Login



Register

Bollanomania

clown.gif“Askush nuk mund të hedhë parrulla antishqiptare!” - thirri opozita si dikush qe e zgjojnë nga gjumi me te shkundura. Avokati ishte ne forme fenomenale në podiumin e Kuvendit kur “i bëri zbor” Bollanos. Të gjithë duartrokiten si vëllezër të prekur në sedër. Top-Channel e mbylli kronikën me sekuencën e valëvitjes së një flamuri kuqezi. Të reagojë Qeveria, të ngrihet nga koma Presidenti! U ndez shashka e rradhës. Qeveria u përfshi nëpermjet Ministrit të Punëve Publike Z. Kosta Barka, që tha per mediat se fajin e kishte policia. Duket ka qënë një moskeqkuptim!. U morëm vesh që s’po merremi vesh.

Po ku qëndron realisht problemi me Himarën?

Them se në masa të ndryshme problemi i Himarës qëndron tek ne të gjithë, sepse kjo çështja e Vasil Bollanos po bëhet gjithmonë e më tepër si ajo fabula e atij budallait që hedh një gur në lumë. Vasili dhe të tijët po na bëhen sikur janë Himara, kjo është gafa jonë. Tani t’i thërrasim mendjes, Himara është ajo e Vasil Bollanos apo ajo e Petro Markos, sepse të dyja nuk mund të jetë? Sa për veten time, në këtë botë dhe tjetrën unë i besoj Petros. Të tjerat janë lojra shejtan-butallenjsh. Shumë faj kanë mediat që e morën këtë histori dhe e ngritën në kupë të qiellit. Iu dha e tillë vëmendje e u përcoll i tillë afsh patriotik në mbulimin e këtij lajmi në televizion sa të jepej përshtypja se në Himarë kishte plasur lufta. Pastaj faj ka dhe opozita që ndërsehet “për sport” me Himarën, kur Himara nga politika është bërë prej kohësh si të hollat e kusurit që kalojnë me bezdi nga njëri xhep në tjetrin. Këto ditë e kam ndjerë veten jashtë këtij zelli për tu zemëruar e fyer nga kërkesat e një grupi që nuk përfaqson kërkënd dhe as kam nge të bezdisem tej mase nga një kryetar Bashkize si Z. Bollano dhe çeta e tij e pensionistëve.

“Kanë kërkuar autonomi!” - pikë e zezë, “Krahina Autonome e Himarës” me përbërje tërësisht shqiptare. Në vitin 1996 kam qënë duke pushuar në Dhërmi kur me ca dhërmijotë aty po shikonim Pirro Dhimën në Olimpiadën e Atlantës. Ata flasin greqisht tërë kohës (edhe Islami që ishte i ardhur nga Tropoja gjatë diktaturës) unë i kuptoj vetëm kur më flasin shqip. Ata janë entuziastë, unë jo dhe aq, më teper jam i inatosur me uniformën blu të Pirros. Pirro Dhima thyen rekordin, dhërmijotët bëjnë urra gëzimi. Pastaj ai thotë diçka për kamerat, diçka greqisht që s’e kuptoj, diçka në ajrin e Jonit u thye dhe dhërmijotët ngrysen, duket që po e shajnë, janë vrënjtur, pështyjnë përdhe. Pyes dhe marr vesh që ka thënë “Ja tin Eladha” (per Greqine) dhe kaq mjaftoi t’i fyente shqiptarizmën dhërmijotëve që ishin aty atë natë. Ta shikoje këtë skenë të zhvillohej e gjitha në greqisht, ishte diçka surreale. Unë nuk kisha pritur kurrë që të reagonin ashtu. Me mendjen time kisha paragjykuar që përderisa flasin greqisht, nuk e duan aq shumë Shqipërinë, dhe “isha thelluar” në thelb të problemit, përderisa nuk dëshirojnë të flasin shqip, nuk dëshirojnë të jenë shqiptarë, dhe përfundimisht, përderisa nuk duan të jenë shqiptarë - “Harram!”, nuk janë të tillë. Por atë natë kuptova se nuk kisha kuptuar asgjë. Nuk i kuptoja dot dhërmijotët, me greqishten e tyre arkaike, ashtu sikundër shumë nga ne sot nuk i kuptojmë himarjotët.

Se çfarë ndodhi atë natë midis banorëve dhe policisë në Himarë askush nuk di ta thotë me siguri, shumica e atyre që ndihen të zemëruar ndihen kështu jo dhe aq nga ngjarja si e tillë por nga ngarkesa emocionale që mbart çështja e Himarës, ngarkesë që për shumë arsye më duket e egzagjeruar dhe një rënie në grackë - duke bërë në këtë mënyrë lojën e atyre rretheve që vërtetë duan të ndezin konflikte artificiale në Himarë, duke e kthyer një mosçështje në një çështje. Kemi faj, disa më shumë se të tjerë, kemi faj sepse ndjekim gurin e budallait dhe hidhemi të gjithë në lumë.

Imagjinoni për një moment sikur Bashkia bregdetare e Shën Gjinit “shpërthen” papritur dhe ngjarjet rrjedhin pik’ për pikë si në Himarë - mpleksen, zihen dhe “Shën Gjini kërkon autonomi”. Meqe thuhet që himarjotët kënduan himnin grek shëngjinasit kënduan himnin hollandez, valëvitën flamuj të hollandës dhe për të të trguar mosbindje civile si hollandezët tymosën hashash shqiptar. Le të themi për një moment që në Shën Gjin një pjesë pretendojnë se populli i krahinës janë me origjinë nga një fshat afër Rrotterdamit, këta thirrën “jashtë Shqiptarët nga Shën Gjini”. U kërkoj ndjesë atyre që janë nga Shën Gjini, qëllimi im është të ilustroj sesa qesharake është ajo situatë në Himarë kur e nxjerr nga konteksti i ngarkuar nacionalist. Faktori i vetëm që ndryshon midis asaj dhe trillimit është që “faktorin Grek” e zëvendësuam me “faktorin Hollandez” dhe aq mjaftoi për ta parë ndodhinë si një karagjozllëk. Pra më e rëndësishme se çfarë ndodhi, është si e perceptojmë. Greqine tradicionalisht e perceptojmë si grabitqare, Hollanda është atje tutje, simpatike dhe neutrale - në këtë perceptim bazohet gjysma e reagimit ndaj ngjarjes.

Të tilla janë veprimet e herëpasherëshme të Kryetarit të Bashkisë së Himarës, Z. Bollano. I mbështetur nga politika disa herë për tu vënë në krye të Himarës ky nuk është vetëm se një Xhuvel në nivel të pushtetit vendor. Një produkt i pazareve politike midis PD dhe PS Bollano përfaqëson mbijetuesin e rëndomtë që arrin habitshëm të përfitojë nga zelli i tepërt i mediave për tu marë me të. Papritur të gjithë po flasin për Bollanon, më në fund, në këtë moshë disi të kaluar Vasilit i ndriti fati. Nga një Vasil kthehet në ‘Zërin e minoritetit të fuqishëm grek në Himarë”, dhe herë pas here lëshon ndonjë kokërr idiotësi lart e poshtë, duke shkulur tabela e duke kënduar himne. Ai e ka kuptuar se mund të irritojë me komandë shqiptarët, ai e di se për gallatë apo për diversion kontrollon vëmendjen e Opinionit Publik, mender e di, që një pordhë e tij në Himarë tund gjithë Shqipërinë. Kjo për mendimin tim është për të ardhur keq, sepse duket sikur jemi pre e një mentaliteti turme - që kur përzihet me nacionalizëm dhe mediatizim te skajshëm shkakton tension të lartë dhe dhimbje koke.

Politika shqiptare, si opozita që “turfullon” me gjoja, ashtu dhe Qeveria që hesht dhe buzëqesh me dhëmbët e nxirë nga tymi i Gërdecit janë përgjegjëse për këto ndodhi të pakëndëshme. Shumëkush, me të drejtë do të thonte - të mos e kërkojmë gjithmonë fajin tek politika - por të nderuar, Z. Bollano është një produkt politik. Është për shkak të mbështetjes nga Tirana që ai fiton zgjedhjet, - andaj kur themi që politika shkakton Bollanon nuk është klishe. Bëmat e tij përveçse që “tu prishin gjakun Shqiptarëve” kanë edhe efekte të tjera. Përsëritja e këtij konfikti kronik me Bollanon krijon pershtypjen (PERSHTYPJET JANE REALITETI) se egziston vertete nje sherr midis Shqipërisë dhe Himarës. Dinamika Shqipëria vs. Himara që sendërtohet prej këtyre përshtypjeve artificiale është e dëmshme. Mosnjohja e moskuptimi i himarjotëve nga opinioni shqiptar bie kështu pre e dëmeve që shkakton etja për pushtet e klasës politike që nuk merret realisht por vetëm mediatikisht me çështjen e Himarës, dhe që realisht ka lejuar që emri i saj të përdoret për të fabrikuar argumenta për klikat shoviniste. Dhe ngaqë herë pas here politikës së Tiranës dhe pronarëve të tyre u duhet një gjullurdi “për të ndërruar muhabet” e përdorin Himarën si bombë me tym. Në vend se të merremi me çështje reale si Çamëria, humbasim energjinë dhe kohën me diversione të lodhura. Politika jonë, e ka shitur, e ka tradhëtuar ajo Himarën e para. Ne kemi patur dhe vazhdojmë të kemi të tillë shtetarë që nuk kanë as frymëzimin e as largpamësinë as të flasin me popullin shqiptar himarjot. Nuk kanë as mençurinë për ta trajtuar si duhet, prandaj zgjedhin të “kryqëzojnë” Bollanon nëpër media, se kështu fshehin pazotësinë e tyre. Mungesën e përkushtimit e mbulojnë me përdëllim kallp. Dhe ne oburra!!!

Një zgjidhje për problemin nuk e kam, sepse insektet do vazhdojnë me të tyret, por po shtroj një drejtim që ndoshta çon tek zgjidhja, si fillim; të mos hidhemi të gjithë në lumë pas gurit të budallait. Të paktën jo të gjithë njëherësh.

Blendi Salaj
peshkupauje.com

Dergoje artikullin me email Printoje artikullin

153 Komente

  1. Peshku Fluturues thotë:

    16 April 2008 @ 3:58 am

    Aman o Blendo, mbyllini te pakten per dy a tre muaj keto temat me Himare e Janullatos qe zevendesojne njera-tjetren keto tek Peshku, se na kane ardhur zorret te goja. Dhe ua garantoj une qe edhe mbas atyre tre muajve aty do ta kemi prape edhe Shqiperine edhe Himaren se s’kane ku ikin, jo!

  2. e paditur thotë:

    16 April 2008 @ 4:05 am

    A eshte vertet rizgjedhja e Bollanos vetem produkt i pazareve PD-PS, apo ka dhe faktore te tjere? Nuk besoj qe autobuzat qe transportojne emigrantet falas ne diten e zgjedhjeve sponsorizohen nga politikanet shqiptare. Problemi me shqetesues eshte qe asnje politikan shqiptar ne keto vite nuk ka ditur si te sillet me ceshtjen e te ashtequajturit minoritet grek ne Shqiperi. Ndaj shikojme vetem leshime pa fund, dhe asnjehere nje vetereflektim nese i sherbejne Shqiperise leshime te tilla. Nga ana tjeter, cfare fuqie reale kane politikanet tane? A ju kujtohen fillimet e viteve ‘90 kur Greqia bllokonte cdo hap ndihme te BE-se ne favor te Shqiperise, se gjoja nuk respektonte te drejtat e minoritetit. Besoj qe vetoja e Greqise per futjen e Maqedonise ne NATO na e rifreskoi ca kujtesen.
    Politikanet tane, mjafton t’u vesh perpara nje mikrofon dhe jane gati te marrin cdo posicion ne nje spekter 360 gradesh. Por meqe dhe ata dhe Bollano e miqte e tij e dine qe “qeni qe leh, nuk ha”, spektakli teatror vazhdon rregullisht.
    Encore, encore!

  3. AR31 Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 4:51 am

    Bollano ben biznes - ai paguhet nga ato qarqet shoviniste te Greqise, per te bere “zhurme” se minoriteti grek po dhunohet tek ne. Madje po na del minoritet grek edhe ne bjeshke me teorite e Bollanos.
    Ketu shikohet dhe forca e dobet e shtetit tone te korruptuar - kapitali grek ka vendosur hegjemoni ne SHqiperi dhe ka siguruar mbeshtetje pushtetaresh. Nese do te kishte pavaresi politike ndaj kapitalit grek te investuar tek ne, atehere Bollano me shoke as nuk do te guxonin ta hapnin ate halé qe ju sherben per goje.

  4. edrus Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 5:12 am

    Blendi, ta bëje ti ose ndonjë tjetër atë rrëmujë ndoshta edhe nuk do të ishte marrë njeri me atë problem, por, meqë Bollano është figurë shtetërore dhe istitucionale, nuk më duket dhe aq i pakuptimtë reagimi i njerëzve dhe mediave ndaj tij. Bile duhet të ishte shteti që të ndërhynte së pari ndaj dikujt që guxon ta fyejë si istitucion.
    Të gjithë këtu, edhe kur nuk flet për Shqipërinë, i hidhemi në grykë N.Agos dhe ndonjë tjetri që është në Greqi, që guxojnë të shprehin mendimet e tyre… ndërsa ndaj Bollanos na u kërkokërka moderim!!!
    Nëse Bollano është frut i allishverisheve të matrapazëve elektoralë,ke të drejtë, është e kotë që të flasim për të dhe të mos ta kapim me “matrapazët”.

