tivarit, të fillimit të prillit 1945, kur 3760 burra e djem shqiptarë të Kosovës, u vranë dhe u dogjën për së gjalli. (Azem Ajdini: Masakra e Tivarit, Botimet Besa-Tiranë, 1998). Siç duket edhe për këtë, ish komisari “nuk di gjë”.
Ende, sot e kësaj dite, diktatori i fundit Ramiz Alia, as është rrëfyer dhe as ka kërkuar falje për mëkatet e tij, për veprimet e mosveprimet, për bashkëfajësinë e tij në krimet komuniste të kryera andej e këtej kufirit të Shqipërisë. Ai nuk ndihet aspak fajtor, por përkundrazi krenohet, për vuajtjet pa fund që i ka shkaktuar popullit të vet, për varfërinë ekstreme, për izolimin total nga bota e qytetëruar për një gjysmë shekulli, për kthimin mbrapa të rrotës së historisë…
Ai nuk ka pranuar as një përqind të përgjegjësive të tij, p;ër veprimet kriminale komuniste, të kryera gjatë luftës dhe mbas saj, mbi bashkatdhetarët që nuk u pajtuan me ideologjinë marksiste-leniniste dhe me politikën sllavo-komuniste, ndaj të gjithë atyre që mendonin ndryshe, përfshirë edhe shokët e tij të luftës. Si nje Rasputin shqiptar, së bashku me careshën Nexhmije Hoxha, ai kurdisi lloj-lloj intrigash e kurthesh, për të eliminuar-individualisht ose në grupe rivalët e mundshëm, kuadrot e larta të Partisë, të shtetit e të ushtrisë, nën akuza false si “agjentë”, “poliagjentë” dhe “puçistë”. Ramizi është dëshmitari i vetëm, që di më shumë se çdo njeri tjetër, për vdekjen misterioze të Mehmet Shehut, Teme Sejkos dhe të tjerëve. Por për këto as ka folur dhe as ka ndërmend të flasë, veçse po të kalonte në ndonjë hetuesi të llojit komunist.
Në një intervistë, botuar në “Gazeta Shqiptare”, dt.15 maj 2008, R. Alia, duke folur për ish padronin e tij. E. Hoxhën, thekson “kontributin e tij të madh në zhvillimin ekonomik e kulturor të Shqipërisë”. Por, nuk tregon se me çfarë çmimi gjaku e jetën njerëzore i ngritën “veprat e planeve 5-vjeçar”, sa jetëshkurtra e shkatërrimtare ishin disa prej tyre, si Kombinati Metalurgjik i Elbasanit, që u reklamua si “çlirimi i dytë i Shqipërisë”, etj… Ai nuk përmend punën prej skllevërish shtetërorë të të burgosurve dhe atë “vullnetare” (me polic) të të gjithë popullit. Ramizi nuk shpjegon përse dështoi ekonomia e planifikuar socialiste, që solli veçse varfëri e mjerim dhe më në fund iu dorëzua ekonomisë kapitaliste, të cilën e përqafuan të parët ish pushtetarët komunistë, që parimisht ishin kundër pronës private, aq sa nuk lejonin të mbahej asnjë pulë a kec në oborrin e shtëpisë. Përsa i përket arsimit dhe kulturës, dihet se ato ishin tejet të politizuara, me 80% marksizën-leninizë dhe fare pak kulturë të vërtetë bashkëkohore. Shkolla ishte në eksperimentim të vazhdueshëm, njëherë sipas stilit jugosllav, pastaj sipas atij rus e kinez. Kujtesa e atij brezi është e mbushur me histori, romane, këngë e filma sovjetikë e kinezë. Kultuar evropiane dhe amerikane etiketohej si borgjeze e dekadente dhe ishte e dënueshme. Nuk lejohej as mësimi i gjuhëve të huaja, përveç asaj ruse e më pas frëngjishtes.
Ramiz Alia thotë: “historia jam unë”. Ai nuk dëshiron që ajo të rishikohet dhe të rishkruhet, ashtu siç rekomandon dhe Rezoluta e Këshillit të Evropës . Aq më tepër “sepse ky vit, 2008-a shënon 100-vjetorin e ditëlindjes së Enver Hoxhës”. Ramiz Alia duhet të dënohet realisht për këto dhe të tjera krime të kryera me miratimin e tij si dhe për gjenocidin e mbeture në tentativë, kur urdhëroi mitralimin e bombardimin e popullit të Tiranës, më 20 shkurt 1991, kur po rrëzohej monumenti i diktatorit Hoxha, urdhër që nuk u zbatua nga i ndjeri Hekuran Isai, ish ministër i Punëve të Brendshme. Këto janë fakte të njohura botërisht. Dhe krime të tilla nuk parashkruhen. Porta e Gjykatës Ndërkombëtare mbetet kurdoherë e hapur, për kriminelë të tillë, të cilët jo vetëm që nuk janë penduar dhe as kanë kërkuar falje, por vazhdojnë të mburren me të kaluarën e tyre kriminale.

17 July 2008 @ 9:38 am
Po cte denohen Ramizi me shoke mer. Po ku ka denim gjykate qe lan hakun !
Po ne jemi popull frikacak me!
Po Ramizi duhej var per k.qesh me gjithe byrone dhe ashtu te varur ju duhej bere mishi copa copa. Cdo shqiptar me bicak te vinte e tu priste nga nje cope mishi ! Ju duheshin bere gjithe torturat e mundshme qe i kane bere shqiptareve.
Po nje popull frikacak dhe qe si dhemb as lekura e vet, sben hajer kurre.
E kurre skemi per te bere hajer !
17 July 2008 @ 10:01 am
Po pra po se jeni kthyher ne viktima.. Ramizi jua ka fajin ju..
C’fare idiotsie dhe naiviteti ekstrem.
Para se te denoni Ramizin germoni nje cik ne biografine e prinderve te tuaj se mund te dali qe edhe ata duhen denuar dhe ekzekutuar me lloj-lloj torturash fantazore.. Po nuk qe prinderit tuaj shihni vellezrit,motrat,fqinjet tuaj apo te dashurit..
Po pra ti vrasim te gjithe pervec Tanushit!!! Ai te jetoje dhe zoti i dhente fuqi mbinjerezore te shumoje popullsine..
17 July 2008 @ 10:07 am
Leon ziu,
Une qe do shkruaj ketu e di mire se cfare kane bere gjyshi e babai im. Dhe s’do kisha fytyre t’i peshtyja ramizit ne surrat po te kishte marre pjese im ate apo im gjysh ne padrejtesite qe ka bere Ramizi me lukuni se ajo e peshtyre do i binte tim eti ne surrat. Po mesa po shof nga komenti qe jep s’e ke vuajtur shume ate kohe, ndoshta familjen e ke pasur te perkedhelur nga ramizi e enveri.
17 July 2008 @ 10:22 am
Une do te propozoja, qe Ramua, kuptohet pa prishur terezine e drekave, pritjeve, apo udhetimeve ne boten kapitaliste, pra kur te kete kohe te lire, te shkoje e te pozoje se bashku me ato hekurishtet e ndryshkura te diktatoreve paraardhes, atje ku kane menduar t’i tufezojne, tek bacja e Galerise se Arteve. Do te jete nje magnet turizmi.
17 July 2008 @ 10:27 am
Koke gjeniale ky Tanua, po si e gjeti kete fakt kaq te kompromentues te rregjimit socialist! Pah, pah, pah!
“Nuk lejohej as mësimi i gjuhëve të huaja, përveç asaj ruse e më pas frëngjishtes”.
17 July 2008 @ 10:39 am
fatmiresisht ky nuk ka edhe shume per te jetuar. me mire do te ishte mos ti kushtoja askush vemendje. le te flase cfare ka per te folur
17 July 2008 @ 10:59 am
Ramizi, me siguri eshte pergjegjes dhe ka thurrur intriga edhe per lindjen e konflikteve ne Lindjen e Mesme, e sidomos per konfliktin Izrael - Palestine eshte pergjegjesi kryesor, duke qene se nderkohe:
17 July 2008 @ 11:08 am
Mos e thjeshtezoni problemin me fjalet lere te flase se nuk do te jetoje gjate! E keni shume gabim, nese nuk do te denohen krimet e komunizmit ne Shqiperi ka gjasa qe se shpejti te kemi nje diktature tjeter. Jemi i vetmi vend qe nuk i kemi denuar krimet e komunizmit dhe ky Ramizi eshte ai qe ka zgjedhur klasen politike qe eshte tani ne fuqi. Dikush nga ju mund ti harrojebemat e Ramos me shoke po une nuk i harroj dot se po ti harroj do te thote te peshtyj mbi fytyren time. Pervec se na varferoi komunizmi na perdhunoi karakterin, krenarine moralin. Po te ishte per mua do t’i varja qe ne 23 mars 1992 tere byrone politike,po cti besh qe ne krye jane kelyshet e Ramizit.
Perpjekja qe behet per te na i paraqitur Ramizin si politikan liberal ja ka arritur qellimit te saj. Ju te nderuar qe na shkruani nen flamure te vendeve te ndryshme mos harroni se po te kishte qene per ramizin mund te ishit ne ndonje burg tani.
Me vjen keq qe antikomunizmi ne Shqiperi nuk triumfoi.
Dhe nje gje te fundit: Te jesh antikomunist do te thote te duash me shume familjen, vendin, e te jesh fisnik.
Ndersa e kunderta, pra te mbyllesh syte para krimineleve komuniste eshte poshtersia me e madhe qe mund te besh.
17 July 2008 @ 11:39 am
Libri per te cilen behet fjale, e kam lexuar dhe une para shum vitesh, dhe eshte per te ardhur keq qe derbederi iu rreshqet shum pyetjeve qe gazetari kosovar i ben. Ne fakt , “i mençuri i partise” (siç quhej ne ate kohe) keshtu ka qene, tip dhelpre. Disa e quajne tip dipllomati, per shkak te pergjigjeve qe jep, as mish e as peshk, as keshtu e as ashtu, mirpo per shkak te mediokritetit qe shfaq, eshte budedallek ta klasifikosh tip dipllomati, e aq me teper qe ai mban pergjegjesi per shqiptaret e vrare, torturuar, ndonse me pak se paraardhesi i tij.
17 July 2008 @ 1:35 pm
E kush ti varte mi Moza, e kush ti vriste keta pushta kriminele qe tani po na hiqen si me demokratet e botes.Kush ti vriste ,ky popull pa dinjitet qe bertiti sa bertiti dhe i la te gjithe komunistet ne pushtet, me ne krye sekretarin ,15 vjete ne krye te raportimeve komuniste Saluk Berisha,edhe tani te gjithe kriminelet komuniste jane bere bosa dhe te shtypin me makina luksoze neper rruge.Mire qe i kane duart me gjake,por kane edhe tangerllik firauni.Mire t’ja bejne ketij populli ‘trim’ qe e kthyen para mbrapa per 50 vjete dhe tani kane 17 vjete qe komunistet’demokrate ‘bejne eksperimente me kete milet kam kum dhe meret me prrallat e Ramizit dhe te Panteres se zeze.
