Hiqet shërbimi ushtarak i detyrueshëm. Ushtria me pagese

Shërbimi ushtarak këtej e tutje nuk do të jetë më me detyrim. Këshilli i ministrave ka vendosur sot të heqë shërbimin ushtarak të detyrueshëm në kuadër të reformës në ushtri. “Rekrutimi i ushtarëve do të bëhet me pagesë dhe kjo do të bëjë të rritet profesionalizmi i ushtrisë shqiptare”- tha kryeministri, Sali Berisha në mbledhjen e sotme.

Problemet e rekrutimi te ushtareve

Një pjesë e mirë e të rinjve që thirren rekrut, nuk paraqiten në Qendrën e Rekrutim Mobilizimit megjithese ndaj tyre aplikohet edhe nje gjobe prej 30 mije lekesh nese nuk paraqiten pas fletethirrjes per kryerjen e ushtrise. Më pas, për të gjithë këta persona bëhet denoncimi në Prokurori

Sipas QRMT-se, numri i personave që preferojnë të kryejnë pagesë për ushtrinë, janë disa herë më pak se ata që kryejnë shërbimin. Por, jo pak të rinj i janë shmangur thirrjes së dërguar për t’u rekrutuar.

Shekulli

Dergoje artikullin me email Printoje artikullin

160 Komente

  1. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 4:20 pm

    Ja shpetuam edhe nga nje budalleku made in albania!! Amen!

  2. berberi thotë:

    13 August 2008 @ 4:33 pm

    Kjo varret si ta moresh o Liqen! Nqs Greku dhe Serbi e kane te detyrueshme sherbimin ushtarak dhe ti ne mes te tyre nuk merakosesh, atehere ose je shume i sigurte qe ata nuk te prekin, ose ke pare shume dhe mund te marresh mercenare profesioniste nga bota per ti bere balle ndonje agresioni potencial! Se me llafe e me goditje gjoksi ne morim perpara edhe ameriqine, se jemi patriote e shkuar patriotit ne! Ne qe kur lindim jemi ushtar dhe kur shtrohemi me pi raki jemi ushtar, edhe kur pallojme grune jemi ushtar. Por vendi nuk mbrohet me idealizma por me armatime, fortifikime dhe njerez te pergatitur ushtarakisht dhe moralisht. Hajt pra se e zgjata shume.

  3. J. thotë:

    13 August 2008 @ 4:39 pm

    Ja shpetuam edhe nga nje budalleku made in albania!! Amen!

    Nëse do më duhet të të jap të drejtë, çdo pellg shurre që këtej e tutje do ta quaj LIQEN.

  4. Qerimi thotë:

    13 August 2008 @ 4:40 pm

    Kjo varret si ta moresh o Liqen! Nqs Greku dhe Serbi e kane te detyrueshme sherbimin ushtarak dhe ti ne mes te tyre nuk merakosesh, atehere ose je shume i sig……………

  5. berberi thotë:

    13 August 2008 @ 4:46 pm

    Nëse do më duhet të të jap të drejtë, çdo pellg shurre që këtej e tutje do ta quaj LIQEN!

    Hahahahahahaah shume e bukur. Goditje e kendshme J. Propozoj te vendoset tek ajo derasa e zeze apo si i thoni ju “Tabela e emulacionit” me duket!

  6. Aurel thotë:

    13 August 2008 @ 4:56 pm

    Hajde se Sala e heq sherbimin ushtarak per Shqipot ndersa Karamanlis therret ne ushtrin greke Shqipot e “minotar-izuar”…lum per guvernantet tane!!! Drama ne Gjeorgji tregon se megjithse jemi ne shek.21 lufta do te kete edhe n’evrop dhe se fuqit e medha as qe e çajn koken per te te ndihmuar…sado aleat te te ken.

  7. toko thotë:

    13 August 2008 @ 5:19 pm

    Me lindin disa pyetje

    1. Eshte kjo e drejte e qeverise apo e parlamentit? ( Kushtetuta)?

    2. Si eshte menduar te gjenden parate per te paguar ushtaret?
    Mbase eshte menduar qe NATO ti paguaj.Si gjithmon ne jemi shume te zgjuar per te zhvatur. ( Aq te zgjuar sa harojme se donatoret jane me te zgjuar se ne) NATO zakonisht paguan me % mbi totalin e shpenzimeve. Po te paguajme ne ushtaret do te thote se totali ritet dhe % ritet.
    Ne qofte keshtu
    2.Ai i ka bere ndonjeri llogaritjet sa do te jete kjo shume dhe a eshte mare ndonje siguri nga NATO per pagesen.? Apo si gjithmon bej ligje per te bere ligje.
    3. A do te perfshihet ne ligj rekrutimi i detyrushem ne raste lufte? Apo ce do kot se mos do te kemi lufte ne Ka ca liqeni qe mendojme se shpetuam nga lufta apo ushtria. Sikur kjo te varej nga Kryeministri dhe ligje te tij
    4.A eshte llogaritur perafersiht sa do te jete ushtria jone ne numur. Sa vullenetare do te kemi. Qe ky numur te jete i mjaftushem per te perballuar nje agresion per aq kohe sa te kryehet mobilizmi i detyruar dhe stervitja e tyre?
    Jo per gje por kam frike se per 3 dhe 4 , pacifistet kane zene vend edhe ne qeveri dhe as qe mendohet lufta. Ne qofte keshtu perse na duhet ushtri fare. Apo mbase thjesht per snobizem meqense kane edhe edhe te tjeret.

  8. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 5:56 pm

    O berber,
    Po mire e ke ti po s’jemi as Greqi dhe as Serbi.
    Shiko Berber si Greqia dhe Serbia nuk paraqesin kercenim ushtarak per Shqiperine. Asnje shtet ne ballkan nuk paraqet rrezik ushtarak per njeri-tjetrin. Kshu qe fantazit pushtuese i lini per raste festash e pervjetoresh!
    Ne shqiperi ka 18 vjet qe nuk behet ushtri! Nuk pergatitet ushtar!
    Te pakten keta 3000-4000 veta qe do na behen me pagese ti kemi te rregullt.Te pakten ne rast fatkeqesie te dine nga te hedhin hapin.
    Se mish per top eshte gjithe populli o berber. Edhe Serbi ata 2.000 Tigrat e Beogradit ka,por i ka sa 100.000 keta tanet!
    J thote:
    Nëse do më duhet të të jap të drejtë, çdo pellg shurre që këtej e tutje do ta quaj LIQEN.
    ———————————-
    Si urdhron shoku ushtar! :D :)

  9. J. thotë:

    13 August 2008 @ 5:59 pm

    Shif shteti MODEL që më pëlqen të marr si shembull unë.
    Me ushtrinë më të mirë në botë.
    Shif ça u ka bo femrave… snajperiste.

    Kur do i vini flakën mer atij vendi mti të shpëtojmë njëherë e mirë!!!
    Ta dimë që kemi me vdek veç i herë!!

  10. eT thotë:

    13 August 2008 @ 6:15 pm

    Shiko Berber si Greqia dhe Serbia nuk paraqesin kercenim ushtarak per Shqiperine. Asnje shtet ne ballkan nuk paraqet rrezik ushtarak per njeri-tjetrin. Kshu qe fantazit pushtuese i lini per raste festash e pervjetoresh!

  11. toko thotë:

    13 August 2008 @ 6:16 pm

    Kur do i vini flakën mer atij vendi mti të shpëtojmë njëherë e mirë!!!
    Ta dimë që kemi me vdek veç i herë!!….

    ——-
    he he vdis ti/ne por do te roj Liqeni me shoket e tij pacifiste :lol: Mbase jo si shqiptar se shqiperi nuk do te kete pasi ti kene vene flaken por ama do te rojne si evgjitet nen umberellen e zjarevenesve ;)

    Po si more meqense nuk kemi patur ushtri te forte keto 18 vjet duhet te mos kemi fare? Qe edhe me kete “nuk kemi patur” nuk jam dakort por hajt te themi per momentin ke te drejte. Kuptohet per dembelet eshte me lehte te mos kesh azgje se sa te punosh qe te kesh dicka.
    Po atehere perse na duhet ushtria?. Ne ballkan rrezik nuk ka, ne bote rrezik nuk ka Perse te kemi fare ushtri? Ceshte nevoja sipas kesaj llogjike te harxhojme para kur mund ti perdorim per te tjera gjera. Hiqeni mor fare ushtrine, se bota eshte bere LIQEN komunizmem, te gjithe jetojne ne harmoni e paqe e mirkuptim. IMAGINE J Lenon.
    I pa korigjushem je Liqen :(

  12. toko thotë:

    13 August 2008 @ 6:20 pm

    Asnje shtet ne ballkan nuk paraqet rrezik ushtarak per njeri-tjetrin. Kshu qe fantazit pushtuese i lini per raste festash e pervjetoresh!

  13. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 6:26 pm

    O J,
    Ai shteti model merr 10 miliarde dollare ne vite falas nga amerika vetem per ushtrine! 10 vjet baraz 100 miliarde! 20 vjet 200 e keshtu me rradhe!
    Kto jane falas eeeeee.. se ka edhe kredi te buta! Ka edhe dollare te mbledhura nga lobi ebre i amerikes qe jane vec ketyre.
    Pastaj ne fund ka edhe miliardat qe shpenzon vete shteti!
    Mos beni krahasime te kota pash zotit! Kesaj i thone te besh not me te vertet ne shurren tende!
    Ushtari i sotem tipik shqiptare nuk i kalon 60 kile! Jane me teper roje magazinash se ushtare.
    Mire qe ai vende ka ata cunat e RENEA-s se kishte pjerdh me kohe.
    Edhe per te shpetuar robte nga zjarri therasin ata.
    Personalisht se kam bere ushtrine edhe as qe me ka shkuar ndermend nje gje e tille. Bile guxo hape gojen te besh moral atdhedashurie ne Shqiperi per berjen e ushtrise adoleshentave edhe e merr pergjigjen shume shpejt.. :D :) :)

  14. J. thotë:

    13 August 2008 @ 6:31 pm

    Po ja pra ke rrotull:
    - Greqi
    - Turqi
    - Serbi.
    Akoma dhe një ythë shtet si punë e Qipros, bën dy vjet ushtri të detyruar!!!

    Që adoleshentët janë “ashtu” kjo nuk do të thotë se është gjë e mirë i nderuar liqen.
    Sepse vërtet janë, po askush spo e rrun as për shtet, as për të respektu ligjet, as për kojshiun e vet.

    Po sdo ngelet këmbë burri mer aty brenda, të gjithë do i bëjnë naftën atij lesh vendi. Po t’i vejnë dhe flakën të paktën të mos na mbeten pishmanllëqe ne ushtarëve.

  15. toko thotë:

    13 August 2008 @ 6:32 pm

    Asnje shtet ne ballkan nuk paraqet rrezik ushtarak per njeri-tjetrin. Kshu qe fantazit pushtuese i lini per raste festash e pervjetoresh!

  16. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 6:36 pm

    Po si more meqense nuk kemi patur ushtri te forte keto 18 vjet duhet te mos kemi fare?
    Ne s’kemi ushtri , ky ben pyetje mos nuk duhet te kemi.. :D
    Edhe nje cik fare qe kishte ngel, ja vuni Sala vulen me 97!!!!
    Nuk them hiqe ushtrine o toko qe s’te mbushet kaptina. Po them te heqin budalleqet dhe boll pane videot e youtube me ALBANIAN ARMY. :D :)

  17. J. thotë:

    13 August 2008 @ 6:40 pm

    Ai shteti model merr 10 miliarde dollare ne vite falas nga amerika vetem per ushtrine! 10 vjet baraz 100 miliarde! 20 vjet 200 e keshtu me rradhe!

    Nuk është çështje paresh. Ata kanë 2000 vjet që ia kanë pi longun pareve me të gjitha ngjyrat e tyre të mundshme. Që nga e verdha deri te jeshilja.
    Po interesi i tyre kombëtar më së pari prevalon dhe ka prevalu gjithnjë mbi paren. Duhet të kapërcesh ca shkallë për t’i kuptu ata…
    Po sjemi hala aty se jemi ke derë e hales ne akoma.

    Është çështje gjaku, nervi.
    Se në 1948-ën, u kishte thënë Ben Gurioni, ose rrini këtu në këto toka ose vdisni!! Dhe vdiqën goxha atëherë.
    “mu thaftë dora e më daltë syri po të harrova i Izrael”.