  5. Rrapo thotë:

    16 April 2008 @ 6:20 am

    Jam pjeserisht dakort me cfare shkruan Blendi, sidomos me pjesen e dyte, qe Bollano eshte produkt i mosmarreveshjeve te politikaneve tane te ceket qe “per inat te s’ime meje, shkoj e flej me mullixhiun”. Vecse ky mullixhiu yne ka nje prapavije shume te forte dhe dinake, Greqine. Duhet kuptuar se Greqia nuk ka rreshtur asnje minute per te bere punen e vet ne kete drejtim, per ta konsideruar Himaren toke te saj. Ndoshta si toke nuk e fut dot brenda territorit te vet, se nuk e ka bere dot dhe me pare, por kokcarje te krijon sa te duash. Jo me kot, kjo grinjare e Europes kerkon qe te gjithe shqiptaret ne Greqi te ndryshojne emrat dhe te rregjistrohen me emra greke, qe neser a pasneser t’i perdore si dokumentacion per numrin e madh te minortitetit grek, qe sipas tyre i kalon 400 mije. Dhe pensionet qe lidh per te gjithe ata qe hiqen si minoritare te ketyre zonave, kete gje synon.
    Ajo qe Greqia kerkon eshte qe t’i behen leshime lidhur me problemin pervelues cam dhe per kete, mos e merrni lehte, po shtyn kete krahine, me marionetat e veta, si Bollano dhe me Kalin e Trojes, gjeneralin Janullatos, qe nje dite te dali hapur per autonomi, me ane te nje referendumi. Jo se do ta fitoje, por jeten ta nxin. Greqia nuk e do Shqiperine as ne NATO dhe as ne BE, ajo e do nje koloni te veten dhe po punon per kete qellim. Mos harroni se ka shtire ne dore sektore te rendesishem te ekonomise dhe sot nuk jemi ne kohen e Enverit, qe me nje vendim te njeanshem, i ve fshesen. Sot ka gjykata nderkombetare per kete pune, qe nuk te lejojne te vesh dore ne ekonomine qe u perket atyre. Dhe depot e karburantit ne Durres, qe disa plehra politikane, me Tosin e Nanos ne krye dhe me Angjelin qe nuk e dime se kujt i perket, ua dhane grekeve jo per pak, por per 25 vjet, nuk mund t’i heqesh dhe aq lehte. T’i levizesh ato, do te thote, te paguash gjoba qe te thyejne brinjet.
    Ajo qe duhet te beje politika, nen presionin e popullit, eshte qe votat t’i marrin shqiptaret, se kush, nuk ka rendesi. Se dyti, pavaresisht se Greqia kembngul qe te jete e perfaqesuar ne qeveri me nje anetar te Omonias, duhet vepruar ne menyre te tille, natyrisht te ligjshme qe ata te mbeten jashte. Greqia eshte prezente ne strukturat tona qeveritare me ministrine e Punes, ku gjithe diten flitet vetem greqisht. Himara, po te mos menaxhohet me kujdes, mund te kthehet ne Hiroshimen e vertete shqiptare. Mos harroni dinakerine greke dhe Kalin e Trojes. Duhet mesuar shume nga historia.

  6. shqipe@ou thotë:

    16 April 2008 @ 7:09 am

    Nëse diçka e tillë do të ndodhte në Greqi, ata do të nisnin operacionin “Fshesa 3.0 x 10^8.” Ne të shtypurve na kërkohet durim, atyre që na shtypin mos t’iu hyjë gjëmbi në këmbë.

  7. adriatik Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 7:27 am

    Bollano eshte produkt i marreveshjeve serbo-greko-berishiane, per shqiptaret qe kane ndjekur me vemendje vendin e tyre, te pakten keto 18 vjete. Vetem nje kujtese te vogel -Efkaristo poli qirie Berisa!
    Bandat e rrugaceve me ne krye mesuesit e tyre shoviniste dhe te ndihmuar nga tradhetaret e perhershem te kombit, po marrin me qafe Shqiperine. Ju dhjefsha mu ne globalizem, se kur vjen puna per shtepi dhe familje nuk ka globalizem, apo jo?
    Perse metri shqiptar i patriotizmit eshte krejt ndryshe nga metri grek, serb, bullgar e sidomos malazes dhe maqedonas?

  8. ados thotë:

    16 April 2008 @ 7:28 am

    Pa kuptim dhe pa lidhje do te thoja nga menyra e te shkruarit.. Nga njera ana kerkon nga te gjithe ne - duke na bere edhe me faj te gjithe ata te irrituar nga ngjrjet ne Himare, te mos ja veme shume veshin Bollanos, (helbete ato do budallai ta ndjekim nga mbrapa). Por nga ana tjeter, edhe vete autori shpreh irritimin apo cudine e tij, nese ky njeri ja vlen te marri “nje dore te mire” druri.Thjesht,gjerat do anashkalohen,nese Bollano nuk merr nje pergjigje te paster. Packa nese vjen nga politikanet tane( Njeri nga ata e beri me se fundi), apo nga njerezit e thjeshte si puna jone

  9. Aiglon thotë:

    16 April 2008 @ 7:31 am

    Tjeter gje mitologjia nacionaliste, politika e rrenuar shqiptare dhe tjeter gje soveraniteti i shtetit. Eshte teper shqetesuese fakti kur nje zv.minister i jashtem i nje shteti fqinj, vjen ne territorin tend, dhe i shoqeruar nga nje nenpunes i yti, thone ne kor : “Rrini ne Himare si te jeni ne Greqi” apo “jashte shqiptaret” dhe me keq “duam autonomi”. Ky perben nje incident te paster diplomatik, shkelje te marredhenieve te mira mes dy vendeve. Pse zv.ministri grek (shihni videon ne youtube) nuk u distancua nga keto thirrje? Po, po, duhet te shqetesohemi, SHUME MADJE nese nuk duam dhe ne NJE VETO NE BE si e Maqedonia e vogel qe per nje pune emri shih se si u bllokua…

  10. shqipe@ou thotë:

    16 April 2008 @ 7:31 am

    Si gjithmone, edhe kur greqia na provokon e kemi fjain ne. ca ti besh, jane te mire ata greket.

    Reagimi eshte i duhur. Qeveria nuk mund te reagoje ashper kur greqia na ka ne dore, por populli, media, te bejne c’te duan, si edhe bejne.

  11. gjergji. thotë:

    16 April 2008 @ 9:05 am

    Ka nje padrejtesi shume te madhe , dicka shume perverse kesaj here, ne kete episodin e tanishem te telenoveles me Bollano e Himarjote.
    Pas konfliktit, kemi 2 police te perjashtuar nga puna, dhe asnje protestues ne burg ose te ndjekur penalisht, por …. po hetohet, po hetohet si gjithnje.
    Nga ana tjeter ngjarjet nuk jane zhvilluar ne te njejten menyre me protestusesit e AMGJ, te cilet ishin me shume paqesore, me te civilizuar, dhe c’eshte me e keqja per ta, me shume Shqiptare. Keta te fundit nuk paten idene gjeniale te te kenduarit te himnit Grek perpara zv. ministrit te Greqise.
    Himarjotet me sa duket e kane gjetur zgjidhjen (dhe funksionon) kunder abuzimeve, e jo vetem, te shtetit Shqiptar.
    Ata mjaftohen duke u deklaruar se jane Greke dhe pervec pensioneve vizave e dokumenteve s’ka me as keqtrajtime te policise, perkundrazi .
    Kush e di, neser ndoshta (une e besoj) edhe ceshtja e pronave te tyre ka per tu zgjidhur, dhe kane per ti marre tokat e gjysheve e pervec kesaj kane per ti marre edhe tokat e tjera te perbashketa te fshatit. Ne te tjeret qe mbetemi Shqiptare kemi per te vazhduar tu rrahur nga policet, kemi per tu vjedhur, mashtruar, ndotur,semurur, vrare nga shteti yne, si gjithnje.
    Ndaj mendoj se duhet te vazhdojme ti shajme Himarjotet se ata jane fajtoret e vertete per keto qe ndodhin e jo politikanet tane te cilet vjedhin, mashtrojne, vrasin etj … por kujdes, …. vetem Shqiptaret.

  12. aiglon thotë:

    16 April 2008 @ 9:28 am

    po thua pra qe i korruptuari (shtetaret tane) jane po aq fajtore sa ata qe korruptojne (fqinjet tane)

  13. gjergji. thotë:

    16 April 2008 @ 9:43 am

    Nuk eshte problemi vetem se kemi te korruptuar e korruptues dhe duhet te ndajme fajet e tyre.
    Problemi eshte se sot ne vendin tone, sistemi i ndertuar nga politikanet eshte i tille qe po e mohove Shqiptarine tende, ke 1000 perfitime nga me te ndryshmet, ne te gjitha sferat, ndersa po vazhdove te qendrosh Shqiptar te bien ne koke te gjitha te keqijat e mundshme , vidhesh mashtrohesh ndotesh, gerdecizohesh etj etj.
    Eshte absurde

  14. arianita thotë:

    16 April 2008 @ 9:46 am

    Pershendetje, kam shume kohe qe nuk kam shkruar ne peshkun pa uje. pak me pare ndoqa nje dergese ku nuk u shfaq me, ecila kishte te bente me 3 milione shqiptare kunder Bollanos mos gaboje. ate e di me mire administratori pse e hoqi por nejse ne te gjithe vervitemi dhe vervitemi reth ceshtjes bollano, kur kemi haruar mjeranet tane politikane qe per te shmangur gerdecn, na sajojne bollano, anashkalojne varverine ekonomike, na shmangin nga detyrimet qe ka shqiperia per ne NATO, na detyrojne kanalet per te shikuar “Big Brother” dhe te harojme se cfar kemi per te ngrene ne darke, me nje fjale kesaj i thone hap kriza dhe sundo.

    Jo mor shqiptare nuk eshte kjo arsyeja pse duhet te meremi me bollanot dhe shoket e tij. ketu drejtesia eshte bere nje instrument me te cilen tallet i dreqi dme te birin, pa le pastaj berisha i ka nen kontrroll si prokurorine dhe gjykatat i thencin te pavarura dhe vete urdheron me celulare…me Bollanot sja mban te preke askend ndersa me djemte e vlores i con ne burg.

    Une do tu thoja djemve te vlores qe te therasin himariotet ne proteste se mase atje nuk ja mban Berishes te hakmeret me popullin e vlores. kaq kisha.

    verejtje per administratorin. Argumentat jane argumenta dhe ske pse heq shkrime qe ndoshta shume nga ne nuk i pelqejne por thone te verteten.

  15. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 10:11 am

    Me sa mbaj mend une para 10-15 vjetesh nuk degjonim thirrje per autonomi. Sot dihet qe ceshtja greke ka avancuar ne Himare. Tani Blendo, c’garanci ke ti qe mbas 10-15 vjtesh nuk do kete shku shume me perpara po te veprojme keshtu si thua ti?

  16. toko thotë:

    16 April 2008 @ 10:19 am

    Blendi e lexova me vemendje shenimin tuja. Nuk dua te hyj ne debate pasi ne per kete ceshtje kemi mendime te kunderta ( ta pakten kohet e fundit) Por dua te ndaloj vetem ne disa pika
    Himara vs Greqia dhe Shen Gjini vs Hollanda
    Thua vertet e ke kete krahasim apo thjesht per te treguar se tani jemi pjese komunitetit Evropian dhe si Greqia si Hollanda eshte njesoj
    Vetem nje pike per te tregur se krahasmi tuaj nuk ka vlere
    Ne rast se Shen Gjini do ta bente ate qe beri Himara, thua Zv/Ministri i Jashtem Hollandez do te vinte dhe tu thoshte Shen Gjinasve Ju jeni Hollandeze, mbaheni ne zemer Hollanden te tjera jane vogelsira qe ne do ti rregullojme”?
    Thua vertet do ta bente kete Zv/Ministri Hollandez?
    Ju justifikoni se Bollano eshte nje “hic” njeri pa vlere.
    Desha te te pyes cfare vlere kishin ish Komnadatet e UCK para viti 1999. Kush ishin ata dhe cfare u bene ata?
    Me thuaj cfare vlere kishte per Serbine, Ibrahim Rugova, vec se i vetzgjedhur president i Kosoves? ( Jo se Kosova krahasohet nga te drejtat me Himare por sic kemi thene ,rendesi ka cfare Brandi krijon ne bote) . Te njeten vlere ka edhe Bollano i dashur. Per ty, mua apo te tjeret, mbase nuk ka vlere por “de jure” ai eshte perfaqesues i Himares. Mbase Himarjotet nuk e duan ( jo te tere), mbase votat PD PS jane me te medha se Omonia, por po ta argumentosh me syrin e nje politikani te huaj ai eshte zgjedhur me shumice votash nga populli i Himares dhe si i tille ai perfaqson ( mbase dhe pa te drejte ) ate popull. Per politiken e huaj ai eshte “zeri i Himares”. Ky eshte problemi dhe reziku.
    Ju thoni se ka zera qe u fryjne ndezjes se konflikteve artificiale ne Himare.
    Nuk e di ke ke patur parasysh ketu ne rast. Nese ke parasysh edhe Ngjelen edhe peshakateret qe u shprehen te fyer nga veprimet e Bollanos atehere mendoj se gabon.
    Une nje gje mbase duhet te them se eshte nje mendim qe qarkullon nder shqiptaret qe politikisht duhet patur kujdes te mos biem ne gracken qe ra Serbia. Te kemi kujdesh te mos i ndezim gjakrat dhe te mos dalim ne Shqiptaret shkaktaret e konflikitit, qe me deshiren apo pa deshiren tone ai po krijohet ne Himare dhe ne Shqiperine e Jugut. Por kjo kjo nuk duhet te thote qe ne te heshtim. Deri me sot kemi heshtur ose kemi bere pak shume pak zhurme dhe shiko ku e kemi katandisur vendin. Aq sa Zv/ministri i Jashtem Grek shkon te qetesoj shqiptaret ne Himare duke ju rahur shpatullave dhe thene “Ju jeni greke”, ndersa qeveria jone ka frike ta bej kete per hir te asaj se kjo eshte nje ceshtje pa vlere, apo ka aq shume vlere sa duhet heshutr ( Struci qe fut kone ne rere) . Nuk e di por cdo komb e cdo shtet ka nje fare dinjiteti. Mendoj se vetem globalistet internacionaliste do ta lejonin kombin e tyre te katandisej si ne.