17 July 2008 @ 1:49 pm
Moza, mos shko aq larg me tortura. Nje miku im thoshte:
Duhen marre dy gropa te thella. Njera me mut e tjetra bosh. E duhen vene anetaret e byrose me Nexhin ne krye qe ta kalojne mutin sa nga njera grope tek tjetra me nga nje kove ne dore. 8 ore ne dite, 6 dite ne jave.Te djelen te bejne pastrim territori. Puna do jete pa pagese se do te quhet “vullnetare”. Edhe para se te kene vdekur duhet te kene arritur te punojne per llogari te vitit 2050. Se edhe ato kete i bene ketij populli per 40 vjet, apo jo?
17 July 2008 @ 1:56 pm
para se te arrijme te tortura ka ca gjera me te kolljashme.
P.sh. ti heqin pasaporten diplomatike.Ja sa ta marre vesh Berisha, se me siguri nuk do ja kene thene
17 July 2008 @ 2:04 pm
Peshku Fluturues, e nolt fare kjo puna e gropes me mut
17 July 2008 @ 2:10 pm
Moza, te boj i bejte te shpejte:
“Per i gjo s’e fal Ramizin,
Se m’ka prish i her’ me Idrizin”….
PS e ke pa rrotull mi?…..
17 July 2008 @ 2:10 pm
Lufte e re klasash. Dhe themi se fajin na e kishte Enveri apo Ramizi
Jo or jo fajin e ka mentaliteti yne i hakmarjes. Oddise sepse babaj dhe gjyshi yt, nuk ka bere krime por eshte denuar nga kriminelet njesoj si nje e treta e tere popullsise shqiptare perse kerkon te kthesh ne kriminele nje te treten e popullsise qe u denua nga nje e treta tjeter kriminele? Qe te kesh dy te tretat e popullsise kriminele?
Ska faj Enveri e ramizi or jo kur nje e treta e popullsise ishte me dosje dhe denonte nje te treten tjeter.
Nejse beni qef. Gezohuni ti shikoni njerezit e varur prej k…qesh. Vec mos haroni se pas kesaj keta njerez do tju varin ju prej k….qesh sic varen gjysherit tuaj, te cilet varen gjysheri e tyre njesoj si stergjysherit e keshtu me radhe per 550 vjet
17 July 2008 @ 2:24 pm
Ah Idrisi,
Po Idrisi do vije ketu, mund te shaje pak Ramizin sa per nishan, dhe pastaj do na mbushe mendjen qe partia dhe enveri na qiti ne drite.
He Idris, hudhu hudhu dhe thuj qe Berisha eshte me keq se Enveri, vetem se operon ne kushte te ndryshme. Me i keq se Ramizi, me i keq se Mehmeti.
Thuj qe partia dhe enveri shporren bejleret dhe ndricuan te ardhmen, na sollen driten, buken e grurit dhe shkollen.
Ishalla sna thu qe dhe kane vra e torturu rob.
__________________________________________________________
Vrasja e poetëve
- “E tmerrshme! E tmerrshme!”, - bërtiste daja i Genc Lekës, poetit të pushkatuar, teksa kthehej në shtëpi i dërrmuar shpirtërisht. “Ishte i zbehtë dhe gati i vilanosur, kur po ngjiste shkallët e verandës”, - tregon e bija.“Më sillni një gotë ujë”, - kishte thirrur, duke u mbajtur me zor te parmakët e verandës. “I kanë vrarë barbarisht, i kanë masakruar, djemtë tanë, poetët tanë”. “Çfarë thua, more baba?” “Vetëm pasi u qetësua dhe u rehatua në divan, e morëm vesh se pse ishte tronditur aq shumë babai. Ai kishte blerë gazetën, ku gjendej një artikull i Bedri Blloshmit dhe kishte shkuar për ta, lexuar në një stol të lulishtes përpara parlamentit. Aty, përkarshi, ulur ndodheshin edhe dy burra të tjerë, pak a shumë të thyer në moshë. Njëri nga të cilët, pasi kishte parë babain që po mblidhte gazetën e lexuar me artikullin e Bedriut, i qe lutur t’ia jepte edhe atij “për t’i hedhur një sy”. Ndërkohë, ky, sapo kishte parë titullin e artikullit të vëllait të poetit të pushkatuar, Vilson Blloshmit, çuditërisht, kishte filluar menjëherë t’i tregonte shokut sesi ishin pushkatuar dy poetët në Përroin e Firarit, në Librazhd. “Kam qenë pushkatar”, - tha ai. “Nuk do ta harroj kurrë atë natë. Patëm marrë urdhër që të mos i qëllonim përnjëherë të dy të dënuarit me vdekje, por vetëm njërin. Në fillim do të qëllonim mbi trupin e Lekës. Nuk e dinim pse. E kuptuam, kur Leka u var mbi krahun e Vilsonit, duke rënkuar nga dhimbjet e mëdha. Çudi, nuk i doli shpirti menjëherë, ndoshta ngaqë plumbat nuk e kishin goditur në zemër. Ai rënkonte, gjithmonë rënkonte, ndërsa komandanti ynë pyeste Vilsonin se, a do të pranonte bashkëpunimin me organet e Sigurimit që të mos e pushkatonim. E kam parasysh edhe tani sesi Vilsoni rrinte gjysmë i përkulur nga pesha e trupit të Lekës, lidhur në dorën e tij dhe kundërshtonte. Ishte shumë kurajoz. Kokëfortë. Vallahi, nuk e di çdo të ndodhte me mua, sikur të isha në vend të tij, pas krismave të automatikëve dhe rënkimeve të shokut të ngushtë, që klithte vazhdimisht, ndërsa gjaku i dilte çurg nga trupi. Me siguri, unë do të isha dorëzuar. Do të kisha pranuar. Vallahi, jeta qenka e dhimbshme. Sidomos, kur e sheh vdekjen me sy. Unë do të kisha pranuar”. “Po Vilsoni, çfarë tha?”, - pyeti shoku me padurim. “Ndoshta ai s’ishte në vete atë çast, fliste kot më kot. Nuk thoshte gjë tjetër, veç përsëriste: “Jeni të poshtër. Jeni kriminelë. Më mirë i vdekur sesa spiuni juaj. Më mirë pleh për të ushqyer bimët sesa m… juaj. Qëllomëni edhe mua, maskarenj! Ç’prisni? Pse e torturoni Lekën? Që të lemerisem unë? Kot e keni. Ne kemi qenë shokë në këtë jetë që s’po na lini ta jetojmë dhe do të jemi të pandarë në atë tjetrën”. Na çuditi të gjithëve qëndrimi i tij. Pritëm gati njëzet minuta që të ndërronte mendje, por ishte e pamundur. Edhe kur na u dha urdhri, të them të vërtetën na erdhi keq, na u dhimbs, që po ekzekutonim atë djalë aq trim e besnik i shokut të tij. Madje, e sharruam njëherë në mes, sepse ashtu donte komandanti. Ky i shkoi te koka dhe i tha: “Nuk deshe të jetoje në Paris apo në Nju-Jork, por deshe të vazhdoje jetën tënde me krimbat dhe shokun tënd të pandarë. Rrugë të mbarë!”. Dhe e qëlloi me një plumb në ballë. Atë bëri edhe me Lekën që ende s’i kishte dalë shpirti. Babai, kur dëgjoi këtë histori, u trondit aq shumë sa s’kishte pasur më fuqi për të pyetur e mësuar, qoftë edhe emrin pushkatarit të Gencit e Vilsonit. Vetëm kishte fshirë lotët, ndërsa rrëfimtari ishte larguar qetë-qetë nga lulishtja e parlamentit, ku pak muaj më parë u sanksionuan ligjet për dënimin e krimeve të komunizmit.
17 July 2008 @ 2:55 pm
Eh mer Ramiz,kur ja hodhe xhaxhit ti mos na e hedhesh ne??!!
vetem nje gjyq komunist duhet,jam dakort me autorin.
17 July 2008 @ 3:02 pm
17 July 2008 @ 3:09 pm
idris, pse kaq hidhet mer!
Mir’, ja kena mor doren, nuk po folim per Ramizin, se s’dum me u merzit shoqnia.
Por at punen e Hekrit nuk e kisha nigju me perpara. Qe s’paska pranu me qellu turmen. Di gje njeri si eshte e verteta? Po te jete ashtu, shume gjera per mua dalin ne drite te re. Se ne ka gje qe flet pro R. Alise, eshte pikerisht fakti i evitimit te gjakderdhjes.
17 July 2008 @ 3:26 pm
Po ju me tashti u kujtut me ju hudh ne gryke ktij. Tere kohes aty e kishit ta kishit mar dhe ta kishit rras mren ne mos me gjykate, ndonjeri qe e konsideronte ne gjak t’ja kishte mbeshtjell.
17 July 2008 @ 3:28 pm
Ta thom une qe Kac Myftaraj e di:)
17 July 2008 @ 3:31 pm
Ah,
me doli pune
dhe e paskem humb debatin
nejse
komunistet ne litar !
17 July 2008 @ 3:33 pm
Ti qafir ne pergjithesi shfaqesh shume i emancipuar duke mos u intriguar gjate ne komente….por ne kete prurje je shfaqur individ…pelte…kollaj i perdorshem e i thyshem….
Ne nje rast si tendin une nuk do lejoja KURRE qe te perdoret PRURJA ime si ti doje qejfi ADMIN…perfshire dhe Fshesen.
Ata pranuan ta ekspozojne dhe e drejta per nderhyrje (jashte rregullave te percaktuara prej tyre) duhej te ishte e DREJTA JOTE!
Vegel!
17 July 2008 @ 3:43 pm
Thote Moza:…komunistet ne litar !
Te Sheshi, te Sheshi…
Ah, sa m’paska marre malli per i’ cike miting irracional, (complete with the barking mad dude on a tree-top and frightened cops with dirty uniforms). Good times!
17 July 2008 @ 3:46 pm
Emigrant 100% e vertete. Bab Hekri sic e quanin ne ate kohe nuk e ka zbatuar urdherin per te qelluar mbi turme. E konfirmuar nga ai vete dhe police te asaj kohe. Per te qene me te sakte nuk ka qene tamam urdher, por eshte paraqitur me shume si nje sugjerim i pashmangshem, por Hekri e ka kundershtuar sapo Ramizi e hodhi ne tavoline.
I kam taku te gjithe Zogjt e Kurves ne burgun e Tiranes ne fillimin e viteve 90, si edhe Nexhmijen qe mu vonu per intervisten se nuk i “ngjisnin” bikutinat dhe dukej keq. Pa rrena!