    Për mua ekuivalenti: Më dalçin që të dy po të kujtova më o shtet hale që e quan veten Shqipëri.

  18. toko thotë:

    13 August 2008 @ 6:44 pm

    Per aktualet ka me aktuale
    Turkish army accuses Greek navy
    Tuesday, January 22, 2008

  19. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 6:54 pm

    O J,
    Po si ore nuk qenka ceshtje parash!
    Po pse ore une 18 vjec do veja te beja ushtrine apo te ikja ne greqi per te punuar? Pa me thuaj ti c’do beja me pare?
    Lereni moralin se nuk pi uje, kur s’ke te mbushesh barkun.
    Kujton ti se Izraelitet kane brira? E duan me shume vendin e tyre sesa e duam ne tonin? Po rri tani se eshte tjeter muhabet ai.
    Ate qe quhet sot ushtri shqiptare eshte TURP. Meret i riu ushtar me zor ne rruge ne mes te qytetit? Ne cilin shtet keni pare kshu?
    Une po tregohem realist o J. Ka ik koha e para 90′. Nuk kthehet me ajo kohe. Eshte tjeter rini,tjeter realitet.Mire a keqe eshte tjeter debat.

  20. arb thotë:

    13 August 2008 @ 7:00 pm

    …mè duket i drejtè vendimi!!mendoj se nè konfliktet e sotshme apo qè mund tè vijnè nuk fiton mè kush ka mè shumè ushtarè,edhe lufta ka ndryshuar,sot tè gjithè konfliktet fitohen nga ata qè kanè epèrsi teknologjike e profesioniste!!pèr mendimin tim mè mirè pak por tè saktè,sesa shumè e pèr lumè…kèshtu èshtè pothuajse nè gjithè vendet e zhvilluara tè botès synohet drejt cilèsisè e jo sasisè….kjo zgjidhje nuk pèrjashton as karierèn e ushtarakve e as vlersimin e tyre,biles i vlerson e i pèrgatit mè mirè..pastaj tjetèr punè si do tè arihet e sa do tè arihet, kjo mbetet nè dorèn tonè!!

  21. Qafir Arnaut thotë:

    13 August 2008 @ 7:11 pm

    Pikerisht! duhet menduar me tej:)

    Asnje shtet ne ballkan nuk paraqet rrezik ushtarak per njeri-tjetrin.

  22. J. thotë:

    13 August 2008 @ 7:15 pm

    Kujton ti se Izraelitet kane brira? E duan me shume vendin e tyre sesa e duam ne tonin? Po rri tani se eshte tjeter muhabet ai.

    PO!
    PO!
    Ça muhabet tjetër?
    Ta thashë: Ose rrini në tokat që keni zënë, ose vdisni u kishte thënë ai xhaxhi.
    Fakt mer jahu. Yrysh miliona arabë për t’i heq andej e nuk u tundën.
    A kanë brirë? E kanë bind tanë botën mbarë se kanë ata or ti yahoo!!
    Botën dhe veten.
    Ti do të na bindësh se qenkemi legena. Epo mirë!

    Po ça rini tjetër mër ti??
    Rini kafenesh? Kur greku edhe frapenë e pi dhe në ushtri shkon si qeni!!
    Unë po të them mbi të gjitha nuk është çështje patriotizmi. Është çështje edukimi! Kush do e din e merr vesht. Kush nuk do punë për të.

    Nuk e mban dot shtetin qeraxhiu Sali? Të dorëzoje çelsat mos të shesë dëngla. Burra ma të mirë se ai e kanë bo më parë. Që nga Ismail Qemali deri te Hasan Prishtina.
    Nuk e di nëse ke ndonjë ide o Liqen si quo vadis? Se me këtë politikë e këta qeraxhinj, rrugëve të Gërqisë kemi me ngel një jetë të tëre!!
    Më thuaj një përpjekje për edukim kombëtar! Një të vetme!!!
    Tani dhe spitalet do i bojnë me lekë.
    Po unë që kam dy pare mend të 10 me spitalet e tua mer plehrë i them Salës, se ka spitale frëngu e inglizi pa leka që të pagujnë dhe taksinë kur shkon atje.
    Pse do rri unë ke spitalet e tuja doktori i ktij timit!!
    Të thashë…për mua ose shtet, ose flakën.
    Ose bojeni vend-grumbullim magjypësh se ashtu ka për të përfundu.

  23. Tironsi thotë:

    13 August 2008 @ 8:44 pm

    Me rafte pika muve, sa qeke merzit o Jul :( Ke shku per nanji dokument te Ambasada Shqiptare anej plako? :D

  24. emigrant thotë:

    13 August 2008 @ 8:58 pm

    J, ka tre popuj nga te cilet ne shqipot e sotem do bojshim mire te mesojshim:

    1. izrailitet
    2. gjermont ne 45-en e vazhdim (por sidomos mas lufte)
    3. shqiptaret ne 45-en deri nga 50-ta.

    do e kisha fut si lende te detyrueshme ne tetvjecare ket.

  25. Qafir Arnaut thotë:

    13 August 2008 @ 8:59 pm

    FLAKEN!

    Të thashë…për mua ose shtet, ose flakën.

  26. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 9:03 pm

    Kur do i vini flakën mer atij vendi mti të shpëtojmë njëherë e mirë!!!
    Ta dimë që kemi me vdek veç i herë!!

    Prape ti mer zogu ? :-( M’rafte pika pra ene mu, ene kujt te ka merzit ty !

  27. Tironsi thotë:

    13 August 2008 @ 9:03 pm

    mos o Qafo se ene 10 dite e kthehem a t’keqen. Mos ma boj ters :(

  28. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 9:06 pm

    Hajt ishalla u percellofshi ishalla.
    Se une se kam ndermend !

  29. Tironsi thotë:

    13 August 2008 @ 9:08 pm

    ma shtine marazin ene mu kta Moze.
    S’kon dhe fort faj vallaj :(

  30. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 9:10 pm

    Ec mer mo,
    Le te vijne te digjen vete pra.
    Apo kollaj larg b.thes time.
    Kur ishte per ta djeg ju pelqeu me nejt n’hije.
    Tashti bajne gam gam kot

  31. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 9:20 pm

    J,
    Po lere ore Salen se Sala edhe nje vit eshte, edhe se sheh me ne post rangu qeveritar sa te jete gjalle.E shumta po e mbajten ne ndonje post kryetari i PD-s te bej gam-gam dhe kaq.
    Nuk duhen pare gjerat me syzet e para 90′. Ajo koh ka ik. Shqiptaret ishin popull me 3 milion qe kishin ushtri me 200.000 ushtare te rregullt, kishin zbore 6 mujore, kishe femra jo vetem me snajper, por edhe Tankiste. Edhe nje kooperativiste ma kishte syrin e pushkes shqiponj ma kishte.
    Kishte borxh nje kooperative e lushnjes te flijohej e gjitha me burra,gra e pleq dhe armiku mos te kalonte kufirin!
    Keto mbase duken shaka sot,por ishin teper reale ne ate kohe. Edhe nuk merrnin dollare falas edhe armatim modern. Ku gjenin vidhnin,tjeter debat ky.
    Kshu qe ate se dime mir ne, kemi ne per te mesuar nga izraelitet apo ata nga ne. :D :)
    Por kohet ndryshuan,mentaliteti shqiptare ka ndryshuar.
    Prandaj ketij mentaliteti te ri, kesaj koheje i duhet gjetur nje alternative e re.
    Mendoj se nje oficeri ne rast nevoje do ti benin me shume pune 100 ushtare profesioniste qe lene koken per te, sesa 1.000 nga keta te sotmit qe mezi mbajne kallashin. :)

  32. Idris thotë:

    13 August 2008 @ 9:24 pm

    Studim i kahershem..jo pa arsye dhe jo i demshem….por aktualisht edhe per disa kohe mbetet AVENTURE e Rrezikeshme qe ne rast konflikti eshte planezuar Jo te mbrohemi por te vene si cjapi tek kasapi nja 2-300.000
    mije njerez qe bota te preket dhe te nderhyje te shuaje konfliktin….
    Me pak fjale MERCENARIZEM Mixhist i zhytur ne argumente te kota Liqenistesh me me shume balte se sa uje te paster.
    Zogu pati xhandarmeri ,Enveri ushtri , Sala me shoke servileri mercenaresh.
    Zgjoi nga varri 50 vjet pas vdekjes …ne rast se s’ka patur konflikt do bertasin: -E me s’te thashe une !!!!!
    Ishte nje gjetje me e arsyshme krijimi i strukturave te perbashketa ne kuadrin e NATO-s si reparte Greko-Shqiptaro-Amerikane ose te tjere por kudo qe kishte te perbashket nder kufitare, eproret medoemos duhet te ishin nga vende te QYTETERUARA dhe ne perberje te ketyre organikave te kishte njesi te perbashketa me shtete Europiane si psh
    Ku kishte batalion te kishte nje kompani Shqipo,nje Greke ,nje Turke….
    Dikush me influence nuk na do…..qofte edhe ne Nato…E ka kutpuar qe ky Ekip eshte i perbere nga SERVILE e Formate te ulta integriteti , tregus qe shfaqet shume mire tek babzia eper te fituar me “gjak” me cdo kusht si rasti HISTORIK i Gerdecit .

  33. berberi thotë:

    13 August 2008 @ 9:25 pm

    Si me me e lon Sulen! Ca thu ti mer? Po nuk qe Sula ne 97 qe sbythi ushtrine komplet? E po ky eshte tani qe do me na lone pa ushtri pergjithmone! Per ke punon ky o lal? Per Serbin apo per Grekun? Apo per te dy bashke?

  34. J. thotë:

    13 August 2008 @ 9:35 pm

    Tirons, ka bo vlllai jot dy javë në Athinë ke shkolla e marinës para se të më delte e drejta e studimit ktej ku jam sot.
    Kur shkoje haje, ishte si restorant. Me dy servicio pjatash, nja tre lloje pirunash, ça të thotë lali ty, si me qenë n’lokal me 5 yje. Ushqimin na i servirnin ata që bënin ushtrinë e rregullt në marinë, se ne ishim studenta.
    Ta maje gojën hapt kur sduhesh të kërciste shpulla surratit më pas.
    Ta prekje kokrrën e dardhës me dorë s’lejoheshe.
    Kur visheshe me uniformën e daljes, ka qënë yll fare; e bardhë si bora me i gjysëm shpatë anash e shoqëruar. Mrena një viti edhe nji gamor pazari mund të bëhej njeri! Aq të forta e strikte ishin rregllat.

    Jam bo gjysëm pishman që kam ik anej se do kisha bredh gjithë botën tash, sa të maroja shkollën. Po nejse mo…se ca e dinë ushtrinë piceta komësh, vështirësi në lidhje kpucësh e tas fasule.
    Jo mer lal.
    Themi na më pas: Si ka mundësi popull i paedukum, të shame rrugësh, në parlament, popull pa kohezion, i pa mledh mo as në metingje, le për tjerat. E themi më pas popull injorant, popull delenxhi, interesaxhi, fshatar, dele katuni. Po ça të mos jetë mer? Ku do msohet?

    Unë me kët punë që kanë bo kta po e qaj Shqipërinë për 30 vjet mër ti.
    Se llogarit atë që duhet të shkote në ushtri është sot 18 vjeç, imagjino ça pllasi do bohet kur të shkojë 50!

    Të gjithë ata që kanë dy fije në koket, kan ik. Sala me legenat do me majt delet (ene Mozën që nuk është dele lol).
    Pastaj themi na kush do na vijë pas Salës, po nji si Sala do na vijë prap. Me kto men që kina, do na vijë Argita. Se kta budallejt budallej dun.
    Si nuk po merret kush të interesohet për arsimin, për edukimin, për spitalet. Po ka ik fare mer ndjenja e përgjegjësisë.
    Po bohem nostalgjik komunizmi për zotin!!

  35. Tironsi thotë:

    13 August 2008 @ 9:35 pm

    vallaj mu s’me duket ndonje hata kjo. Me sa kam marre vesh, ushtria jone 10 mije ushtare do kete. Numri 10mije eshte, s’behet me i madh, si te jene me pagese si pa pagese.
    Nqs dum me stervit popllin, te kthjme zboret.