    Blendi mendoj se je gabim. Qofsha i gabur pasi aspak nuk dua ti fry konflikteve artificiale ne Himare por mendoj se gabon
    Sidoqoft mendimi im ky.
    Ps Greqishtja e Himarjoteve eshte greqishtja e re, Greqishtja e Dropullit apo fshatrave Greke ne Shqiperi eshte greqishtja e vjeter ajo qe ka qene mbase 100 vjet me pare dhe per greket kjo e dyta eshte veshtire per tu kuptuar, Ndersa per ne shqiptaret qe nuk flasim Greqisht si e para dhe e dyta eshte e veshtire por tu kuptuar kur nuk e dime gjuhen ( Ma beso kete si foles i greqishtes)

  17. zotrules Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 10:41 am

    Hollanda nuk e ka kerkuar, as pretenduar dhe as fantazuar ndonjehere per Shengjinin. Greqia Himaren, po; dhe jo vetem Himaren, po c’eshte Shkumbin e poshte. Ata qe ke takuar ne Dhermi atehere, sot jane minoritet grek. Shqiptari eshte shqiptar per shkak te gjuhes; ne duam ta ruajme neper shqiptare te diaspores, jo me ata bukeshkale qe jetojne brenda vendit. Fishta atyre u thote qe qofshin mallkuar.
    Nuk eshte puna te Himara, Blendi; Himara ne gop te s’emes vafte nese nuk do te rrije me kombin e vet. Puna eshte tek klasa politike, shteti qe na perfaqeson.
    Dhe jo, nuk eshte ashtu si thua ti; nuk eshte faji i ne te gjitheve. “Te gjithet” votuan dhe zgjodhen nje kuvend kuçkash apostafat qe te merret me keto pune, qe te paguhet per te tilla pune, ne menyre qe populli(te gjithet) te vazhdoje te punoje, qe te kete te paguaje taksa per te mbajtur shtetin dhe kuvendoret me rroga.
    Ne e dime te gjithe se ku qendron problemi.
    Ne trajtohemi si plera nga Greku, publikisht, po dhe nga shteti jone, po publikisht. Grekun e justifikojme te pakten, se eshte racist, kafshe dhe kriminel, po shtetit tone? Nga sjellja qe shohim dhe qe kemi pare keto 16 vjet, shteti jone shte grek, jo shqiptar.
    Vriten e masakrohen shqiptaret ne Greqi, shteti jone nuk eshte gjekundi.
    Hapet gjimnazi ne gjuhe greke nje fshat te “minoritetit” vetem per nje gjimnazist te vetem, dhe 600 000 shqiptare po harrojne shqipen Greqirave se shteti jone nuk egziston; se greku kuptohet e urren shqipen dhe ben cmos qe te shuhet.
    Se ne Himare vjen Qazimi, qe sot na u quajtka “Kasimis”, shikon gjendjen e atyre pak pensionisteve qe permend ti, po jo kaq, kendon himnin grek me ta, dhe me Bollanon na shkon te shikoje gjendjen e minoritetit grek ne Korce… Ku nje Zot e di se kur ka patur ndonjehere minoritet grek.
    Fjala eshte, A ka shtet Shqiptar ?
    Pse egziston shteti shqiptar(nese egziston)?

  18. ados thotë:

    16 April 2008 @ 10:49 am

    Toko ke te drejte kur thua qe Bollano nuk ka shumicen ne keshillin e Himares..nga 13 anetare Omonia ka vetem 6..Ne zgjedhjet e 1999 partite politike shqiptare dolen me nje kandidat te vetem dhe moren mese 60% te votave ne Himare..Dhe Bollano kerkon te fusi Himaren te harten e fshatrave minoritare..

  19. Koth thotë:

    16 April 2008 @ 10:55 am

    Shkurt o Ados thuhet !

    Q….ni grate se na myten jevgjit !

  20. Ll Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 10:57 am

    O Blendi,

    Politika Shqiptare ka shitur dhe tradhetuar te gjithe Shqiperine dhe Shqiptaret keto vite. Himara perben rast te vecante sepse ke nje komshi qe do te te haje koken dhe s’i ben dot gje. Eshte ky komshi qe e ben Himaren te vecante, jo perqendrimi i vemendjes tone, biles eshte perqendrimi i vemendjes qe ben te mundur qe gjerat te mos ecin aq shpejt ne te mire te komshiut dhe ne te keqin tone.

  21. tung thotë:

    16 April 2008 @ 11:01 am

    Bollanos duhen shternguar bullonat se jane liruar,po kusht’ja shterngoj? qeverise i ka humb celsi ose nuk di ta perdor ose me e keqja eshte se nuk po shterngon dot bullonat e veta.

  22. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 11:04 am

    A di gje njeri se a e lejon Bollano levizjen e lire ne Himare?Dmth une Tironsi a mund te marr pashaportizim ne Himare pasi te kem blere apartament aty?

  23. toko thotë:

    16 April 2008 @ 11:11 am

    Une do te propozoja qe krahas ketij shenimi te vihet edhe komenti i meposhtem postuar nga Eni tek nje tema tjeter per Bollanon :”Himare, Bollano e turmat sulmojnë policinë me thirrje antishqiptare”
    Mendoj se kjo do ti sherbente debatit tone, dhe per hir te balances se mendimve dhe sjelljeve ketu tek peshku
    ————————————–
    eni thotë:
    15 Prill 2008 @ 8:44 pm
    Nuk duhet ndalur vemendja shume tek Bollano. Ai eshte nje sharlatan qe merr urdhera e gjen dhe ben.

    Shume me e rendesishme eshte te analizohen arsyet perse te gjitha qeverite e opozitat shqiptare nuk reagojne ndaj cfaredolloj provokimesh greke. Edhe opozita aktuale qe e ka per detyre nuk reagon ndaj deklaratave te ambasadorit grek dhe nuk ushtron presion qe nga ana tjeter te reagoje qeveria. Per mendimin tim Berishes i eshte mbushur mendja se ne 97 Greqia e hodhi nga pushteti. Rrjedhimisht e gjithe e djathta rri tashme si pule para cdo lloj provokimesh greke deri ne masen sa behet qesharake dhe nuk reagon per gjera qe nuk ka asgje te keqe te reagosh. Jo vetem kaq por e djathta edhe ben leshime politike afatgjata ndaj Greqise qe edhe gjate kohes se Nanos nuk jane bere. E majta nga ana e vet edhe mbas tre vjetesh reformimi nuk shprehet fare veprim ky poashtu per tu denuar rende. Te vetmit qe shprehen sporadikisht jane disa deputete te vetmuar te se djathtes dhe deputetet e LSI-se qe gjithsesi mbeten shume pak per te bere rezoluta apo nisma ligjore.

    Ceshte ky konsesus i heshtur midis paleve politike ne marrdheniet poshteruese me Greqine? Arsyeja mund te qendroje tek dobesia e dy paleve kryesore politike ne Shqiperi. Asnjera nga keto pale nuk deshiron te prishe marrdheniet me Greqine pasi mendojne se kjo mund tu kushtoje zgjedhjet. Duhet patur parasysh qe ne Himare Omonia nuk fiton nese nuk ben koalicion me PD ose PS. Nese PD ose PS nga ana tjeter bejne koalicion me njera tjetren ato fitojne bindshem dhe kllouna si Bollano nuk kane me vend neper lajme.

    Pra problemi nuk qendron tek Himarjotet apo tek vertetimi mbi cdo hije dyshimi se ne Himare kane jetuar denbabaden shqiptare, greke, kozake apo UFO qofshin. Problemi eshte ne Tirane. Po po, ne Tirane… bile bash ne kolltukun e kryeministit dhe ne karrigen e liderit te opozites. Nese Tirana dorezohet pa kushte perse duhet te ngrene zerin Himarjotet??? Bile bile nese i hyme thelle thelle kesaj ceshtjeje perse duhet te ngrihen Himarjotet kur edhe ne, votuesit shqiptare, kemi kohe qe jemi dorezuar???? Kur edhe ata me te zellshmit qe cirren e bertasin ketu kunder provokimeve greke kur vjen puna diten e votimeve prape voten Saliut ja japin dhe mbyllin te dy syte per politiken e tij ndaj Greqise??? Ne zgjedhjet e 2005 kishte dy parti qe mund te kishin sjelle ndryshim ne marrdheniet me Greqine shprehimisht LZHK dhe LSI. LZHK nuk u fut fare ne parlament dhe LSI doli vetem me 5 a 6 deputete. Jo po do te thoni ju…. ata te LZHK-se jane te mbaruar e keta te LSI-se jane lidhja e skraparllinjve apo UFO-ve e ku ta di une. Atehere them une ta mbajme me shendet Bollanon dhe ata qe do te vijne mbas Bollanos.

    Cfare mund te bejme ne do te thoni ju? Shume pak dhe njekohesisht jashtezakonisht shume. Lereni bllokun nje mbasdite ne muaj dhe shkoni tek mbledhjet e partise tuaj te zones/lagjes. Merrni me vete dhe ndonje shok/shoqe qe te mos ta ndjeni veten te vetmuar mes militantesh. Jepni nga 100 leke te reja ne muaj per partine qe mendoni si te pershtatshme. Dhe ngrini zerin nese partia juaj merr vendime kunder moralit apo interesit tuaj. Demokracia qytetare eshte me e forte se sa 10 Greqi te marra bashke. Duhet qe vetem une dhe ju ta marrim pak me seriozisht e te mos ja leme ne dore militanteve. Perfundimisht partite politike te Tiranes kane nevoje te kene me teper frike nga mua dhe ju nga votuesit e tyre sesa nga Greqia Tanzania apo cfare do lloj qofte.

  24. GerrQIa thotë:

    16 April 2008 @ 11:31 am

    Po c’lesh Bollano e c’lesh Himare me.
    Shashka shashka per shpelarje truri e per terheqje vemdendje. Shashka per te bere ca zhurma te pakendshme qe te harrohen ca shperthime te tjera. Kudo mund te nxitet ndonje provokim shteteror e kudo mund te gjinden 5 zagare qe te bertasin per autonomi e gjera te tilla. Une sbehem merak fort se po na merr njeri Himaren, as besoj se greku vete e mendon se nje gje e tille mund te ndodhe. As fyhem shume se dolen e llapen ca njerez per autonomi e valviten nje cope blu qe ish flamuri grek. As nuk fajesoj katunaret e himares, qe mire a keq gezojne ato pensione e ato karta qe i lejojne te hane nje cape buke, te kene nje sherbim shendetesor, te kene dhe nje shteg qe i nxjerr ne “QYTET” me shpejt e me lire. Ata greqisht kane fol neper shtepija jete e mot, e mos ju duket fort cudi. Greqisht kane fol se greqia ka qene porta me e afert me boten. Duam apo sduam neve, e kane “GJUHEN E NENES”. Kjo nuk eshte interpretim sipas qejfit,por eshte FAKT.
    Une nuk shqetesohem per keto fenomene ishujsh porvinciale qe fatkeqsisht bien pre e interesave dhe provokimeve klanore, politike dhe dashakeqese.
    Nuk shqetesohem, sepse kam dicka me te madhe per tu shqetesuar. Sepse Himara e vertete eshte ne mes te tiranes. Sepse tentakulat e oktapodis-it :-) grek nuk jane ne himare, jane ne Tirane e neper gjithe shqiperine. Ne himare hudhen shashka qe te na kujtojne se GERRQIA duhet te beje ca i do qejfi. Qe perbindeshat monopoliste te industrive te caktuara te vazhdojne te bejne palle, te tallin tr.pin me konsumatorin shqiptar, me shtetin shqiptar, te rrjepin miletin mire e mire. Dhe sshshshst mos u ndjeni se na ben hatane greku. Sepse hapja e shqiperise, anetaresimi ne NATO, ne lesh e ne presh, pavaresia e kosoves dhe forcimi i faktorit shqiptar ne rajon, mire e keq do te thote ne nje fare menyre largimi nga streha greke, hapje ndaj botes dhe vendeve te tjera, terheqje interesi dhe investimesh nga kapitaliste plehra nje cike te tjere por me te denje, me te forte, a ndoshta dhe me katile se qelbesirat greke.
    Prandaj GERRQIA psh kur ska cti beje “very affordable rate per bandwith” qe pale do ofroje Eagle Mobile ne rrjetin e vet, hudh nai shashke ke katunaret e himares.

  25. finish thotë:

    16 April 2008 @ 12:45 pm

    Kur te vine mendte nuk ti hane as qente.Tipat si Bollano aty ku ka shtet,aty ku ka shtet qi mendon per SIGURIN Nacionale sigurimsat ja shtypin kryt qe ne embrion.Ne vend qe te jemi ne nji ekonomi e re po dinamike dhe te konkurencojme Greqin ne turizem ,ne bujqesi te mban greqia popull-skllever peng dhe e perdor per rritjen e saj ekon. dhe per shantazh plus kap jugun me ndihmen e NANO-Bollanove ekonomikisht,kulturalisht,fetarisht dhe pretendon politikisht si faza e fundit e pushtimit.Tani ajo ka pushtet vetoje per ne dhe per Kosoven e shkret qe sdo e njofi ,qe duhej te ishte qendra e preokupimeve per Shqiprin e”PA-varun”.