Me e forta eshte qe Ramizi ne burg kishte filluar te lexonte biblen qe ia kishin dhene ne burg (Shvejku?) dhe nen shembullin e tij kishin filluar ta lexonin edhe byroistet e tjere. Vetem Bab Hekri nuk e rrunte, dhe pinte raki me policet e sherbimit. Ai dhe Xhemal Tafai kane qene dy gjenite e Tranzicionit komunist.
Idriz
Pash zotin ma hiq nji merak, por me thuj te verteten. Cfare pune ke bo ne kohe te Enverit?
17 July 2008 @ 3:51 pm
Dhe e fundit
Gjak derdhte Enveri. Ramizi mund te derdhte vetem mut. Nga ana e te tijve, se populli nuk kishte me se cfare te dhiste ngaqe hanin me triska.
17 July 2008 @ 3:52 pm
Nga njehere edhe ti EMO e do nonji pergjigje pak a shume SERIOZE.
:P 
Ne se dikush nga BIROI do kishte kalu ke pragu shpise sime(ashtu si i I Tanushit…) dhe me pas do i kishit denu si antikomuniste e se tashmi si KOMUNISTE..mesoje qe ai sistem POLITIK me ato CFAQJE represive NUK do ishte INSTALUAR kurre.
Une nuk jam shkolluar me dash te therur…aq me teper nuk jam mbijetuar ”me t’futme” pas hengrjes se “dashit” nga aleanca e Kl.Puntore me Fshatarsine punonjese…
Shpetojini keta te “mjere” qe jane mesuar t’ja fusin njeri tjetrit ne shekuj dhe jo ne kohen e Ramizit e ENVERIT…dhe pasojat le ti tregojne jo me vjersha….
Po te kishe qene me pak i vemendshem tek prurja “origjinale” dhe “ekskluzive ” e MAPO-s do kishe kutpuar midis rreshtave se ne PLATFORME behej fjale per REKRUTIMIN e…..po te le te cfaqesh intelektin ne kutpimin e komentimin e thenieve te …..MOZES…
Te sheshi! Te sheshi!
17 July 2008 @ 4:03 pm
Kryesisht jam marre me edukimin e “deliranteve” …gje qe e vazhdoj me sa mundem edhe sot….
:)
…dhe kjo per kedo qe e perdor me vend e pa vend e ne shume raste si pune “FYERJE”.
:(
ose ekstremitet q e shfaq shkallen e larte te “pakenaqesise”
Ne kohen tone i thonim “HARDALLOSJA” qe fillon me shkeputjen nga realitetet , vazhdon me te qenit “kurveri mendore” dhe thjesht reduktohet me “nga fryn era kthe gunen”…gje qe eshte nje nga shkaqet kryesore te ruajtjes se mentalitetit:
C’thote PARTIA ben POPULLI….pa i lene e pa i mesura Shqiptaret dhe njerzit NORMALE te mendojne me koken e tyre PA PARGJYKIME e fyerje…
Sidoqofte po s’te mbeti hatri per hir te niveli KULTUROR ( ne vargezime) qe shfaq mbaje mend dhe ate shprehjen qe e fshine :
Kur e permend ate ….. ne fshatra me TABAN (nga ka lindur URTESIA njerezore) jo arroganca pushtetmbajtese ose kunjuktura e BEUT..thone
Fshij cepat e buzeve…
17 July 2008 @ 4:06 pm
Plaku ka t’drejte me kete konstatim. Shpetimi ne fakt vjen mbas nje katarsi kataklizmik ku vetem 1/3 e Shqipove mbijetojne:)
17 July 2008 @ 4:32 pm
Ehh moj Moze c’me kujtove ate historine me plaken dhe me partizanin:
-Nene, po e shporrim armikun, dhe do vij komunizmi qe do na shpetoj te gjitheve.
-Po c’eshte komunizmi te keqen nena se une helbete jam plake i si kuptoj mire ca gjera?
-Po ja nene, do kete buke, gjalp, mish per te gjithe, do hapen shkolla, do shtrohen rruge…
-U te befte kurban nena, do benet si ne kohe te talanit! (Italianeve)
17 July 2008 @ 4:41 pm
OK Idriz. E mora vesh. Paske qene Organi Kompetent sic i thoshim asaj kohe.
Vetem qe me sa duket nuk e bete punen mire se ja “Kunderrevolucioni” fitoi dhe ju u detyruat te arratiseni ne Ameriken antikomuniste e jo vetem ta kthenit gunen andej nga fryn era, por edhe ti thonit derrit Daje (Sam)!!
17 July 2008 @ 4:41 pm
QA, me nga ngel mister ky afiniteti jot me K. Myftaraj. Me cfare e ka meritu ky njeri gjith ket konsiderate nga ana jote?
Plus, mendon qe ajo 1/3 mbijetuese do ishte pa virus fare. As ne inkubacion virusin, thua?
17 July 2008 @ 4:44 pm
Mo i natarro gjojnat se partizanet kane qene me i kohe me “makarunet”
:) 
:P 
:) 
Po une po t ‘ bi nji tjeter ty prej stergjyshes sime ne kohen e GREKUT te pare…:
Kishin nalu mushkat e pelat ne fshat dhe i kishin leshu “azat” prapavija e nje reparti.
Dul stergjyshja dhe e kap KUMNDARIN grek ( e kom pas te qut me tre gjuhe-gerke,tyrke dhe skipe)
-Hiqi Pelat nga avllite se na rrezojne guret!
Kumanari Grek i habit e pyt : - ” Po si ndodh kjo ” ?
“Ja ashtu si ndodh….duan ta ferkojne tere diten dhe ne gure me maje …keshtu qe gur pas guri rrezojne tere murin…
Besoj BOSS e kuptove qe pelat tere jeten po pane gure me maje me t ‘ krujtme rrezojne dhe MURET e AVLLISE dhe do fillojne te shtrihen e te nxjerrin edhe guiret e Themelit
17 July 2008 @ 5:00 pm
Shume e bukur historia Idris. Faleminderit!
Tani foli Partise (peshkut) hapur, me dore ne zemer (ashtu sic tha shoku Shefqet Peci). Ta kishe ti ne dore do ta kishe dorezuar sic e dorezoj Ramizi apo do ta beje “rup sup” si ai Kim Jong ne Koren e Veriut ku pesha mesatare e popullsise eshte 20 Kg. (Duhet te kete shume diabetike aty, me miliona dhe mbakan peris te forte)
:-))
P.S Sa per sqarim historia qe tregova une ka ndodhur ditet e fundit te Clirimit, pra kishte kapitulluar Italia e poi kte edhe Gjermani.
17 July 2008 @ 5:01 pm
Ore mu e Kacit m’dul goja prapa kaptine tuj thon “KATOVICA”, e ky prap me ‘kunderrrevolucioni fitoi’. Dikoja duket qe eshte nga ata parimoret, qe as e mur vesh fare si ju kap partia e si e kapen prej loqesh ata rob qe, sic thote, ‘prej shekujsh dine vetem si me ia ngop njoni-tjetrit me rradhe’
17 July 2008 @ 5:01 pm
@Idris.
Nuk dua pergjigje qe gjitha krahina e Laberise e ka ne maje te gojes “Te kishte halla….. ”
17 July 2008 @ 5:04 pm
Peshq! A mundet ndonjeri prej jush te me thote se kur eshte shkruar ky liber, pasi pa e lexuar nuk mund te komentosh shkrimin e mesiperm. Gjithashtu, a e di ndonjeri se kush eshte ky Tanush Kaso dhe kur e ka shkruar kete material?
17 July 2008 @ 5:16 pm
E di BOSS e di….”kam pare e kam ngrene”
:P 
Cfare eshte “maja e gojes”….
Dy parime duhet ta udheheqin Shqipon them ne kodin etik te tij qe pasi fillon dhe kutpon nga BOTA dhe nga HISTORIA e shkruar:
I pari - Lind Sparta bij me te mire se ky”-eleminon Kultet dhe Hakmarrjet
Cincinati - konsulli Romak qe sa here kishte lufte Mobilizonte trupat e tij , luftonte dhe pas Lufte kthehej ne tokat e tij per ti punuar…
elminon Kultet dhe Hakmarrjen…
Pastaj cdo gjuhe ka krijuar nje fjalor me fjale qe gjate perdorimit shprehin ‘’shume zgjuarsi” po me se shumti nxisin Kulte dhe Hakmarrje….
sidomos nga daullet e zbrazeta qe i rrezistojne prishjes se lekures nga te “rrahurrat” e “shirat” e herepashereshme…..
17 July 2008 @ 5:17 pm
PF, ajo historia me gropa nuk eshte aq fantazi sa e mendon ti. Ka pas dicka te ngjashme. Shife ketu, kur te te behet mbare. Po shkepus pjesen pikante per hatrin tat.
- Tek nënreparti i vëllait bënë një si emulacion për plehun organik. Pleh organik, ti e merr vesh se ç’është ky në ushtri. Kush ushtar e mbush i pari gropën me të pëgërë shkon në shtëpi me leje. Kishim dëgjuar për komposto kumbullash, por na doli edhe tjetër lloj kompostoje tani….
- Shih, shih….
- Po. Kush e mbushte i pari gropën e vet shkonte në shtëpi me leje, siç të thashë. Si puna e normës së këtushme. Emulacion hesapi. Im vëlla u mundua shumë, e kupton vetë ti…. U gri e u ther me shokët e vet që e akuzonin se u kish vjedhur të pëgërën natën nga gropat e tyre për të mbushur të vetën më shpejt. E kam bërë, pranoi vëllai, por ju e dini se jam i fejuar dhe ajo më pret…. As hante pykë njeri. Pse ne çfarë na kujton ti. Në allçi e fusim ne? S’na pritka njeri ne? Garë e shpifur me një fjalë, jo kush bën më shumë, jo e hëngsh gjithë gropën time e të bëftë mirë….
17 July 2008 @ 5:38 pm
Nuk i lexova te gjitha komentet por desha te sqaroja ato pak qe lexova. Mendimi im eshte se ne nuk jemi popull frikacak por naiv. Une kam qene nje nga studentet qe kerkuam te permbysim komunizmin ne vitet ‘90-’91 dhe permbysja dhe vrasja e bllokmeneve ishte shume serioze por si naiv qe ishim, na mashtruan se permbysja do ndodhte pa gjak dhe vune Salen me kompani si mashtruesit e Ramizit te na mbushnin mendjen. Shume vone tani, shumica jone lane vendin pa arritur qellimin final per te cilin e paguan gjithe popullata tashme. Bllokmenet duheshin varur njeri pas tjetrit dhe sherbetoret e tyre jashte bllokut duhet te shkonin ne gjygj dhe ti nenshtroheshin denimeve ne baze te krimeve qe kane bere. Jo me kot bota e qyteteruar ka vene ligje dhe gjygje. Nje dite duhet ti kerkojme ne, te rinjte e asaj kohe falje brezave qe po vijne qe i lame nen meshiren e Sales dhe Nanos e sherbetoreve te bllokmeneve.