  36. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 9:37 pm

    Idris,
    Nuk jane mercenare MIXHIST ushtaret profesioniste.
    Hajde Idris bujrum ne tirane, merr nje fugon edhe mbushe me cuna Tiranas qe duan te bejne sherbimin ushtarak.
    Edhe frymezoi me atdhedashuri. Hajde dhe ne durres,vlore,shkoder!

  37. Qafir Arnaut thotë:

    13 August 2008 @ 9:42 pm

    Kjo puna e NATOs o i cik me spec, se NATO do shtete t’specializume. Tash per tash i kan mbet kuzhinjeret pa iu specializu kshu qe mbani frymen se do na hyje ne pune kuzhina franceze e kena me ia shit vertet pulen shtrenjt frengut:)

    Si thote dhe Joannis MiHALEtos: ‘kta s’vlen 2 grosh. Ene Monte NIGRO ja kalo’

  38. Idris thotë:

    13 August 2008 @ 9:46 pm

    O LIQEN!
    Me kend shikimi Jo liqenase ashtu i bie, po nuk di si ta shpjegoj fjalen USHTAR me PAGESE
    D.m.th.- ven pune -ne perandorine Otomane ose tek Mehmet Aliu kur sulmoi Egjyptin-ose kacake te paguar per te te vrare ne pusi ose trupa te perbera nga njerez pa burime ekonomike ,pa asnje lidhje me atdheun e tyre dhe si FINALE lehtesisht te perdorshem nga cdo Organizem qe paguan me mire qofte edhe sikur padashje ti rrase nje koqe plumbi LIQENIT.
    Nuk e di a me kuptove por thjeshte do me thene VEND PUNE dhe pa detyrim e nivele te tjera qe shoqerojne EDUKIMIN por thjesht
    Te leverdis kjo rroge per kto detyra apo JO!
    Hajde na jep nje shpjegimtjeter zotrote jashte konturit MIXHIST….qe u be i famshem kur ne kulmin e varferise Popullore masive digjonte bilbilat Mixhiste ne Pallavramentin Shqiptar
    “Vetem zogjte kendojne pa para”…..

  39. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 9:46 pm

    berber,
    Kalimi nga nje ushtri popullore ne nje profesioniste eshte hedh si ide qe me 1990. Nuk eshte se erdhi NATO-a dhe na tha, apo na i vuri detyrim.
    Sala e shkateroi si ushtri te gjithen me 97. Nuk ka argument kundra ketu.
    Ajo qe po them une eshte se Sala thjesht ndejk nje plan te pergatitur me kohe. Pra ti leme menjane keto, se edhe vete Enveri te ishte gjalle te njejten gje do bente.
    Shqiperia ka 1 milion te rinj jashte emigrante. Si mund te mbaj detyrim ushtarak ??? Apo ta bejne si me perpara qe s’te jepnin pashaporte?
    flasim realitetin tani, jo si duam ne te jete!

  40. Tironsi thotë:

    13 August 2008 @ 9:47 pm

    Liqeno, ca thu o burre? OK, le te jete me pagese po arsyetoje me faktoret ekonomike, e me arsyetime praktike, po jo me “s’ka te rinj te frymezum”. Ushtria nuk o demokraci mer daje. Je, s’je i frymezum, do vish ta bosh se nryshe te kellas prena. Te fus ene ne izolim te rrish si qen se s’ke la halen ne oren 5 te mengjesit sic te ka thon kapterri.
    Me ket llogjiken tate, i bi mos me bo asigjo shteti se poplli osht demel ene derr.

  41. Idris thotë:

    13 August 2008 @ 9:51 pm

    “”"”Hajde Idris bujrum ne tirane, merr nje fugon edhe mbushe me cuna Tiranas qe duan te bejne sherbimin ushtarak”"”"”
    Me shaka po ta them por po te vije une edhe Sala do barese me cizme ushtarake ne Tirane …. :( :( :(.
    Po ta perseris ate te kultures para 1500 vjeteve:
    Qe ne burim zer ujet o karafil
    Se po u be Lum s’mbahet me…..
    Megjithate ,thjesht nuk eshte aq problem te mbledhesh rekrute …ai qe te ka genjyer ,qe po te mbush mendjen se jane “kohe te tjera” eshte po ai qe do e bente Shqiprine “Te bukuren e dheut”….

  42. berberi thotë:

    13 August 2008 @ 9:57 pm

    Po mir si thu tina qe shtete si Zvicra, Gjermania, spo them Greqia, Turqia etj., qe sherbimin ushtarak dhe stervitjet ushtarake i kane te detyruara deri ne nje fare moshe (per zvicren me duket se deri ne 50 vjec) jane shtete idiote? Dhe doli shteti i Sales i zgjut! Jo more liqen se keshtu i thone me u myt vete me deshire!

  43. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 9:58 pm

    Idris,
    Po si ore s’paska lidhje me atdheun e tyre?
    Po pse ore nuk do jene shqiptare ata qe do futen ne kete ushtri?
    Ndryshimi do jete ky qe ne vende te nje kuote qesharake qe marrin sot do te marrin nje rroge te rregullt qe mund te mbajne familjen gjalle.
    Sot Shqiperia ka nje repart ushtark te vetem me ushtare prefesioniste.
    ZALLHERI!
    Edhe me Shqiptare se ta nuk ka Idriz. Ne Kosove ata u futen u hengren me Serbin ne Rahkovec kur rrethuan UCK.
    150 veta ishin me uniforma te UCK por jua njohen mire gryken e pushken Serbet!
    Nje ushtar me rroge te rregullt eshte me terheqes per rinine. Pasi aty s’do marr vetem nje rroge,por nje profesion qe nga IT specialist e deri te hidrualiku apo mekaniku. Do kete nje trajtim, nje regjim dhe mbi te gjitha do vleresohet !

  44. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 10:01 pm

    thjesht nuk eshte aq problem te mbledhesh rekrute

    Jo me nuk esht dhe aq. Por nuk di nese bindja e miletit ndaj detyrimeve shteterore e ligjore, fillon apo mbaron tek ushtria ???
    Ska si te jete ushtria ne rregull kur gjithe te tjerat jane rrumpalle.
    PAstaj mileti nuk eshte se nuk shkon ne ushtri se nuk ka ndjenje patriotizmi, por se kushtet jane aq skandaloze sa dhe katunari me i keputur si duron dot. Dmth ushtria duhet me qene disipline edhe privim nga jeta pertej telave me gjemba, por jo ama te mos kene kepuce te veshin dhe te mbushin barkun me gjelle te pangrenshme kazani.
    Une vallai cunin apo vellain tim do isha munduar ne maksimum te mos ta coja ne ushtri. Po kshu si une dhe te gjithe.
    Serbi kish nje skeme pak si tjetersoj. Keta cunaket me shkolle, i therriste ne sherbim civil, benin aktivitete pa pushke si me thone. Por i grumbullonte cdo pasdite, i vente me knu kange (mbase patriotike) :-)

  45. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 10:04 pm

    Kurse ti Tirons e ti Qafir ,
    ju bthpamuka, ve bast as konviktin shqiptar se kini provu e jo ma ushtrine.
    Kshu qe mbylleni gojen, ene thoni shyqyr o zot, qe rame ne kohe te tjera :P:P

  46. Tironsi thotë:

    13 August 2008 @ 10:06 pm

    Njashtu duhet ta bojm dhe ne Moze. I ka te kopsit shkjau keta. Ene keta jon te paret qe mesyjne anej knej sa here ka nanji pervjetor knjazi a krajli.

  47. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 10:07 pm

    :-)
    u cme kujtove liqen
    E dini qe ke akademia jone ushtarake mesohej gjuhe greke :P Sponsorizonte greku nje modul akademik te posacem :P :P
    Po qe sivjet nuk do jete me.
    Nuk di, me duket pune lekesh :P

  48. toko thotë:

    13 August 2008 @ 10:08 pm

    SI me pagese si pa pagese po nuk pati pak ndjenje atdhedashurie ushtria eshte kot. Ketu vijme Liqen i dashur tek kerksesa jote per te mos treguar Ushtirne Shqiptarene You Tube. PO nuk i edukuam ket anjeres me atdhe dashuri qofte edhe nepermejt You Tube, kot e kemi Ketu vijme tek idete se ne nuk na vijne ushtaret me ushtri te detyrushme, ketu vijme tek ajo qe edhe ti pagush keta po tja bej pushka bam ata do tja mbathin me vrap pavarsisht se ju jep 10mije apo 100 mije Euro apo $. Ketu vijme tek shteti, qe me mendime se nuk ka me agresore, se nuk ka me lufta shpartalloj ushtirne jo me 97 por me 93, kur i hoqi tere kuadrot/oficeret e pergatitur dhe vuri kapteret/burgaxhinjte te denuar per \vjedhjene magazinash me karta te burgosuri politik si oficere me tete vjet klase. Lexoni tek shekulli sot sa ushtare, tanke nendetse avione kishte shqiperia ne 90 do te ishte je mesim i mire. Ata qe kane jetuar zboret e dine mire se ne mos hic te pakten si te respektoje oficerin, cfare eshttredispiplina si te shtriheshe ne transhe e te qelloje me pushe e kane mesuar.
    Sot jemi pa atdhedashuri sepse jemi pacifiste interancionaliste, jemi pa armatim se ate qe kishim e shkateruam, e vodhen delijorgjet, jemi pa kuadro se i zevendesuam me burgaxhinj, jemi pa ushtri se nuk na nevojitet ne demokraci.
    Pra ndac paguaj ndac meri me force njesoj eshte Me kete shtet qe kemi te gjitha rrumpalle do te behen
    Ajo qe me shqeteson mua eshte pyejte qe kam ngritur tek komenit i 5.19

  49. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 10:09 pm

    berber,
    Po jo se jane shtete idiote ato qe permend ti. Thjesht per ato shtete ai sistem funksionon ende per ne jo me!
    E shkruajta me larte.Nuk ka shtet ne bote te mesoj Shqiptaret si behet detyrimi ushtarak. Prandaj mos beni krahasime te kota.
    Me realitein shqiptare qe ekziston sot per sot ne shqiperi jemi zero!
    Nuk ka ushtri! Te thashe vetem nje repart ushtarak ka shqiperia!
    Nuk mbledhim dot ushtare. Kapim cuna te rinj ne mese te rruges i rrahim qe te vene ushtare. Arma me e forte e nje ushtrie e di cdo njeri eshte MORALI.
    Pagesa ndaj nje ushtari te rregullt do ktheje moralin, do ktheje vleresimin tek ky ushtare.
    Do terheqe rinine se per here te pare ushtria do detyrohet te sensibilizoje kete rini! Do kerkoje ushtare!
    Edhe do shihni qe do jete krejt e kundra e kesaj qe ndodh sot. Do kete konkurs dhe perzgjedhje te shkosh ushtare.

  50. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 10:11 pm

    U pa puna.
    Kaq te bukur sa cpo e ben liqeni,
    burrin e dyte do ta marr ushtar :P

  51. berberi thotë:

    13 August 2008 @ 10:14 pm

    OK, le te shpresojme tek optimizmi yt liqen, se me cfare shikoj vetem kjo na ka ngelur!

  52. Idris thotë:

    13 August 2008 @ 10:14 pm

    Ne une kshu i lexoj ketu Liqeno !
    Lexova dhe nje tabele me % e te ramve ne Irak…..
    49 % ishin Porto Rikane qe e kane “vdekjen si me le”…si Tropojsit :(
    Lene me mire kete muhabet se nga mercenarizmi na hudhe ke morali i plakave “te na vijne djemt shendoshe”.
    Ka me qindra menyra organizimi e pervojash per te mbajtur nje force te gatshme per FILIMIN…me pas ti me Mixhen Komandant e Komisar ..e ne pas Juve :) :)
    Po du ne Mozen partizone….se po me shket ktu ke koha e Paqes! :D

  53. J. thotë:

    13 August 2008 @ 10:23 pm

    Jo more liqen se keshtu i thone me u myt vete me deshire!

    Ja thamë dhe se ku me u myt po nuk merr vesh!