  26. bledi thotë:

    16 April 2008 @ 12:52 pm

    Bledi, ti mund ta lesh Bollanon po ste le ai ty.E problemi nuk zgjidhet a shmanget duke e nenvleresuar apo mos folur per te, fantazi ta mendosh.

    Problemi me Bollanon eshte qe dhe po nuk u more ti, do te vije ai e do te kapi e nuk te lej rehat.Keshtu ngushullimet e mia ata qe mendojne se po e lana Bollanon do jene rehat.

    Edhe ky rasti i fundit i tille qe, gjithnje ne kemi reaguar pas provokimit te tije.

    Te keni te gjithe te qarte, po te qe nje si Bollano ne nje vend tjeter, sidomos ne greqi, nuk do qe ai qe do niste provokimin, po media e gjithe shoqeria nuk do ta linin rehat, do ta provokonin e godisnin pa fund, deri sa ta hiqnin.

    Shteti jone ka faj se me mosveprimet e tije e me tolerimet e tije ka nxitur ne greqi gjithe qarqet shoviniste e u ka dhene nje shprese atyre e motivuar te vazhdojne ne fantazirat e tyre shoviniste. PO QE SE NE DO TUA KISHIM MBYLLUR E MBAJTUR MBYLLUR KETE DERE GREKERVE , do te degjonim ca llafe ne fillim e kaq, e sot nuk do kishim probleme. Mandie mua personalisht me duket cudi qe greket nuk kane bere me shume, se ne u kemi lene gjithe fushen hapur, po siduket nuk ecin dote me teper se do krijojne probleme ne qarqet e ekulibrat nderkombetare, mjaftohen veten te turbullojne shqiperine e mbajne ate peng. Ca prisni kur tolerojme e u japin institucione njerezve qe e thone hapur duan te shkaterojne shqiperine.

    E vetmia zgjidhje eshte qe qeveria jone te shkarkoj Bollanon, e ti japi nje mesazh te qart ketyre qarqeve shoviniste, e keshtu mbyllet e qetesohemi me BOLLANOMANINE e jo duke mbyllur veshtet e syte ne shqiptaret.

  27. t_red Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 1:11 pm

    Ishte kapardisur Bollanoja se do dilte te Topi, edhe ishte kujdesur mire qe ne sfond t’i dilte ajo gjeja blu me viza te bardha. Edhe kur nuk ia kishte qejfi te pergjigjej, rrudhte pak surratin pensionist: “Si the, se nuk te degjova mire!!!!”
    Po, po Vasil. Po c’faj ke ti, kur as Islame qe te mesojne greqishten nuk zbresin me ne Himare e ne breg. Duan Tironen shqipet, Tironen e Gerdecit. Ndaj ben llek-llek-llek ti andej. Shqiptare e katundare po pushtojne kete te flamosuren Tirane, edhe ty te duket vetja me te drejte mbret aty ku je. Do ta zhvendosim Bathoren ne Himare! Vure flamurin tend ne qafe te xerkut pastaj, kamaleon e Xhuvel lokal. :D (Xhuvel lokal :D :D :D )

  28. Tironsi thotë:

    16 April 2008 @ 1:29 pm

    Ho mer T_red shyqyr qe me dole m’shteg. Si i bohet mer a di gjo ti? Une do shkoj do shperngulem aty, mqa jep certifikaten Bollano thu?

  29. Tironsi thotë:

    16 April 2008 @ 2:31 pm

    I pa njeri lajmet te Top CHannel?
    Pyetjes se Top Channel se deri ku qeveria greke e shtrin minoritetin ne Shqiperi, zedhenesi i Ministrise se Jashtme greke iu pergjigj se ate e ka caktuar Tirana zyrtare dhe jo Athina dhe shtoi se vizita e zv ministrit ne Korce dhe Narte ishte vizite zyrtare e miratuar nga Tirana dhe jo vizite private.
    Te rrime te qete akoma?

  30. toko thotë:

    16 April 2008 @ 2:56 pm

    …ishte vizite zyrtare e miratuar nga Tirana dhe jo vizite private….
    ndersa Ministrja jone e jashteme tha “Une nuk di gje kam qene jashte shtetit”. Kush e di kur nuk e di Ministria e Jashteme?
    Nejse fakti qe edhe Tirana edhe Athina jane mare me kete problem tregon se nuk eshte problem dosido qe duhet nenvleresuar dhe heshtur ( per te qeshur dhe qare por Tirana qe duhej te merej hapur me problemin u fsheh, ndersa Athina qe duhej te fshihej doli hapur :) :( te duket sikur fatet jane percaktuar dhe tani duhet si tja paraqesin popullit. )

  31. Blendi Salaj Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 3:03 pm

    Tirons, sigurisht qe te rrime te qete, c’duhet te bejme? Te humbasim qetesine?

    Sic po piketoje ne koment, percaktimet e miratimet, dmth pazaret behen me Tiranen zyrtare. Mund te vazhdojme te linçojme Bollanon, ose te merremi seriozisht me ceshtjen e Himares.

    Shiko me vemendje keta qe fryhen kaq patriotçe ne Tirane, dhe ata qe “nuk dine gje” ne qeveri se midis tyre i ke fajtoret per Himaren. Keta e kane shitur Shqiperine 100 here, per interesa meskine na kane c’nderuar 1000 here - kursa tani tallen me ne duke bere si patriote te thekur. Eshte diversion i vemendjes nga tradhetite e verteta…Bollanoja eshte krijesa e tyre te mos behen kaq hipokrite se nuk durohen dot me fare. Po t’ua kerrciste aq shume per Shqiperine, e po ta kuptonin si eshte delikate ceshtja e Himares nuk do ia kishin dhuruar Bollano rrugaçit.

    Nuk tregohet patriotizmi me gafurrje…

  32. toko thotë:

    16 April 2008 @ 3:17 pm

    Ketu jam me Blendin 100%
    E keqja eshte ne Tirane Sic thote Eni Klouna si Bollano lindin e ushqehen nga Athina dhe Tirana. Athines nuk kemi cfare ti bejme. Po Tiranes???

  33. arnautika thotë:

    16 April 2008 @ 3:17 pm

    mund te shkosh deri nezemer te greqise, dhe me tej, deri ne kufijte e saj me turqine. kudo flitet shqip, ose arvanisht, sic i thone ata, shqipe e vjeter, p shqip, me nje fjale. te gjithe ata qe te flasin shqip, por qe nuk jane me shqiptare, jane ishshqiptare qe jane kthyer prej hallit ne greke, sic jane kthyer dhe do te kthehen himariotet, dhermiotet, dhe nese do jemi ne te tille doregjere(lexo bythgjere), deri matane Vjoses madje do behen shqiptaret greke. Se greku ua di koken dhe shqiptareve dhe kryeshqiptareve, ua di koken, ua di ku e kane dhe xhepin dhe ate cike stomak qe u ka mbetur. Ashtusicikabere greke ata te Konices ,janines, manastirit, e deri ne molle te kuqe, ashtu ka per ti bere dhe keta te tjeret.ashtu avash avash, me stilin e saj te vjeter, e te merzitshem, por qe perhere ne fund te fundit fiton. Te hajme i cike mut ne ketej, ta themi dhe ne nje fjale, sa s;na kane nderruar shoket emrat.

  34. Tironsi thotë:

    16 April 2008 @ 3:19 pm

    PO une jam popull o Blendo. Nuk kam fuqi te influencoje Tiranen. Mbase po ta humbas pak qetesine do i zeri frika dhe keta te parlamentit. Dro ja fus kot fare dhe une, se me ka kap marazi, po dhe ta injorojme Bollano urithin nuk me duket se eshte pergjigjia e duhur.

  35. Blendi Salaj Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 3:29 pm

    Tironsi thote: PO une jam popull o Blendo. Nuk kam fuqi te influencoje Tiranen.

    —————————————

    Kjo eshte pikerisht ajo qe ata (politikanet) duan qe te besojme, qe jemi popull e nuk kemi fuqi. Them, “pafuqia” jone eshte bere arma me e fuqishme e politikes…

  36. Tironsi thotë:

    16 April 2008 @ 3:34 pm

    E mer Blend. I di une keto. Po sa mbylla telefonin me shqiperine. Une pyesja per Bollanon, boti me thoshte kane qit Ilden DHe Lolen nga BB, ca gallate. Punonjes ministrie ky meqe ra llafi. Sa te cohet poplli e ta mori vesh qe ka fuqi, e ka ngrejt Greku keshtjellen aty.

  37. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 3:38 pm

    Me duket se po humbisni thelbin e problemit…Ju i kerkoni qiverise…cilado qe te jet…qe te mbaj nje qendrim me “patirotik” kundrjet Himares dhe minoritetit Grek. Po harroni se ne rast se behet nje gje e tille…Greqia zbraz emigrantet Shqiptar ne kufi. Dhe kta emigrant Shqiptar…tashme pa pune…do inatosen me qiverine aktuale dhe do votojne per opoziten. MUND ti kerkohet qiverise…cilado qe te jet ajo…qe te kryej vetvrasje ne kte menyre?

    A nuk duhet ne fakt ti kerkohet me teper SHQIPTARVE ne Himare e ne zona te tjera si Himara…qe te mbajne nje qendrim me te drejte ndaj kombit te tyre?? Se ktu tek peshku kam lexuar disa Himarjot e tipa te tille qe qahen dhe justifikojne me “Tirana na ka vjedh tokat…ne jemi te varfer…prandaj e sheshim by*then ke Papa Jani” Ky jo vetem qe s’eshte justifikim…po tregon dhe mentalitetin e k*urves qe kane ata Shqiptare ne ato zona. Dhe ky mentalitet k*urve na ka cuar ne kte pike ku jemi…se po te mos ishim NE SHQIPTARET qe shesim by*then ke Greku…nuk do ekzistonte ky problem qe ne tashme po i kerkojme qiverise te na i zgjidhi.

    Se problemi s’eshte as Bollano e as Himara…se dhe po e hoqen Bollanon nga Himara…asgje nuk u zgjidh. Besoj se ne zgjedhjet e ardhsme patjeter qe do dalin me nje kandidat te perbashket…po kjo s’ka fare rendesi. S’ka rrezik qe Himara te ndahet se ka Bollanon ne krye apo jo. Rrezku eshte ke kur*vat Shqiptare te Himares qe shiten per 300 euro. Se dhe me Bollanon te hikur…Greqia do vazhdoj ti japi karta homo-gjenie k*urvave Shqiptare…do vazhdoj te hapi varre grash e femijesh e ti pagezoj si ushtar Helen…do vazhdoj te predikoj ne kisha me gjuhen Greke…do vazhdoj te hapi shkolla me 5 nxenes…e do vazhdoj te hapi shkolla Greke ne ato katunde te humbura ku qiveria Shqiptare nuk ka hapur shkolla Shqipe.

    Atje duhet ta ket mendjen qiveria…jo te Bollanoja…po me teper duhet ta kemi mendjen NE ke k*urvat qe shiten dhe qe na shesin te gjithe me veprimet e tyre.

    Po ashtu dhe emigrantet ne Greqi…sepse faktiksht Shqipria NUK mbahet peng nga ai minoritet 1% te Shqiperise…as nga qiveria e Tiranes apo Athines…po nga emigrantet. Nuk mund ti kerkojme qiverise te bej ato veprime qe duam ne…se pastaj kur te zbrazi refugjatet Greqia ne Shqiperi…do jemi po ne qe do ti sulemi asaj qiverie.

    Pra duhet te kemi ne me teper vemendje tek k*urvat qe justifikojne prostitucionin e tyre me arsyetime si “Tirana na vodhi tokat”…

    Ne Himare duhet te cojme me autobuza Kuksjan e Tropojan…qe s’kan c’bejne…e ti japim ca toka andej.

  38. enver berisha thotë:

    16 April 2008 @ 3:43 pm

    Ne Himare duhet te cojme me autobuza Kuksjan e Tropojan…qe s’kan c’bejne…e ti japim ca toka andej.

    ta bejme himaren si bathoren.
    Interesante :)

  39. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 3:50 pm

    Me mire ne Himare se ne Bathore…atje mbase dhe zbuten njecik nga klima dhe vene ndonje para ne vend qe te rremojne kazanet e Tiranes. Himariotet pastaj…le te shkojne ne Korfuz se atje jane me mire.

  40. Tironsi thotë:

    16 April 2008 @ 3:52 pm

    Grupo, nuk eshte me 94 as 99. NUk mundet me greku te perdore fshesa ashtu si thua ti. Pak me teper dinjitet po kerkojme. Keta kane dale hapur fare mo plak, nuk eshte se po bejen ndnonje gje nen rrogoz. Megjithate e kuptoj qe qeveria jone do toleroje. Po deri ku eshte halli. Ka ndonje kufi kjo pune apo jo? Ky mut shteti do kryeje te pakten funksionin minimal, te na ruj identitetin kombetar?

    Dhe popllit mos i vej faj se ajo eshte gjeja me e kollajte me u bo. Fundi i fundit ca te boj popull mavria. Per cfare te krenohet? Historine po ia dhiesin. Fukarej jane. Neri nuk i respekton. Gjithandej i shohin shtremet. Shteti preferon me mire ti perzere sesa ti mbaje aty se i sheh si prishes te rehatit.

  41. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 4:20 pm

    Po deri ku eshte halli

    Besoj se ngjarja e fundit ishte ajo deri ku-ja…ktu e kaloj limitin dhe vertet duhet futur ne burg. Po jo se po pres qiverine te bej nje gje te tille…

    Jo Tirons…nuk eshte kollaj tja vesh fajin popullit por ne KTE rast pikerisht popullit i duhet vene faji. Nuk i tha njeri Islamit apo as Thomait qe te shesi by*then ke Greku…ate e ben me vetdije.