17 July 2008 @ 5:41 pm
Boss-o, varianti zyrtar i historise se mushkave (by Fish’s Aesop) eshte: “Ti jwe mur i larte, por une te heq gurin e fundit”
17 July 2008 @ 5:47 pm
Qe dhe i bejte, Boss-o, se erdh vakti drekes:
O ju male me debore,
Pse s’qani hallet e mia,
Keta djem qe jane sot,
Harram qofte dashuria,
Por pa ta s’e bejme dot,
Dashka hysmet pleqeria,
Historine qaje me lot,
E shkruan Ramiz Alia.
Folemi ma von’!
17 July 2008 @ 5:49 pm
Une kam plot me t’qeshme po se kush dote me u shpreh seriozisht
:P
:P 
:) 
:( 
Vetem permbusha deshiren..si thote PF qe na pranoi USA dmth “kthym gunen”
Masnej vijne dhe kta qe shohin nepermjet KALTERSIVE (se perse ka qene student???? ne Universitete Komuniste… nje K@e e di si Kaltersia qe do kerkarikoje falje brezave.Le te pys baben se mos i ka kerkarikuar FALJE “nonjonit” po qe se eshte “disident”).
Ore du te te pys TAMAM po TAMAM FARE!
Me te vertete mendon se une kam NOSTALGJI per INDIVIDE apo bej VLERESIM sipas asaj qe mendoj dhe NJOH ? …
Keshtu sikur thote edhe LERMONTOVI:
Te fal sa njeh e sheh mbi DHE!
Na bjer nonje kush njeh e sheh tjeter mbi DHE jo nga keta me hanxhare qe te ruajne K@et !
17 July 2008 @ 5:51 pm
Klatersi dy pyetje
1. Me thuaj cilin ligj kane shkeluar ata qe bene keto krime? Ata vrane e prene ne baze te ligjeve ne fuqi, ligje qe vinin nga sistemi i keq . Sistem qe e ndertuan vete shqiptaret pas 1945, me deshiret e tyre. Duhet te kesh pare ne dokumentaret e gjyqeve kunder kulakeve e beljereve e borgjezeve turmen popull qe theriste “Tradhetaret ne litar”. Dhe te them se ato thirje nuk vinin nga njerez te botes se qyteteruar, vinin nga enjeta llogore ku sot theritet bllokmenet ne litar.
2.Sa do te jete numuri i atyre qe duhet te kalojne ne gjyqe dhe varen?. Thuhet se 1 e 3ta e popullsise ishte me dosje sigurimi
Si per fundim levizja e dhjetorit nuk ishte per te varur njerez por per te ndruar sistmein ate sistem qe beri ato ligje te cilat u zbatuan nga ata qe kerkon ti te varesh ne emer te ligjit. Levizja e dhjetorit kerkoj qe te mos kishe me ligje qe te varte njeres se zabtuan nje ligj te keq por ata qe nuk zbatojne ligjin.
17 July 2008 @ 5:55 pm
Idrizo, pse pozicionohesh ne mbrojtje ti plako kur njerzit flasin per kamunistat dhe bllokmenet? Mbase kjo gje i konfuzon njerzit dhe i ben te mendojne se ke qene nje prej tyre.
17 July 2008 @ 6:02 pm
Po ky robi që qënka shqetësuar të analizojë librin e Ramizit, përse në vënd që të vijë të na japë mënd nuk e shkruan “Një histori ashtu siç e di Ai???”
Pse u shqetësoka që Ramizi nuk e paska patur hapur gojën për Kosovën (megjithse përshtypjet e kosovarëve për të duket që janë komplet ndryshe nga të autorit) dhe nuk u shqetësoka për “Grekët” që tashmë kemi në Himarë?
Përse doni të diskutoni historinë e një periudhe që as nuk e keni jetuar?
Të njëjtat “shtypje/shfrytëzime” kanë ndodhur në ÇDO VËND TË BOTËS …
Pastaj, me triska ishin në atë kohë jo vetëm Koreja dhe Kuba, që na mërzitët duke i sjellë si shëmbuj sa herë që përmëndet sistemi i vjetër, por edhe RUSIA dhe KINA… që pakashumë kanë “Komitetin Qëndror” të Partisë që i drejton akoma….
Historia është si ato “majat rripa rripa… një herë ma hipe …
17 July 2008 @ 6:08 pm
Sistem qe e ndertuan vete shqiptaret pas 1945, me deshiret e tyre.
C’thua?
Ai sistem u instalua nepermjet TERRORRIT TE PAPARE te pales fituese (komunisteve) ndaj te gjithe te tjereve (jo-komunisteve), dhe jo nga “vete shqiptaret me deshirat e tyre”!
17 July 2008 @ 6:12 pm
…ket te keqe kena ne…mire tha njoni ketu jemi naiv….por edhe ca ke peshku qe mahen te qut….ne kena “ramizin e ri” po na xhiro dita dites, merremi me kohen e dulles….dhe mbas nja 10 vjetesh do merrena me Salen…si sot me ramizin….ky tano eshte me turmen - ca te bojme qe ta ndrrojme muhabetin….qe te harrojme cduuhet bo sot….si puna e dosjeve qe del sa here sales i vje n gryke….
….kush ka qene ne bulevard diten qe u hodh busti i enverit e kupton me mire se kush ishte dhe cmund te bente ramizi…kur elikopteret ishin mbi koke e tnkset rrugeve….
17 July 2008 @ 6:15 pm
,,edhe dicka tjeter, me kete “ligjet e keqia”!!
Ne Shqiperi jane internuar me mijera njerez pa ligj fare!!!! Po ashtu jane vrare, mbajtur ne burgje, dhe torturuar pa ligj fare! Dhjetra njerez jane vrare ne kufi ne ikje e siper! Ligji denonte tentative arratisje me burg! Jo me plumb kokes improptu! Flas per ligje te vete vendit! Jane pushkatuar me urdhera GOJORE!
Keta njerez, jo ai ushtari i shkrete qe shtiu, keta kane shkelur ligjet e vete vendit! Dhe per kete nuk paguan kurre!
Kaq kisha une, se jane thene keto gjera miliona here! Jemi bere si ato cifutet qe akoma nuk blejne BMW!
Po inati i ka keto!
17 July 2008 @ 6:16 pm
mrroklla thotë:
Ai sistem u instalua nepermjet TERRORRIT TE PAPARE te pales fituese (komunisteve) ndaj te gjithe te tjereve (jo-komunisteve), dhe jo nga “vete shqiptaret me deshirat e tyre”!
————————–
toko thotë:
17 Korrik 2008 @ 5:51 pm
…Duhet te kesh pare ne dokumentaret e gjyqeve kunder kulakeve e beljereve e borgjezeve turmen popull qe theriste “Tradhetaret ne litar”. ….
17 July 2008 @ 6:18 pm
Ato filmat i ka prodhuar KINOSTUDIO SHQIPERIA E RE, nuk i ka filmuar Mrroklla me kamera amatore!!!
Po ti e dije kete, apo jo?
17 July 2008 @ 6:25 pm
Ramua paska lexu ne biblen. Dmth ja ka hudh, quhet reborn. Ja shiko ne perenia ja ka fshi prej memorje ato gjonat e kqija qi ka bo apo ka pa. Bile ne per NATO-n kishte pi shampanje me Nexhin. Ca doni mo ju?
Kshu qe e vetmja gjo qe mund te bohet, robt t’i sugjerojne vene ekzotike Ramos per te kalu pushimet, se osht lodh gjithe jeten per te miren e atij dobic popull. Tajlanda nuk do neglizhu, … vecse mos nuk vje back, e na njeli historia batall.
Brainwash eshte i pakthyeshem mbas nje fare pragu. Mbase Bibla bo fajde, si me Ramon.
17 July 2008 @ 6:29 pm
E shef Emo si me cyt XHIBI!
:(
…Njerez “te djegur” per ndryshime e disidente brez pas brezi( pa i ditur kuptimin fjales) qe gjejne alibine e ”arrative ” se e moren “neokomunistet” (Katovica ?????) megjithese kane punuar e VJEDHUR jo pak ne kohen e ndryshimeve pas 92 e deri TANI…..
:)
dhe me pas ka kohe per te percaktuar “makabritetet” ( c’fjale e shperdoruar!!!) ose
:P 
O XHIB!
Me bjer nje paragraf qe sheh ‘”mbrojtjen” e tyre …dhe do te jem shume mirenjohes megjithse… nuk do ta quaja gje te padrejte ne se biseda do te vertitej rreth argumenteve.
Dhe do te bie pambarim e me shumice mendime”fytyre grijsh” qe jane aq kontradiktore dhe aq SHPIFES sa qe nuk lene shteg per te nxjerre nje perfundim ,as me shifra ekonomike as me metodologji krahasimore e te tjera e te tjera…POR vetem “qindra mijra” deri edhe “miljona” ne kampe burgje e GULAGER…Kaltersi ne UNIVERSITETE komuniste qe si linte Komunizmi te shkolloheshin
Puna jone pune MUTI , pune te mire ka HAJDUTI (thenie e kohes)..
Ja kjo eshte nje “karshillek i vogel” qe me qe pate deshire po nderhyj duke rikujtuar edhe nje bisede te dikurshme me TROPIZMEN qe une anoj nga prirja per ti kuptuar gjerat ne MENYRE te NATYRSHME pa i veshur me BIZHAMA POLITIKE ose rrefenja si …
..”krimet” e projektuara ne zyrat e KOMITETEVE te PARTISE…ZOTRIJ!!!!
As kam qene dhe as jam ndonje njeri i ndonje lloi POLITIK vetem se nisem nga deshira qe cdo shqiptar te mesoje te mos e haje “sapunin per djath” te servirur nga lloj lloj karieristesh dhe servilesh te te gjitha kohrave ,qe fatkeqesisht me ka ndodhur ti kem ne KRAH dhe ti shoh neper POSTE te te gjitha FUSHAVE sot ne MEMEDHEMBJE , por akoma me FATKEQESISHT gelojne edhe jashte shtetit me mendime vulgaresh e te egra tip vulgosh si KALTERSIA…
Kjo eshte shume pak per te te thene…por gjithsesi thuaj RROFSH qe ne kohen e HARDALLOSJES nuk te lexon njeri!
17 July 2008 @ 6:37 pm
Idrizo, po ne mbrotje (being defensive) i bie qe midis gjerash te tjera, te tregosh simptoma te tilla p.sh. ne vend te merresh me argumentin qe bejne kundershtaret e tu ne nje debat, kalon ne kunderakuze dhe sulmon (cvelereson) debatuesit, jo argumentin vete, pak a shume si ky shkrimi i fundit qe bere.
Mos ma mer per te keq, se mbase ty pa qellim te doli kshu.