    Liqen!!
    Mu nuk më intereso se sa të bukur dhe me lule do e bojsh ushtrinë ti në menie. Mu më intereso katnari që do ngelet katnar se nuk do ketë njeri ta marri përdore e ta msojë. Mu më intereso që ti dhe Sala me kët menie do lini po katnarë 1 milion njerz dhe do bëni burra ushtarakë përsëmbari 10.000 të tillë.
    Mu më intereso që ktij katnarit nesër pasnesër ka me i fol hoxha apo prifti ke veshi dhe kët katnarit ke me e gjet copash kamikaz në ndonji shkretëtirë apo i tredhun në nanji manastir.
    Mu më intereso që ky katnari të bohet njeri përmes ushtrisë e jo me qenë dele!
    Ti po na i nxjerr ushtrinë të falimentume kur kjo ka qënë për 50 vjet një mekanizëm i fortë dhe funksional, tashi që kanë kalu 10 vjet Salorë, ushtria sipas menies tate qenka prdh përfundimisht e po sipas menies tate nuk bohet mo!! Jo mer çun!!
    Jo mer lal! Ska kshu! Që tashi nuk dun me shku në ushtri ajo dihet. Edhe grekët sdun me shku edhe ditët i nëmërojnë deri sa marrin letrën që e kanë bo ushtrinë. Ushtria bëhet me detyrim edhe rregullohet se nuk o naj gjo e madhe. Puna osht i nerum se nuk ka naj tender për të fitu, nuk ka naj lek për të zhgrap dhe qeraxhinjtë e shtetit shqiptar, e kanë la pas dore. plus që kanë dhe naj “frikë” se mos u punojnë 8shin ushtarakët.
    Po nejse, me këto mend, të shkume!!

  54. Liqeni thotë:

    13 August 2008 @ 10:36 pm

    Po lere o J Greqine aman.
    Te 10-a ushtrine greke. Se vetem per te rrah ndonje allvano ne kufi jane.
    Pse anglezet katundare jane qe kane ushtrine me te forte ne Evrope, ehd e kane me pagese?
    Po Francezet c’fare jane qe kane gjysmen e ushtrise me marokene?
    Na vashni nje cik se na i bete Greket dhe Serbet sikur jane ndonje ushtri e forte. Ushtari grek rreh allvanoin pa arme dhe ka frike.
    Lere tani mo me trego greket dhe patriotizmin e tyre. Aty e kane Qipron te shkojne te tregojne patriotizmin.

  55. Moza thotë:

    13 August 2008 @ 10:43 pm

    Po jo o Liqen, se une me ty jam.
    Po keta ushtaret sypetrita te peshkut kujtojne se tek ne ka ndonje strategji per te rregullu apo shkaterru.
    Po hic o. Ka thene nderkombetari qi do refromohet ushtria.
    Ok, themi neve.
    Po dini vete ta reformoni.
    Po jo o byrazer, ku dime ne, ja na thoni juve, na jepni dhe nai lek, nai specializim jashte dhe jena la.
    Po mire, do ta beni ushtrine me mercenare se kshu e do NATO :P dhe terrci verrci nje studim jofizibiliteti per ushtrine vullnetare :P
    Ok, neve e bojme me leke.
    Ene kaq e pat.
    Po kshu mer jane reformu gjithe sektoret shqiptare, sektori ekonomik, energjitik, fiskal leshi preshi ……..
    Asnjeri se ka vra menjen naihere se ca eshte vertete mire per shqiperine. Asnjeri ska negociu asgje, ska kundershtu asgje. Vetem kane ul breket dhe jane bind burokrateve truthare dhe me qellime te qarta e te mireformuluara nga Evropi dhe Aleanca .
    Cer lesh Saliu, nuk o pune Saliu. Saliut i erdhi siraja per ta ekzekutu ate qe eshte planifiku perpara shume kohesh. Dhe sdo ta luaje bthen Saliu hic.
    Se keto muhabte jane ndare me kohe. Tani ka ngel vetem lengu per tju pire.

  56. krasta krau thotë:

    13 August 2008 @ 10:46 pm

    A ka ndonji ketu qe nuk e ka bere ushtrine???
    A ketu ndonji qe do me shku ne ushtri (nga ata qe se kane bere)?
    Jo se po te mbushet lista shpetojme ca fukarej, qe keshtu do kene mundesi te punojne e te qisin kacen e bukes per kalamoj ose motra-vellezerit e vegjel qe kane ne shtepi…

    J… nese shpresojme se edukaten 1 milion katnaret do e marrin ne 1 vit rreshtore, para marsh dhe qitje jemi ok, por une e di qe dukata dhe kultura ftillohen ne shkolle, qofte kjo edhe ushtarake…

    Projekti per ushtri me pagese fillon ne 2010 dmth eshte heret me diskutu si do jete dhe si duhet te jete… Paraprakisht kjo levizje nuk eshte (jo se po mbroj pushtetaret se nuk me intereson fare) pjese e politikes shqiptare, po pjese e nje reforme te imponuar nga NATO kryesisht specialiste te SHBA te studiuar prej andej nga viti 2000 qe synon nje shqiperi me diku tek 25 mije ushtare profesioniste (jo fort i qarte per shifrat), por qe une mendoj eshte shume me mire se nje ushtri e madhe rekrutesh…

    Lufta eshte gje tjeter… nese paskemi pas ushtri te mire, atehere skemi pse kemi fryke, sepse kemi rezerviste sa te haje qeni dhe lopa dhe nese bejme ushtri prof, atehere rezervistet do te jene edhe me te hajrit…

    Per edukaten, une mendoj se praktikat spartane kane dale mode dhe na duhet vetem shkolle me e mire…

  57. toko thotë:

    13 August 2008 @ 11:09 pm

    Liqeni une aspak nuk e kam kthy pllaken. Ato debate qe kishim bashke ishin rreth idese tende se sot shqiperise nuk i kanoset asnje rezik se ballkani dhe bota eshte bere vend i harmonise paqes dhe mirkuptimit. dhe ne shtrova pyetjen Atehere perse duhet ushtria?
    Ndersa sa per vullnetaret dhe mercenaret une do te sillja disa shembuj nga bota.
    Shiko ushtrine Irakjane dhe ate Afagane. Me armatimet me te mira me pagesa me te mira per ushtaret me instruktoret me te mire ne bote. Sa ja ben pushka me ngjalme e talibanezeve apo teroristeve bam, ja mbathin me vrap Pse sepse s’kane zemer per lufte ata pajtohen ushtare per rrogen. Njesoj do te bejne edhe shqiptaret me pagese. Sa te shkoj emirgrant ne Greqi apo ne Itali ai Bathoristi do te regjistrohet ushtar. ideale per kohe paqeje kjo pune, po plasi lufta iken perseri ne greqi dhe itali. Askush nuk epengon.
    Ushtrite ne Vietanim jugor dhe Afaganistanin Verior. te financuara dhe stervitura dhe armatosura nga shtet me te fuqishme ushtarake ne bote Njera Amerika tjetra Sovjetiket. Kallacet e rebeleve partizane ja u bene 8 me 2 pse sepse nuk e ben rroga ushtrine por atdhedashuria ose me vogla ndergjegjia dhe pergjegjesia per detyren dhe per rrogen e mare. Ndersa tek ne as njera as tjetra nuk egzistojne
    Njesoj edhe me ne Mos mendo se ushtira me pagese do ta zgjidhe problemin tone per deri sa ka njerez si ty Liqeni ne popull dhe ne politiken tone qe mendojne se ne nuk na duhet ushtria se bota eshte bere fushe me pellumba paqeje dhe dege ulliri, deri sa ka njeres si Mejdiu Berisha apo dhe politikane te tjere qe e shkaterojen e vjedhin ushtrine, derisa sa lejohen njerez si Delijorgji ti shkrijne tanket per skrap per fitimin e xhepit te tyre. Kjo eshte ceshtja more Liqen i dashur dhe jo sa efektiv do te jete ushtari me pagese apo me zor. Duke e bere ushtrineme pagese Min e Mbortjes do te ket eme shume para ne duar, qe do te thote me shume licensa, me shume tendera me shume 10%
    Perseri e them Lexo komentin tim te 5.19 dhe do ta kuptosh se nje ligj sot ka efekt edhe kur Berisha te ike edhe kur politikat te ndrohen edhe kur lufta te plase

  58. toko thotë:

    13 August 2008 @ 11:23 pm

    …Paraprakisht kjo levizje nuk eshte (jo se po mbroj pushtetaret se nuk me intereson fare) pjese e politikes shqiptare, po pjese e nje reforme te imponuar nga NATO kryesisht specialiste te SHBA te studiuar prej andej nga viti 2000 qe …

    Uroj te mos jete si reformat e terapise se shokut qe na propozuan po keta specialiste. Prandaj ne jemi njerez dhe jo kafshe shtepiake, qe ato keshilla ti degjjome dhe te zbatojme ato qe na pershtaten. Aspak kundra ushtrise me pagese kundra teorise e ka thone USA e ka thon perendia.

    ..Jo se po te mbushet lista shpetojme ca fukarej, qe keshtu do kene mundesi te punojne e te qisin kacen e bukes per kalamoj ose motra-vellezerit e vegjel qe kane ne shtepi…

    Ushtria nuk eshte Kisha e Nene Terezes qe te shpetoje te vobehtit Eshte dicka shume me shume se kaq.

    …nese paskemi pas ushtri te mire, atehere skemi pse kemi fryke, sepse kemi rezerviste sa te haje qeni dhe lopa dhe nese bejme ushtri prof, atehere rezervistet do te jene edhe me te hajrit…

    Kishim ushtri te mire se kishim zemra te mira. Sot ata rezervistet te bejne m…tin jo te shkoje te luftojne. E kane humb zemren.
    Ketu duhet filluar forcimi i ushtrise tek ngjallja e zemres dhe kjo nuk ngjallet as me interancionalizem as me pacifizem por me realizem dhe dashuri kombetare. Ngjallet me te mesuarin e histrise se shqiperise dhe luftrave heroike dhe jo me kenget e John Lenonit Imagine. Ngjallet me te pare ne fillim kombin pastaj politike, ngjallet duke menduar se cdo e mire e shqiperise eshte e mira time dhe jo vetem te shikoj te miren time pa kush e 10t shqiperine. Ngjallet me te mesuar historine e atyre vendeve qe permend emigranti

    1. izrailitet
    2. gjermont ne 45-en e vazhdim (por sidomos mas lufte)
    3. shqiptaret ne 45-en deri nga 50-ta

    .

  59. Dori thotë:

    14 August 2008 @ 12:31 am

    Mirë e kanë bërë, më mirë ushtri profesioniste.

    Sa për kuriozitet, kush nga peshqit ka bërë zbor pas 1990?

  60. Bostonian thotë:

    14 August 2008 @ 2:53 am

    O Idris
    Po pse shqetesohesh ti? Ne kohen tende ka qene e zgjidhur puna mire. Ti e di kete pune si kuadro qe ke qene :-) . Ne s’na sulmonte njeri ne ate kohe se…..
    “shoke folu Mao Ce Duni
    Shqiperine kush ma prek
    ja bej kembet dyrek”

    Per me shume nga i madhi Emigrant dhe per ta thyer atmosferen e kesaj teme….

    Ja, na pat mbledhur një herë drejtori i Radios ne, një Thanas, Thanas. Na bëri punë sqaruese për aktualitetin. Nxorri hartën e botës. Edhe bëri situatë lufte. Serbi na sulmoi. Edhe greku. Me këta italiani. NATO-ja vuu! Bullgari nuk mbetej pas, sigurisht. Me të edhe Traktati i Varshavës. Të gjithë kundër nesh. Po tani? pyeti Thanasi dhe mbi sallë u bë heshtje e nderë. Hë-hë, u përgjigj vetë, po ky babaxhani këtu, çfarë bën? Dhe e vuri dorën atje tek ishte Kina. As vetë s’i besonte ç’thosh. Ndonjë çunak edhe mbase e hante, por kush e dinte ç’ish lufta, e kuptonte që ato ishin pesë pordhë e gjashtë groshë. Por asnjë s’bënte zë. Ishin mençuruar mileti. Unë ktheva kokën nga shoku në krah, që po e kërkonte me ngulm shikimin tim. Të dy i thamë njeri tjetrit “fuqi e madhe, mor vëlla! ncncnc”, për Kinën kështu, Kina popullore quhej, dhe e xgjithmë edhe atë situatë.