    Eshte cudi qe kta tipa Shqiptaresh qe krenohen me teper se te tjeret per “burrerine” e tyre legjendare…per luftra me Sulltane e me Ali Pasha…per sa te forte e te pavarur kan qene…jane te paret qe ulin brreket dhe perkulen. Himariotet qe na CAN K**IN me idiotizma si “ne Himartiotet kshu e shtu” ne kohen e Ali Pashes…prandaj mos “na shani”…”ju Shqiptaret”…jane me te shiturit e me k*urvat nga te gjith Shqiptaret e tjere. Lehin e lehin qente po aspak s’te kafshojne…

    Ka hik koha anadolleke kur krenoheshe me “burreri”…sot AI POPULL eshte popull i SHITUR…dhe fajin nuk ja ka askush…se ata po aq te varfer sa gjith ne te tjeret ishin…mbase ishin dhe me mire se te tjeret…dhe sa pan mundesine e pare jo vetem qe moren paret (se per ate mbase nuk ju ve faj)…po u shiten shpirt e by*the ne Megaloidea.

    Dhe s’eshte se eshte hera e pare ne historine e kombit Shqiptar qe kemi pjelle prostituta te kti tipi…eshte e disata here. S’mund tja vem fajin Berishes apo Nanos apo askujt tjeter…per prostitutat Shqiptare neper shekuj…qe nga Arvanitasit qe vrisnin “Turqit” (Shqiptaret Myslyman) ne emer te Greqise…deri tek gjyshi i Genc Rulit qe ishte Kapedan Vorio Epiriot ne 1912.

    Ky eshte vetem kapitull i ri i nje libri te gjate…dhe zgjidhjen nuk do ta gjej ke qiveria dhe ke politika…se ata i kan duart e lidhura. Zgjidhjen do ta gjej ashtu si me pare…tek vigjilenca e patriotizmit…ke pushka e Cerciz Topullit. 4-5 autobuza nga Tropoja (ose me mire na sillni ca Kosovar se me mire se ata s’behet)…dhe problemi zgjidheshe.

    Po ne si popull jemi te fjetur…

  42. finish thotë:

    16 April 2008 @ 4:25 pm

    Kuksian e tropojan nuk kan nevoj “te zbuten” e ta behen himarjot.Duhet me respekt per ta…Nuk i beri luksi te zbresin ne tiron a ku ta di une po halli.”Ashpersin” e tyne e kan pas vu ne sherbim te atdheut.Gjithmon kane luftuar kunder pushtuesve malsoret tan e kush me mir se ata e rujti at cipe identitet qe na ka mbetur e si perfundim regjimi komunist i la ne meshir te fatit te mbante barren ma te rande te dhuns e mjerimit kurse mentaliteti i demokracis se re-neo-komuniste i perbuz me fymjen “malok” dhe jo vetem ata…
    E kam than edhe nje here ,o tirons,nuk ka justifikim:ca te baj populli,fukarej jan…marredheniet KOMB-SHTET jane INPUT-OUTPUT.kUR SE NJEH kombin nuk krijon shtet dhe se njeh shtetin, EDHE e shkatrron,rasti jone.Kuptohet qe ky shtet eksperimenton me ne se jan pjell e shkombtarizimit e injorances edhe ata.Kjo sdo thot qi kur shteti sme plotson kushtet si shum kujt,jo vec himars,une ti KTHEJ SHPINEN KOMBIt.tragjedit nuk vin nga njerzit e keqinj por nga TOLERANCA qe te miret i bejn te keqes.NUK KA AS EDHE NJE JUSTIFIKIM QE TI KTHEHET SHPINDA KOMBIT si ne ket rast.Dhe ketyre u them “U KOSOVARIZOFSHI”

  43. gjergji. thotë:

    16 April 2008 @ 4:41 pm

    Grupi kujdes me ato pergjithsimet se nuk jane te gjithe Himarjotet Greke apo te vetdeklaruar si Greke.

  44. Tironsi thotë:

    16 April 2008 @ 4:42 pm

    O finish, e kam shume te qarte une kete qe thu ti. Shqipnia eshte shteti (vendi) im. Dje komunist, sot leshist, neser NATOist. Vendit tim (28 mije km 2 Kosoven dhe ca te tjera, nuk ia kthej kurrizin une edhe sikur te beje gjemen neser qeveria. Po prblemi eshte qe ne gjithmone ngaterrojme pergjegjesite qe bien mbi popllin dhe ato qe bien mbi qeverine. Atehere kur ne duhet ti tundim komet qeverise, e leme menjane dhe themi se nuk ka faj, jemi popull delenxhi.
    Pastaj kur eshte puna per te pa fajet e popllit, themi qeveri e poshter.
    Dhe kemi te pakten nja 100 vjet qe bojm kete pune (me sa di une te pakten).
    Ne kete punen e Himares nuk ka faj poplli. E kam fjalen per shqiptaret ne pergjithesi. Jo ata te Himares qe jane shit. Neser mund te dalin lloj lloj te shiturish e delenxhish po poplli pranaj ka shtet e qeveri. Ai ve dhe ruan ca kufinj.
    Shtetin e kemi te dhiere dhe i njelet detyra popllit, OK. Po jo si thote Grupi qe “ca te beje qeveria, fajin e kane Himarjotet”.
    Thuj o popull je pa qeveri. Cohu e …robt ku ti kene, veji flaken haleve. :( :( :( se qeveriut nuk ia ndien.

    Dhe nje gje finishe. Tu bofsh mos na u kap me keto jo veriu, jo jugu tani pash Zotin se s’osht koha. I dum shume si jugsat si verioret. Kaperdije dhe ti ndonje gafe tek tuk se s’po na vjen e keqja nga ato.

  45. zotrules Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 4:49 pm

    Po mire mo Blendi, cila eshte zgjidhja?
    Ja, une i pari zotohem t’ja mbush mendjen top peshqve dhe cironkave ketu, qe populli ka pushtet dhe fuqi. Po pastaj?
    Eshte kollaj te besh autosugjestion; pra, le te themi troc, t’i mbushesh mendjen e t’i shplash trurin ndonjerit, apo edhe ndonje mase te gjere njerezish, por, ka ca ndryshim nga realiteti kjo gje, apo jo?
    Pra, ja ia mbushem mendjen popullit; po pastaj?
    Rezultati eshte qe Jugu i ka hyre rruges se Greqizimit, dhe shteti jone eshte thjesht nje sherbetor i ketij procesi. Per shtetin tone nuk ka rendesi se minoriteti eshte 30% apo 50% apo 3%, dhe cfare kombesie ka pronari i pronave, greke apo shqiptare; taksat perseri ne kete shtet do paguhen.
    Plus, te jemi realiste; gjithe investimet e rendesishme; e kam fjalen per ato qe vjelin leke nga shtetasit shqiptare, jane investime greke. Amc, Vodafone, nja 10 banka, Akademia e shkencave po behet greke, shkollat greke po mbijne gjithkund; etj etj etj… Shqiperia edhe po hyri ne Evrope ka per te qene gjithmone vasale e Greqise, do t’i lepihet gjithmone Greqise; nuk do kete kurre fuqi per te kthyer realitetin qe po krijohet. Gabimet dhe mekatet qe po behen tani kunder kombit shqiptar do te jehojne gjithe shekullin e ardhshem, dhe te ardhshmin, dhe pasardhesin. Ky eshte nje realitet qe nuk eleminohet vetem duke mbyllur syte, duke ruajtur qetesine, duke e injoruar, duke shpresuar, apo duke bere autosugjestion, se demek po e frykemi vete ceshtjen.
    E bukura e kesaj gjeje eshte se me kete lloj politike ne po shkaterrojme edhe ngjitesin e komponenteve te shqiptarise, duke filluar nga me e thjeshta: Krenaria kombetare.
    Me keto lloj qeverish, une, Zotrules ultranacionalisti baptist, nuk shoh asnje lloj aresyeje per te qene krenar. Nese ndonje do t’i dinte gjerat sic i di une, dhe te m’i permendte ne tavoline, une do ngrihesha i pari, sepse mbetem rrugeve te botes duke “predikuar” pellazget, iliret, Aleksandrin, Kostandinin e madh, Skenderbeun, nene Terezen e te tjere, kur ne fakt na ka mbetur vetem turp dhe marrezi, e kunder ketyreve nuk gjej dot mbrojtje, perkundrazi, shteti qe kemi ne me mbush me turp qe te quhem shqiptar dhe kombesia jone eshte transformuar ne ate lloj menyre te degjeneruar nga ky shtet, saqe me plot deshire do e nderroja me kombesi kongoleze(bie fjala; ndjese kongolezeve, po nuk e kam per fyerje) qe sot, bile me pare.
    Ne i kemi hyre rruges se shuarjes, dhe kjo eshte per teardhur ose per te mos ardhur keq; varet nga lexuesi.
    Shfleto shqypin shqiptar, thjesht degjo lajmet ne nje televizion te zakonshem, ke te te zere telekomanda; do vesh re vete ne cfare niveli eshte katandisur shqipja. Mund te themi me plot goje qe shqipja si gjuhe po zberthehet ne menyren perfundimtare dhe te pakthyeshme, po tjetersohet. Mund te llogarisim keshtu qe me keto hapa, pas 50 vjetesh shqipja mund te konsiderohet si gjuhe e vdekur dhe vetem ndonje elite njerezish mund te vazhdoje ta flase neper vatra(shqipja qe do te flitet nuk do kete fare lidhje me ate qe njohim ne sot per shqipe, pervec ndoshta struktures). Ose do te arrije te mbijetoje sic ka bere gjate ketyre shekujve, maleve te pakapercyeshme te veriut, shpellave…
    Nuk mund t’i nenvleftesojme, e as t’i marrim lehte keto gjera; jane fakte te prekshme qe kombi jone po i perjeton dhe ne po i shohim te gjithe. Ne mund te jemi brezi i fundit ose i parafundit qe do te kujtohet qe Shqiperia egzistonte dikur.
    ne i bejme keto muhabete shpesh ketu, dhe aq here sa i permendim, poaq here i kalojme si te ishin ceshtje te Kines se larget. Shume shpejt do t’u mbeten vetem kujtimet, si puna e atyre te “dhe mos me thoni qe asnje nga keto s’eshte e vertete” qe korri 600 komente per nje jave, edhe pse ishte shkrim aq qelbesire.
    ne thjesht duam te shpresojme, por e dime mire qe kemi shume pak ose aspak ku te kapemi. Deshira me faktet jane gjera krejt te ndryshme, kete dua ta theksoj, ta nenvizoj, ta ngjyros me ato bojrat “alla-pederaste” apo “jelek polici”; qe ta kene vath ne vesh te gjithe.
    Dikush me siper permendi qe greqia mund te filloje fshesen e famshme; dhe edhe mund ta beje, sepse Evropa fshesen e ka kobure dhe shqiptaret jane shenjestra. E ne ne Evrope duam te futemi, apo jo, ne Nato njerku (greku) qe na perdhunoi qe ne vajzeri na e dha lejen; dhe edhe fshesen mund ta perdore; pse te mos e perdore? Kush do ankohet? Ata qe kane fuqine, - do thuash ti; po ec e mbushua mendjen atyre qe kane fuqine, qe punojne prej 15 vjetesh per buken e gojes dhe femijet nuk u flasin shqip. E nuk eshte vetevrasje politike per asnje parti; sepse si ne pushtet si ne opozite, ata nje rroge do ia sigurojne vetes me votat po tuajat, o vathe idjotesh. Sepse Shqiperia i ka hyre rruges se shitjes dhe nuk eshte aq kollaj te kthehet. Greqia keta 600000, me emra e ca me fe i beri greke, keshtuqe per presion edhe t’i perdor, qe te mos shkallosh ndonje dite ti dhe te te shkrepet ne koke qe te kundershtosh Athinen. Sa me shume kohe te humbet aq me i veshtire behet procesi i rehabilitimit.
    Keshtuqe, ne daci merrini thjeshte e me “qetesi”, ne dac paci shpresa e futjani kot ketu ne furum e ne daci thoni qe realiteti eshte ndryshe.

  46. admiri thotë:

    16 April 2008 @ 4:55 pm

    shteti grek e ka kot, ka maru fare.
    e ardhmja ballkanit eshte Kroacia, Kosova, Shqiperia, Maqedonia dhe Bullgaria.
    do jemi ketu kur bollanet te puthin shqiponjen, e te thone:
    O SA MIRE ME QENE SHQIPTARE!

  47. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 5:09 pm

    Finish une nuk e thash per keq aspak…prandaj thash na duhen nja 4-5 autobuza nga Tropoja. Thash vetem klima do tju bej dhe mire se klima e detit s’te ben asnjehere keq :)

    Tirons etj…mire e paska fajin qiveria me mosveprimin e saj. Po pse SOT filloj ky problem me homo-gjenet?? Ky eshte problem shekullor qe ka te pakten nja 2 shekuj qe po formohet. Dhe per kte…kush e ka pergjegjsine?? Nano dhe Berisha apo Edvini? Kur populli FLE…qiveria po ashtu do flere. Qiveria s’filloj sot te mosveproj ne Himare…ka 18 vjet qe nuk vepron se ka 18 vjet populli Shqiptar qe NUK i ve ASPAK rendesi te qenit Shqiptar. Ka 18 vjet qe populli Shqiptar eshte i gatshem te shitet kudo dhe per kedo…ca me shume e ca me pak…dhe Himariotet mbajn kampion per prostitucion…prostitucion SHEKULLOR…jo qe filloj me Bollanon e Omonian…por filloj qe kur shkelen token Shqiptare priftrinjte e Thesalise.