Tani ti kur thua dhe me pas ka kohe per te percaktuar “makabritetet” …ose
”krimet” e projektuara ne zyrat e KOMITETEVE te PARTISE…ZOTRIJ!!!! je i mendimit qe nuk ka ardh akoma koha 18 vjet me mbas qe ky popull te adresoje dhe evidentoje figurat qe jane akoma gjalle dhe te cilet jane pergjegjes per krime te renda kunder bashkeqytetareve te vet?
Dakort jam dhe une. E leme te kalojne dhe ca vite qe te jemi me te pargatitur per keto pune, ose derisa te kene vdekur dhe te fundit e monstrave komuniste.
17 July 2008 @ 6:39 pm
ne fakt idris thenja e kohes qe solle eshte e pergjysmuar. Vazhdimi eshte keshtu “po qekur doli dhe spiunlleku, vajti dhe hajdutlleku”
17 July 2008 @ 6:40 pm
Shkrim kot dhe pa shtylle kurrizore.
17 July 2008 @ 6:42 pm
kete nuk e di edhe mbase por me sa di une te gjitheve u eshte bere gjyqi Quhej gjyqi i popullor. Ku i denuari rinte ne salle dhe jashte me megafon mijra e mijra vete degjonin gjyqin dhe me parulla ne dore “Armikut plumbin kokes” brohorisnin e duartrokismin sa here prokurori bente akuzon “ne mer te popullit dhe ne baze te ligjit XYZ….”
Ketu ke te drejte. Por urdherat gojore nuk jane dhene nga Ramizi por nga Nexhoja. Ligjin qe hoqi kalimin e kufirit pa leje si tradheti ndaj atdheut ishte i Ramizit. Nexhmija nepermjet sek te partive te Deg te Brendsh, leshoj urdherin gojor qe te shtihej. Dhe e zbatuan populli ata qe beohorisnin Parti Enver, ata e vune bustet e vegjel prej allcie ne sheshet ku ju/ne stundetet hodhen bustet e medha te diktaotrit. Dhe mos haro ata ishin me shume se ju/ne. Mos haro PD humbi ne zgjedhjet e para 1991. Etj etj. Ajo qe dua te them eshte se te duhej denuar Nexhmija apo dhe ndonje tjeter, mbase dhe Ramizi por jo te fillohet nje lufte e re klasash sic thote Kalteris
17 July 2008 @ 6:43 pm
Ramizin e priten si hero ne Kosove. Valle kaq te trashe te jene Kosovaret valle? Nuk ju kishte thene Tanua qe ju ka pas shit kosoven ??? Pse nuk degjuan anti-komunsistet e thekur te tiranes?
Gjyqin ja beme o komentues hipokrite. Aq sa u beme gazi i botes ne sy te gazetareve te huaj qe erdhen per te gjet ” arin e fshehur”, ” krimet cnjerezore” , “pirjen e gjakut” apo ” pasurite dhe llogarite bankare ne zvicer”. U turen PF me koleget e tij neper gazeta, TVSH duke shpallur gjyqin e shekullit. Nuk lane me konsperepacy pa thene dhe nuk lane njerez pa ngritur nga varri.
C’fare u be? TURP qe numeronim kafet turke. TURP qe gazetaret e huaj lane sallen e gjyqit pas nje seance. TURP qe ne vende te “florinjve” gjetem njerez pa shpi dhe pa asnje lek ne xhep. TURP qe merrshin me grate se burave ju hengren mun sa ishin gjalle.
E pra ne demokraci ishim.
Vazhdoni me naivitetin tuaj se ashtu ju do SALA. Mish per top.
P.s. edhe kaq gje tjeter o naivitet i semure. 3/4 e te burgosureve politike kane qene bashkepuntore te sigurimit te shtetit. Me ne krye plakun Pjeter Abnorin e famshem.
Vrijeni ramizin,pushkatojeni dhe pastaj vrasim edhe Salen per 97 qe pati 2.000 viktima. Per Gerdecin qe vrau 26 njerez ne mes te dites.
Pastaj Nanon per fatkeqet qe u mbyten ne det.. i vrasim te gjithe. Asnje gjalle!!!!
17 July 2008 @ 6:49 pm
..Ato filmat i ka prodhuar KINOSTUDIO SHQIPERIA E RE, nuk i ka filmuar Mrroklla me kamera amatore!!!..
Jo or jo nuk i ka prodhu kinostudja Lexo At Zef Pellumbin te shikosh te verteten Dhe At Pellumbi nuk ishte pjese e kinostudios
Ne qofte se nuk beson as ate atehere bej nje matematike te vogel
1 e treta e popullsise me dosje.
17 July 2008 @ 6:58 pm
NUK ka XHIB!
:) 
Ka vetem “qindra miljone” ne kampe burgje e GULAGE qe ty nuk te mbushet mendja se jane ARGUMENTE….
“”"E leme te kalojne dhe ca vite qe te jemi me te pargatitur per keto pune, ose derisa te kene vdekur dhe te fundit e monstrave komuniste”"
Ajo kohe qe pret ti ESHTE koha e VDEKUR…Kush merret me sistemet POLITIKE eshte I VDEKUR…Kush merret me format e SHTETIT rezultatet Arritjet dhe DEMET qe i shkaktojne nje VENDI e nje KOMBI …KJO eshte HISTORI e mesimmarrje e dhenje…
Te tjerat jane propogande per nivele filloristesh qe Bari Falliu gjen treg per shtypin e TIJ.
NDRYSHE shko formo ate …eeeeee …min….eArsimit…eeeee …Alternativ ….qe i hyn ne pune si KINES dhe PENXHABIT ashtu edhe KARAIBEVE por jo SHQIPERISE.
Ne se do te thuash e flasesh per nje sistem se si i plotesoje detyrat per te FORMUAR nje KOMB me te mirat dhe te keqiat e tij ………
KA ME TONELATA ARGUMENTE dhe mbi te gjitha ka nje SHEMBELLTYRE te nje KARAGJOZ-SHTETI qe eshte SHFAQUR ne SHQIPRI per keto 20 VJET.
Me trego NDRYSHE ………… se ku te referohem ne historine e shtetit SHQIPTAR te te bie ARGUMENTE dhe te flasim me argumente.
Vur re se sa te zellshem jane KALTERSITE kur eshte fjala per Ko@elleqe e per te prure fatkeqesisht edhe si MOZA copra pa vlere ne ECURINE e SHTETEVE sikur vetem ne SHQIPRI si qender e BOTES ka bere VAKI kjo ???? Ose edhe me keq qe nuk dua ta pergjithesoj por lexo ca “isher” qe u denuan me vone se me cfare zelli krijojne histori sikur ka ndodhur kataklizmoja se u preken ata qe e projektuan ate ssistem por…. deri ATJE ku donin karriken e MBRETIT..dhe kjo quhet disidence…JO!
Ky ishte ndeshkimi i “shokeve”, megjithse POLITIK dhe MBI MASEN e DUHUR por gjithsesi i bazuar mbi betimin e tyre.
Me me qe je me KULTURE mbrojtjen e AKUZES e ben AI qe kerkon DENIMIN…. dhe jo e KUNDERTA!
Filloje nga FAKTET qe TANI dhe JO me VONE ! POR me FAKTE sepse ne ate sistem eshte djersa gjaku ,puna dhe jeta e MILJONA SHQIPETAREVE qe mire apo keq PUNUAN per te bere SHTETIN e KOMBIN e tyre por jo te shesin VENDIN GREKERVE E SERBEVE!!!!! e kujtedo qe tringellin ndonje monedhe….
17 July 2008 @ 6:58 pm
O toko, se eshte e kote ta vazhdojme kete muhabet!
Po pse or burre, argument eshte ky! Me qe gjindja bertiste ne kinema te “Rrno…”, atehere i binte qe ky ishte sistem i miratuar nga populli!!!
E ke pa kur vdiq ai Kim Il Sungu ne Kore te Veriut? E ke pa si lebetitej populli me te qara!! Do me thuash ti tani mua qe ai popull e miraton sistemin komunist?
Pergjigja per te dy rastet, dhe ti kete e di po aq mire sa une, eshte TERRORI! Si dhe KERCENIMI ME TERROR per “non-compliance”!
P.S.
Aty ke Zef Pllumi e ke ate punen e t’futmit ne kooperative “vullnetarisht”! Ai muhabeti me dy karrige! Nje e Titos, nje e Enverit! Dhe sekretari qe nuk i pyeste njerezit a do me u fut ne koop apo jo, po i thonte; ku do ulesh? tek karriga e Enverit (pro-koop) apo tek ajo e Titos (anti-koop)!
Ka ndonje llaf tjeter per kete, ne 1960’s? Se une per vete vetem llafi TERROR me shkon ne mend!
17 July 2008 @ 6:59 pm
Idris, i frymezum nga xhibi, marr guximin te hyj ne sinor tat dhe po ri-rrefej jo nje fabul, por nje mesele. Nastradini qe po i mesonte religion mushkes. Ja mate librin para, mushka perplaste komen, kthete faqen dhe ky i thoshte: bravo, je tu bo perparime. U mblodh milet i modh. E pyten cer je tu bo. I thot ky: ket mushke speciale ma ka dhon emiri (mbreti si me thon) me i mesu teologji. I premtova qe do ja mesoj per 20 vjet. Per ket me dha 100,000 dollare (ne fakt tanga ari nga te Buharase, por une bona me kurs kembimi me e aktualizu i cik). Po s’ja mesova per 20 vjet, tha, do ma presi koken mbreti. U turbullu mileti. Po ti qaje qysht tani koken tate, i than. Ku eshte pa qe mushka te mesoje teologji!!!
E, i tha Nastradini, mire e keni ju, por 100,000 dollare eshte goxha pare dhe mas 20 vjetesh, njoni nga ne, o une, o mushka, o emiri do i kena kthy patkonjte ka dilli, ene athere i lumte atij qe do vendosi kush osht me i zoti ne teologji….
S’di ku e pata llafin, me humi filli i menimit…

17 July 2008 @ 7:09 pm
Emo, rrofsh, se me gje te vogel mu Idrizi e ma hedh
Me thote qe e ka pas edhe gjyshen me 3-4 gjuhe te huja etj etj
… po edhe une i kam mesu nja dy gjona nga jeta, e nga c’kam lexuar, dhe i praktikoj keshillat si puna e kesaj me poshte :
17 July 2008 @ 7:17 pm
Qeke me i qute BOSS se mu ne EMIGRANTI (ose ai nuk e pranon dhe mbetesh vetem me i qut se MUVE).
:D 

…
:(
:(
:(
:(
Nc nc nc nc sa bukur i thua …si me zamke te ngjit fjala…..
Po une per kete kam qene me DOSJE BOSS ???? Se nuk di si thuhen
Vetem se une te tregova per STERGJYSHEN se GJYSHEN e kam pas DAHA me TE qute ene me ITALISHT, ndersa PLAKA plus edhe me RUSISHT (kinezshen se msoi dot si ca e ca qe i lexon sot ..JO SI PLAKA
PER MUVE e di vete ti mo EDHE ME ANGLISHT ,FERNGJISH,GJERMANISHT etj etj….vetem shqip po harroj
Nc nc nc sa omel i thu….