    :-)

  61. idris thotë:

    14 August 2008 @ 4:21 am

    Lexo Mozen ti me duket Boss se ajo ka qejf te me quje kapterr kamunist :P :P :P . Mos ma ngrej aq shume rytbene se jone thashetheme…
    Maj men nji qe shkrute letra ne 76. Nuk them se kishte talentin e Emit po rrote me rrote ishte me te kuptumet e fuqive te medha….Vite dhe nje cike si “bojalli ” dhe kishte qene ne 56 me studime ne HUNGARI….
    -Isha shume trim m’ate kohe Drisso-m’thojte. Dy dite nejta ne nevojtore kur pashe se i varshin komunistet ne telat e telefonit….Dhe dy dite me mrapa kur hyne tanket rus qe shtypnin me zinxhire antikomunistet”
    Nje kshu mo Boss pa thone ato historite e 68 kur ca bjonde Ceke ,kishin dale me protestu kunder rusit me lule para tankeve…ne ua bone trute pershesh….Pak te egra po s’ke ci ben …pune ushtrish profesionistesh mo!
    U desh ai Mao me thone “mos cani B…. se e njof une Emin…se lej m’dore te armikut”
    Kshtu kane qene ca pune qe s’jane mo….biles ka edhe gjysem pordhac ,
    si n/toger Dubi pa kuptu gjo c’do me thone leshojne nga nje dacibao
    “Ne na duhet nje ushtri profesionaiste”". Hajt per hajer mo! :) :) :)

  62. J. thotë:

    14 August 2008 @ 10:07 am

    J… nese shpresojme se edukaten 1 milion katnaret do e marrin ne 1 vit rreshtore, para marsh dhe qitje jemi ok, por une e di qe dukata dhe kultura ftillohen ne shkolle, qofte kjo edhe ushtarake…

    Krastë, edukatë do të thotë edhe gjonat më elementare të mundshme që për mua e ty merren si të dhëna.
    Edhe këto janë tip: të mësojnë si të hanë, si të sillen në tryezë, si të mbajnë qaforet pastër, si të kenë respekt për veten, si të fitojnë dinjitet human, të mësohen se çfarë do të thotë ligj dhe respekti për të. Këto gjëra katnarët të mos të vijë çudi, nuk i dinë, nuk i kanë të dhëna.

    Nejse, bukur fare, esencën e ushtrisë e përmbledh Xha xhai te ky shkrimi.

  63. Koth thotë:

    14 August 2008 @ 11:03 am

    Hmmm,

    “MM” shpk

    Idris,
    se e mban gojen dhe nuk thua ate qe mendon ?
    Shqiperia po projekton ushtri per qellime humanitare, dmth kur te tjeret perdorin ushtrine per LUFTE, ushtria jone jone do shkoje te pastroje qenefet e atyre qe luftojne.

    Ushtria nuk eshte krijuar per te perdor fjalen , por armet dhe produkt te saj ka gjakun dhe shkaterimin dhe kjo qe nga dita e ushtrise se pare me çomage e deri deri raketat.

    Te luftosh eshte detyrim qe ta ofron nevoja per mbijetese ( rasti me i fresket Gjeorgjia ) ose makuteria e politikes. ( po Gjeorgjia )

    Nje i madh e shkel te voglin me kembe dhe keto shakate e se jemi ne Nato dhe nuk na ngacmon njeri jane naivitet i paster.

    Ministria e Mbrojtjes eshte gjysma me ushtarake te vendeve te Nato-s por kjo nuk e evitoi dot Gerdecin, mirepo nga keta nuk kane asnje detyrim ndaj shtepive te shkataruara apo njerezve te humbur tragjikisht atje.

    Shtepine time e du e shume vete se ma do komshiu, pervec se ai grup njerezish qe e kan mbajt ne goje historikisht.

    Ndaj eshte detyrim te luftosh se ndryshe ndeshkohesh. Te ngelet perjete damka e sumqimit dhe nuk ka zot qe ja u heq te tjereve nga koka qe je i tille.
    Keshtu ka bere njerezimi prej shekujsh keshtu vazhdon e ben dh keshtu do te beje sa kohe qe nuk ka paqe boterore . ( si mund te kete xhanem )

    Ushtria shqiptare u perdhos, ushtarakeve iu moren erzin civilet qe mjet per jetese kane sumen, i denigruan, i poshteruan politika dhe pederastet.

    Shikoni si argumentonte Ministri i Mbrojtjes dje ne TV : Ushtria shqiptare do jete nje mundesi e mire punesimi per te rinjte shqiptare.

    Te befte vizite nga shpia Kina Okete !

  64. edrus thotë:

    14 August 2008 @ 11:13 am

    Amen!

  65. emigrant thotë:

    14 August 2008 @ 1:23 pm

    Te befte vizite nga shpia Kina Okete !

    E shef, mer Ziko, qe prap ndihme nga Kina Popullore kerkohet? :P
    Do ta kujtoj icik edhe at muhabetin e llogaritjes se plumbave per meter linear ne nji sekonde. Ne cdo 10 cm nga nje plumb per sekode ishte. Vetem te ishte 10 cantimsh ushtari i Traktatit te Varshaves apo NATO-s (ooops, mu thafte goja ketu… ;) ene larg qoft!!!) - perndryshe s’kishte dermon!

    Seriozisht tani, i respektumi im: po e pate lexu, po thoja qe vendi Nr. 1 qe duhet me mesu ishte Izraeli. Une ndonje qejflli zboresh nuk kom qen (do e shofesh te pjesa “Zbor”, ku edhe Dubi nuk do mungoje) dhe kjo jo sepse nuk du qe nje popull ballkanik te mos marri njohuri ushtarake - ky eshte natyrisht idiotizmi i rradhes ne arnautistan (e kemi adet nga nji trapllik ne jave, jo per vjet ne); eshte “boshti ideologjik” qe kom probleme une. 10 faktoret e luftes, Ziko, ku ne fitonim 6 me 4. Armiku ka armet dhe befasine, por ne njohim terrenin dhe bejme nje lufte te drejte… ho mer kaq shpejt harrove? Pra e kom me ate qe ne te vetem i shpallshim (ne leter) lufte gjithe botes (se ene Kina medhifi icik me vone, apo jo?) nga qenderkomandat e Skraparit, o Ziko. “Te tynelet” i thoshin. Rruges per Kulmak, nga ana e Korites! Tani te vetem jo fare, se kishim proletariatin boteror aleat ne, qe do e bente Shqiperine si Spanja e 36-es (prandaj dhe gjithe ai municion e armatim, me te cilin po bejne biznes keta letyrat e sotme). E kshu me rradhe, miku im. Jo se me njifte Maoja mu, pra (I kujt je ti ne Pekin? si ta thone babane ;) ) merret vesh….

  66. Peshku Fluturues thotë:

    14 August 2008 @ 1:30 pm

    Emo, me ke kujtu letren qe nje ushtar i repartit i conte plakes ne katun:
    “Ije, qesh tuj kap i ven ke rraketat por ma thiu* njoni”.

    thiu per dhiu - gabim drejtshkrimor

  67. bledi thotë:

    14 August 2008 @ 1:57 pm

    Pas ketyre qe ndodhen ne Gjeorgji, te shkurtosh ushtrine ?

    Kur dihet jemi nje vend me dikutime teritoresh, e kemi nje pjes te madhe te kombit jashte kufive, e dy shtete fqinje qe kane sherbim te detyrushem, pra te pergjithshem, e qe ne cdo moment qe do ti japi koha, jane gati te bejne gjenocide me shqiptaret.
    Edhe greku mori vendim per tu bere ushtri minoritareve, kurse ne ?!

    Zoti na ruajt.

    Se jemi ne dore te fatit.

    PS:Ne duhet te benin te kunderten, pas ngjarjeve ne Gjeorgji, te risnim ushtrine e fuqine mbrojtese, se PO NUK U MBROJTE VETE, MIQTE E ALEATET SI DIHET NE CA MENDIE DO JENE RADHES TJETER..KUR TE KEMI NEVOJE!?,plus jemi komb i ndare dhe e kemi ne kushtetute bashkimin kombetar, e ushtria duhet ti PERGJIGJET NEVOJAVE TE VENDIT E LIGJEVE TE KUSHTETUTES.

  68. Idris thotë:

    14 August 2008 @ 2:08 pm

    Idrisi per Emin.
    E mer cun pune ushtrie mo..Pune kapterr Ramiu ,kur je keq e therret…kur je mire se TM shume.
    Si i qero morat me byth sqepari tani s’ka faj asnjoni ..se jane bo si tankse . Po ishte i kohe qe gjith bota gjute me hobe ne une e maj men kur dilshe Ti me llastiqe dhe i kundershtoje bam -bum. :P
    Masnej ai kom.zborit tat paska pas kulture tjeter se ne ai joni na i thojte 6-7 pl.per meter linear.
    Thone se kur hapen planin e mbrojtjes ata mo qe te pagujne ty e mu tani,….vune duret ne koke dhe kishin thone :
    -Ketu kishte per tu bere KERME …dhe se kishim kutpu!!!!
    Tani pak seriozisht…mos u merr me zboret ne menyra te tjera pervec si ai i kapannonit se vallaj jom tu e heq fare nga LIGJI! :)

  69. bela thotë:

    14 August 2008 @ 2:11 pm

    Mua smu duk gje e re pervecse histori e vjeter jo e deklaruar

    vellai im para 6 vjetesh ka paguar 3 milion leke te vjetra dhe ja sberi ushtri.

    vecse nje hall kam une me kusherire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - korruspioni do vazhdoje dhe qeveritaret perdite e me shume po e shohin si dicka brenda ligjeve dhe e miratojne me ironin e fatit tend!

    nuk do jete cudi kur te ale ligji jep para merr shkollen -dhe ska qeveri qe kap me pedagoge ne gabime

    jep para te fitosh vendin e punes- ska qeveri qe kap qeveri

    kulmi!

  70. Idris thotë:

    14 August 2008 @ 2:29 pm

    Koth fort i nerum!
    Une si shtetas shqiptar edhe me Kombesi dhe i zene mend ne ato treva e me ate kulture kam pas ca haber dhe deshire per te lexu ke Ushtrite.
    Jom plotesisht me ty se cfare karakteri duhet te ruaje Ushtria … dhe krenohem me se fundi se bashkebisedimin e parapelqimin per shume mendime tuajat nuk i paskam kuptu ndryshe edhe ne kete rast.
    USHTRI -fjale e permbajtje e madhe per cdo KOMB.
    Ne debatet per DOKTRINAT ne vitin 90 te zhvilluar ne GJERMANI , me pjesmarrjen e te gjithe ushtrive ose 90% te ushtrive te botes(kutpohet ,perfaqesues)…..u bene tre kategorizime :
    -Fitoj Luften-kategorizoheshin superfuqite.E kutpon mo (Atomiket)
    -I heq vullnetin kundershtarit per fitore…France etj por per cudi edhe SUEDIA qe pas ndertimit te “tunelit te fundit ” dekretoi nje bule mbreterore:
    Cdo ushtar edhe me i thjeshti mund te vrase MBRETIN kur nenshkruan “dorezohem”…pra nje vend qe mbeshtetej tek “tunelizimi”!!!!!
    -Aty ku futeshim dhe ne dhe 89.999999% e botes. shkruhej:
    “Perballoj sulmin e pare me sa me pak deme ..deri ne nderhyrjen e faktoreve nderkombetare per nderprerjen e saj.
    -Si per cudi te te gjith Emigranteve dhe PF u cfaq edhe nje shtet si Belgjika qe thojte(ose shkrute)..te na pushtoje kush te doje ..me kusht qe te mos prishe gje se :D :D :D :D :D :D revoltohet poplli.
    Keto mencurira Saliste e ver-veresh pa personalitet te Memedhembjes qe mbajne tuje sot (leri lamashet civile) e kane hak ti rendisin ne Doktrinene e “JOZIT” me germa kapitale e rreshtin e pare…
    -Ne rast sulmi ne se vriten me teper se “27″ ushtare a civile :( :( :( cdokush ka te drejte te pushkatoje k/Min ,te “lincoje” cdo graduati te seres se mentalitetit injorant ,servil e te shitur , dhe te jape per peng per pushimin e luftes ….te gjithe klasen politike te sotme SHqiptare tek sulltani per haremin mashkullor , ku cfryhen Jeniceret pas lodhjes se sulmeve ne Kurdistan.
    Po e ke lexu e kam vu 27 sepse pervoja tregoi qe me 26 e Gerdecit nuk qeka gjo…Dro del i hajrit ky numri 27 :)
    Sa qejf e deshirekisha te vazhdoja …por aty ke dera po trokasin ca palo rakixhij…Do vi me vone thuj Emit! :D