    Jane fjale te bukura te thuah “populli te ngrihet e te detyroj qeverine te bej kshu e ashtu”. Asgje s’ben dot populli…se POPULLIT NUK I RRUHET per Himaren, per Shqiperine, per patriotizmin e per asgje…sepse popullit fukara i rruhet vetem per parate. Eshte kollaj ti vihet faji qeverise…po qeveria eshte vetem krijesa e mentalitetit te popullit…dhe te themi te drejten…s’ka popull ne Ballkan me me pak patriotizem dhe me me pak krenari kombetare se Shqiptaret. Atehere c’do presesh nga qeveria? ASNJE s’ka per tu ngritur edhe sikur me keq te ndodhi ne Himare…Do ngrihen ca Cam nga Elbasani dhe kaq…te tjeret gjume.

    Ndryshimi ne mentalitetin e qeverise do jet dicka po aq e ngadalte sa rritja e nivelit ekonomik, e nivelit kulturor dhe e nivelit te ndergjegjes patriotike ne popullin Shqiptar…pra dicka qe do kohe dhe s’behet sot me fjalim te Ngjeles apo me artikull te Peshkut.

    Eshte gjendje teper e mjere…po si fillim…ato autobuzat nga Tropoja nuk di ishin keq dhe po ashtu vigjilenca. Si nuk dolen ne proteste njehere ata Shqiptaret e Himares atehere…ne s’qenkan te gjith njelloj?? Pse nuk dalin dhe ata ne proteste ashtu si homo-gjenet e Himares?? Apo se jan nga ata qe “falsin Greqisht po ndjehen Shqiptar”. Na tregojne perralla me luftra kundra “Turkut Ali Pasha” (luftra ku ata vrane Shqiptar)…na tregojne perralla se ishin te pavarur e me “universitete”…por per te ngritur zerin e tyre ne vertet jane Shqiptar…jo jo se eshte orari i kafese.

    —–

    Qiverise i kerkoj vetem te bej te veten dhe te mbaj ligjin…ta fusi Bollanon ne burg bashk me ata 50 homo-t e tjere…po kaq. Ndergjegjen kombetare pastaj e kemi ne ne dore…

  48. Blendi Salaj Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 5:36 pm

    zotrules, nuk kam premtuar se kam zgjidhjen e problemit. Une sugjeroj qe zemerimi te drejtohet andej nga duhet, dhe kur sugjeroj qetesi nuk me kishte shkuar ndermend se po tentoja “shpelarje truri”…

    Gjithcka kam thene eshte qe nese do behemi te vetedijshem qe te zgjedhim udheheqes te mire, burra e gra me integritet dhe jo te shitur si keta kerrmat. Nese do zgjedhim udheheqes atdhetaret dhe jo demagoget, ata qe flasin mencur dhe jo ata qe ulerijne me fort. Ne rast pra se zgjedhim njerezit e frymezuar, ata qe duan me shume Shqiperine, ceshtja e Himares do te zgjidhet vetevetiu. Ne rast se kerkojme respekt, duhet ta kerkojme mesepari nga vetja.

    Sic mund te vihet re nga diskutimet e komentuesve - Per kete ceshtje nuk e merr vesh i pari te dytin…kjo provon ate qe them, qe ne jemi injorante karshi ceshtjes, nuk dime fare as se c’ka ngjare para tre netesh dhe vetem sa fryhemi nga ai celesi automatik-patriotik dhe mllefet qe na i shkakton keqqeverisja e gjate e Tiranes e shfryjme ne ceshtje si kjo, qe vetem per kakofoni nuk kane nevoje. Se duke u zemeruar me himarjotet, duke i share e akuzuar per greke keta qe jane ne gjak shqiptaret me te paster qe mund te gjesh, keshtu bejme lojen e Bollanos. Biem ne kurth.

    ika se ra alarmi i zjarrit ne ndertese… :P

  49. AR31 Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 5:39 pm

    Nes filloni i quani himariotet greke, s’beni asgje me teper se c’po ben Bollano dhe jashteqitjet e tjera te kombit. Himare eshte shqiptare dhe himariotet jane shqiptare. Atje ata qe pame, jane ca pleq grek truthare, kurse ata te rinjte gjoja minoritar jane hallexhinj qe dalin aty per 50 euro, i merr Bollano nga Greqia, ata jane refugjat, u premton dokumenta greke.

  50. raketa thotë:

    16 April 2008 @ 5:51 pm

    SOT PASHE NE TV GJITHE ATA DEPUTETE QE KERKUAN PRIVATISHT (JO ME PARTI) TE CONIN BOLLANON NE LITAR!!

    KUSH ISHIN ATA DEPUTETE DHE SA U DHIMSET SHPIRTI PER SHQIPERINE QE KERKONIN ME CDO KUSHT BOLLANON NE LIRTAR?

    SPARTAK NGJELA…..ESHTE I VETEM NE PARLAMENT NUK KA PARTI, TREGOI SE NUK KA FUQI TE REZOJE BERISHEN ME NENTE HERE ATENTAT KUSHTETUTES DHE KETE JA KERKON BOLLANOS PER TU GRADUAR SI SPIUN I SIGURIMIT QE ISHTE.

    ARTA DADE…PA PYETUR PARTINE BENE DEKLARATE PER BOLLANON NE LITAR. ME LEJONI TE SHPJEGOHEM SE DY DJEMTE E SAJ RRUGACE NE TIRANE, KANE GRABITUR TERITORE TOKE NE DHERMI DHE KOMUNITETI DHE PRONARI I SAJ NUK I LE TE AFROHEN, GJITHASHTU BASHKIA.

    BESNIK DERVISHI…EDHE KY HAJDUT XHEPASH I PS. KERKON TE BEJE NJE FSHAT TURISTIK NE DHERMI ME DOKUMENTA TE FALLSIFIKUARA QE NE KOHEN QE ISHTE MINISTER I TURISMIT.

    NERITAN CEKA…KERKONTE TE P[RIVATIZONTE BASHKE ME PANGON PORTO PALERMON PER LLOGARI TE NJE FIRME GJERMANE, POR E ZBYTHEN HIMARIOTET NGA PRONAT E TYRE.

    SABTI GODO…SI PERHERE MBAN TIMONIN E NACIONALIZMIT. SA HERE QE DEL CESHTJA BOLLANO E GJENI TEK SHERATON PER TE DHENE NDONJE INTERVISTE SE QEKUR NUK I SHKOI PER PRESIDENT NUK JA VAR NJERI.

    PELLUMB XHUFI…E KA INATIN ME QEVERINE GREKE QE NUK I DHA BURSE VAJZES MSE TIJ PER STUDIME NE DIPLOMACI.

    DHE NE FUND ME LEJONI TJU THEM SE GATI GJYSMA E PARLAMENTIT TE SHQIPRISE KANE DIREKT OSE DREJTEPERDREJTE LIDHJE ME KARTAT E VORIO EPIRIOTEVE, EMRAT DO TI NXJERIM NE NJE SEANCE TJETER PO TA KERKOJE PESHKU PA UJE DHE LEXUESTIT E TIRE..

  51. maverick thotë:

    16 April 2008 @ 6:03 pm

    Bollano eshte vetem maja e ajsbergut. Megjithese ky krahasim me ajsbergun nuk shkon dhe aq shume …. ja pse:

    Bollano nuk perfaqson thjeshte nje pensionist te rrjedhur. Bollano eshte shprehje e nje fenomeni shume here me te gjere - ai eshte nje personazh i nje teatri ‘absurd’ (nje klishe !!) grek qe po luhet ne skenat shqiptare qysh prej 18 vjetesh. Eshte kolonizimi i kultures dhe tokes shqiptare nga Greqia ne Shqiperine e shekullit te 21.

    Kjo eshte nje beteje midis Greqise zyrtare dhe Shqiperise zyrtare. Ne te shkuaren (ne 18 vjetet e fundit) qeverite shqiptare jane perpjekur ti kundervihen strategjise greke por pa rezultat. Arsyet mund te jene te shumta, dhe ky koment is shkurter s’i mban dot. Megjithate, dy mendoj une kane qene arsye te forta:

    1) rethanat politike
    2) aftesite politike te njerezeve te caktuar te perpunojne nje strategji kunder strategjise greke te helenizimit te Shqiperise.

    Tani, rethanat politike po ndryshojne shpejt. Qe do te thote strategjia duhet te ndryshoje. Por qe te behet effektive kjo strategji, duhen njerez.

    Qeveria a Berishes po tregon me shembuj si ky i Bollanos si dhe vizites se atij qeveritarit grek, se nuk ose nuk ka nje stategji efficente per te mbrojtur shqiperine nga kolonizimi grek, ose nuk duann se jane te kapur.

    Sa per ato idete se nuk kemi cti bejme greqise se jemi te varfer, keto nuk shkojne. Nuk eshte e thene te jesh i pasur qe te heqesh litarin e kolonizatorit nga qafa. Mjafton te kesh nje deshire dhe nje strategji per ta bere ate. India, Afrika, Lindja e largme, Amerika latine, nuk priten sa te beheshin me te pasur se Anglia, spanja, Franca etj. Ato fituan sepse nxorren udheheqes me vision qe shrytezuan situata te caktuara politike dhe, bazuar, ne nje strategji antikolonialiste, ja arriten qellimit.

    Nqs Afrika fitoi pavaresine nga kolonizatoret europiane ne mesin e shekullit te 20, eshte qesharake, absurde dhe e turpshme qe ne shqiptaret krenare sic jemi te lejojme shtetin me te prapambetur te komunitetit europian te na kolonizoje ne shekullin e 21.

    Kjo eshte nje pune qe na takojne ta bejme te gjithe qeveri dhe popull..
    Le te fillojme me Bollanon (well done to Spartak Ngjela) por le te mos heqim nga mendja ‘the bigger picture’…

  52. J. thotë:

    16 April 2008 @ 6:11 pm

    Cuna, nuk jane gjerat ashtu si duken… Greqia eshte komb amalgam. Ka brenda shume kombesi “te fshehura” nen petkun e te ndjerit grek. Sepse te jesh grek nuk eshte me kombesi. Eshte “ndjenje”. Kam pare dje nje emision ketu, per minoritetin maqedonas ne Greqi. nje minoritet I PANJOHUR zyrtarisht nga shteti zyrtar. Keta kerkojne te njejten gje si camet tane: pronat qe u kane marre pas luftes se II boterore. Neser do hidhet nje rezolute mbi njohjen e minoriteteve ne Greqi te parlamenti evropian, qe ka lidhje me ceshtjen e tyre. Prandaj behej lufta me ceshtjen e emrit. Greqia u ka ofruar 1 miliard dollare qe ta nderrojne aty nga fillimi i viteve 90′. Pse? Per shkak te presionit qe u kane bere boterisht.
    Greqia nuk eshte aq e forte sa duket. Frika jone eshte me e madhe. Momenti eshte i duhuri per te shtyre perpara ceshtjen came.
    Nese kerricat e ministrise se jashtme nuk e kane kuptuar kete, atehere jane krejtesisht te paafte, ose thjesht antishqiptare.

    Imagjinoni tu mbyllen portat grekeve nga veriu; Maqedoni, Shqiperi. Nga lindja nje Turqi aspak miqesore dhe nje Bullgari e paqendrueshme. Ai shtet vdes per pak vjet. Do detyrohet te pranoje gjithe mekatet e te kaluares.
    Gomeret e qeverise te shikojne camet; jane 200.000 ne Shqiperi. Te lene menjane, te shperfillur, te denuar. Nese ajo ceshtje zgjidhet ne favorin tone le te greqizohen edhe pulat ne Himare. As na ben me pershtypje.

    Pa fituar kete ceshtje, kanceri i greqizimit perhapet dhe na e ve kufirin te thana. Do paralizohemi ekonomikisht dhe do varemi krejtesisht prej grekeve ne te ardhmen. Eshte shume gjynah, sepse duke vleresuar situaten gjeopolitike te vendit tone, jemi nje komb funksional dhe ne rritje e siper.
    Do na mallkojne gjeneratat qe do vijne me pas. Ashtu sic po mallkojme ne “lideret” e se kaluares.
    Une propozoj disa levizje te thjeshta politike:
    - Shkarkim i Bollanos.
    - Ndergjegjesimi kombetar per ceshtjen came, shtyrja perpara zyrtarisht ndaj qarqeve greke.
    - Ne rast shperfilljeje bojkotim te te gjithe mallrave greke. Vonim i procesit te kalimit ne dogana per mallrat qe vijne nga Greqia, duke favorizuar hyrjen nga Maqedonia. Ata tashme i kane bojkotuar, keshtu qe del rruga Turqi - Bullgari - Maqedoni - Shqiperi, si e vetmja e mundshme. Te njejten rruge qe do beje tubacioni i gazit nga AMBO.
    - Hapja e zyrave neper ambasadat tona ne Greqi ku te reklamohen vendet perendimore per emigrantet tane, si mundesi me e mire emigrimi. Ketu ua dua b*then patriotike…Kush merr persiper te udhezoje nje emigrant shqiptar te ardhur nga Greqia, ta ndihmoje per te gjetur shtepi e pune?

    - Heqja e dyshtetesise per te gjithe ata shqiptare qe e kane marre tashme kombesine greke, me pashaporta. Vendim ku per cdo te punesuar ne administrate, cdokush duhet te kete nenshtetesi shqiptare. E theksoj: nenshtetesi shqiptare, jo kombesi.