17 July 2008 @ 7:40 pm
Mrrokla
Perseri dua te theksoj se denimi i disave mbase duhej bere, ( sot eshte vone) por jo i te gjitheve qe thiren Rrofte..,.. Ju keni qene student ne Tirane Une isha qe shkoja fshatrave te ngrija deget e PD. 91-92. Ne qofte se tek ju ne Tirane kishte shumice anitkomuniste ne fshatra ( 70 perqind e popullsise se atehereshme) kishte shumice pro komunizmit. Ne 10te veta demokrate na mernin me gure ata 100 veta komuniste. Dhe te them po te mos ishte Ramizi* ne do te na kishin varosur te gjalle.Ashtu si do te kishit ju varosur ate te gjalle. Dhe e gjitha kjo kur frika kishte ikur Sitemi ishte ne permbysje. Por……
Nga ana tjeter kjo e thirura “Rofte…” qofte edhe nga frika tregon se jemi nje popull frikacak si ai Korese se Veriut.
Per At Pellumbin e kisha kur u sulen mileti e prishi kishat e xhamite dhe kur Ai dhe te fetare te tjere kalonin rruges me pranga ne duar dhe populli i gjuante me gure.
Kthehem tek ajo qe them me lart Perseris Nexhmija duhej denuar. Enveri vdiq por gjyqi i duhej bere. Ramizi edhe mbase ( them mbase se nuk e di me siguri sa e ka shkelur ai ligjin e keq) por ama jo cdo sherbetor te Bllokut, se keshtu i bie qe te varesh 1/3 e popullsise
* Kur them Ramizi dua te them se edhe ate e detyruan ca te tjere si dhe frika nga ju te Tiranes shto ketu dhe mungesa e bukes se gojes ta bente kete marveshje
Megjitahte e gjitha kjo kot per muhabet se asnje nuk dot e donohet edhe te duam apo nuk duam ne. Qafiro do te thoshte Katovica
17 July 2008 @ 7:56 pm
Idrizo, gjithe ato sofizma i ke thene vetem per te arritur ne konkluzionin qe fajin e kishte populli dhe
jo disa nga ato monstrat komuniste te bllokut qe i vrane dhe i prene popullin dhe i trajtonin si kafshe?
Prap, mbase e pate pa dashje, po une jam gjithmone skeptik ndaj nje argumenti si i joti qe permban me
shume gjera sesa dhe vete Bibla apo Kurani, dhe ne te njejten kohe eviton premisen baze.
Ajo qe thane shume te tjere ketu ishte e thjeshte; Ramizi dhe “shoket dhe shoqet e byrose” qe kane bere
krime te renda kunder qytetareve te vet (bile dhe pertej edhe ligjeve qe ata vete i vune dhe i quajten
ligje te drejta) duhet te mbajne pergjegjsi dhe te denohen per cka kane bere. Ashtu sic jane denuar disa
monstra te nazizmit fjala vjen. Kjo ishte ceshtja, nuk ka pse merremi me cdo gje tjeter pervec kesaj,
apo jo?
Tani ti pergjigjesh duke thene; simbas teorise se Pitagores i bie qe fajin per drurin qe Aliu i dha
Haxhiut e ka Thanasi qe zgjodhi Sokolin te jete shofer i autobusit te linjes Durres-Rrogozhine, dhe
gjithashtu dhe te paret e Sokolit qe ne kohen e Skerbeut nuk ua mbathnin patkonjte kaujve si duhet. Pastaj ne fund i fut dhe nje PS Mos u merni me keto gjera se jane propogande e kote e qeverive qe erdhen mbas komunizmit.
17 July 2008 @ 8:16 pm
toko thotë:17 Korrik 2008 @ 7:40 pm
… Ne qofte se tek ju ne Tirane kishte shumice anitkomuniste…
Toko, jo vetëm këta analistët e sotëm, por ASNJËRI në fillim nuk u ngrit për të përmbysur komunizmin.
Nëse e mban mënd u kërkuan:
-Sistem pluripartiak
- Liri fetare etj etj
Kur e panë që gjithçka ju ofrua ASHTU SIÇ DUHEJ të jepej, langaraqët në pamundësi për të bërë diçka më të mirë se të tjerët ja hidhnin fajin për çdo gjë komunizmit dhe komunistëve.
___________
Thoni se ishte vënd i izoluar… kush del sot nga Shqipëria?
Thoni se mungonte liria e fjalës dhe e shtypit… u kënaqëm me të qarat dhe ulërimat e gazetarëve gjatë këtyre viteve
Thoni që janë dënuar dhe vrarë kundërshtarët… shpesh edhe këtu është folur për aksionet e “bodigardëve” të pushtetarëve
Thoni që “kulakët” s’kishin të drejtë vote… as emigrantët sot
thoni e thoni…. dhe vazhdoni të mbani kokën mbrapa dhe gjeni dhe të qaheni nga Ramiz Alia.
Nëse thoni që Ramizi është idjot, ju besoj vetëm ngaqë nuk ka mundësi që një njeri si ai të ulej dhe të diskutonte me njerëz dallgaukë…. dhe na la trashëgim një pushtet që do ta kujtojmë për shumë kohë…
17 July 2008 @ 8:29 pm
Ore, qe asnjeri nuk do denohet, ajo pune ka marre fund. Dhe kushedi me mire keshtu! Por une thjeshte doja te saktesoja qe ne Shqiperi komunizmi u instalua dhe u mbajt i instaluar me terror! Dhe ato qe sundonin, e kane bere kete me ligje qe i benin vete, dhe… pa ligje fare. Si kane dashur!
Qe numri i njerezve kundershtare erdhi duke rene, dhe numri i atyre qe ishin investuar ne sistem (cuni oficer, xhaja shofer me skanie, etj), thjeshte verteton qe ky ishte sistem efikas opresiv, jo te kunderten.
Zahten, ky ishte dhe qellimi final i luftes se klasave: me pak armiq, me shume tanet!
Qe te merret tani ky rezultat, dhe te kthehet kokeposhte, ne argument per “deshiren e popullit” eshte pak si teper!
Shpresoj qe te te kem keqkuptuar! Sinqerisht!
17 July 2008 @ 8:37 pm
Mrroklla, në Francë për të çuar përfaqësuesit e popullit në parlament, dmth për të arritur atë nivel demokracie dhe të drejtash që kanë….. shumë koka kaluan në giljotinë
, prandaj mos e demonizo kaq shumë terrorin për marrjen e pushtetit 
17 July 2008 @ 8:44 pm
Sinqerisht me ke keqkuptuar
Kur kam thene “Me deshiren e popullit” e kam then me idene e asaj qe thoni ju
…ritur
Pra nuk mund te varesh shumicen e popullit per hir te pakices.
Thjesht keqkuptim
17 July 2008 @ 9:04 pm
edo, mir mer mir, guillotine e karrekell kurrenti, NdakorT, po rezultoi Frence e Amerike ne fun, kupto. Jom i sigurte qe edhe Surinami e ka nji histori te pergjakshme, edhe po s’e pat, ja krijojm, sa per argument, se ashtu na e perforco edhe kamarieri (per me shum pyt kapedonin)… po muhabetin e kom qe cdo gjo vleresohet nga rezultati. Gijotine–Diktature = gijotina “keq”; Gijotine–Shtet i lulzum = gijotna “miiiire”.
fillojn ene dalin t’metat, gjuhet fajtori, ti ke faj thojn te gjithe… edhe vazhdo masanej Luftar Paja, po mire e vellezer, po ai qe ma vodhi lopen, s’pat faj fare mer…. po sa pare bo…
Si me i neshje futbolli, edo, kur lu mizerje ene bo naj gol koti ne minut’ shtes’, asnji s’bo llaf, as kritik as hic mer… ishte merit e lojes korrekte thojne, trajnerit king, frymes kolektive e ku di un’… ama ilaqim, ilaqim, ilaqim me e honger naj gol qorr, kur ke lujt shkelqyeshem e ato t’qert vec ta kon prish me katenacio te qelbet
17 July 2008 @ 9:09 pm
…edhe kush flet qe ne kohe te komunizmit, ka botu gjithe ato vjersha dhe ishte me vertet goce e mire….sepse tashi qe kur doli mielli i bardhe rrugeve ka mor kom me kot….jo vetem me llafe por edhe me vepra….
17 July 2008 @ 9:31 pm
Emigrant… vallahi shkrimtar duhet t’ishe bo ti
.
Pah sa bukur mi lidh ato gjojnat
17 July 2008 @ 9:58 pm
edi: ose e kam lexu keq une ose kto du komentet e parafundit te tujat jane i cik kontradiktore
17 July 2008 @ 10:07 pm
Shqipo, nuk ka giljotinë të mirë dhe të keqe… “qëllimi justifikon mjetin” i përket si filozofi asaj periudhe kur jetonte Machiavelli
, sepse në një botë me një nivel të civilizuar si sot nuk mund të thuash që njëra ishte më mirë ose më keq (përjashto rastet e tifozëve).
Sepse nëse flasim me “tifozllik” atëherë mund të shajmë ose marrim meritat sipas rastit… por nëse jemi persona vërtet civilë nuk duhet që të përbaltim gjithçka që kanë bërë disa duke harruar se ato gjëra të tjerët i kanë bërë dhe më parë ;).
17 July 2008 @ 10:08 pm
C’pate o Xhib!
:P
:( 
Une kujtoja se ti perfshiheshe te ata qe kane men nga gryka e lart
dmth qe nuk e rendisin te paren ate qe kane ne mend ta perfundojne se si duhet thene ne fund e menduar qe me pare…Ja qe robi u shpejtoka! S’po te degjoj ndonje “blegerime” qe te them se te kane trajtuar si kafshe apo JO! Megjithse me kete qe ke prure me lart dicka me ngjason
Me Fal!
17 July 2008 @ 11:06 pm
Idro, fundja dhe une popull jam dhe fajin gjithmone populli e ka.

PS You did it again; ne vend qe te merresh me cka thashe une, merresh me mua dhe me diskuton mua jo argumentin.
17 July 2008 @ 11:17 pm
Fakte XHIB dhe jo VJERSHA e HARTIME! Aty ke fakti je edhe TI!
:) 
:D 
Ndoshta per here tjeter…Eshte kenaqesi qe me ne fund mund te diskutosh me njerez qe vleresojne FAKTIN !
Bashkebisedusit “mos ja prit ne mes”…. e di ti ate qe plaka (jo MOZA) i ferkote bishtin macokut …dhe i thote PLAKUT ( jo IDRISIT)…
-E mer plak ja kaq ta k@she!
Ene plaku si i tha:
-E moj plake po ti ja ferko qe ne rreze macokut…
Nejse mo..Fshije se mos e lexo ajo TELENDARJA dhe kerkon “vije” per USA
17 July 2008 @ 11:23 pm
Drizo, ti dhe ben sofizma dhe na akuzon ne per hartime.