  71. Peshku Fluturues thotë:

    14 August 2008 @ 2:32 pm

    Mu kujtuan keto dy poezi qe i kam shkruajtur kur kam qene ushtar

    LETER NENES

    “Nënë
    Këtu tek ne
    ka ardhur pranvera. Dje
    pashë rastësisht disa lule që
    kanë celur pranë kapanonit tonë.
    Tek ju a kane celur lulemollët ?
    Dhe ne këtu
    cdo dite na mësojme të vrasim njerëz
    njerëz…”

    Dhe nuk shkruajti më.
    Mbase
    nuk dinte të shkruante më, mbase
    nuk donte
    mbase…

    Pastaj e grisi letrën
    dhe qau në heshtje

    Ushtarët…
    Mars 1985

    KALI I REPARTIT TE ARTILERISE

    Nje kale i vetmuar kullot ngadale barin e hidhur
    prane rrotave te topave qe kullojne trishtueshem nen shi
    Muzg
    Pejsazh i ripertypur mijera here nga nofullat e qulleta
    te reve
    nje kale i hirte ne muzg
    kullot te njejtin bar te njejtin
    muzg te njejtin shi
    qe prej mijra vitesh
    I vetmuar

    E shiu vazhdon te kulloje e te kulloje
    I piste si te rridhte nga vete zemra e merzise
    indiferent, gjithmone i njejte
    Oh kali prej kohesh e ka kuptuar indiferencen e tij
    por nuk do t’ia thote
    sepse keto jane gjera qe nuk thuhen . . . nuk thuhen

    Nje rrekeze e nxehte dhe e kripur i kullon nga syte e medhenj
    dhe ashtu e panjohur
    bashkohet me mijera rrekezat e shiut qe humbasin pa u ndjere
    neper bar

    Nate
    nje kale i vetmuar kullot qe prej mijera vjetesh
    trishtimin e tij

    Prill 1984

  72. edrus thotë:

    14 August 2008 @ 2:33 pm

    Idris, Emi e bo luftën me Rambo dhe playsejshëna :) , por nëse nuk e mban mënt ay, kujtojua që, nëse në kryeqytetet e tjera ju hynte me tanke rusi (ashtu siç bëri dhe para një jave), nga Afgani u tërhoq pikërisht se qe punë që s’bënej ajo… ah, kujtoja edhe që… se si me shumë dëshirë u largua nga Pasha limani ;)

  73. Moza thotë:

    14 August 2008 @ 2:39 pm

    Zoti na ruajt.

    Se jemi ne dore te fatit.

    Po n’dore t’fatit mer ke qene gjithe keto vjet. I tash e more vesh ti ??
    Po ke neve ene halikopterri kryeministrit u xerru n’det, e mori m’qafe gjithe ato rob. E jo mo, forcat e armatosme te rujne integritetin territorial dhe nderin e atdheut. Po ky mer ka qene stili. Ta shesin ushtrine. Pra nje gje cohet ne vlere ZERO, pastaj shitet per dy leke.
    Kshu eshte bo me t’gjitha objektet qe sigurojne integritet dhe nder dhe pavaresi ekonomike, politike, sociale. Kane pas fazat e veta te degjenerimit gjersa jane
    Per ushtrine tani ka ardhe faza e fundit ajo e daljes ne shitje !
    Per dy leke kuptohet !

  74. emigrant thotë:

    14 August 2008 @ 2:45 pm

    Jo idris, me seriozitet, zborin dhe ushtrine shqiptare nuk do e trajtoj vetem nga kapanonet! Jam shume i gatshem te diskutojme bashke gjera ushtrie ne letersi - “Zbor” ne kete rast (kur Kadare gjeniu pranonte dhe ulej te shtepia e oficereve dhe diskutonte me kuadro ushtarake se si e kish trajtuar ai ceshtjen e ushtrise tek Dimri i Madh, ku diskutohet per ne te vogjlit ketej poshte!) - ama me nje kusht: po ti harrosh gardistet e kuq dhe te besh debat te pangarkuar me paragjykim. E ben dot?

    PS Se mos te shkon ne mend qe do i lej kapanonet, garat me bejte te pista, ndezjet e p^rdheve ne erresire, vjedhjet e kepuceve dhe veglave te pastrimit etj etj hynere nga ushtari yne i pergatitur politikisht dhe ideologjikisht… jo per zotin, gjalle ne bote jo! :D

  75. edrus thotë:

    14 August 2008 @ 2:50 pm

    Aman Emigranto, shkruj ç’të duash vetëm mos na sill poezi që ke shkruajtur në atë kohë :P

  76. emigrant thotë:

    14 August 2008 @ 3:00 pm

    @edrus:

    Nate
    nje kale i vetmuar kullot qe prej mijera vjetesh
    trishtimin e tij

    e keshtu mer Ed miku… ka pune puna! Ca gjera shijohen pa fjale… si tha njoni, mos fol mo se prishet… PF, thanks si gjithnji, bro!!!

    PS S’kam dale nga blogu se nuk kam qene ne atlanta fare, Spiro; dhe nuk po e shikoj ende te indeksuar blogun tend te arqipelagu, per cudi… ne e kam bookmark xhanem, por them per kollajllekun e te gjitheve.

  77. edrus thotë:

    14 August 2008 @ 3:23 pm

    Em, s’besoj se Sot Peshku Fluturues do ta përshkruante atë kalë duke hedhur valle (gjithmonë nëse nuk e kanë therur për të shitur qofte në ndonjë cep rruge)… ky ishte shkaku që të thoja mos nxirrni “kujtimet e fëmijërisë” :P

  78. Koth thotë:

    14 August 2008 @ 3:23 pm

    Idris,

    kur beja 3-mujorin pas UT-s, kam pas nje Komandant Reparti nevrik te madh po rob zoti .
    I here ( sepse une ne tre muj vetem i here fjeta ne repart ) vij me te njetin Zil ne repart me oficeret.ne mengjes.
    Me nxjerr Cullhai para Repartit se i kish ardh ne maje te hundes, helbete dhe me ben qepaze dhe ndeshkimi ishte te pastroja halet kolektive VETEM.

    Deri ne dreke asgje. Kokder une gjasme, por aty nga dreka me thane se erdh Garnizoni .

    Deri atehere kisha medituar , por me se shumti isha bere trim, bertisja dhe turfulloja , por ne fund shkova lava halet e 700 zboristeve . ( Lavdi zotit qe nuk ishte brigade )

    Nuk me dhane as kundragaz dhe desh u helmova. Me kova uji jo me zorre.

    Ne darke u piva, u bera tape me Ekstra dhe bera dhe nje zullum tjeter qe e kam akoma peng.

    E kujtoj shume kete episod sepse me mesoi shume gjera.
    I falemnderit Cullhajt qe nuk me vuri te lexoja per LHL-te por me coi ti provoja .

    Keshtu mesova une i dashur qe sa e domosdoshme eshte maska Kundra gaz.

  79. fh thotë:

    14 August 2008 @ 3:29 pm

    @PF:
    Gjera qe nuk thuhen…por ke thene shume me kete kaline repartit te artilerise. Rrofsh se me bone me pertyp ket trishtimin tim te gjithe kesaj jave me shi… Shume, shume e bukur…Sa gjona te tilla na i ma mçef?
    e çi do ca pikëza shiu mbi qelq…Kur shiu rrëshket tek topi, robo, e shpla mortjen, e modhe kjo, e modhe fare.

  80. edrus thotë:

    14 August 2008 @ 3:32 pm

    Koth, do bast se fito austriaku? :P

  81. Peshku Fluturues thotë:

    14 August 2008 @ 3:48 pm

    Idris
    Ne terminologjine ushtarake ajo quhej “te lush bilardo”. Vecse une jam tregu me kokderr se ty dhe kam bere tre dite ne burgun e garnizonit se nuk pranova ti pastroja deri ne fund. :)

  82. Peshku Fluturues thotë:

    14 August 2008 @ 3:51 pm

    Fh
    Thanks. Kam nxjerre shume poezi tek peshku. Po filloj ti nxjerr tek blogu im me adresen http://peshkufluturues.blogspot.com/

    Perfitoj nga rasti te te them se me pelqejne shume poezite e tua. Te kam vene dhe link tek blogu im por nuk e hap dot kurre faqen tende. Ka te beje ndonje gje qe e kam Mac?!

  83. toko thotë:

    14 August 2008 @ 3:51 pm

    Koth duhet ta kemi bere zborin 3 mujor ne te njejtein repart. I kam lare edhe ume halet se me kapen kur ika pa leje per te pare “Dinastine” tek Jugosllavi. Ndersa pas larjes meqense i mbarova para se te vinin te tjeret nga fusha e strevitjes per te disifektuar mushkerite stomakun dhe trurin perdora edhe une Ekstran por pa incident :)

  84. Koth thotë:

    14 August 2008 @ 3:59 pm

    Tom,

    une e kisha si mesova qe kundragazi eshte i domosdoshem me shume se i nevojshem.

  85. kapedani thotë:

    14 August 2008 @ 4:07 pm

    ky ishte nje hap tjeter drejt mercenarizimit te ushtrise shqiptare. Shume deshirojne ta shohin Shqiperine Zvicer, dhe ja ku u beme, Zvicra e Shekullit te XV-te qe do te fillojme te leshojme mercenare me qira (do te na kishte marre edhe Papa sikur te mos ishim aq te pabese). Tani per tani jemi ne sherbim te NATO-s, thene me mire te SHBA. Kostoja e larte e mbajtjes se nje ushtari perendimor e detyroi NATO-n te fus te tjere ne gardhin e vete, porse keta nuk jane delet, porse Langot e lamashet, qenet e stanit, Balot.
    I gjithe populli Mercenar!

  86. toko thotë:

    14 August 2008 @ 4:16 pm

    :)

    Meqenese jemi tek kundragazi dhe shume ketu nenvlersojen rolin e zboreve.
    Kush nga djemoshat e rinj dine si vishet kundragazi?
    Jo per gje por sepse kundragazi nuk eshte nevojshem vetem ushtrine por i domosdoshem per cdo qytar zot na ruajt;)

  87. Peshku Fluturues thotë:

    14 August 2008 @ 4:42 pm

    Toko
    1.Kundragazi vihet, nuk vishet.
    2.Me Ligj Nderkombetar nuk lejohet me perdorimi i lendeve kimike ndaj zor se te hyn me ne pune kundragazi. Tani te hyjne ne pune “kembet e shpejta, faqja e bardhe”. :)

  88. toko thotë:

    14 August 2008 @ 4:50 pm

    Me ligjin nderkombetar mbrohen kufijte teritorjale te vendeve sovrane nga ndryshimi me force ushtrake te vendeve te tjera,prandaj zor se nevojitet tere ushtria, por ja qe ndodhi ndryshe ne Serbi dhe Gjeorgji ;)

  89. Qafir Arnaut thotë:

    14 August 2008 @ 4:51 pm

    Lodra e re e FA te Shypnis. Kta po nderkojkan pulici jo ushtri m’duket mu.

  90. Peshku Fluturues thotë:

    14 August 2008 @ 5:17 pm

    Jo mor Toko, se e ke gabim.
    Si Serbia dhe Gjeorgjia e paten ushtrine per te zezen e vet! ;)

  91. arb thotë:

    14 August 2008 @ 5:36 pm

    ..o arnaut nuk thua shyqyr edhe atè lodrèn..,nuk e di por sa herè qè trageti i afrohet vlorès.. si shoh dot mè me sy ata italianèt e “guardia di finanza”…tè paktèn kèshtu ju thuhet faleminderit shumè.. por mund tè ktheheni nga keni ardhur!!!

  92. toko thotë:

    14 August 2008 @ 9:47 pm

    Per tere pacifistet :)
    Littlefield: Olympic Dream
    By Bill Littlefield

    Listen to story (Real Audio)

    Beijing Olympic medals (AP Photo)
    BOSTON, Mass. - August 14, 2008 - Like millions of people around the world, WBUR’s sports commentator Bill Littlefield has been watching the Olympics.

    In fact, he’s become so engrossed that the Beijing Games are invading his dreams…enmeshed with more weighty issues elsewhere in the world.