    Me tej, per nje zgjidhje afatgjate politiko-administrative.
    - Decentralizim te rrufeshem te pushtetit qendror. Dhenia e pushtetit me te madh lokaleve. Perqendrimi i luftes politike ne lokalitet. Gjirokaster, Sarande, Himare etj. Klanoret arusha e gabele si nga jugu e veriu, kane tencenca raciste te mbeshteten kryesisht ne klane. Ne kete menyre shperfillin ata qe nuk u perkasin klaneve te tyre.

    Keto nga mua o popull. Ju uroj shendet e me b*the te forta.

  53. gjergji. thotë:

    16 April 2008 @ 6:16 pm

    Une jam me origjine himarjote, dhe Shqiptar si gjithe te tjeret.
    Nqs ti i fut te gjithe ne thes dhe shan ate qe e meriton bashke me ate qe s’ka faj atehere eshte normale qe do te te pergjigjen me te njejten gjuhe.

  54. Dhimo thotë:

    16 April 2008 @ 6:28 pm

    Te fala o Bollano je sa nje krric zog gomari ik me mire ne Greqi se na turperove Himaren !!!

  55. DARDAN PEJA Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 6:32 pm

    Me sa shihet gelokan ende indiferente apo gjumashofobe qe se vrasin mendjen per ato qe degjojne e shohin.Pune e tyre.Paska dhe Blenda qe filozofokan per Bollanomani apo turli idesh tipike te Mjaft-ueshme per tu bere heronj te Helladhes.Bukur Salaj….!Me cfare te merrremi tjeter…!?Apo me mire diskutojme per OFJ-te piramida….Ju lumte liberalomane,Atdheu eshte ne fund.

  56. shqipe@ou thotë:

    16 April 2008 @ 7:05 pm

    Me pelqen shume shkrimi i J.

  57. shqipe@ou thotë:

    16 April 2008 @ 7:06 pm

    http://blog.tepelena.com/?p=299

  58. emigrant Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 7:17 pm

    Blendo, ke ardh mire fare! Shume i pjekur si shkrim nga cdo ane (me teper me intereson zhvillimi i formes dhe bazamenti i logjikes formale ne shkrimet e tua over time). Kudos!

    PS LEXUESTIT E TIRE; kjo “I”-ja eshte glorioze! :D

    raketa, a do shkrujsh me germa te vogla heres tjeter, po deshe… po s’e pate “zamet”… edhe qiti emrat mer, flake boje fare, per cfare i ruan? Me ke kenoq se me nxore mallin e shume muhabeteve te ndezura (si atrmosfere) ne Shqiperine e dikurshme qe mbaj mend une…. s’ka rendesi fakti, rendesi ka pasioni dhe patetizmi… se ketu ne US, vetem muhabete me logjike te ftohte dhe faktuale po nigjojme per dite dhe na ka ardh kjo logjika ne maje te hundes…

  59. anonim thotë:

    16 April 2008 @ 7:21 pm

    Bravo “Çobanit” të Trebeshinës !

  60. toko thotë:

    16 April 2008 @ 7:29 pm

    J ka shume te drejte nuk jemi aq te dobet sa dukemi apo sa na paraqet klasa jone politike, por per arsye jo shume te vertetuara, por te njohura, eshte klasa jone politike qe nuk ka nje plan strategjik per tu perballuar me problemin. Per ta eshte gjetur rrug me e thjeshte, Jemi te dobet, na kthejne emigrantet, na perkrahin ne NATO, Kosova, BE etj etj ( thua te jete thjesht se jane dembele?)
    Ne tere boten ka nje strategji per tu ndeshur me nje komshi destabilizues. Shpesh dhe forma me e njohur eshte Lesho si pararoje OJQ, dhe vete drejtoji e kontrolloji keto OJQ sipas konjukturave politike ne prapaskene.
    Ndodhi Himara duhen disa OJQ kombetar te ishin pergjegjur ashper ( e perseris jo qeveria por OJQ) qeveria te ishte pergjigjur pas kerkeses se OJQ pak me bute. Shkarkim te Bollanos, noteporteste Greqise etj. Kjo ka dy avantazhe
    Se pari i tregon Greqise se ka rezistence dhe nuk eshte fushe me lule
    Se dyti Qeveria justifikon veprimet e saj duke argumentuar se eshte qeveri demokratike e zgjedhur nga populli dhe populli kete do. Duke reaguar me bute se OJQ ajo nuk le shteg per tu akuzuar per shoviniste apo jo miqsore me minoritetin.
    Mirpo cfare ndodh me ne. Ne kemi nje president qe nuk e di cfare ben. Vertet nje pyetje me vend. Perse kemi president, cfare detyrash ka ai?
    Nje president aktiv duhej ne keto momente te takohej me shoqaten e Cameve, me shoqatat kombetare, dhe ti aktivizonte per te protestuar. Mirpo ky i joni nuk e di a ashte gjalle ka njeri te me thote?
    Kemi nje qeveri ku Zv/Ministrja e jashteme thote nuk di gje. Ne vend qe te reagoj me note proteste. Thejsht nje note porteste nuk po them te conte tanket. Thjesht te theriste ne tirane ambasadorin tone ne Athine per konsultime. Nuk po them te dergonte ushtare ne kufi.
    Mirpo sic kam thene politika jone me e pakta qe mund ta akuzoj eshte dembele ( po i bej nder duke e akuzuar per dembelizem, meriton me shume). Me perjashtin te disa zerave ketu e atje azgje tjeter. E vetmja zhurme ishte zhurma jone e peshkut pa uje. sa shume zhurme beme ne? Aq sa munden nje ze i vetem ne oqeanin e pafund te mundesive tona

  61. Ll Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 7:40 pm

    O Grup,

    S’i kerkon njeri qeverise te jete “patriotike”, i kerkojne te jete “Qeveri”. Le ta beje punen e saj, le te coje rruge ne zone, le te coje sinjalin e TV, le te siguroje shendetin e pensionet. Le te mos shkoje prefekti i Vlores ne Himare, te ulet ne kafe me ate qe nxit rremujera e te pezulloje policet.

  62. Pjer Thomas thotë:

    16 April 2008 @ 9:20 pm

    Shkrimi qe i pjekur dhe i qarte, dhe eshte e vertete se te keqen e kemi nga politikanet tane te skenes dhe prapaskenes.
    Grupi, me gjith respektin qe kam per disa nga komentet e tua, po te them se kesaj rradhe e dhjeve fare. Te çosh me autobuza disa kuksian a tropojan a kosovare ne Himare, siç thua, i thone qe dhe ata himariote (e bregdetas) qe e ndjejne veten shqiptare (dhe jane shumica) , te hidhen plotesisht ne krahet e Greqise. Uroj ta kesh patur mendim te shtyre nga emocionet negative se sa nje analize te fenomenit qe po ndodh atje.

  63. Devi thotë:

    16 April 2008 @ 9:42 pm

    Te me falni per pyetjen por kam 15 vjet larg Shqiperise dhe nuk i di procedurat e zgjedhjeve.

    1)Kur fitoi postin e bashkise Bollanoja a e beri betimin per te zbatuar ligjin dhe Kushtetuten Shqiptare?

    Kjo me duket eshte menyra me e paster per ta kapur “kopilin ne vreshtin e agait”.

    Ka apo s’ka niper dhe mbesa te atyre qe hodhen gunat mbi tela te hipin nje autobus dhe te vizitojne Himaren? Le t’i kujtojne Bollanos me shoke qe Shqiptaret nuk kane nevoje per vize per ne Himare, por Grekeve ju duhet te shkojne nga kufiri.

  64. zotrules Shkruaji mesazh privat thotë:

    16 April 2008 @ 11:11 pm

    Ka nga ata Devi, ka, dhe u nisen para nja dy vjetesh per ne Himare nga Vlora, po u ndalen ne Llogara nga policia e shtetit tone prostitute.

  65. Laura thotë:

    17 April 2008 @ 4:19 am

    Kur isha ne Dhermi,

    Pronari i hotelit, Vlonjat, (qe e kishte hotelin, te ndertuar pa leje), ankohej se shteti nuk le asnje shqiptar te bej nje ndertim te hajrit ne Dhermi, e prandaj edhe Dhermiu s’ka rruge si duhet… Ore po ne krenohemi me Dhermiun, Himaren, si numer nje per turizem, edhe keto shteti duhet ti kete mbaruar me kohe…
    Si ehste e mundur, qe ajo ndertesa aq e madhe germadhe, eshte aty akoma, e prishur, mu ne piken kryesore te Dhermiut. E kur nje shqiptar ngrihet te bej dicka atje (se njerezit qe shkojne ne Dhermi duan dhe te hane, te flene…) , AI, nuk i jep lejet. Mire kaq, po germadhat ?

    Duket sikur po ja fus kot,
    por te kete mundesi per investime, edhe shqiptaret, nuk presin vetem imigrantet nga Greqia, te cilet, turp te kene qe kane nderruar emrin e tyre ne radhe te pare, edhe bejne sikur s’kuptojne shqip…

    Nje plake e moshuar ne Dhermi, po me tregonte se shkolla e pare Shqipe eshte hapur ne Dhermi, ne kohen e Skenderbeut…

    Por, sipas saj, historianet shqiptare, as qe interesohen ta permendin…

    Ec e merre vesh tashi.

    Hajde pra, ku eshte ai brezi i te vertetave…
    Brezi i energjive?

    Brezi qe do t’i bej shqiptaret te thone kryelarte:
    “Jo qe besa s’e ndryshoj emrin tim! ”

    Ai brez jemi NE!

    (Vjet ne shtator, rruges per ne Himare, Vlore, Dhermi, shihje male te tera te djegura … aq mjafton per te kuptuar se cfare shteti na perfaqeson !!!)
    :(

  66. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 10:35 am

    J.
    Ajo pika e bojkotimit te mallrave greke eshte dicka per te cilen mund te kontribuojme dhe ne. Sikur te bejme nje reklame ku i behet thirrje konsumatoreve te blejne mallrat shqiptare. Ka ndonje peshk qe merr vesh nga keto pune?

  67. berti thotë:

    17 April 2008 @ 10:35 am

    Nuk duhet te cuditemi nga Bollanomania. Pergjigja eshte emertimi i ketij siti(www.peshkupauje.com). E ç’mund te presim tjeter ne shqiptaret perveçse bollanomanise. Shesim baben, nenen(apo dhe eshtrat e tyre) per 300 Euro/muaj. Jemi peshq pa uje fare, ne zall jemi dhe dielli qe na bje perveçse atyre rrezeve qe na djegin lekuren nuk na jep asnje rreze tjeter pozitive.

  68. Ll Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 1:53 pm

    Tirons,

    S’ka shume nevoje per reklama, le ta fillojme secili me vete. S’eshte e veshtire, s’eshte e veshtire fare te shmangesh 99% te mallrave Greke ne treg.

  69. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 1:56 pm

    Llukano, une e boj plako. Jo vetem greke po ene te tjera. Po pati shqiptare une ato konsumoj. Po kjo puna e reklames them se do bente pak pune. Psh s’i kom hudh me D2 makines qe se kom pa ate reklamen “kemi vetem nje Shqiperi” :D :D :D Mendoje njehere

  70. Shqiperi Etnike. thotë:

    17 April 2008 @ 2:17 pm

    Per te gjithe ata qe ende kane paqartesi se cfare po ndodhe ,mund te hyne dhe te shohin webfaqen pacavure te Bollanos.
    Shqipja nje gjuhe e dyte.
    Paskemi edhe nje komunitet patriotik himarjotesh me qender ne Tirane,dhe logoja e tyre na eshte ish flamuri i ”Vorio Epirit” dhe stema aktuale e kishesh ortodokse greke.
    Tek tema lajmet,jane te gjitha ne greqisht.
    www.himara.eu

    KURVERI HESAPI.

  71. himariotis thotë:

    17 April 2008 @ 4:05 pm

    Rrofsh e Qofsh o Vasil Bollano

  72. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 4:56 pm

    S’i kerkon njeri qeverise te jete “patriotike”, i kerkojne te jete “Qeveri”. Le ta beje punen e saj, le te coje rruge ne zone, le te coje sinjalin e TV, le te siguroje shendetin e pensionet. Le te mos shkoje prefekti i Vlores ne Himare, te ulet ne kafe me ate qe nxit rremujera e te pezulloje policet.

    Aq kerkoj dhe une nga shteti…po ca me siper kerkoheshe me shume. Ate me shume…e kemi ne ne dore.

    Grupi, me gjith respektin qe kam per disa nga komentet e tua, po te them se kesaj rradhe e dhjeve fare. Te çosh me autobuza disa kuksian a tropojan a kosovare ne Himare, siç thua, i thone qe dhe ata himariote (e bregdetas) qe e ndjejne veten shqiptare (dhe jane shumica) , te hidhen plotesisht ne krahet e Greqise. Uroj ta kesh patur mendim te shtyre nga emocionet negative se sa nje analize te fenomenit qe po ndodh atje.

    Jo Pjer aspak…fenomeni qe po ndodh atje eshte VAZHDIM i nje fenomeni 2 shekullor ku*rverie. Gjergji le te hidhet e te me ofendoj sa te doj…s’me prish pune…se Gjergjit ja bera pyetjen pa asnje pergjigje…PSE nuk dalin kta Himariotet e Dhrminjte patriot Shqiptar…qe sipas jush qenkan ne shumice ne Himare e Dhermi…e te bejne ndonje proteste per kte masaker qe po i behet si bregdetin si ndergjegjes kombetare?? PSE rrine ulur neper kafenera ne Himare kta Shqiptaret qe qenkan me shumice…dhe s’bejne asgje kundra Greqizimit te fshatit?? PSE vetem zeri i homo-gjenve degjohet nga Himara dhe Dhermiu??