Me nje fjale ty nuk te mbushet mendja qe Ramizi dhe disa byroista te tjere kane bere krime te renda kunder qytetareve te tyre, dhe kerkon fakte? Ca faktesh do ti p.sh., ndonje kasete video ku eshte incizuar Ramizi me te tjeret tek vilat e Bllokut kur jepnin urdhera gojore per keto gjera?
17 July 2008 @ 11:31 pm
O Xhib,
Mos harxho tastet me Idrizin ne ket teme.
Pranoje sic eshte Idrizin, bashke me bindjet e tij historike !
Mu me ka dhemb shume ta pranoj, por ne fund e kam pranu.
Ca ti bej, o ta vras o ta bej mik !
Te dyja bashke keto ndjenja vlojne ne gjakun tim, por meqe skam b.the ta vras, po e bej mik
17 July 2008 @ 11:34 pm
O xhib i dashtun!
Te gjitha te vleresueshme por te kuptueshme nga zysha qe dilnin prej nji dore….
:P 
:( 
Per hartime kam pase bere pa te RREJTME kater cope ne nje ore qe te dilshim jashte shpejt te “kater shoket” …
TE lutem per here te fundit si me kulture EDHE JURIDIKE
ATI qe AKUZON i mbetet detyra te faktoje por jo si deri TANI…….
JO me HARTIME! e sidomos jo me ….. rrefendra ose rrefenja…..
FILLOJE dhe mos e VONO !
17 July 2008 @ 11:44 pm
o Idris te 10-sha rracen,
Po mire cer mut faktesh do ti ?
kush i pushkatoi gjithe ato rob ?
Plaka ime ? apo Plaka jote ?
Une vetem ne lidhje familjare numeroj disa te torturum apo te pushkatum.
Sipas teje kush ? UFOT ?
Apo prape plaka ime dhe plaka jote ?
17 July 2008 @ 11:54 pm
Drizo, mire e ka Moza qe eshte e kote te debatosh ose “debatosh” per keto gjera, po per hatrin e Mozes po e them ate qe eshte obvious dhe qe ti ben sikur nuk e di.
Eshte njesoj si te thote nje krye Sigurims qe ka qene lart ne hierarki dhe ka bere nje mije e nje te zeza “me gjeni faktet qe une kam abuzuar”. Po ai ka qene mirembajtesi i fakteve dhe dosjeve, dhe normal qe kur po nderronte sistemi ai nuk do bente fotokopje te dosjeve dhe ti shperndante neper gazeta, po do bente te kunderten, pra do zhdukte gjurmet qe e fajesonin ate. Fakti qe ishte vete Ali e vete Kadi ja mundesonte kete fare kollaj.
Kjo qe kerkon ti me megafon ne dore dhe me germa TE MEDHA shtypi ketu tek komentet e Peshkut
Te kerkosh “fakte” te tilla per bemat e disa monstrave komuniste shqiptare (jo te gjithe komunistet, po ata qe kane qene ne krye dhe qe kane shume gjak ne duart e tyre) eshte njesoj si nje ish-skallvopronar ti kerkoje fakte nje ish-skllavi per abuzimet qe ky skllavopronari i bente skllavit deri para se te ndryshonte sistemi. Vete fakti qe nje njeri e blen nje njeri tjeter me pare si kafshe dhe e trajton po si kafshe, eshte ne vetvete tregues per abuzime barbare.
Kshu dhe per Ramizin dhe ata te tjeret qe kishin timonin e asaj anije shkerd.hate qe ishte Shqiperia komuniste. Vete fakti qe ata kane qene ne krye gjate koherave qe jane bere gjithe ato krime dhe vrasje dhe keqtrajtime per arsye politike, ky fakt ne vetvete eshte boll qe ata te vihen para pergjegjsise.
Megjithate, jam i sigurt qe populli dhe une e kemi fajin, dhe se komunistat e byrose politike thjesht benin detyren per ta bere Shqiperine fanarin ndricues te botes dhe per ti verbuar syte imperialisteve amerikane dhe revizionisteve sovjetike
17 July 2008 @ 11:56 pm
Po ho pra BJERI!
Jo numuron….. PO AKUZON … KE ??????
Kush i dha ato VENDIME PSE ? CILI qe MOTIVI ?
Kush tu reabilitua me vendim GJYQI jo me FALJE POLITIKE !
S’ka nevoje per HAKRRIME! UNer jam pjese e DENIMIT por nuk AKUZOJ sepse s’kam te DREJTE.
Ti ndoshta ke…. BJERE PRA! BOOLL ose “MJAFT ”
Si tha BUSH…Vjen nje kohe dhe MJAFT!…dmth boll me pordhe… ishte n/kuptimi…
18 July 2008 @ 12:06 am
Idro,
meqe e ke hang ne b.the mire kapitalizmin, duhet te dish dicka.
Nje ndermarrje i lihet ne dore manaxherit !
Mire, keq, me hale, pa hale, me plehra pa plehra, me te bindur e te pabindur, ai eshte pergjegjesi kryesor per mbare(keq)vajtjen e puneve ne ndermarrje.
Pra sido te jete, nese manaxheri ka marre me doren e vet nje vendim te gabuar, apo e kane bere te tjeret pa dijenine e tij, AI e HA i pari !
Sepse eshte pergjegjesia e tij, per menyren si vene punet ne ndermarrje !!!
Eshte pergjegjesi e tij, te dije, te zbuloje, te informohet, te marre masa, per te garantu Mbarevajtjen !!!!!!
Nqs dicka shkon keq, manaxherin e fluturojne !!!
Po kshu, ai qe ka frenat e shtetit ne dore, eshte i PARI pergjegjes per ate qe ndodh ne territorin e shtetit te tij.
Dhe nese ndodh torture (QE KA NDODH DHE MOS NA CAJ B.. DUKE NA THENE QE SKA NDODH) ai duhet te mbaje pergjegjesi.
Aq me teper qe tortura ka ndodhur nen sundimin e tij, absolut dhe te padiskutueshem dhe te pakontestueshem.
Une sdu ti di detajet mor babe. Une du ti var per k..qesh ata qe lejuan tortura, ata qe lejuan internime, ata qe lejuan Gerdecerat.
Sepse i lejuan pasi kishin marre persiper ta manaxhonin kete vend !!!
Dhe se leshun pushtetin as pas vrasjes se pare, as pas vrasjes se 15, as pas vrasjes se 1500.
18 July 2008 @ 12:18 am
Prap Hartime …me gjith deshiren e mire MOZE !
:) :)Kujt po i rruhet per grate e te tjereve…Ne po @ime grate TONA!!!!!
:) 
Keshtu gjykohet vetem ne menyre ARBITRARE barabar me ata qe TI do te Akuzosh dhe askush nuk do qe ti MBROJE !
Sado fjale bombastike qe te perdoresh nuk e shtyn asnje mmmmm (ose milimeter) mendimin perpara….Keshtu me mashtrime…fryrje dhe shpifje duke patur brenda ne menyre LETRARE ate qe quhet HIPERBOLE…ka dhjetra vjet qe mashtrohet e nuk zgjidhet gje .
Nuk te ben pershtypje PERSE ????????
Perseri po i biem te njejtes xurna……
Ore po psee u beme kaq serioz ne …
Kenga e A.Hadergjonaj……
A duhen denu????? Ke te DREJTE edhe pa te DREJTE!!!!!!!!!! E lashe!
18 July 2008 @ 12:19 am
Idriz
Hidhi nje sy ketyre fakteve.
http://www.youtube.com/watch?v=y3fUeu76DRw
Kane shpetuar vetem se kane qene pjese e propagandes se Partise. Per faktet qe nuk i pelqenin, partia te “retushonte. Besoj se nuk i ke harruar fotografite me “hapesira bosh” mes shokeve te Enverit ne fotot grup te ngjarjeve historike, dhe as ribotimet e teksteve shkollore dhe publicistikes historiko-politike qe ribotoheshin cdo tre kater vjet me zhdukjen e grupeve armiqesore “te brendshem e te jashtem”. Idriz, ti mund te genjesh ca cina e goca qe kane lindur mbas 90-tes e qe jane mesuar edhe me tolerancen perendimore e te hapin rruge, por ca si puna ime dhe e Mozes nuk na fut me uje lekura se na eshte rregjur tashma. Ndaj me mire lere kete muhabet
18 July 2008 @ 12:27 am
Leje mer leje,
une e kam lane me kohe.
Por gjaku sbehet uje de. Se memoria historike e njerezve qe jane gjalle smund te shperfillet kshu sic ben ti me prepotence te papare sikur je ne gjykate. Ma vereteto “Beyond reasonable doubt”
o ke fakte me shkrim o ik e pirdhu !!!
Sepse une sado fort te te du ty, du ma fort baben tem, mamen teme, gjyshin tem, gjyshen teme, xhajen tem, hallen teme.
Dhe jam bere aq vjec, sa ta di se me ku me kane rrjet, se ku ja fusin kot, e se ku ja fusin plot.
Une vete skam nai dosje ne dore, une ato qe kam nigju kam !
Dhe kam i zakon te keq profesional qe bej crosschecking !
Dhe me kane dale te perputhshme shumica e deshmive nga ajo kohe.
Nejse, ti thu qe s;eshte ashtu?
Po mundet o !
Mundet, cte te them une !
Zoti ne qiell e di athere, dhe befte drejtesi !
hajt naten !
18 July 2008 @ 12:31 am
Me qe erdhi rasti une njoh mire NIKO ILON nga ….
Them se nuk duhesh te hash kaq petulla budallejsh duke mu drejtuar MUA!!!!!!
Vertet shkruan tek PESHKU dhe ke NIKUN PF po jo qe te jesh PESHK me te vertete,sidomos ne naivitet dhe fushen e emocioneve……
E c’lidhje kam une me fantazite e semura te fantashkencerve qe genjehen me kokrra ko@esh ose lule si iu thone pjatave me meze te klubi “Brazil”…
PF ke gabuar Adrese se une me thene te drejten jam mesuar te mendoj me koken time pa me injektuar njeri INJORANCA te lloit qe mund ti kaperdije nje Krapuliq. Kjo per here tjeter kur te zgjedhesh adrese…Te del MOZA ose dikush tjeter…..qe i ka provuar ne KURIZ po JO TI!!!!!!!!!