    TEXT OF COMMENTARY:

    Last night I had the strangest dream. I dreamed about the Games.
    The dreaming came in colors, and there was some naming names.

    It all began with Michael Phelps. You may think me a fool.
    But Phelps, who was completely dressed, would not jump in the pool.
    “I can’t compete here in Beijing; they’re dying in Darfur.”

    The crowd within the Water Cube was stunned, and there was more.
    “There must be free speech in Beijing,” said Phelps, and then, by God,
    The dream went to another place. In dreams that’s not so odd,
    And all the Chinese gymnasts stood, and though it was a shock,
    They said as one they’d not compete while war raged in Iraq.

    As if in solidarity, the members of the team
    Playing softball for Australia rose and in this crazy dream,
    They told the umpire they’d not ever take the playing field ?
    And in this firm decision they were certain not to yield -
    As long as Russian troops were marching into Georgia’s space.

    And athletes from around the world, of every creed and race,
    Agreed that there would be no Games, for none of them would play,
    Until the soldiers everywhere had put their guns away.

    And furthermore, the athletes said, if you would have us run
    And swim and jump and hit and throw and kick - all for the fun
    Of many millions watching, then you all must now agree
    That no one will go hungry and that people will be free.

    Now, that might seem a crazy hope, except that in this dream,
    The corporations running things began to loudly scream
    That they’d invested billions, and that they were damned if they
    Would take the loss they’d have to take if athletes didn’t play,
    And all the corporate honchos called the heads of all the states,
    And said “Knock off the wars and the oppression, boys, the fates
    Have changed, and we’ve a bundle on the line, so we need quiet.
    And peace there was, throughout the world, because those guys could buy it.

    There ends the story, like the dream, although I hope that when
    I go to sleep again tonight, I’ll have that dream again.

  93. mushka thotë:

    14 August 2008 @ 10:16 pm

    Po nuk kemi shtet ne qe te mbaje as ushtri e as sherbim civil… sepse ne jemi nje organizim (jo shtet) i bazuar ne fise dhe ne asgje tjeter…

    kemi nevoje per nje dore te forte - packa se do behen dhe ca shkelje te te drejtave te njeriut

  94. Moza thotë:

    14 August 2008 @ 10:17 pm


    qe lala sa qejf e ka populli yne trim dhe punetor ushtrine :-)

  95. mushka thotë:

    14 August 2008 @ 10:22 pm

    sa eshte pagesa per te shmangur ushtrine?

  96. Rob-terneti thotë:

    14 August 2008 @ 10:52 pm

    Keto jane rezultatet e rrumpalles 18 vjecare, ku jo vetem MM por e gjithe qeveria eshte bere shpk. Bile akoma me keq. Po te ishte shpk, do te kishte te pakten nje kontrate sa sa do te duhej te milte a sa lek pune do duhej te bente.

    Keshtu, gjerat fillojne e lidhen. Psh. problemi i pronesise se tokes u terhoq me qellim zvarre qe te mund t’i bihej me top. Me tej u lejuan e stimuluan grabitje pushtuesish te vegjel, qe te fshiheshin ate te medhenjte. Dhe sot del Bollano greku, e shfrytezon rastin. BTW, rreth 10 vjet perpara u duk qamet se u shkruan dy parulla greqisht ne muret e Himares. Ndersa sot, Bollua pellet sa i do qejfi per autonomi, dhe pyetja eshte … si do te jete situata mbas 10 vjetesh te tjera.

    Edhe kjo puna e ushtrise, ne kuadrin e shkerllatokracise totale, eshte heqja e rradhes e brekeve, per tu pelqyer si “pacifiste” apo me mire tradhetare prej “miqve.” NATO as merret me punet e brendeshme te partnereve. Ata vene kushte per nivelin e pergatitjes etj., por nuk mund te percaktojne interesat e strategjithe kombetare perkatese. Qeveritaret shqiptare kujtojne se robt jane akome ne 90-ten e hane cdo lloj tagjie qe u vihet perpara.

    Per nje vend te vogel, me “miq” ne jug qe i kerkojne gjysmen, me ngaterresa ne veri e ne lindje, per delikatese, le te themi qe heqja e sherbimit ushtarak eshte trapllik me brire.

    Veni re, kete vit para zgjedhjeve, Saliu do te vazhdoje me levizje e leshime te tilla “globaliste,” me nder me thene. Shqip muhabeti, atij i eshte mbush kaplloqja se nuk hyp dot ne kale pa lejen e “miqve”, kryesisht jugore. Dhe mbase nuk e ka gabim. Po opozita(t) cfare thone? Duket se edhe ata jane bukos, apo kane po ate mendje. Te gjithe duan vec t’ia hypin, po c’ia … Shqiperise.

  97. mushka thotë:

    14 August 2008 @ 10:57 pm

    une mendoj qe votat duhet dhene per G99 kur te vijne zgjedhjet - te votosh per PD, PS, LSI, PR, PDK, etj etj eshte nje dorezim ndaj ajo qe shume nga ne e quajne shkerdhatokracia

  98. Qafir Arnaut thotë:

    14 August 2008 @ 11:43 pm

    Moza, ai popell o katnar! Me katnar s’bohet shtet! Une e kom thon 100 her: mo mir dorzojani celsat, ymrin ene sovranitetin Kosoves, e le t’ju mor n’patronazh Beligradi ne shkembim per Kosoven se per zotin plot ‘trashegimi bizantine’ keni ene ju aty n’Arrnautistan.

  99. ThoughtPolice thotë:

    14 August 2008 @ 11:50 pm

    O qafir, check this out, meqe je kanadez i natyralizum. http://www.youtube.com/watch?v=C_TfBbR6L0M

    Te pershtatet besoj… edhe ai qe ju qesendis eshte serb, kshu qe je ne rregull…

  100. berberi thotë:

    14 August 2008 @ 11:51 pm

    Ne kohen e Dulles Mushkat kane pas qene regjistru me bo sherbim ushtarak te detyrueshem. Po tani me liberalizimin qe po bo Sula per ushtrine, mushkat do te jene te detyrume me bo zbor apo vullnearisht kundrejt pageses?

    Jo per gjo, po nqs paguhen mire mund te vijne edhe nga Ameriqia se shof qe jane te interesume ketu tek peshku!

    Tani seriozisht: Me duket se ne kushtetute percaktohet si detyrim sherbimi ushtarak. Tani, si ka mundesi qe nje vendim i Sules dmth i KM te mos pyes Kushtetuten?

  101. Moza thotë:

    14 August 2008 @ 11:54 pm

    O qafir kozmopoliti :P Shqiperine se ha as dreqi, e jo mo ta duan ta marrin ne patronazh !!!!

  102. Peshku Fluturues thotë:

    15 August 2008 @ 1:58 am

    Administrata!
    I shkruajta nje pergjigje FH ku e falenderoja per komplimentin, i thoja qe me pelqejne poezite e tij dhe i dhashe adresen e blogut tim. Shof qe ma keni hequr. Jam kurioz ta di kush ligj e kap
    1 - Agjitacion propaganda
    2 - Shitje malli pa licence ne nje vend te pa aprovuar nga Bashkia
    3 - apo i rreshqiti dora gjate rruajtjes ndonje administratori/je dhe me hoqi edhe mua padashje.

    Faleminderit behet i vlefshem ne momentin kur te me ktheni pergjigjen (nese do ma ktheni)

  103. Blendi Salaj thotë:

    15 August 2008 @ 3:06 am

    PF - Disa komente, sidomos ato qe permbajne adresa i kap filtri kundra spamit, qe kap te gjithe shitesit e viagras dhe pornografise qe bombardojne faqen. Per shkak te sasise e madhe e komenteve spam qe kap filtri eshte virtualisht e pamundur per ne te zbulojme kur nje koment i antarit ngel ne filter, (c’ka e ben ankesen tende te vetmen menyre per ta kuptuar). Gjithsesi, te pershendes.

    Shiko c’behet.

  104. Peshku Fluturues thotë:

    15 August 2008 @ 3:13 am

    E mora vesh Blendo! Qe pas 11 Shtatorit nuk bejme me llafe kur na thone qe screening behet per te miren tone. :)
    Edhe une te pershendes!

  105. edrus thotë:

    15 August 2008 @ 3:27 am

    Blend, hiqe atë foton atje… jo për gjë, po ja e pa gruja ime dhe do me i shkrujt Peshkut? :P

  106. mushka thotë:

    15 August 2008 @ 2:18 pm

    ju ne shqiperi jeni nje cike te goditur, tjetri kasap..po i thote vetes doktor, ti e quan veten berber..nuk konkurrojme dot me ju, prandaj dhe nuk kthehemi ne shqiperi….lere mos e fol pastaj per rrogat, se na vjen me te vertete keq qe nuk jemi atje..

  107. Idris thotë:

    15 August 2008 @ 10:41 pm

    Emo e pranoj “bastin” dhe do luaj si te duash TI ,me cfare topi te duash TI ,ne fushen tende ,dhe me arbitrat e TU…..
    Nje kerkese kam per te mos qene gjerat te paragjykuara dhe qe te mos bejme rrole Gardistesh te BLUJTE :) ne se ke mundesi Shprehu i pari ose Pyet i pari….
    Ismailin mos e ngacmo se ka qene i “bronjuar” dmth i perdorshem vetem ne rast LUFTE .. :D , keshtu qe ishte ne zbor vetem kur i kerkonte K/Ministri.. :P dhe patjeter Ushtaraket e digjonin me respekt :(

  108. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 2:59 am

    OK, i nderuar Idris! Ma ke bo qejfin dhe e di per nder. Po e filloj une, sic edhe thu.
    Pyetje e thjeshte fare si per fillim: a nuk te duket qe buxheti i mbrojtjes i para 91-shit, sidomos sa qe gjalle Enveri, ishte tej mase i fryre dhe ka ndiku negativisht ne ekonomi, mqse eshte aktivitet jo prodhues? A nuk mendon qe me me pak investim (se sa me pak eshte tjeter gje dhe mbase e diskutojme me vone), funksionet normale te ushtrise do ishin kryer normalisht? Dhe e fundit: a je dakord me skenarin “gjithe bota kunder nesh” (ushtarakisht them), nga ku e kane burimin tere ato superharxhe per ushtrine? Nqse e gjithe bota eshte kunder teje, a nuk i bi ti me qen gabim?

  109. idris thotë:

    16 August 2008 @ 3:18 am

    Duke e anashkaluar dhe duke e marre te mirqene qe ti e ke te qarte se cfare eshte ushtria , c’do me then mbrojtje e vendit ,cdomethene buxhet ushtarak pavaresisht nga shteti qe i realizon ,etj mund te debatojme edhe direkt per problemin ashtu si e ke gjetur te arsyeshme ta shtrosh.
    Buxheti par 91 qe tej mase i fryre……dhe ka ndiku keq ne ekonomi.
    Ok..A di ndonje shifer te buxhetit ushtarak qofte edhe per nje 5vjecar, sasine dhe burimet e financimit ..per te te lehtesuar ka pate nje norme llogaritjeje qe cdo vend i botes mbi nr 6% te popullsise Aktive ,llogariste edhe kontigjentet ushtarake dhe mbeshtetjen ekonomike te tyre… A di ndonje shifer?(perjashtohen programe SPECIALE si atomiku etj)…..Si paranteze po flasim gjithmone te mbeshtetur ne konceptet e luftes e armatimit konvencional.
    -Ne raport me sektore te tjere a ke ndonje shifer ?Si i ka renduar ?
    Kusht te ka thene dhe si e ke nxjerre perfundimin qe “eshte aktivitet jo prodhues”? Apo e ke kuptimin DREJT per se Drejti ne ekonomi sipas detyrave e organizimit qe kane deget e tjera? Apo e ke kuptimin qe eshte sektor vetem konsumator ???
    Sipas kesaj teorie i bie qe asnje shtet te mos mbaje USHTRI sepse jane jashte sferes se prodhimit te drejteperdrejte e konsumatore ne ekonomi .
    Keshtu qe kjo teze e bere ne forme pyetje ose duhet saktesuar :-cfare eshte e “fryra” ose nuk eshte e arsyshme te vazhdohet sepse do sjelle dhjetra kontradikta absurde…dhe jo per kete nivel!
    Njishtas :)

  110. edrus thotë:

    16 August 2008 @ 3:27 am

    Po lëre o Idriz se ka folur si poet, nuk foli si staticien tek komenti i mëparshëm ;)