    Pra sic thash me siper ne vend qe te na cajne veshet me historia patriotizmi ala-Shqiptarce dhe me shkolla Shqiper qe ne kohen e Skenderbeut (qe ja ka fut kot ajo plaka po nejse..shkolla Shqipe kishte ne Himare para se te kishte ne ndonje vend tjeter ne Shqiperi…shkolla te ndertuara nga nje HIMARIOT ARBERESH qe u kthye nga Italia te bente ate pune…po SOT shkollat ne Himare jane Greke…pra…ku jane Himariotet e historise dhe kush jane Himariotet e sotem?)…te bejne ca historira ala-Shqiptarce edhe sot ne Himare.

    Atje gjendja eshte kaq e mjere sa 40% e popullsise vet-deklarohet si homo-gjene. Po nga ajo 60% tjeter…SA njerez marrin pensione nga Greqia gjithashtu…dhe kan kartat e homo-gjenise po nuk jane shitur akoma ne ate nivel sa te dalin e te votojne per PBDNJ?? Nga ata 60%…CFAR eshte bere per te rruajtur shkollat Shqipe dhe tablet e rrugve ne Shqip?? SA nga ata 60% si puna e Gjergjit…qe mos ma merr per keq Gjergji po s’kam si ta them ndryshe kur ti me thua qe “Tirana na vodhi tokat” dhe per inat te Tiranes njerzit i drejtohen greqise…neser dhe pasneser do jen te gatshem te votojne per PBDNJ-en po ashtu??

    Himara eshte dicka e humbur per mendimin tim…me ata njerez qe jetojne atje. Nuk eshte problem vetem i Himares…eshte nje problem me i gjere…Ca nga faji i bie qiverise qe eshte jo-ekzistuese ne ato zona…Ca faj i bie karakterit ANADOLLEK KATUNDAR te banorve te zonave bregdetare qe gjithnje kan jetuar me Jatagan dhe me Kallash ne dore…fenomen qe dallohet here me shume e here me pak qe nga VLORA e deri ke LAZARATI…pra nje mentalitet anarkist qe nuk lejon dpertimin e ligjit dhe shtetit edhe sikur ky te donte te depertonte…dhe ca faj na bie te gjith neve qe s’e cajme koken asnjehere per ndergjegje kombetare dhe s’eshte ngritur asnje ze (me rendesi) te demaskoj Andaret e fshehur Grek qe depertojne ne Jug te Shqiperise nepermjet priftrinjve, varrezave dhe shkollave Greke.

    Ky eshte nje fenomen i frikshem Shqiptar…dhe Himara eshte vetem shembulli me i keq i kti fenomeni. Nje coptezim i karakterit kombetar…nje mentalitet anadollek PROVINCIAL i thelle…ku shikohen interesat personale dhe provinciale gjithnje mbi interesat kombetare (dhe kte e bjme NE VET GJITHNJE…prandaj mos ti veme faj qiverise per kte fenomen se ky eshte fenomen tipik Shqiptar shekullor). Duke filluar nga DISA Kosovar qe kan fillaur te thone se jane dicka e vecante nga Shqiptaret (dhe te mos mundohet njeri ta mohoj kte dukuri)…deri tek Mirdita Mbreteri…deri tek provincializmi qe ndan Veri-Jug…deri tek ndonje i luajtur nga Korca qe predikon “Korca Republik”…deri tek ndonje i luajtur nga Vlora qe na flet per “autonomi”…dhe rastet me banale si Himara dhe Lazarati (qe te dy ne nje thes i ve megjithse kan tipare te ndryshme). Ne rastet e tjera eshte fenomen qe tashme eshte vetem ne ndonje tek-tuk…por fenomen qe gjithnje mund te rishfaqet me hapur…Ndersa Himara ka marr lumin dhe eshte kthyer ne nje rast teper banal.

    Dhe deri sa ata Shqiptaret e Himares…kudo e sido qe jane…te vazdhojne e te rrine urte dhe tu mos u degjohet zeri…atehere deri ne ate kohe une s’kam se si ta shikoj Himaren ne ndonje tjeter menyre.

    Ktu gjithnje faji i bie Shqiptarve dhe mentaliteti e prapambetur provincial qe kemi…se dhe ata te shiturit Shqiptar jane…dhe ata qe falsin Greqisht Shqiptare jane po jane ne gjysmen e rruges drejt homo-gjenise…dhe disa jane ne cerekun e rruges akoma. Per nje vend AQ te vogel dhe me AQ pak banore…zihemi e grihemi sikur te ishim Amerike…e degjojme pjellje si “ne Vlonjatete kemi qene kshu e ashtu”…”ne Himariotet kemi qene kshu e ashtu”. Po ne te tjeret cfar jemi?? Pra atje karakteri provinical eshte me i forte se karakteri kombetar.

    Varferia nuk eshte justifikim per mentalitet te tille. Eshte si me nje individ…mund te jet i/e varfer dhe me halle…po kjo s’do te thote se ky individ do banalizohet ne vjedhje apo kriminalitet apo prostitucion per te nxjerre pare. Nje njeri me respekt per vetveten sado i varfer te jet nuk e ben nje gje te tille…ta besh nje gje te tille sic ben Himara apo Lazarati…quhet prostitucion dhe kriminalitet. Dhe ashtu si me nje individ te tille…duhet NDERHYRJE per ta normalizuar gjendjen. Nderhyrje nga shteti ne Himare dhe Lazarat shkon deri ne gjysmen e rruges…se perseri mentaliteti nuk do ndryshoj se s’ka ndryshuar per 200 vjet.

    Jo jo…per mendimin tim autobuza nga Tropoja do ishte zgjidhja me e mire per ne Shqiptaret. Himariotet te shkojne ku te duan…dhe ne ata Himariot Shqiptar si Gjergji jane po aq Shqiptar…le te dalin e te mbrojne tokat e tyre nga GREKET…e jo nga Shqiptaret. Po ata s’dalin…Del Gjerji ke Peshku Pa Uje te flasi per Shqiptaret e Himares…po ne realitet kush del te flasi per Shqiptaret e Himares?? KU ti gjegj une kta Shqiptar te Himares per te cilet po flet Gjergji?? Ku e kan zerin?? Apo zerin e kan ke Bollano dhe ata??

    Ore…te benin gjith Shqiptaret si Himariotet…vetem e vetem per punen e tokes dhe prones…s’do kish mbet kembe Shqiptari ne Shqiperi. Do ishim te gjithe Grek e Bullgar.

    Kjo eshte rruge qe dal ngadale con jo vetem tek Helenizimi i disave…ashtu si Arvanitasit (qe atje te shikojme se ku qendron rreziku i mentalitetit provincial, fetar dhe anadollek)…po con dhe drejt fenomenit Jugosllav…popuj identik nga te gjitha tiparet…po qe jane “popuj” te ndryshem se ashtu ju thot mendja…Malazez e Serb. Dhe neser…apo mbas 50 apo 100 vitesh…si do duken Shqiptaret me kte rruge qe po ndjekim??

    Duhet nderhyrje ne ndergjegjen kombetare te te gjith Shqiptarve…duhet nje tip nacionalizmi qe na ka munguar historikisht…se ne nuk e kapem plotesisht epoken e nacionalizmit dhe kjo na ka len provincial (te shikosh historine e 1912-1920 e kupton shume mire se sa i coptuar dhe i ndare ishte ky popull me 1 miljon banore atehere). E kuptoj se kjo eshte nderhyrje qe do kohe dhe vjen rrjedhimisht me forcimin ekonomik dhe shtetror qe padyshim do vij me kohe…po Himara eshe rast urgjent qe kerkon nderhyrje urgjente. Se pari…Bollano dhe ata 50 Andaret NE BURG. Se dyti, Shqiptaret te bashkohen ne zgjedhjet e arrdhshme…dhe te me TREGOJ MUA GJERGJI qe ka akoma Shqiptar ne Himare (se llafet nuk vlejne per shume)

  73. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 5:05 pm

    e verteta eshte se Shqiperia shkon gjer ne Preveze.

    Mo po leri dhe at se nuk i intereson askujt as ku lloj mentaliteti…kur ti ke Greqine ne zemer te Shqiperise s’mund te shikosh nga Preveza.

    Shpresoj vetem se me fitoren e Kosoves do vij dhe nje far ringjallje e ndergjegjes kombetare dhe ke ne te tjeret…qe tashme e kemi ZERO.

  74. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 5:12 pm

    Grupo, ca do bejme eshte puna?

  75. Shqiperi Etnike. thotë:

    17 April 2008 @ 5:21 pm

    O Grupi ,qenke shume kontradiktor.
    Njehere me kundervihesh per mentalitetin tim dhe pastaj thua se duhet te vijme ne mentaliteti im,me i qarte shoku.
    Me t’mira.

  76. AR31 Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 5:45 pm

    lexojeni pak historine e Himares (te shkruar nga Bollano me shoke) tek faqja http://www.himara.eu/history/index-al.html

    Sic e tha dhe Ngjela, nje injorant si Bollano fyen nje komb te tere dhe atij s’i hyn nje gjemb ne kembe, qeveria hesht, opozita hesht - jane te gjithe brenda, te gjithe te korruptuar nga kapitali grek qe mban peng cdo sektor strategjik te SHqiperise. Bollano meriton pa asnje dyshim jo vetem te hiqet nje ore e me pare si kryetar Bashkie, por per ti kursyer burgun ne Shqiperi, te shpallet menjehere persona non grata dhe ti hiqet nenshtesia shqiptare ketij gjarpri.

    Do ishte interesant nga adminet e peshkut ta sillnin kete “histori” te Himares (te bollanos me sakte) e publikuar nga nje institucion zyrtar i Shqiperise, sic eshte bashkia e Himares.

  77. zotrules Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 5:45 pm

    Grupi nuk ka faj qe kercen peme me peme e pyll me pyll. Te dhkretit ja kuptoj ngutjen dhe konfuzionin qe ka, sepse situata tani per tani eshte krejtesisht e pashprese.
    shtet nuk kemi, gjithshka shqiptare po shkaterrohet dhe populli shitet per cumcakiza stela.
    Nje njeriu qe pretendon te jete grek nuk ke ca t’i besh, jo nga Himara e Dropulli, po nga Tropoja e Mitrovica qofte.
    Shqiptaria perbuzet nga shqiptaret sepse nuk kemi shtet qe te punoje per shqiptaret, nuk ka me asnje aresye per te qene krenare qe jane shqiptare. Shtet qe nuk ofron asnje gje per shtetasit e vet, e ta themi ndershmerisht, per te cilin te qenit shqiptar nuk ka asnje dmthnie.
    Pa, e kuptoj gupin, nuk ka nga ta zere me pare i shkreti, dhe edhe sikur te zere njeren prej pikave, ato jane aq irrituese saqe eshte e pamundur te ruash gjakftohtesine.
    Po, Shqiperia dhe shqiptaria po vdes, ne daci pranojeni, ne daci jo.

  78. Grupi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 6:16 pm

    Shqiperi Etnike dhe Zotrules…faktikisht ju jeni ekstremi tjeter te cilin nuk e mbeshtes aspak. Se ne mundimin tuaj per tu paraqitur si patriot…shkoni ne ekstreme me Aleksandra e me Preveza e ku di une. ne Shqiperi nuk nevojiten teorira Aleksandrash dhe pamje nga Preveza…s’ka shkel kemb Shqiptari ne Prevez per 60 vjet…harrojeni…dhe shikoni problemet e Shqiperise jo thashethemet historike.

  79. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 6:21 pm

    “Se ne mundimin tuaj per tu paraqitur si patriot…”

    Grupo te kam rixha, mo e dhiej tani. Mentaliteti plako, mos e harro…. ju dhe ne s’na bo mire

  80. Tironsi Shkruaji mesazh privat thotë:

    17 April 2008 @ 6:22 pm

    “ju dhe ne” s’na bo mire e kisha fjalen

  81. Pjer Thomas thotë:

    17 April 2008 @ 6:40 pm

    Grupi, shqetesimi jot eshte dhe te gjithve neve ketu dhe atje, te gjithve na dhemb per kete shkaperderdhje te vlerave tona. Eshte e vertete ajo qe thua;
    “Pra atje karakteri provinical eshte me i forte se karakteri kombetar.”
    Dhe duke qene keshtu, s’mund tu kundervihesh ketyre njerzeve po me mentalitet e karakter provincial, sepse sjell reaksion tek njerzit, te kujdo qofte zone.
    Persa i perket shitjes se bythes per 300 euro qe Greqia i paguan pensionistet e Bregut te Detit, po keshtu do te kishin vepruar dhe rrethet e tjera, dihet kjo qe shum shqiptare nga varferia nuk bezojne apo bejne amin sa here ju kerkohet. Ketu eshte dhe faji i EU qe nuk e sheh kete hegjemonizem apo koloninizim te grekerve nepermjet parase, para e cila mund te jete dhe nga EU, po te mos harrojme se ne shum pika kyçe ketu ne EU per administrimin e fondeve, jane vendosur greker.

  82. J. thotë:

    17 April 2008 @ 6:42 pm

    …s’ka shkel kemb Shqiptari ne Prevez per 60 vjet…harrojeni…

    Nga ana tjeter, Preveza eshte bosh. Epiri zona me e prapambetur dhe me pak e populluara.
    Ne kushte normale globaliste, Preveza do mbushej me shqiptare.
    Kjo tentative me qitje te larget e grekeve, eshte menyre per te mbuluar vrimat e veta.

    Shiko si vete puna: shqiptaret greqizohen dhe pastaj na vijne poshte si greke tashme. Sdo kemi problem me ta - thone greket. Madje na duhen, se greket qe thu ti, ngaterrojne shpesh vrimen e pjelljes, me ate te 10-rjes.

    Historia perserit veten. Sic ndodhi me arvanitasit 100 vjet me pare.