18 July 2008 @ 12:33 am
@ te gjithe ju qe perpiqeni t’i mbushni mendjen Idrizit
Pjese marre nga “Interviste me vetveten” Petro Marko
“Degjoja perballe meje nje shkodran qe e torturonin keq, pastaj, kur iknin hetuesti, ai qeshte me te madhe dhe thoshte: Po te vene keta ne Evrope, do behen milionere, se une, kur erdha ketu isha tullac dhe tani jam me floke kaçurele…Kushedi sa do paguanin tullacet e botes, qe te torturoheshin ketu si une e pastaj t’u mbinte floke ne koke”
Kush eshte pa folke
te vazhdoj kuren :-), Kush ka floke te iki se do kthehet tullac 
18 July 2008 @ 12:41 am
More ky nuk ka faj kur mjetet e informimit dhe tv ia japin mundesin te tregoj diktaturen dhe vrasjet qe kan bere per dhjeta vjeqar keta rebela komuniste dhe staliniste qe popullin e vet e kan gjunjezue deri ne ate mase qe te kerkojne meshire prej armiqeve dhe qe populli te haj bar sipas tyre dhe qe paria komuniste te argetohet dhe defrehet me punen sklleve te punetoreve dhe fshatareve per tiu plotesuar deshira e sulltaneve te kuq dhe te behet puna shtese edhe per klasen e pasur te qeverise komuniste. Pra faji eshte edhe i nje pjese elite dhe bashkpunetoresh qe quan dashuri me diktatorin por edhe me pasardhsit e tjere si ky qe lavdohet dhe ne vend qe ta kene fatin si qaushesku ata shesin mend per diktaturen por kjo behet se nje pjese e mjeteve te komunikimit lejojne te behen keso intervista me ta dhe qe ende nuk shkojne te hulumtojme te verteten se cfare kan bere keta idiote dhe bashkpunetoret e tyre per dekada . turp per ate dhe ata qe mendojne si ai dhe vendi nuk do ti fale kurre pamarreparasysh se tani nuk kan dale te gjitha te vertetat ato dikur do te dalin ne shesh dhe enveret dhe shoket e tyre do ta marrin ate qe e kan meritue. tung ragi
18 July 2008 @ 12:44 am
Boss une nuk do te them qe PETRUA eshte pjese e familjes sime te pakten nga miqsia vllazerore me baben..dhe nga te vetmit miq te permendur prej tij….mos te them qe personalisht sa here kam ndenjur me RESPEKT afer e prane TIJ …gje qe nuk me shton e heq asnje VLERE..
megjithse kete kushedi si do ta propogandonte ketu DIKUSH……
Megjithate njerez pa identitet dhe pa asnje kontribut qofte edhe ne kohe te merhumit ,kur PETRUA pergjerohej se e kishte prure ai dhe shoket e tij KOMUNIZMIN se Shqipria kishte mbetur ne mes te “Kater Rrugeve”, nuk ja kam fajin Une ose Ti historive……
kur nje i denuar me tregonte duke ndenjur ne tavoline me HETUESIN e tij se AI e guduliste tek veshet me nje fije bariiiiii….. .dhe qe sipas tij ishte TORTURA me e TMERSHME ne BOTE …..
Behet fjale per DENIMIN e nje strukture POLITIKE dhe jo te disa “dhimbjeve ” e torturave qe ben cdo lloj hetuesie ne BOTE…..
18 July 2008 @ 12:45 am
Qyqja ragi,
a stu mor fryma ee
kaq pa ndalim sa cke shkrujt!
perdor nai pike e presje o daje, mos na lodh
18 July 2008 @ 12:55 am
Na gjeni mer nje dokumentar bardh e zi qe e kane dhene dhe ata te Top Channel, me pushktatime origjinale te kohes se diktatures
Pushkatare me kapota dhe “te pushkatuar to be” qe i rrasnin tek fusha e pushkatimit, shumica fytyra te fisme intelektuale. Dhe pushkatari pasi ja kepuste plumbin i fuste dhe nje shqelm ..trupit qe perpelitej!!!!!!!
18 July 2008 @ 12:56 am
Per mua vec zullume ka sa here hapet ky muhabet. Shkrime si ky sa ndezin (me te drejte) te perndjekurit, te cilet pastaj keqperdoren.
18 July 2008 @ 1:07 am
Jo n’fakt ma shume u ndez Idrizi se te perndjekmit.
Tirons, te percaktosh “te perndjekurit” sot eshte e pamundur. Kush e ben kete, e ben gabim me siguri. Eshte koncepti me relativ qe ekziston dhe me te cilin eshte abuzu pa mase.
Po e kthym ne personale eshte gabim, sepse ajo qe ka ndodh ne ato vite, personalisht i ka vra robt po e po, por nuk ka qene sporadike. Ka qene nje vije ne te cilen eshte ec me konseguence.Nese kapi familjen tende dhe shpetoi imja, nganjehre ishte dhe ceshtje fati. Risku per torture nen te cilin kane jetu te gjithe ka qene shume i larte. Mjafton ngarkesa psikologjike qe ke kur je koshient per nje riskt te tille, qe per mua te te klasifikoje si i torturum menderisht !
Po te mos kish masakra dhe trortura te tilla cnjerezore, po te mos kishte degdisje dhe shkaterrime jete te tilla, nuk kishte pse mileti te kishte frike e te rrinte sus ne ato kohe. Sepse asnje shqiptar nuk ka qene aq budalla sa te mos ngrinte kryet, nqs nuk do kishte frike per KOKEN e vet dhe KOKEN e familjes se vet !
18 July 2008 @ 1:07 am
Une fatkeqsisht nuk e kam pasur nderin ta njoh, personalisht (edhe per efekte moshe kuptohet) Petro Markon. Po disa gjera dihen boterisht si luftetar ne Spanje, anetar i partive komuniste Spanjolle, Franceze dhe Italiane dhe per mendimin tim me sa kam lexuar ai ka qene idealist. Po ta kesh lexuar librin nga solla pjesen megjithese eshte shkruajtur mbas 1991, edhe pasi kish vuajtur e bere burgim, ai prape e thote me plot gojen qe ishte komunist.
Ai eshte realist ne shkrimet e tij, dhe nuk ma do mendja te kete genjyer, per pushkatimet, torturat sic ka thene per te gjitha kohet kur ka bere burg:
1) ne kohe te Zogut
2)ne kohe te Italise (ne Ustike)
3)ne kohe te xhaxhit.
Petro. Marko kur nuk ka thene qe e solla une komunizmin ne Shqiperi! Madje ai ka bere me shume per komunizmin ne Evrope e Spanje sesa ne Shqiperi (per mendimin tim) , por qe te dali nje E.H. “themelusi i partise” qe e vuri ne krye druzhe Miladin e Mugosha e te quaj Petro-n me shoke “aventurier”, qe luftuan dhe mund te jepnin edhe jeten per idealin ne Spanje, ndersa ai shiste duhan tek “Flora”, kjo s’ka by.. te rrije.
Ti e di realitetin dhe ma do mendja je realist per faktet nqs sic thua ke njohur Petro Markon. Po a denohej ai njeri, qe kish rezikuar jeten per ate ideal??? Ketu nis karvani i problemeve, te tjerat vijojne…..
18 July 2008 @ 1:10 am
Idris kerkove fakte, ti solla. Aq me bukur qe i njifke edhe personalisht!
18 July 2008 @ 1:16 am
Moze jam dakort. Fjalen e kisha pse hapen keto muhabete tani? Ku eshte qellimi?
18 July 2008 @ 1:17 am
Eh mer Boss, muhabete te hidheta shume ato.
Ka nji gjo ne gjithe ket histori: kur flitet per udheheqjen komuniste, ka nje pale qe thote shife c’bo Sala & Tosi mas tyne; ata kan qene lule para ketyre te sotmeve. Ndersa une them qe nuk mund te prisni kurre nje rrethine denuese ndaj politikaneve te sotem, pa e filluar me klasen e djeshme.
Mosdenimi i kalses politike te djeshme ka krijuar precedentin, mbi te cilin bazohet - te pakten moralisht - mosdenimi i klasave politike te sotme. Pra eshte “miu qe kaloi nen mustaqe”, apo po te doni, ajo macja proverbiale “qe nuk u ther” qysh ne fillim.
18 July 2008 @ 1:17 am
Qellimi ?
Shplarje truri mer si perhere.
Kamunistat si Idrizi rujne qetesine, dhe jane te paepur ne rrugen e tyre.
Poplli shkrete qe e ka perhere mrena si puna jone, bajme gam gam kot si qen te nordh !
18 July 2008 @ 1:27 am
Emo, ligjerisht eshte e pamundur me i denu sot ata. Ceshtjet e tyne nuk u kopsiten dot ne vitet direkt mas diktatures e jo me te kopsiten sot kur standarded e proves jane akoma me te larta e ka kalu kaq kohe. Edhe sikur sot ti denosh ata nuk kon per te bo as i dite denim se kane vajt ne ate moshe qe nuk i merr persiper as spitali i burgut. S’boni burg Pinoceti qe torturoi e vrau edhe spanjolle (shtetas te huaj) e jo mo te bojn ata. Per mu keto muhabete hapen vetem per te ngref njerezit qe t’i perdorin prap
18 July 2008 @ 1:54 am
Ha,ha Idris
E shof qe e fillove me stilin e vjeter te biografive dhe dosjeve. Une ketu kam dale me emrin tim te vertete, ty pervecse qe ke qene me “edukimin” nuk dime gje tjeter. Me thene te drejten as me intereson. Permende Niko Ilon qe nuk e di kush eshte. Qe te ta bej me te lehte rremimin ne biografine time mund ta fillosh me gjyshin tim Spiridon Ilo emrin e te cilit mbaj.
http://sq.wikipedia.org/wiki/Spiridon_T.Ilo
Tjetren e di vete…
Megjithate dua te te ve ne dukje se une mburrem e pranoj qortime per ato qe kam bere une e jo im gjysh, im ate, apo c’do do te bejne neser femijet e mi.
Dhe e fundit mos mi ler ca gjera me nenkuptim te tipit
18 July 2008 @ 2:51 am
Shoke foli Mace tuni/ shqiperine e kam me bese/ nje fije floku kush t’ja preke/ do ta leme gjithmone pa breke/ do tja bejme kembet byreke/ do i fusim dy direke/ dhe olele (ky eshte refreni olele)
http://www.esnips.com/doc/82f9ea80-55b0-48cd-a221-11da9ac81eff/Shoke-foli-Mace-tuni
18 July 2008 @ 3:02 am
Moza!
:P
:)
:) :).
Ke kohe qe s’po perdor me koka …dhe keto jane efektet surrealiste
Per kur i RRUAN KOKAT….. ?????
Pa sa Komunist jam UNE e sa Antikomunist duhet te jem…. kemi kohe ta shtjellojme se do kete prurje te tjera ..sidomos sa Antisurrealist e
antipedofilist duhet te jete nonjoni me vrime te hapme qe ne VOGLI
jo nga deshira e tij (te kutpohemi) eshte tjeter mesele qe nuk zgjidhet …
po dhe po u zgjidh e kujt i rruhet per dosje BIOGRAFIE te njonit apo tjetrit ?
Edhe per kaq sa ke mendimin se IDRISI “u ndez” ndoshta vlen me teper supermacia jote per te bere karakteristika…