  111. idris thotë:

    16 August 2008 @ 3:32 am

    Dyshtas:
    Une po te lehtesoj nga pergjigjja duke e parandjere se gjithnje do me kundervihesh me prodhimin e ndertimin e bunkereve dhe ne teresi me ate qe eshte quajtur Fortifikimi Vendit….
    Se pari ne ishim nje shtet qe mbroheshim dhe ne mbrojtjen klasike KULMI arrihet me shprehjen futi njerzit dhe mjetet NE toke dhe nen TOKE.
    Ok…Per kete duhen para dhe jo ne sasi te vogla…A ke ndonje ide per burimet e financimit deri ne 82 se cfare perfqesonin ne menyren e tyre me masive dhe jashtezakonisht te reduktuar e pothuaj te paperfilleshme pas ketij viti?
    Sa per te te orientuar ne ishim “brenda” strategjise se luftes kunder Imp e soc imp. botror…ku lidership ishte Kina…Nuk po zgjtem me me burimete financimit por ne te shkrurat e atij merhumit ke nje pasazh pak a shume…….
    Ne i kerkonim Kines sa me shume avione dhe tanke, e armatim modern,si dhe elikoptere….ndersa gjen .tane si pa te keq u thonin kinezeve qe pyesnin te cuditur se “pse duam aq shume”se “kot na i jepni…edhe per ti hypur duhet marre leje ne KQ ??????????.
    Nuk po them shume por “brenda” programit per te ndalur perparimin RUS deri sa te kalonim ne K/Goditje me Kinen , Rumanine , ndoshta dhe Jugon e Titos etj pralla , kemi xhvatur sa ty s’te shkon ne mend por gjithsesi vetem fabrika cimentoje …….qe sherbyen etj etj por edhe per te ngritur KUKSIN brenda 1 viti….. te mos them dhe Corovoden :)
    DYshtazi…

  112. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 3:35 am

    Shifra nuk kam per buxhetin ushtarak. Nuk mund te perdor te dhenat e kohes, kuptohet.
    Por as ti nuk duhet ti perdoresh, si te njeanshme.
    Nuk thashe a duhet ushtri, dhe se a na duhet “neve te kemi nje ushtri te forte” ;) pasi nuk e diskutoj ate. Po, na duhet! Ashtu sic jam edhe per zboret (pa i pas qejf fare) si pjese edukimi qytetar (e them pa medyshje kete). Mos ngaterro konceptin “a duhet” me “sa duhet”.
    Ushtria eshte aktivitet jo prodhues. Nga ana ekonomike eshte nje e keqe e domosdoshme, qe duhet mbajtur ne minimumin e domosdoshem (qe te mos vinte psh Milloshevici me dru ne dore ne Tirane, sic edhe ka kercenuar).
    A je dakord me ndertimin e gjithe atyre bunkereve?
    A je dakrod me armatimin e gjithe popullates?
    A je dakord me krijimin e nje gjendje te vazhdueshme alarmi?
    Dhe nuk me the, a je dakord me skenarin “te gjithe kunder nesh” (minus proletariatin nderkombetar, kuptohet :P )

  113. idris thotë:

    16 August 2008 @ 3:40 am

    Treshtazi!
    Duke te afruar ne kohe nuk jam i sigurt me shifra se jam larg prej 4 vjetesh…..por vetem nga shitjet e armatimeve (te kontrolluara) qe bente Nano,Meta Mixha (gjithmone te Ligjeshme )jane siguruar per disa Sesone Kuvendi :P ngritje rrogash e pensionesh…Biles Gerdeci qe nje Flagrance …qe me shtyu te nderhyja ne artikullin e z.Civic si Luster teorike ,qe fsheh ose s’ka informacion se e mbajne larg , per burimet e financimit …por e kishin ngope me shifra per te propoganduar Xhevaire te tipit 6e 7 perqind .
    Pra nuk qeka e vertete se nuk sherbejne prodhimt ushtarake ne te ardhurat e ekonomise , por na del se ajo rezerve aktive…aktive…aktive
    fixoje mire ,eshte burimi KRYESOR i mbajtjes gjalle te tij VENDI….
    Treshtazi

  114. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 3:40 am

    O jo! Jo! Kjo eshte alibi Idris! te me thush qe “zhvatem” Kinen, ose rusin (me ato 4 nendeteset psh, kjo nuk eshte fair! Nuk kemi zhvat asnji, Idris! Asnjonin. Na kane zhvatur, po! Ajo ideja e mbajtjes me mall kinez apo sovjetik eshte e ndryshkur si ide. Pres me shume nga ti, Idris, se sa per Edrusin ate “e kom qa me kohe” :P

  115. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 3:42 am

    Po Enveri nuk e boni armatimin me e shit! E shiti Mixha! Tjeter pune (poshtersi) ajo.

  116. edrus thotë:

    16 August 2008 @ 3:45 am

    edrus thotë:14 Gusht 2008 @ 2:33 pm

    Idris, Emi e bo luftën me Rambo dhe playsejshëna :) , por nëse nuk e mban mënt ay, kujtojua që, nëse në kryeqytetet e tjera ju hynte me tanke rusi (ashtu siç bëri dhe para një jave), nga Afgani u tërhoq pikërisht se qe punë që s’bënej ajo… ah, kujtoja edhe që… se si me shumë dëshirë u largua nga Pasha limani ;)

  117. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 3:45 am

    Mos me thuj per ndikimet pozitive te ushtrise dhe luftes ne nje ekonomi. Pytje anesore: a mendon qe derexheja e dollarit, ne nje mase jo te vogel, i detyrohet groposjes se tij ($ pra) pa kthim ne Irak si rezultat i luftes?

  118. idris thotë:

    16 August 2008 @ 3:47 am

    Po pres per te vazhduar me “gjith bota kunder nesh ” :( :( duke te paralajmeruar se e ngatron kot Ushtrine me kete Teze , qe eshte Politike-Propogandistike dhe eshte e sferes Makro pa vend fare po fare ama as per instanca te medha perfshi edhe ministrine.
    Ne vendet ku beja une zborin pergatitjen e benim me raportet klasike te mesymjes apo mbrojtjes dhe stervitjen e kryenin komandat… :) :) :)
    Ke ai zbori i jot shume gjera paskan ndodhur jashte normales , ose i paske pas shume qejf komisaret :).

  119. Peshku Fluturues thotë:

    16 August 2008 @ 3:50 am

    Idris, po futem edhe une ne muhabet. Shifrat e ushtrise kane qene sekret, ndaj muhabet matematike nuk ka. Muhabetet behen me tafmina. Fakti eshte qe Enveri nga punet ushtarake ka qene tyc. Edhe gjate Luftes, po mos e kishte shpetuar Mehmeti me Brigaden e Pare do i kishte lene kockat gjate Operacionit te Dimrit. E keqja e tij ka qene qe pervecse nuk dinte, edhe nuk degjonte. Te gjithe shoket e tij te luftes (perfshi dhe Mehmetin) i coi ne sater. Te gjithe gjeneralet qe mbaruan Akademite ne Rusi hengren plumbin bythes ose ua trodhi koqet. Teorija e tij per luften ishte e mbeshtetur ne dy idiotesi qe kundershtonin njera-tjetren. Njera kembe ishte lufta partizane guerrile e tipit hit&run dhe kemba tjeter ishte e lidhur pas bunkerit deri ne vdekje. Tani c’te bente ushtari i shkrete te ikte apo te rrinte.
    Kete dileme nuk kishte Napoleon qe e zgjidhte.
    Dhe meqe dolemn tek bunkeret. A e di se sa bunkere jane ndertuar ne Shqiperi. A e di se sa eshte kostoja e nje bunkeri e krahasuar me nje ndertim civil.

  120. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 3:50 am

    po, po, edhe Afganistani, ashtu si ne, mund te mburret se nga pushtuesi u cliru komplet me forcat e veta :P :P pa ndihme dhe kredi nga jashte…
    Edo, jon komplekse madheshtie ato.

    PS Cer ke me poezine ti? Ti edhe pa qene AQO “direkt” - (por indirekt nga faqekuqi :P ) shkru poezi per vete… ene italisht, pale shqip qe po e po… :)

  121. edrus thotë:

    16 August 2008 @ 3:55 am

    Amn Em, shkoni e shifni Mozën ju shkrimtarët… lërjani luftën mercenarëve :P

  122. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 4:00 am

    Mire mer Ed; o kom nejt un larg ktyne puneve te Fella te pulitikes dhe militar-llikut, o s’i ka nejt njeri. I her qe mu tek me pi i dopjo me Idrisin, shko e ma 10 ti. Dakord Edo. Prish mos qoft. Mozen e pashe dhe me pelqeu. Po osht njoni qe e paska lexu roncem O’Henrin ktu. Ka pas nji liber famoz ky, te perkthym ne shqip “Nga dashuria per artin”. Me duket edhe nje tjeter, “Rruget e fatit” qe ne e lexonim kur kishim jven e rojes ushtarake me shoqnine ne shkolle ne vere, me rradhe, dhe i thonim mes nesh “Rruget e m^tit”. :D Me ka ndodh nje incident me at liber, pranej e maj men…

  123. Peshku Fluturues thotë:

    16 August 2008 @ 4:03 am

    A e beson ti vertet se nje bunker duron deri ne gjashte bomba atomike :) Ja edhe nje fotografi e bere nga une ne Morine te Kukesit. Gabimisht avioni amerikan qe bombardonte ne kosove bombardoi ne territorin shqiptar tamam kur une po i beja nje foto nje mikut tim anglez teksa po filmonte. Shiko djathtas si kane fluturuar bunkeret nga nje bombe e vetme e avionit B-52. :lol: http://www.flickr.com/photos/spiro_ilo/2767171296/

  124. emigrant thotë:

    16 August 2008 @ 4:07 am

    Po lene mer PF, mos na hap avadize tani… :P se sikur nihesh mire me at punen e bumjes atomike… E di si thojshin: i kon provu me dhi ato bunkeret. I rane me bumje (jo atomike) dhe dhija mren as e cau kaptinen hic, por vazhdoi tu honger… Tani “nuk di dhija c’esht tagjia” thone, por per bumjet ishte sakllom ama.

  125. edrus thotë:

    16 August 2008 @ 4:08 am

    Em, ato fonde që harxhoheshin për “bunkjera”, di gjë se , meqë sot na kanë ardhur mëntë dhe nuk harxhojmë më për mbrojtjen, se ku përdoren?

  126. Peshku Fluturues thotë:

    16 August 2008 @ 4:09 am

    Emo se me muhabete ushtrie mund te te mbaj 12 vjet rresht. Degjo si na e shpjegonte komisari yne “yll bote”, epersine tone mbi armikun!

    Ja ku eshte artileria jone ne nje koder dhe artileria amerikane ne kodren tjeter ( dhe vizatonte dy kodra ne derrasen e zeze me shkumes). Tani amerikanet kane topa shume te perparuar elektronike qe I masin distancat me kompjuter. Ne I kemi topat tone qe tundin dheun. Tani cfare ndodh. Kur qellojme ne, edhe sikur mos qellojme tamam ne shenje, dridhja e tokes nga topat tone ua shkaterron kompjuterat amerikaneve dhe ato s’kane me shenjester sepse aparatura sa me e nderlikuar aq me delikate eshte. Kurse topave tane s’ka cu ben. Ushtari jone e ka librin e logaritmeve me vete dhe ja u leshon predhen mu ne goje”

    Tani ajo pyetja qe me mundonte gjithmone ishte se pse edhe amerikanet nuk mbanin nje liber logaritmesh me vete per rast rreziku.

  127. idris thotë:

    16 August 2008 @ 4:13 am

    Tani mu hap faqja dhe shof qe qeke tregu i “paduruar”….:) :) :)
    Une e mendova jo ne forme replike dhe jo te Paragjykuar SI NE RASTIN E PERDORIMIT TE “ALIBI”( TERM BYROIST :( :).
    Keshtu qe me duhet te lexoj prape por shoh qe qeke shume i shperndare
    dhe kerkon me kembengulje te jete ashtu sic e mendon TI
    Ok…Emigrant lojen e fitoj une po piket i mba TI …:D :D :D. Kete po thote EDI :) …qe me plej-stejshen Me RREF!!!!!!!
    Ti prape thua:
    “”"”A je dakord me ndert